طرز تهیه نان سیر نان تست تگزاس


وقتی صحبت از غذای راحتی کلاسیک می شود، چیزهای کمی می توانند نان سیر نان تست تگزاس را شکست دهند. چه آن را به عنوان کنار غذاهای ماکارونی مورد علاقه خود سرو کنید و چه از آن به عنوان پایه پیتزاهای نان سیر استفاده کنید، این دستور غذا برنده است.

نان سیر نان تست تگزاس در یک سبد نان سیر نان تست تگزاس در یک سبد

چرا این نان خوشمزه را دوست خواهید داشت

  • طعم غیر قابل مقاومت. این نان سیر مملو از طعم‌های تند سیر، کره و سبزی‌های تازه است و باعث می‌شود که فوراً از بین مردم لذت‌بخش شود.
  • سریع و آسان. فقط با تعداد انگشت شماری از مواد اولیه و چند مرحله ساده می توانید این نان سیر خوشمزه را در کمترین زمان روی میز میل کنید.
  • همه کاره. نان سیر نان تست تگزاس مکمل طیف وسیعی از غذاها، از پاستا گرفته تا گوشت های کبابی است و برای تهیه ساندویچ نان سیر یا ذوب های پنیری عالی است.

مواد مورد نیاز شما

  • نان تست تگزاس – پایه و جزء اصلی این غذا. این نان سفید ضخیم برش شده است که به دلیل اندازه و ضخامتش برای تهیه نان سیر مناسب است.
  • کره بدون نمک- ماده اولیه برای پخش کره سیر. آن را با سیر خرد شده، جعفری، نمک و فلفل مخلوط می کنند تا یک مخلوط کره طعم دار و غنی ایجاد شود. این مخلوط قبل از پخت به طور سخاوتمندانه در یک طرف هر تکه نان تست تگزاس پخش می شود.
  • سیر- طعم سیر ضروری را در پخش کره سیر فراهم کنید. کره را با طعم معطر و تند خود می آمیزد و به نان سیر طعم خاصی می دهد.
  • جعفری- طعم و مزه سبزی تازه و رنگی را به پخش کره سیر اضافه می کند. سیر و کره را به زیبایی تکمیل می کند.
  • نمک- طعم کلی کره سیر را تقویت می کند. این کمک می کند تا نت های خوش طعم در نان ظاهر شوند.
  • فلفل سیاه- طعم ظریفی از تند بودن را اضافه می کند و طعم های دیگر را در پخش کره سیر تکمیل می کند. غنای کره و تندی سیر را متعادل می کند.

این مواد با هم ترکیب می شوند تا یک کره سیر خوشمزه و معطر ایجاد کنند که برش های ساده نان تست تگزاس را به یک غذای جانبی خوش طعم و رضایت بخش یا همراه با وعده های غذایی مختلف تبدیل می کند.

طرز تهیه نان سیر نان تست تگزاس

  1. فر را از قبل گرم کنید. ابتدا فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید. این کار باعث می شود نان سیر شما کاملا پخته شود.
  2. کره سیر را آماده کنید. در یک کاسه، کره نرم شده، سیر خرد شده، جعفری تازه ریز خرد شده، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. این کره خوش طعم، ستاره نان تست تگزاس شما خواهد بود.
  3. کره سیر را پخش کنید. هر تکه نان تست تگزاس را بردارید و مخلوط کره سیر آماده شده را روی یک طرف هر برش بمالید. مطمئن شوید که تمام سطح را به طور یکنواخت بپوشانید تا بیشترین طعم را داشته باشید.
  4. روی ورقه پخت بچینید. برش‌های نان تست تگزاس را که با کره سیر پوشانده شده‌اند، روی یک ورقه پخت قرار دهید، طرف کره‌ای را به سمت بالا قرار دهید. آنها را در یک لایه بچینید و مطمئن شوید که بیش از حد شلوغ نیستند.
  5. پخت به کمال. ورقه پخت را داخل فر از قبل گرم شده بریزید و به مدت تقریبی 8 تا 10 دقیقه یا تا زمانی که نان تست تگزاس قهوه ای طلایی و اطراف لبه ها ترد شود بپزید.
  6. داغ سرو کنید. هنگامی که نان سیر تگزاس شما به زیبایی پخته و معطر شد، آن را از فر خارج کنید. برش ها را داغ سرو کنید و در کمترین زمان ناپدید شدن آنها را تماشا کنید.
تصویر نزدیک از نان سیر نان تست تگزاستصویر نزدیک از نان سیر نان تست تگزاس

نکات و ترفندها

درست کردن نان سیر خوشمزه تگزاس یک فرآیند ساده است، اما نکات و ترفندهایی وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به بهترین نتایج کمک کند. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد:

  • از نان با کیفیت بالا استفاده کنید. با نان تست تگزاس با کیفیت خوب یا نان ضخیم شروع کنید. ضخامت نان برای دستیابی به بافت نان تست کلاسیک تگزاس ضروری است.
  • کره نرم شده. مطمئن شوید که کره شما نرم شده اما ذوب نشده است. کره نرم شده راحت تر روی برش های نان پخش می شود. می توانید کره را برای مدتی در دمای اتاق بگذارید یا در فواصل زمانی کوتاه آن را در مایکروویو با قدرت کم نرم کنید.
  • سیر تازه. استفاده از حبه های سیر تازه و خرد کردن آنها بهترین طعم را به شما می دهد. می توانید از پرس سیر استفاده کنید یا سیر را با دست ریز خرد کنید. از استفاده از سیر از قبل خرد شده در شیشه خودداری کنید، زیرا ممکن است طعم ملایم تری داشته باشد.
  • گیاهان تازه. جعفری تازه خرد شده یک افزودنی کلاسیک به نان سیر تگزاس است. این نه تنها رنگ و طراوت می بخشد. همچنین می توانید برای طعم بیشتر، گیاهان تازه دیگری مانند ریحان یا پونه کوهی اضافه کنید.

تغییرات

نان سیر تگزاس به تنهایی خوشمزه است، اما می توانید به راحتی آن را با مواد مختلف سفارشی کنید تا طعم های منحصر به فردی ایجاد کنید. در اینجا چند تنوع خوشمزه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • پنیری- قبل از پخت، پنیر موزارلا یا پنیر پارمزان رنده شده را روی مخلوط کره سیر بپاشید. همچنین می توانید از مخلوط پنیرهای مورد علاقه خود برای پنیری بیشتر استفاده کنید.
  • تند- اگر از کمی گرما لذت می برید، تکه های فلفل قرمز یا کمی فلفل قرمز را روی مخلوط کره سیر بپاشید. برای تندی بیشتر می توانید چند قطره سس تند هم اضافه کنید.
  • سس پستو- قبل از اضافه کردن مخلوط کره سیر، یک لایه نازک پستو ریحان را روی برش های نان تست تگزاس پخش کنید. این کار طعمی زنده و گیاهی را به نان اضافه می کند.
  • برگه گوجه فرنگی- گوجه فرنگی های خشک شده را ریز خرد کرده و با کره سیر مخلوط کنید. طعم تند و شیرین آنها به خوبی سیر را تکمیل می کند.

چگونه نان سیر تگزاس منجمد را بپزید؟

پختن نان سیر یخ زده تگزاس یک راه ساده و راحت برای لذت بردن از این غذای جانبی خوشمزه است. در اینجا مراحل اولیه پخت آن از یخ زده آمده است:

  • فر خود را از قبل گرم کنید. با گرم کردن فر تا دمای مشخص شده روی بسته بندی نان سیر تگزاس منجمد شروع کنید. به طور معمول، حدود 375 درجه فارنهایت تا 425 درجه فارنهایت است.
  • یک ورقه پخت آماده کنید. یک ورقه پخت را با فویل آلومینیومی یا کاغذ روغنی بپوشانید تا نان را راحت تر تمیز کنید و از چسبیدن نان جلوگیری کنید.
  • برش های یخ زده را بچینید. برش های نان سیر تگزاس منجمد را مستقیماً از فریزر خارج کرده و آنها را در یک لایه روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید.
  • پخت. ورقه پخت را در فر از قبل گرم شده قرار دهید. طبق دستورالعمل روی بسته بندی، معمولاً حدود 8 تا 12 دقیقه یا تا زمانی که نان طلایی و ترد شود، بپزید. برای رسیدن به تردی مطلوب، زمان و دمای توصیه شده را حتما رعایت کنید.
  • خدمت. نان سیر تگزاس را از فر خارج کنید و بگذارید یک یا دو دقیقه قبل از سرو خنک شود. برش ها باید داغ، کره ای و پر از طعم سیر باشند.

چه چیزی را با نان سیر تگزاس سرو کنید

نان سیر تگزاس یک غذای جانبی همه کاره است که به خوبی با انواع غذاهای اصلی جفت می شود و مکمل بسیاری از غذاها است. در اینجا چند گزینه خوشمزه برای سرو با آن وجود دارد:

  • غذاهای پاستا ایتالیایی– نان سیر تگزاس یک همراه کلاسیک برای غذاهای پاستا ایتالیایی مانند اسپاگتی، فتوچین آلفردو، لازانیا یا زیتی پخته شده است. طعم سیر و کره مکمل سس های غنی و پاستا است.
  • گوشت کبابی– نان سیر تگزاس را در کنار استیک کبابی، مرغ، گوشت خوک یا همبرگر سرو کنید. برش های کره ای و سیر یک طرف خوشمزه برای یک غذای گوشتی دلچسب است.
  • سوپ و سالاد– نان سیر تگزاس را با یک کاسه سوپ مورد علاقه خود، مانند سوپ گوجه فرنگی یا مینسترون، جفت کنید. همچنین با یک سالاد باغچه تازه کار می کند.
  • غذای دریایی– از آن با غذاهای دریایی مانند اسکمپی میگو، ماهی کبابی یا آب پز غذاهای دریایی لذت ببرید. طعم نان سیر مکمل شیرینی طبیعی غذاهای دریایی است.

چه مدت طول می کشد؟

نان سیر تگزاس تاست معمولاً زمانی که در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری می شود حدود 2 تا 4 هفته ماندگاری دارد.

آیا می توانید آن را فریز کنید؟

نان سیر تگزاس وقتی در فریزر نگهداری می شود می تواند تا 6 تا 8 ماه دوام بیاورد. برای جلوگیری از سوختن فریزر و حفظ کیفیت آن، مهم است که آن را به خوبی در یک ظرف دربسته نگه دارید.

دستور العمل های نان درخشان تر

پین نان سیر نان تست تگزاس با روکش متنیپین نان سیر نان تست تگزاس با روکش متنی

سنجاق آن!

اگر عاشق این هستید دستور تهیه نان سیر نان تست تگزاس همانطور که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند! فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

نان سیر نان تست تگزاس در یک سبدنان سیر نان تست تگزاس در یک سبد

طرز تهیه نان سیر نان تست تگزاس

وقتی صحبت از غذای راحتی کلاسیک می شود، چیزهای کمی می توانند نان سیر نان تست تگزاس را شکست دهند. چه آن را به عنوان کنار غذاهای ماکارونی مورد علاقه خود سرو کنید و چه از آن به عنوان پایه پیتزاهای نان سیر استفاده کنید، این دستور غذا برنده است.

زمان آماده سازی: 5 دقایق

زمان پخت: 8 دقایق

زمان کل: 13 دقایق

دوره: مخلفات

غذا: آمریکایی، فیوژن، ایتالیایی

کلمه کلیدی: نان سیر خانگی، نان سیر نان تست تگزاس، طرز تهیه نان سیر نان تست تگزاس

خدمات: 6 سروینگ ها

کالری: 244کیلو کالری

نویسنده: اشلی تامپسون

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • فر را از قبل گرم کنید. ابتدا فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. این کار باعث می شود نان سیر شما کاملا پخته شود.

  • کره سیر را آماده کنید. در یک کاسه، کره نرم شده، سیر خرد شده، جعفری تازه ریز خرد شده، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. این کره خوش طعم، ستاره نان تست تگزاس شما خواهد بود.

  • کره سیر را پخش کنید. هر تکه نان تست تگزاس را بردارید و مخلوط کره سیر آماده شده را روی یک طرف هر برش بمالید. مطمئن شوید که تمام سطح را به طور یکنواخت بپوشانید تا بیشترین طعم را داشته باشید.

  • روی ورقه پخت بچینید. برش‌های نان تست تگزاس را که با کره سیر پوشانده شده‌اند، روی یک ورقه پخت قرار دهید، طرف کره‌ای را به سمت بالا قرار دهید. آنها را در یک لایه بچینید و مطمئن شوید که بیش از حد شلوغ نیستند.

  • پخت به کمال. ورقه پخت را داخل فر از قبل گرم شده بریزید و به مدت تقریبی 8 تا 10 دقیقه یا تا زمانی که نان تست تگزاس قهوه ای طلایی و اطراف لبه ها ترد شود بپزید.

  • داغ سرو کنید. هنگامی که نان سیر تگزاس شما به زیبایی پخته و معطر شد، آن را از فر خارج کنید. برش ها را داغ سرو کنید و در کمترین زمان ناپدید شدن آنها را تماشا کنید.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 244کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 18g | پروتئین: 3g | چربی: 18g | فیبر: 1g | قند: 2g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!