پیتزا نان فرانسوی | طرز تهیه پیتزا نان فرانسوی سرخ کن با هوا


وقتی صحبت از وعده‌های غذایی سریع و رضایت‌بخش به میان می‌آید، پیتزا نان فرانسوی مورد علاقه علاقه‌مندان به پیتزا بوده است. ترکیبی از نان ترد، سس گوجه‌فرنگی تند و پنیر لذیذ یک خوراکی خوشمزه ایجاد می‌کند. و حالا با کمک سرخ کن بادی می توانید در کسری از زمان از این غذای کلاسیک لذت ببرید.

پرش به:

چرا این غذای شلوغ شب شما خواهد بود؟

  • سریع. با کمک سرخ کن هوا در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود!
  • آسان. از نان فرانسوی از قبل پخته استفاده کنید و مواد پیتزای مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید.
  • همه کاره. از خلاقیت خود برای جمع آوری انواع پیتزا استفاده کنید تا ذائقه خود را وسوسه کنید.
  • خوشمزه – لذیذ. کاملاً مملو از طعم و یک غذای فوق العاده برای خانواده در شب.

این روش سریع و آسان پوسته ترد، پنیر ذوب شده و مواد کاملا پخته شده را تضمین می کند. چه به دنبال یک گزینه مناسب برای شام یا یک پیش غذای سرگرم کننده برای مهمانی باشید، پیتزا نان فرانسوی در سرخ کن با هوا مطمئنا راضی کننده خواهد بود.

چرا به آن پیتزا نان فرانسوی می گویند؟

نام “پیتزا نان فرانسوی” احتمالاً برای توصیف استفاده از نان فرانسوی به عنوان عنصر اساسی غذا آمده است. این سبک پیتزا را از پیتزای سنتی‌تری که با خمیر مخمر تهیه می‌شود متمایز می‌کند.

پیتزا نان فرانسوی از چه ساخته شده است؟

  • نان فرانسوی
  • سس پیتزا
  • پنیر موزارلا
  • تاپینگ پیتزا– فلفل دلمه ای، قارچ، پیاز، زیتون و غیره.
  • چاشنی ایتالیایی
  • پودر سیر
  • روغن زیتون

طرز تهیه پیتزا نان فرانسوی

  1. سرخ کن هوا را از قبل گرم کنید– در حالی که پیتزا نان فرانسوی را آماده می کنید، سرخ کن خود را روی دمای 375 درجه فارنهایت برای چند دقیقه تنظیم کنید.
  2. نان فرانسوی را برش بزنید– نان فرانسوی را از طول نصف کنید. سپس، هر نیمه را به قطعات جداگانه به اندازه سرو برش دهید. این کار کار کردن با آن را آسان تر می کند و پخت یکنواخت را تضمین می کند.
  3. رویه ها را آماده کنید– در حالی که سرخ کن هوا از قبل گرم می شود، رویه های پیتزای دلخواه خود را جمع کنید و بر اساس آن آماده کنید. هر گونه سبزی مانند فلفل دلمه ای یا پیاز را خرد کرده و کنار بگذارید.
  4. پیتزا نان فرانسوی را جمع کنید– مقدار زیادی سس پیتزا را روی هر تکه نان فرانسوی بمالید و یک حاشیه کوچک در اطراف لبه ها باقی بگذارید. یک مشت پنیر موزارلای رنده شده روی سس بپاشید. مواد مورد نظر خود را اضافه کنید و مقداری پنیر اضافی روی آن بپاشید. برای تقویت طعم بیشتر، مقداری چاشنی خشک ایتالیایی و پودر سیر را روی تاپینگ ها بپاشید.
  5. به سرخ کن بادی انتقال دهید– پیتزاهای نان فرانسوی مونتاژ شده را به صورت یک لایه داخل سبد سرخ کن بادی قرار دهید. بسته به اندازه سرخ کن بادی خود، ممکن است لازم باشد آنها را به صورت دسته ای بپزید.
  6. پیتزاهای نان فرانسوی را با هوا سرخ کنید– سبد سرخ کن بادی را به داخل دستگاه برگردانید و پیتزاهای نان فرانسوی را با دمای 375 درجه فارنهایت به مدت تقریبی 6 تا 8 دقیقه یا تا زمانی که پنیر ذوب شده، حباب دار و کمی طلایی شود بپزید. بسته به مدل سرخ کن بادی زمان پخت ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مراقب پیتزاها باشید تا نسوزند.
  7. مقداری روغن اضافه کنید– با برس روغن زیتون (برای تردی بیشتر): اگر پوسته کمی ترد را ترجیح می دهید، می توانید قبل از سرخ شدن در هوا، لبه های بیرونی برش های نان فرانسوی را با کمی روغن زیتون بمالید.
  8. سرو کنید و لذت ببرید– پس از آماده شدن پیتزاهای نان فرانسوی، آنها را با احتیاط از سرخ کن خارج کنید. قبل از سرو چند دقیقه اجازه دهید تا خنک شوند. در صورت تمایل با برگ های ریحان تازه یا کمی پنیر پارمزان رنده شده تزئین کنید. از پیتزا نان فرانسوی خانگی خود مستقیماً از سرخ کن بادی لذت ببرید!

چگونه از خیس شدن پیتزای نان فرانسوی جلوگیری می کنید؟

برای جلوگیری از خیس شدن پیتزا نان فرانسوی، چند تکنیک وجود دارد که می توانید در طول فرآیند آماده سازی و پخت استفاده کنید. این نکات را دنبال کنید تا از یک پوسته ترد و رویه های خوش طعم اطمینان حاصل کنید:

  • نان را برشته کنید. قبل از اضافه کردن هر گونه مواد، برش های نان فرانسوی را به آرامی در یک توستر یا زیر گوشتی برای چند دقیقه برشته کنید. این به حذف رطوبت اضافی از نان کمک می کند و پایه ای محکم برای رویه ها ایجاد می کند.
  • رویه ها را از قبل بپزید. اگر از موادی با محتوای آب بالا مانند قارچ یا سبزیجات آبدار استفاده می کنید، قبل از افزودن آنها به پیتزا، آنها را از قبل بپزید. تفت دادن یا تفت دادن رویه ها به حذف رطوبت اضافی کمک می کند و از ترشح بیش از حد مایع روی نان جلوگیری می کند.
  • از اضافه بار پیتزا خودداری کنید. در حالی که وسوسه انگیز است که روی تاپینگ ها انباشته شود، مراقب باشید که پیتزا نان فرانسوی را بیش از حد بار نکنید. یک بار سنگین می تواند منجر به یک نتیجه خیس شود. برای حفظ تعادل بین طعم و بافت از مقدار متوسطی از مواد استفاده کنید.

نکات و ترفندها

آیا می خواهید مطمئن شوید که هر بار پیتزای نان فرانسوی مناسب سرخ کن را دریافت می کنید؟ نکات و ترفندهای زیر را برای لقمه کامل دنبال کنید!

  • از نسبت مناسب سس به نان استفاده کنید. روی هر تکه نان یک لایه نازک و یکنواخت از سس پیتزا بمالید و یک حاشیه کوچک در اطراف لبه ها باقی بگذارید. استفاده زیاد از سس می تواند نان را خیس کند، بنابراین مقدار متعادلی از آن را در نظر بگیرید.
  • پنیر مناسب را انتخاب کنید. از ترکیبی از پنیرهایی استفاده کنید که خوب ذوب شوند، مانند موزارلای رنده شده، پروولون یا ترکیبی از پنیرهای ایتالیایی. این به پیتزای شما رویه ای لطیف و خوش طعم می دهد.
  • قبل از سرو اجازه دهید کمی خنک شود. قبل از برش دادن و سرو، اجازه دهید پیتزا چند دقیقه خنک شود. این به سفت شدن پنیر کمک می کند و از سر خوردن مواد رویه جلوگیری می کند.

تغییرات

  • سبک مارگریتا– با یک پیتزا نان فرانسوی به سبک مارگریتا آن را ساده و کلاسیک نگه دارید. برش‌های نان فرانسوی برشته شده را با یک لایه نازک سس پیتزا، تکه‌های پنیر موزارلای تازه و کمی برگ‌های ریحان تازه بپاشید. در هوا تفت دهید تا پنیر آب شود و حباب شود.
  • مرغ باربیکیو– برای داشتن طعمی خوش طعم، یک لایه سس BBQ روی برش های نان فرانسوی برشته شده بمالید. مرغ پخته و رنده شده، پیاز قرمز و مخلوطی از پنیر موزارلا و چدار را روی آن قرار دهید. در هوا تفت دهید تا پنیر آب شود و حباب دار شود.
  • عاشق گوشت– اگر از طرفداران تاپینگ های گوشتی هستید، پیتزا نان فرانسوی برای عاشقان گوشت درست کنید. روی نان برشته شده یک لایه سس پیتزا بمالید، سپس سوسیس پخته و خرد شده، برش های پپرونی، تکه های بیکن و پنیر موزارلای رنده شده را روی آن قرار دهید. در هوا تفت دهید تا پنیر آب شود و گوشت ها کمی ترد شوند.

به راحتی آزمایش کنید و با ترکیب سس‌ها، تاپینگ‌ها و پنیرهای مختلف، تغییرات خود را ایجاد کنید.

چه چیزی برای خدمت با آن

پیتزا نان فرانسوی به خودی خود یک غذای خوشمزه و رضایت بخش است، اما اگر به دنبال کامل کردن وعده غذایی خود یا ایجاد یک تجربه غذای کامل تر هستید، چندین گزینه برای مخلفات وجود دارد که به خوبی با آن ترکیب می شوند:

  • سالاد کنار بشقاب– یک سالاد تازه را در کنار پیتزا سرو کنید. یک سالاد سبز ساده با سبزیجات مخلوط، گوجه‌فرنگی گیلاسی، برش‌های خیار و یک سس سبک وینگرت می‌تواند یک همراهی با طراوت و سالم را فراهم کند.
  • مخلوط سبزیجات– مخلوطی از سبزیجات مورد علاقه خود مانند کدو سبز، فلفل دلمه ای، پیاز و بادمجان را تفت دهید. آنها را با روغن زیتون، نمک، فلفل و سبزی ها بریزید، سپس تفت دهید تا نرم و کمی کاراملی شوند. این غذای رنگارنگ باعث تغذیه و تکمیل طعم پیتزا می شود.
  • سوپ– پیتزای خود را با یک کاسه سوپ گرم همراه کنید. سوپ گوجه فرنگی یا سوپ مینسترون گزینه های کلاسیکی هستند که به خوبی با طعم پیتزا هماهنگی دارند. ترکیبی از خوبی های پنیری پیتزا و یک سوپ آرام بخش، یک وعده غذایی رضایت بخش را ایجاد می کند.

با خیال راحت بر اساس ترجیحات شخصی خود ترکیب و مطابقت دهید یا خلاق باشید. هدف این است که طعم و بافت پیتزا را تکمیل کنید و در عین حال تنوع را به غذای خود اضافه کنید.

چه مدت طول می کشد؟

باقی مانده پیتزا نان فرانسوی را در یک ظرف دربسته قرار دهید یا آن را با پلاستیک محکم بپیچید. حداکثر ۲ تا ۳ روز در یخچال نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که یخچال می تواند روی بافت نان تأثیر بگذارد و ممکن است کمی نرم تر شود.

آیا می توانید آن را فریز کنید؟

اگر می خواهید ماندگاری پیتزا نان فرانسوی خود را افزایش دهید، می توانید آن را فریز کنید. هر تکه تکه یا کل پیتزا را محکم در پلاستیک بپیچید و سپس یک لایه فویل آلومینیومی بپیچید یا آنها را در کیسه های فریزر قرار دهید. پیتزا نان فرانسوی منجمد معمولاً تا 2 تا 3 ماه قابل نگهداری است.

وقتی برای لذت بردن از پیتزای نان فرانسوی باقیمانده آماده شدید، آن را یک شب در یخچال ذوب کنید. برای گرم کردن مجدد، سرخ کن خود را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و به مدت 3-5 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود بپزید.

دستور العمل های بیشتر پیتزا

پین پیتزا نان فرانسوی با روکش متن

سنجاق آن!

اگر عاشق این هستید پیتزا نان فرانسوی دستور پخت به همان اندازه که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند! فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

پیتزا نان فرانسوی | طرز تهیه پیتزا نان فرانسوی سرخ کن با هوا

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 6 دقایق

زمان کل: 16 دقایق

دوره: پیش غذا، دوره های اصلی

غذا: آمریکایی، فیوژن، ایتالیایی

کلمه کلیدی: پیتزا نان فرانسوی سرخ کن هوا، پیتزا با هوا سرخ کن، پیتزا نان فرانسوی

خدمات: 8 وعده های غذایی

کالری: 346کیلو کالری

نویسنده: اشلی تامپسون

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • سرخ کن هوا را از قبل گرم کنید– در حالی که پیتزا نان فرانسوی را آماده می کنید، سرخ کن خود را روی دمای 375 درجه فارنهایت برای چند دقیقه تنظیم کنید.

  • نان فرانسوی را برش بزنید– نان فرانسوی را از طول نصف کنید. سپس، هر نیمه را به قطعات جداگانه به اندازه سرو برش دهید. این کار کار کردن با آن را آسان تر می کند و پخت یکنواخت را تضمین می کند.

  • رویه ها را آماده کنید– در حالی که سرخ کن هوا از قبل گرم می شود، رویه های پیتزای دلخواه خود را جمع کنید و بر اساس آن آماده کنید. هر گونه سبزی مانند فلفل دلمه ای یا پیاز را خرد کرده و کنار بگذارید.

  • پیتزا نان فرانسوی را جمع کنید– مقدار زیادی سس پیتزا را روی هر تکه نان فرانسوی بمالید و یک حاشیه کوچک در اطراف لبه ها باقی بگذارید. یک مشت پنیر موزارلای رنده شده روی سس بپاشید. مواد مورد نظر خود را اضافه کنید و مقداری پنیر اضافی روی آن بپاشید. برای تقویت طعم بیشتر، مقداری چاشنی خشک ایتالیایی و پودر سیر را روی تاپینگ ها بپاشید.

  • به سرخ کن بادی انتقال دهید– پیتزاهای نان فرانسوی مونتاژ شده را به صورت یک لایه داخل سبد سرخ کن بادی قرار دهید. بسته به اندازه سرخ کن بادی خود، ممکن است لازم باشد آنها را به صورت دسته ای بپزید.

  • پیتزاهای نان فرانسوی را با هوا سرخ کنید– سبد سرخ کن بادی را به داخل دستگاه برگردانید و پیتزاهای نان فرانسوی را با دمای 375 درجه فارنهایت به مدت تقریبی 6 تا 8 دقیقه یا تا زمانی که پنیر ذوب شده، حباب دار و کمی طلایی شود بپزید. بسته به مدل سرخ کن بادی زمان پخت ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مراقب پیتزاها باشید تا نسوزند.

  • مقداری روغن اضافه کنید– با برس روغن زیتون (برای تردی بیشتر): اگر پوسته کمی ترد را ترجیح می دهید، می توانید قبل از سرخ شدن در هوا، لبه های بیرونی برش های نان فرانسوی را با کمی روغن زیتون بمالید.

  • سرو کنید و لذت ببرید– پس از آماده شدن پیتزاهای نان فرانسوی، آنها را با احتیاط از سرخ کن خارج کنید. قبل از سرو چند دقیقه اجازه دهید تا خنک شوند. در صورت تمایل با برگ های ریحان تازه یا کمی پنیر پارمزان رنده شده تزئین کنید. از پیتزا نان فرانسوی خانگی خود مستقیماً از سرخ کن بادی لذت ببرید!

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 346کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 32g | پروتئین: 16g | چربی: 18g | فیبر: 2g | قند: 6g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!