دستور تهیه گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی


آیا به دنبال یک وعده غذایی رضایت بخش و کم کربوهیدرات هستید که با طعم و مزه همراه باشد؟ به این دستور العمل خوشمزه گوشت چرخ کرده کم کربوهیدرات و کلم بروکلی نگاه نکنید! کشف کنید که چگونه این غذای خوشمزه را درست کنید که ذائقه شما با شادی می رقصد.

تصویر بالای سر گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در یک بشقاب سفیدتصویر بالای سر گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در یک بشقاب سفید

چرا این غذای کم کربوهیدرات را دوست خواهید داشت؟

  • خوش طعم. گوشت چرخ کرده خوش طعم همراه با کلم بروکلی تازه طعم رضایت بخشی را ایجاد می کند.
  • کربوهیدرات کم. این غذا برای کسانی که سبک زندگی کم کربوهیدرات یا کتو را دنبال می کنند ایده آل است، این غذا از نظر کربوهیدرات سبک است، اما طعم آن سنگین است.
  • سریع و آسان. با مواد ساده و حداقل زمان آماده سازی، این دستور غذا برای شب های شلوغ هفته ایده آل است.
  • همه کاره. آن را به تنهایی یا روی برنج گل کلم برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید که مطمئناً همه سر میز را راضی می کند.

آیا تا به حال هوس یک وعده غذایی مقوی و آرام کرده اید که اهداف تغذیه سالم شما را از مسیر خارج نکند؟ گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در این دستور غذا با هم ترکیب می شوند تا یک غذای مغذی و رضایت بخش را فراهم کنند که بدون احساس گناه، آن هوس ها را برآورده می کند. این وعده غذایی سرشار از پروتئین، فیبر و مواد مغذی ضروری است که احساس سیری و رضایت را در شما ایجاد می کند.

گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی چه طعمی دارد؟

گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی یک غذای خوش طعم و رضایت بخش با ترکیبی از طعم ها است که به زیبایی یکدیگر را تکمیل می کنند. گوشت چرخ کرده غنا و عمق را به ارمغان می آورد، در حالی که بروکلی بافتی تازه و کمی ترد می بخشد.

وقتی با سیر، پیاز، سس سویا و روغن کنجد چاشنی شود، این غذا طعم لذیذ اومامی با نکاتی از شیرینی و آجیل به خود می گیرد. ترکیب این مواد یک وعده غذایی متعادل ایجاد می کند که هم آرامش بخش و هم مغذی است.

چه سس در گوشت گاو و بروکلی وجود دارد؟

سس که معمولاً در گوشت گاو و کلم بروکلی استفاده می شود، ترکیبی خوشمزه و کمی شیرین است که با سس سویا، سیر، زنجبیل و گاهی اوقات مقداری شکر قهوه ای یا عسل برای شیرینی درست می شود (اگر مراقب کربوهیدرات های خود نباشید).

این سس به ظرف عطر و طعم می بخشد و به پوشاندن گوشت گاو و بروکلی کمک می کند و طعم آن ها را افزایش می دهد.

گوشت گاو و کلم بروکلی حاوی چیست؟

  • گوشت چرخ كرده– گوشت چرخ کرده بدون چربی ستاره این غذا است که یک پایه دلچسب را فراهم می کند.
  • کلم بروکلی– بروکلی تازه رنگ، طعم و مواد مغذی ضروری را اضافه می کند.
  • روغن زیتون– برای تفت دادن گوشت گاو و بروکلی از روغن زیتون خالص استفاده کنید.
  • سیر– سیر تازه خرد شده طعم معطری به غذا می بخشد.
  • من بید هستم– سس سویا با سدیم کم به عمق طعم و کمی شوری اضافه می کند.
  • روغن کنجد– مقدار کمی روغن کنجد به غذا غنا و پیچیدگی می بخشد.
  • فلفل قرمز– فقط یک لمس تکه های فلفل قرمز یک ضربه ظریف گرما را ایجاد می کند.
  • نمک و فلفل– برای طعم مطلوب، ظرف را با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  • بادام زمینی (اختیاری)– برای تزئین کم استفاده کنید.

طرز تهیه گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی

  1. گوشت چرخ کرده را قهوه ای کنید. در یک تابه بزرگ، روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید تا قهوه ای شود و در حین پخت آن را با قاشق از هم جدا کنید.
  2. بروکلی را اضافه کنید. پس از پختن گوشت گاو، گلچه های کلم بروکلی تازه را به ماهیتابه اضافه کنید. بپزید، گهگاه هم بزنید تا کلم بروکلی ترد و لطیف شود.
  3. غذا را مزه دار کنید. سیر خرد شده، سس سویا، روغن کنجد و فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید. با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  4. سرو کنید و لذت ببرید. وقتی کلم بروکلی به دلخواه شما پخته شد، ماهیتابه را از روی حرارت بردارید. گوشت چرخ کرده کم کربوهیدرات و کلم بروکلی را داغ و با چند بادام زمینی پاشیده شده سرو کنید و لذت ببرید!
گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در یک بشقاب سفیدگوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در یک بشقاب سفید

نکات و ترفندها

در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند تا گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی خوشمزه درست کنید:

  • تابه خود را از قبل گرم کنید. قبل از اضافه کردن گوشت چرخ کرده مطمئن شوید که ماهیتابه یا ماهیتابه شما از قبل گرم شده باشد. این به قهوه ای شدن یکنواخت گوشت و ایجاد طعم کمک می کند.
  • به صورت دسته ای بپزید. اگر مقدار زیادی گوشت چرخ‌کرده و کلم بروکلی درست می‌کنید، گوشت گاو را به صورت دسته‌ای بپزید تا مطمئن شوید که به طور یکنواخت قهوه‌ای می‌شود بدون اینکه تابه بیش از حد شلوغ شود.
  • کلم بروکلی را زیاد نپزید. مراقب باشید کلم بروکلی را بیش از حد نپزید، زیرا ممکن است لطیف شود و رنگ سبز پر جنب و جوش خود را از دست بدهد. برای داشتن بهترین بافت آن را فقط تا زمانی بپزید که ترد شود.

تغییرات

گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی یک غذای همه کاره است که می توان آن را به روش های مختلفی مطابق با ترجیحات ذائقه شما سفارشی کرد. در اینجا برخی از تغییرات برای امتحان وجود دارد:

  • تند- با افزودن موادی مانند فلفل قرمز، سس سریراچا، یا هالاپینو خرد شده، مقداری حرارت به ظرف خود اضافه کنید. همچنین می توانید مقداری فلفل قرمز خرد شده را برای یک ضربه بیشتر روی آن بپاشید.
  • قارچ- قارچ های ورقه شده را برای طعم و بافت بیشتر به ظرف اضافه کنید. قارچ ها را با گوشت چرخ کرده تفت دهید تا نرم و پخته شوند.
  • ترکیه زمینی- گوشت چرخ کرده را با بوقلمون چرخ کرده با یک جایگزین لاغرتر تعویض کنید. بوقلمون را با ادویه های مورد علاقه خود مزه دار کنید و آن را با کلم بروکلی بپزید تا همه چیز گرم شود.

چه چیزی را با گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی سرو کنید

گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی با انواع غذاهای جانبی که طعم و بافت آن را تکمیل می کنند، به خوبی جفت می شود. در اینجا چند گزینه برای بررسی وجود دارد:

  • سبزیجات سرخ شده– با سرو سبزیجات سرخ شده مانند فلفل دلمه ای، هویج، نخود فرنگی و قارچ در کنار یا مخلوط شده در ظرف، سبزیجات بیشتری به غذا اضافه کنید.
  • سالاد آسیایی– یک دمنوش سبک و با طراوت الهام گرفته از آسیایی که با کلم، هویج و یک سس تند درست شده است می تواند طعم غذای اصلی را تکمیل کند و در عین حال تضاد ترد ایجاد کند.
  • سالاد زنجبیل کنجد– یک سالاد ساده را با سبزیجات مخلوط، خیار خرد شده و سس زنجبیل کنجدی سرو کنید تا طراوت و درخشندگی را به غذا ببخشید.

چه مدت طول می کشد؟

اگر گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی پخته شده را در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید، می تواند 3 تا 4 روز باقی بماند.

آیا می توانید آن را فریز کنید؟

گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی پخته شده را می توان برای نگهداری طولانی مدت منجمد کرد. ظرف خنک شده را در یک ظرف دربسته یا کیسه فریزر قرار دهید و تا حد امکان هوا را خارج کنید و روی آن برچسب تاریخ بگذارید.

تا 2 تا 3 ماه در فریزر ماندگاری دارد. قبل از گرم کردن مجدد حتما آن را در یخچال ذوب کنید.

دستور العمل های بیشتر گوشت چرخ کرده کم کربوهیدرات

سنجاق آن!

اگر عاشق این هستید دستور تهیه گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی همانطور که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند! فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

تصویر بالای سر گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در یک بشقاب سفیدتصویر بالای سر گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی در یک بشقاب سفید

طرز تهیه گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی | دستور العمل گوشت چرخ کرده کم کربوهیدرات

آیا به دنبال یک وعده غذایی رضایت بخش و کم کربوهیدرات هستید که با طعم و مزه همراه باشد؟ به این دستور العمل خوشمزه گوشت چرخ کرده کم کربوهیدرات و کلم بروکلی نگاه نکنید!

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 10 دقایق

زمان کل: 20 دقایق

دوره: دوره های اصلی

غذا: آسیایی

کلمه کلیدی: دستور تهیه گوشت گاو و بروکلی آسان، گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی، گوشت چرخ کرده و کلم بروکلی

خدمات: 4 وعده های غذایی

کالری: 335کیلو کالری

نویسنده: اشلی تامپسون

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • گوشت چرخ کرده را قهوه ای کنید. در یک تابه بزرگ، روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و بپزید تا قهوه ای شود (تقریباً 5-7 دقیقه) و در حین پخت آن را با قاشق از هم جدا کنید.

  • بروکلی را اضافه کنید. پس از پختن گوشت گاو، گلچه های کلم بروکلی تازه را به ماهیتابه اضافه کنید. به مدت 5 دقیقه بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا کلم بروکلی نرم و ترد شود.

  • غذا را مزه دار کنید. سیر خرد شده، سس سویا، روغن کنجد و فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید. با نمک و فلفل مزه دار کنید.

  • سرو کنید و لذت ببرید. وقتی کلم بروکلی به دلخواه شما پخته شد، ماهیتابه را از روی حرارت بردارید. گوشت چرخ کرده کم کربوهیدرات و کلم بروکلی را داغ و با چند بادام زمینی پاشیده شده سرو کنید و لذت ببرید!

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 335کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 8g | پروتئین: 27g | چربی: 22g | فیبر: 3g | قند: 2g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

فراموش نکنید که دیگر کتاب های آشپزی کتو من را بررسی کنید.

قابلمه فوری کتو، بمب چربی کتو، شیرینی و خوراکی، و کتو آسان در 30 دقیقه.