گوشت خوک سرخ کن هوا | گوشت خوک با هوا سرخ کنید


این گوشت خوک آبدار و خوش طعم از چاشنی های پورچتا استفاده می کند تا تنها در چند دقیقه یک تکه گوشت خوک خوش طعم با ادویه رازیانه درست کند. در کمتر از 30 دقیقه آماده سرو می شود و با طعم و مزه پر می شود.

گوشت خوک را با هوا سرخ کنید

پرش به:

چرا باید این گوشت خوک را با سرخ کردن هوا امتحان کنید؟

اینها سرخ کردنی هوا تکه های گوشت خوک دستور پخت سرخ کن هوای کتو بسیار عالی است، به خصوص زمانی که با طرف های مورد علاقه شما جفت شود.

سرخ کن هوا شفافیت کاملی را به لایه بیرونی گوشت اضافه می کند که به آن بافتی لذت بخش می دهد.

من فقط دوست دارم سرخ کن هوای من به این دلیل که چقدر دستور العمل های زیادی را آسان می کند! ناگفته نماند که در سرخ کن هوا بسیار کمتر چرب هستند!

نحوه درست کردن گوشت خوک با سرخ کردن هوای عالی

  1. تمام گیاهان و ادویه ها را با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون در یک کاسه ترکیب کنید. هم بزنید تا خوب جا بیفتد و در حین انجام این کار، سبزی ها را با پشت قاشق له کنید.
  2. مخلوط چاشنی را به طور مساوی روی هر دو طرف گوشت خوک پخش کنید.
  3. تکه های گوشت خوک را در سبد سرخ کن بادی قرار دهید و سرخ کن را در دمای 380 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه قرار دهید.
  4. بهترین راه برای اطمینان از پخته شدن گوشت خوک، استفاده از دماسنج گوشت است.

چه مدت می توانم تکه های نازک گوشت خوک را در سرخ کن هوا بپزم؟

زمان لازم برای پخت گوشت خوک در سرخ کن با ضخامت گوشت خوک متفاوت است.

گوشت خوک ضخیم تر طول می کشد تا به دمای داخلی ایمن برسد. برای این دستور، من از گوشت خوک با ضخامت حدود یک اینچ استفاده کردم. آنها گرفتند 15 دقیقه برای پخت کامل.

چگونه تکه های گوشت خوک را بدون خشک کردن آنها بپزید؟

راه حل ساده؟ دمای داخلی را با دقت تماشا کنید! بسیاری از افرادی که گوشت خوک را می پزند تمایل به پخت بیش از حد آن برای جلوگیری از هرگونه بیماری ناشی از غذا دارند. من یک ذره شما را برای آن مقصر نمی دانم! اگر با پخت و پز آن آشنایی ندارید، این برش گوشت می تواند مشکل ساز باشد.

نکات و ترفندهای من را همراه با زمان های مناسب آشپزی بخوانید گوشت خوک سرخ کن با هوا زیر

دمای داخلی ایمن برای گوشت خوک چیست؟

گوشت خوک باید به دمای داخلی 145 درجه فارنهایت برسد. بهترین راه برای فهمیدن اینکه چه زمانی آنها تمام شده اند استفاده از دماسنج گوشت است. شما قادر به تشخیص بصری نخواهید بود. تا زمانی که آنها را زیاد نپزید، گوشت خوک آبدار را در سرخ کن به دست می آورید.

بهترین راه چاشنی گوشت خوک چیست؟

من این سبک Porchetta (تلفظ خوک-کتا) را پس از کباب گوشت خوک کلاسیک ایتالیایی می نامم. آن کباب خوک همچنین حاوی رازیانه، رزماری، مریم گلی و غیره است. اما ساعت ها طول می کشد زیرا یک کباب گوشت خوک کامل است. این نسخه میانبر ما از porchetta کلاسیک است.

مخلوط ادویه از مواد زیر تشکیل شده است:

برای این کار می توانید از هر نوع چاشنی استفاده کنید. دستور پخت دوکا را برای این کار امتحان کنید. اگر می‌خواهید روش متفاوتی برای درست کردن گوشت خوک داشته باشید، این گوشت خوک خردل عسلی را در سرخ‌کن هوا نیز امتحان کنید. روش مورد علاقه دیگر من برای پختن گوشت خوک، این دستور پخت برنج و گوشت خوک فوری است.

نکاتی برای درست کردن گوشت خوک با هوا سرخ کن

  • سعی کنید از تکه های گوشت خوک با کمی چربی در اطراف لبه های آن استفاده کنید. سرخ کردن در هوا کار شگفت انگیزی در ترد کردن چربی انجام می دهد.
  • اگر ارائه کامل می خواهیدبا نوک چاقوی تیز، چربی را از دو یا سه جا برش دهید. این کار از پیچ خوردن گوشت خوک به درون خود جلوگیری می کند.
  • از تکه های گوشت خوک نازک تر استفاده کنید در این دستور تهیه می شود تا در حالی که داخل آن داغ می ماند، قسمت بیرونی آن زیاد پخته نشود. هوای گرم در سرخ کن هوا بیرون غذا را خیلی سریع ترد می کند.
  • تا زمانی که نان ها را زیاد نپزید، در سرخ کن بادی کاملا آبدار خواهند بود. بهترین راه برای فهمیدن اینکه چه زمانی آنها تمام شده اند استفاده از دماسنج گوشت است. شما قادر به تشخیص بصری نخواهید بود.

گوشت خوک سرخ کن خوش طعم

اینها سرخ کردنی هوا تکه های گوشت خوک شما را با یک غذای اصلی بی مزه رها نمی کند و بهترین بخش، آنها فوق العاده آسان هستند و مطمئناً خانواده شما آنها را دوست خواهند داشت. من همچنین دوست دارم این دستور استیک سرخ شده مرغ را در سرخ کن هوا درست کنم. خیلی خوبه، فکر نکنم دیگه تابه ای بریزمش!

چه چیزی را با گوشت خوک سرخ کن هوا سرو کنیم؟

این گوشت خوک را با تمام مخلفات مورد علاقه خود سرو کنید. برنج، سالاد، سیب‌زمینی و سبزیجات همگی همراه‌های خوبی هستند.

  • اگر به دنبال غذاهای جانبی عالی برای همراهی با آنها هستید سرخ کردنی هوا تکه های گوشت خوک، سیب زمینی سرخ شده رزماری من را بررسی کنید. اینها سریع و آسان در سرخ کن بادی شما درست می شوند و کاملاً خوشمزه هستند.
  • این دستور اسفناج خامه ای سرخ کن هوا یکی دیگر از غذاهای مورد علاقه من برای تهیه است.

گوشت خوک سرخ کن با هوا بدون نان؟

من می‌خواستم این تکه‌های گوشت خوک را با کربوهیدرات کم و کتوپسند نگه دارم. دستور العمل های زیادی را مشاهده خواهید کرد که نیاز به پخت دارند، اما این دستور العمل ها بدون آن بسیار عالی هستند. از زمان آماده سازی اضافی صرف نظر کنید و همچنان یک غذای خوشمزه بسازید.

دستور العمل های بیشتر گوشت خوک

سرخ کردنی هوا تکه های گوشت خوک

من عاشق این هستم که چقدر سریع و آسان درست می شود سرخ کردنی هوا تکه های گوشت خوک. نتیجه یک تکه گوشت فوق العاده با طعم و آبدار است که به راحتی می توان آن را به عنوان یک وعده غذایی شبانه هفته سرو کرد. اگر شما آنها را به اندازه ما دوست دارید، مطمئن شوید که دستور غذا را در فیس بوک و پینترست به اشتراک می گذارید تا آنها نیز بتوانند آنها را درست کنند.

در ابتدا در 31 ژوئیه 2019 منتشر شد

گوشت خوک با ماکارونی و سالاد در بشقاب آبی

سرخ کن بادی گوشت خوک | گوشت خوک با هوا سرخ کنید

این سرخ کردنی‌های گوشت خوک، طعم‌دهنده‌ترین راه برای پختن گوشت خوک هستند! نه تنها خوشمزه هستند، بلکه به راحتی در سرخ کن بادی شما درست می شوند!

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 15 دقایق

زمان کل: 25 دقایق

دوره: دوره های اصلی

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: گوشت خوک با هوا سرخ کردنی، گوشت خوک سرخ کن با هوا، گوشت خوک در سرخ کن با هوا

خدمات: 2

کالری: 203کیلو کالری

نویسنده: URVASHI PITRE

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • رزماری، مریم گلی، دانه های رازیانه، فلفل قرمز خرد شده، نمک، فلفل، سیر، پوست لیمو و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک کاسه با هم ترکیب کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شوند، سبزی ها را با پشت قاشق له کنید.

  • مخلوط چاشنی را در دو طرف گوشت خوک پخش کنید.

  • سرخ کن هوا را به مدت 15 دقیقه روی 380 درجه فارنهایت قرار دهید. خرد شده را در سبد سرخ کن بادی قرار دهید و بپزید. از دماسنج گوشت استفاده کنید تا مطمئن شوید که دمای داخلی 145 درجه فارنهایت رسیده است.

  • سعی کنید از تکه های گوشت خوک با کمی چربی در اطراف لبه های آن استفاده کنید. سرخ کردن در هوا کار شگفت انگیزی در ترد کردن چربی انجام می دهد.
  • اگر می خواهید ظاهری عالی داشته باشید، از نوک یک چاقوی تیز برای بریدن چربی در دو یا سه مکان استفاده کنید. این کار از پیچ خوردن گوشت خوک به درون خود جلوگیری می کند.
  • در این دستور از تکه های گوشت خوک نازک تری استفاده کنید تا در حالی که داخل آن داغ می ماند، قسمت بیرونی آن زیاد پخته نشود. هوای گرم در سرخ کن هوا بیرون غذا را خیلی سریع ترد می کند.
  • تا زمانی که نان ها را زیاد نپزید، در سرخ کن بادی کاملا آبدار خواهند بود. بهترین راه برای فهمیدن اینکه چه زمانی آنها تمام شده اند استفاده از دماسنج گوشت است. شما قادر به تشخیص بصری نخواهید بود.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 203کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 4g | پروتئین: 1g | چربی: 21g | فیبر: 1g | قند: 1g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!