جوجه جرک | دستور العمل مرغ جامائیکا با کربوهیدرات کم


این یک دستور پخت مرغ جرک است که با مخلوط Jerk جامائیکا The Spice House ساخته شده است. این به معنای واقعی کلمه بهترین و ساده ترین مرغ تند و سریعی است که تا به حال خورده ام، و بوت کردن آن بسیار آسان است.

مرغ تند ساخته شده با مخلوط Spice House.  به معنای واقعی کلمه بهترین و ساده ترین مرغ تند و سریعی که تا به حال خورده ام، و بوت کردن آن بسیار آسان است.  این ترکیب را به شدت توصیه می کنیم!

پرش به:

چرا شما می خواهید آن را دوست دارم

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می‌کنم که یک ادویه‌جنگی هستم. فقط فکر نمی کنم مارک های آماده با مخلوط ادویه های خانگی مقایسه شوند. اگر همه مواد لازم را داشته باشید، برای درست کردن یک مخلوط ادویه زمان کمی طول می کشد، که من همیشه خودم را درست می کنم.

اما همه نمی‌خواهند و همه مواد لازم برای درست کردن آن را ندارند. بنابراین تصمیم گرفتم میکس های Spice House را امتحان کنم و ببینم آیا می توانم چیزی را که دوست دارم پیدا کنم.

من یک ماریناد با مخلوط ادویه‌های Jerk Seasoning آنها درست کردم و تقریباً نیمی از آنچه در دستور غذا می‌خواند درست کردم. مرغ را یک شب گذاشتم و امروز صبح آن را پختم. این مخلوط بوی خوشمزه ای داشت اما مطمئن نبودم چه طعمی دارد.

من کاملاً عاشق این میکس هستم. من واقعاً نمی‌دانم که نسخه خانگی من چگونه می‌تواند از این عملکرد بهتر باشد، بنابراین حتی قصد ندارم امتحان کنم. من فروخته شده ام چاشنی تند تند از The Spice House را امتحان کنید و در تلاش خود صرفه جویی کنید و به سرعت یک شام عالی را روی میز تهیه کنید.

پشت آن گرمای کمی دارد، اما عمدتاً بسیار خوش طعم و پر از ادویه های پیچیده است. به نظر من هم ارزش خوبی دارد. من یک کیسه 7.99 دلاری گرفتم و دستور پخت زیر را درست کردم. هنوز آنقدر دارم که 3-4 بار دیگر درست کنم.

من فکر می‌کنم که این یک ارزش فوق‌العاده است، مخصوصاً وقتی در نظر بگیرید که اگر این غذا را در یک رستوران سفارش دهید، چه هزینه‌ای می‌پردازید (بدون ذکر، بلیط هواپیما به جامائیکا، پس همین‌طور است).

چرا به آن مرغ تند می گویند؟

اصطلاح “جرک” برای توصیف نحوه چاشنی و پختن گوشت استفاده می شود. نسخه اصلی این نوع گوشت با ترکیبی قابل تشخیص از ادویه ها چاشنی می شد و سپس برای کمک به حفظ آن دودی می شد. این گوشت نامیده شد تند و تیز. با گذشت زمان، این به چیزی تبدیل شد که ما اکنون به عنوان jerky می شناسیم.

مرغ جرک شیرین است یا تند؟

جوجه تند و تند تند است. با این حال، این یک نوع تند نیست. آویشن و فلفل دلمه ای طعم اسکاچ را به خوبی متعادل می کند.

برای تهیه ماریناد، از مقدار کمی آب لیموترش و آب پرتقال استفاده کردم، بنابراین طعم شیرینی و اسیدی برای فرو بردن ادویه وجود دارد.

سه ماده اصلی در Jerk چیست؟

سه ماده اصلی در چاشنی جرک آویشن، کلاه اسکاچ و فلفل دلمه ای هستند. خانه ادویه شامل این سه ماده به همراه مواد دیگر در ترکیب آنها است، بنابراین طعم آن واقعاً معتبر است.

موادی که برای این دستور غذا نیاز دارید

طرز تهیه مرغ جامائیکا

  1. مرغ را در یک کیسه زیپلاک به اندازه کوارت قرار دهید. مواد ماریناد را روی مرغ بریزید و بگذارید یک شب یا تا 24 ساعت بماند.
  2. پس از آماده شدن برای طبخ، یک تابه نچسب را گرم کنید و یک قاشق غذاخوری روغن نباتی یا روغن را به آن اضافه کنید.
  3. تکه های مرغ را به یک لایه اضافه کنید و بپزید تا دمای داخلی به 165 درجه فارنهایت برسد.
  4. مستقیم از تابه سرو کنید و لذت ببرید!
مرغ تند ساخته شده با مخلوط Spice House.  به معنای واقعی کلمه بهترین و ساده ترین مرغ تند و سریعی که تا به حال خورده ام، و بوت کردن آن بسیار آسان است.  این ترکیب را به شدت توصیه می کنیم!

شما اساساً چاشنی را با سس سویا، سرکه، آب لیموترش و آب پرتقال مخلوط می‌کنید و سپس مرغ را در آنجا فرو می‌کنید و اجازه می‌دهید تا مارینه شود.

من آن را در ماهیتابه با مقداری قیمه پختم و زمان زیادی برای درست کردنش نیاز نداشت. یعنی به آن ماریناد نگاه کنید! می دانید زمانی که اینطور غلیظ و خوشمزه به نظر می رسد خوش طعم خواهد بود.

چه مدت طول می کشد؟

برای خوشمزه ترین و ایمن ترین لقمه، باقیمانده لقمه را در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. سعی کنید از هر جوجه ای که ممکن است ظرف 3 تا 4 روز پس از تهیه آن باقی بماند، لذت ببرید.

با جوجه جرک چی سرو می کنید؟

بسیاری از غذاهایی که به طور سنتی با مرغ تند تند و خوشمزه همراه می‌شوند، سرشار از کربوهیدرات هستند، بنابراین اگر کربوهیدرات کم مصرف می‌کنید، بهترین قضاوت خود را در مورد اینکه چه چیزی در لیست زیر در ماکروهای روزانه‌تان قرار می‌گیرد و چه چیزهایی که نمی‌خورند، استفاده کنید.

دستور العمل های جامائیکایی بیشتر

اگر عاشق این هستید جوجه جرک دستور پخت به همان اندازه که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید. فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

مرغ تند ساخته شده با مخلوط Spice House.  به معنای واقعی کلمه بهترین و ساده ترین مرغ تند و سریعی که تا به حال خورده ام، و بوت کردن آن بسیار آسان است.  این ترکیب را به شدت توصیه می کنیم!

جوجه جرک | جامائیکایی با چاشنی The Spice House Jerk

جوجه کتو جامائیکایی جرک. به معنای واقعی کلمه بهترین و ساده ترین مرغ تند و سریعی که تا به حال خورده ام، و بوت کردن آن بسیار آسان است.

زمان آماده سازی: 5 دقایق

زمان پخت: 10 دقایق

زمان کل: 15 دقایق

دوره: دوره های اصلی

غذا: جامائیکایی

کلمه کلیدی: دستور العمل های آسان کتو، آشپزی جامائیکایی، مرغ تند جامائیکا، مرغ تند، دستور پخت کتو

خدمات: 8

کالری: 279کیلو کالری

نویسنده: URVASHI PITRE

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • مرغ را در یک کیسه زیپلاک به اندازه کوارت قرار دهید. مواد ماریناد را روی مرغ بریزید و بگذارید یک شب یا تا 24 ساعت بماند.

  • پس از آماده شدن برای طبخ، یک تابه نچسب را گرم کنید و یک قاشق غذاخوری روغن نباتی یا روغن را به آن اضافه کنید.

  • تکه های مرغ را در یک لایه اضافه کنید و بپزید تا داخل آن دیگر صورتی نشود و داغ سرو کنید.

اطلاعات تغذیه‌ای شامل مخلوط چاشنی جرک نمی‌شود

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 279کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 1g | پروتئین: 21g | چربی: 21g | فیبر: 0.03g | قند: 0.3g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

فراموش نکنید که دیگر کتاب های آشپزی کتو من را بررسی کنید.

قابلمه فوری کتو، بمب چربی کتو، شیرینی و خوراکی، و کتو آسان در 30 دقیقه.