طرز تهیه تارت فلامبی | تارت پیاز بیکن


با دستور العمل ما تارت فلامبی که به راحتی قابل دنبال کردن است، طعم وسوسه انگیز فرانسه را تجربه کنید. این غذای سنتی آلزاس، که به نام فلامکوچه نیز شناخته می‌شود، خمیر نازک نازک را با پنیر خامه‌ای، بیکن خوش طعم و کمی پیاز ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای آشپزی داشته باشید که شما را به خیابان‌های زیبای آلزاس می‌برد.

تصویر بالای سر یک تارت فلامبی برش خوردهتصویر بالای سر یک تارت فلامبی برش خورده

چرا این تارت خوشمزه را دوست خواهید داشت

  • سریع و آسان. دستور پخت تارت فلامبه ما در کمترین زمان ممکن برای شب‌های شلوغ هفته یا مجالس دنج آخر هفته مناسب است.
  • همه کاره. تاپینگ های خود را مطابق با ترجیحات ذائقه خود سفارشی کنید، چه بیکن و پیاز کلاسیک را ترجیح دهید یا بخواهید با پنیرها و سبزیجات مختلف آزمایش کنید.
  • ازدحام خشنودتر. Tarte Flambée با ترکیبی مقاومت ناپذیر از طعم ها، مطمئنا مهمانان را در هر گردهمایی تحت تاثیر قرار می دهد.

Tarte Flambée با پوسته ترد، پنیر خامه‌ای و چاشنی‌های خوش طعم، یک ماجراجویی آشپزی لذت بخش است که مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. چه به عنوان یک میان وعده خوشمزه، پیش غذا یا غذای اصلی از آن لذت ببرید، این کلاسیک آلزاسی در فهرست دستور پخت شما به یک غذای مورد علاقه تبدیل خواهد شد.

تارت فلامبی چیست؟

Tarte Flambée که در گویش آلزاسی Flammekueche یا در آلمانی Flammkuchen نیز شناخته می شود، یک غذای سنتی است که از منطقه آلزاس فرانسه و مناطق مجاور آلمان می آید.

این یک نوع تارت با پوسته نازک است که روی آن پنیر خامه‌ای، پیاز و بیکن است و معمولاً در اجاق هیزمی پخته می‌شود.

تارت فلامبی را چگونه می خورید؟

به طور سنتی، تارته فلامبی مانند پیتزا با دستان شما خورده می شود. با این حال، اگر رویه ها به خصوص داغ یا نامرتب هستند، می توانید از چنگال و چاقو برای لذت بردن از آن استفاده کنید.

مواد مورد نیاز شما

  • خمیر پیتزا نازک– خریداری شده در فروشگاه یا خانگی، به صورت نازک برای دستیابی به تردی کامل.
  • خامه ترش– پایه خامه ای تارت را فراهم می کند.
  • بیکن– بیکن ترد طعمی لذیذ اضافه می کند که کاملاً کرمی بودن کرم فریشه را تکمیل می کند.
  • پیازها– پیازهای نازک خلال شده کمی شیرینی و عطر و طعم را اضافه می کنند.
  • پنیر گرویر– برای طعمی غلیظ و آجیلی روی تارت سخاوتمندانه بپاشید.
  • نمک و فلفل– چاشنی تاپینگ ها به کمال.

طرز تهیه تارت فلامبی

  1. فر را از قبل گرم کنید. فر را از قبل با دمای 475 درجه فارنهایت گرم کنید و یک تابه یا سنگ پخت را داخل آن قرار دهید تا گرم شود.
  2. خمیر را آماده کنید. خمیر پیتزا را روی یک کاغذ روغنی نازک باز کنید.
  3. تارت را جمع کنید. یک لایه کرم فریش را به طور مساوی روی خمیر پخش کنید و یک حاشیه کوچک در اطراف لبه ها باقی بگذارید. روی آن را با بیکن ترد و پیازهای نازک برش زده کنید. ادویه زدن با نمک و فلفل.
  4. پخت به کمال. تارت را که هنوز روی کاغذ روغنی است با احتیاط روی سنگ پخت یا تابه از قبل گرم شده در فر قرار دهید. به مدت 10-12 دقیقه یا تا زمانی که لبه های آن قهوه ای طلایی و ترد شوند بپزید.
  5. سرو کنید و لذت ببرید. از فر خارج کرده و پنیر گرویر را به مقدار زیاد بپاشید و داغ سرو کنید. به صورت مربع یا قاچ برش دهید و لذت ببرید!
فلامبی تارت که تکه تکه شده روی میز چوبیفلامبی تارت که تکه تکه شده روی میز چوبی

نکات و ترفندها

درست کردن تارت فلامبه که به نام فلامکوئچه نیز شناخته می شود، یک ماجراجویی آشپزی لذت بخش است که ترکیبی از مواد ساده را برای ایجاد یک غذای خوشمزه آلزاسی ایجاد می کند. در اینجا چند نکته و ترفند برای کمک به شما برای رسیدن به کمال آورده شده است:

  • فر و سطح پخت را از قبل گرم کنید. قبل از قرار دادن تارت فلامبی در داخل فر و سطح پخت مانند سنگ پیتزا یا ورقه پخت را گرم کنید. این به ایجاد یک محیط گرم کمک می کند که پوسته ترد و حتی پخت را تشویق می کند.
  • خمیر را سوراخ کنید. قبل از اضافه کردن مواد رویه، خمیر را با چنگال سوراخ کنید تا از ایجاد حباب های بزرگ هوا در حین پخت جلوگیری شود. این مرحله سطح صافی را برای رویه ها تضمین می کند و به پخت یکنواخت خمیر کمک می کند.
  • از مواد با کیفیت استفاده کنید. مواد باکیفیت را برای رویه‌ها انتخاب کنید، مانند کرم فریش، پیاز، بیکن و پنیر گرویر. مواد تازه به طعم و بافت اصیل تارت فلامبی کمک می کنند.

تغییرات

تارت فلامبه، همچنین به عنوان فلامکوچه شناخته می شود، یک غذای همه کاره است که خود را به خوبی با طعم های مختلف ترکیب می کند. در اینجا چند تنوع خوشمزه وجود دارد که باید امتحان کنید:

  • گیاه خواری- گوشت را رها کنید و تارت فلامبی خود را با مجموعه ای از سبزیجات رنگارنگ پر کنید. قارچ های ورقه ای نازک، گوجه فرنگی گیلاسی، فلفل دلمه ای، پیاز کاراملی شده و گیاهان تازه مانند آویشن یا ریحان یک گزینه گیاهی خوش طعم و رضایت بخش را ایجاد می کنند.
  • غذای دریایی-برای طعم دریا، تارت فلامبی خود را با غذاهای دریایی مانند سالمون دودی، میگو، گوش ماهی یا گوشت خرچنگ پر کنید. یک تکه کرم فریشه اضافه کنید و با شوید یا پیازچه بپاشید تا یک پیچش با طراوت و زیبا داشته باشید.
  • الهام گرفته از تارتفلت از غذای کلاسیک فرانسوی تارتفلت الهام بگیرید و تارت فلامبی خود را با سیب زمینی های نازک برش خورده، بیکن ترد یا پانستا، پیاز کاراملی شده و پنیر Reblochon یا Gruyère ذوب شده بپوشانید. ترکیب سیب زمینی دلچسب و پنیر مرزه مطمئناً موفقیت آمیز خواهد بود.

با تارت فلامبی چه چیزی سرو کنیم

تارت فلامبه، با تاپینگ های خوش طعم و پوسته ترد، به طرز شگفت انگیزی با انواع همراهی هایی که طعم و بافت آن را تکمیل می کنند، جفت می شود. در اینجا چند گزینه خوشمزه برای سرو در کنار آن وجود دارد:

  • سالاد– یک سالاد سبک و با طراوت که با یک وینگرت ساده پوشانده شده است، طراوت و طراوت را به تضاد با غنای تارت فلامبه اضافه می کند. استفاده از سبزی های مخلوط، گوجه فرنگی گیلاسی، برش های خیار و یک وینگرت تند با خردل دیژون را در نظر بگیرید.
  • ترشی– ترشی‌های تند مانند کورنیشون یا پیاز ترشی، نقطه مقابل کرم خامه‌ای و بیکن دودی روی تارت فلامبی است. آنها درخشندگی و اسیدیته را به هر لقمه اضافه می کنند.
  • سبزیجات کباب شده– سبزیجات برشته، مانند مارچوبه، فلفل دلمه ای یا قارچ، یک غذای جانبی دلچسب و خوش طعم می سازند که مکمل تارت فلامبه است. طعم های کاراملی شده آنها کل غذا را تقویت می کند.

چه مدت طول می کشد؟

تارت فلامبه را زمانی که پوسته ترد و پنیر آب شده است، بهتر است تازه از فر میل کنید.

با این حال، باقی مانده غذا را می توان در ظرف در بسته در یخچال تا 2 روز نگهداری کرد. قبل از سرو در فر یا مایکروویو گرم کنید تا گرم شود.

آیا می توانید آن را فریز کنید؟

تارت فلامبه را می توان تا 2 تا 3 ماه بدون افت کیفیت قابل توجه منجمد کرد. با این حال، برای داشتن بهترین طعم و بافت، مصرف آنها در این بازه زمانی توصیه می شود.

پس از 3 ماه، Tarte Flambée ممکن است شروع به سوختگی در فریزر کند یا بخشی از طعم و بافت اصلی خود را از دست بدهد.

دستور العمل های بیشتر الهام گرفته از پیتزا

پین Tarte Flambee با روکش متنپین Tarte Flambee با روکش متن

سنجاق آن!

اگر عاشق این هستید دستور پخت تارت فلامبی همانطور که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند! فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

تصویر بالای سر یک تارت فلامبی برش خوردهتصویر بالای سر یک تارت فلامبی برش خورده

طرز تهیه تارت فلامبی | تارت پیاز بیکن

با دستور العمل ما تارت فلامبی که به راحتی قابل دنبال کردن است، طعم وسوسه انگیز فرانسه را تجربه کنید.

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 12 دقایق

زمان کل: 22 دقایق

دوره: صبحانه / برانچ، دوره های اصلی

کلمه کلیدی: تارت پیاز بیکن، تارت فلامبی، طرز تهیه تارت فلامبی

خدمات: 8 وعده های غذایی

کالری: 267کیلو کالری

نویسنده: اشلی تامپسون

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • فر را از قبل گرم کنید. فر را از قبل با دمای 475 درجه فارنهایت گرم کنید و یک تابه یا سنگ پخت را داخل آن قرار دهید تا گرم شود.

  • خمیر را آماده کنید. خمیر پیتزا را روی یک کاغذ روغنی نازک باز کنید.

  • تارت را جمع کنید. یک لایه کرم فریش را به طور مساوی روی خمیر پخش کنید و یک حاشیه کوچک در اطراف لبه ها باقی بگذارید. روی آن را با بیکن ترد و پیازهای نازک برش زده کنید. ادویه زدن با نمک و فلفل.

  • پخت به کمال. تارت را که هنوز روی کاغذ روغنی است با احتیاط روی سنگ پخت یا تابه از قبل گرم شده در فر قرار دهید. به مدت 10-12 دقیقه یا تا زمانی که لبه های آن قهوه ای طلایی و ترد شوند بپزید.

  • سرو کنید و لذت ببرید. از فر خارج کرده و پنیر گرویر را به مقدار زیاد بپاشید و داغ سرو کنید. به صورت مربع یا قاچ برش دهید و لذت ببرید!

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 267کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 16g | پروتئین: 10g | چربی: 18g | فیبر: 1g | قند: 3g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!