10 پاسخ به این س :ال: چرا اینطور غذا می خورید؟


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. اینجا را کلیک کنید تا ببینید معنی آن چیست.

از بالا بر روی میز شام با غذا در وسط دیده می شود و مردم دست خود را برای پر کردن بشقاب ها دراز می کنند.

وقتی صحبت را یاد می گیریم ، ترجمه را نیز یاد می گیریم. »
~ اکتاویو پاز


س :ال: عوارض جانبی پروتکل خود ایمنی Paleo

پروتکل خود ایمنی Paleo (AIP) می تواند تأثیر بسزایی در سلامتی شما داشته باشد ، به همین دلیل است که بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی این رژیم درمانی را امتحان می کنند. اما این بدان معنا نیست که آسان است و یکی از چالش ها نحوه واکنش دیگران است. دوستان ، خانواده ، همکاران و حتی غریبه ها به احتمال زیاد متوجه می شوند که شما به طور ناگهانی متفاوت از همه اطرافیان خود غذا می خورید. شما کیک تولد را در تولد دفتر یا خانواده رد می کنید. شما با غذای خود برای شام تعطیلات حاضر می شوید. وقتی در رستوران غذا می خورید ، از گارسون س questionsالات بیشتری می پرسید. شما در خانه خود غذاهایی سرو می کنید که خوشمزه هستند اما از جعبه تهیه نمی شوند. پیلار گراسیمو این را انحراف سالم می نامد زیرا ما در دنیایی زندگی می کنیم که ناسالم یک امر عادی است. طبیعی است که افراد سوالات خود را داشته باشند و آماده شدن چند پاسخ سریع مفید است. در اینجا ده پاسخ برای انواع مختلف موقعیت ها آمده است.

آگهی: 85 کتاب الکترونیکی صبحانه شگفت انگیز AIP - اکنون بخرید

1. کوتاه و مودب.

“این رژیم غذایی است. من یک وضعیت سلامتی دارم که در آن برخی از غذاها علائم من را تحریک می کنند ، بنابراین من از این غذاها اجتناب می کنم. ”

این اولین پاسخ خوب است. بدون اطلاعات زیاد مردم را غافلگیر کننده می کند. موعظه نیست. تدافعی نیست و گفتگو می تواند به موارد دیگری نیز منتقل شود.

2. کمی بیشتر برای کسانی که کنجکاو هستند.

من (تشخیص خودایمنی را وارد کنید) و علائم اولیه من (قسمت اول یا دوم) است. غذا تفاوت زیادی در احساس من ایجاد می کند. طرز تغذیه من برای من رژیم درمانی است. این تفاوت بین این است که بتوانم زندگی خود را به طور کامل و با شادی زندگی کنم یا دارای شعله های شدید خود ایمنی باشد که می تواند من را از کار بیندازد. من بسیار سپاسگزارم که این ارتباط را برای خودم آموختم. غذا برای من درمانی نیست ، اما قطعاً بخشی از مراقبت های بهداشتی شخصی من است.

اگر برای اشتراک گذاری جزئیات بیشتر راحت هستید این مورد را انتخاب کنید و آن را با شرایط خود سفارشی کنید. با این حال ، برای اشتراک گذاری تحت فشار قرار نگیرید. همه حق ندارند از اطلاعات شخصی در مورد زندگی شما استفاده کنند. اشکالی ندارد که پاسخ خود را کوتاه نگه دارید و گزینه یک را در بالا انتخاب کنید. اما اگر اشتراک گذاری بیشتر را انتخاب کنید ، بسیاری از مردم هرگز در مورد رژیم درمانی نشنیده اند. برخی ممکن است از کاری که انجام می دهید الهام گرفته شود. وقتی دیگران از آنچه در معرض خطر است آگاه باشند ، ممکن است از انتخاب های شما بیشتر حمایت کنند.

3. هنگام صحبت با کودکان.

“شما برخی از غذاها را بهتر از بقیه دوست دارید ، درست است؟ من همچنین ترجیحات غذایی دارم. اما برای من ، این فقط به طعم و مزه مربوط نمی شود. برخی از غذاها در واقع می توانند به بدن من آسیب برساند ، در حالی که غذاهای دیگر به من احساس خوبی می دهند. من” بیماری “دارم بدن من حساس تر است. بنابراین من غذای خوشمزه می خورم ، اما همچنین مطمئن می شوم که این غذای مورد علاقه بدن من است. این باعث می شود من سالم و شاد باشم. “

4. وقتی شخصی می گوید: “یک نیش به شما آسیب نمی رساند.”

وی گفت: اگر من کاهش وزن را کاهش دادم ، ممکن است درست باشد ، اما من برای سلامتی سیستم ایمنی بدنم غذا می خورم ، و با بیماری خود ایمنی ، سیستم ایمنی بدن بسیار حساس است. یک لقمه می تواند به من آسیب برساند. ”

5- وقتی شخصی انتخاب غذای شما را قضاوت خودش می داند.

“من همانطور که می خورم غذا می خورم زیرا به من کمک می کند زندگی سالم تر و در نتیجه شادتری داشته باشم. اصلا به تو مربوط نیست انتخاب های شما با خود شماست و من در مورد شما قضاوت نمی کنم. یکی از شعارهای من این است که “چشم خود را روی بشقاب خود نگه دارید”. این توصیه خوبی برای همه ماست.

6. وقتی غذا زبان عشق کسی است و وقتی شما آن را نمی خورید احساس طرد شدن می کند.

“من شما را دوست دارم و شما یک آشپز شگفت انگیز هستید بنابراین ای کاش می توانستم هر چیزی را که درست کردید بدون عواقب بخورم اما بیماری خود ایمنی بدن من را تغییر داده است. برخی از مواد در حال حاضر برای من التهاب ایجاد می کنند. می دانم که نمی خواهی غذایت به من آسیب برساند. آیا می توانیم برنامه ای داشته باشیم تا مدتی را با هم آشپزی کنیم و یکی از دستور العمل های مورد علاقه شما را با رژیم درمانی من تطبیق دهیم؟ خیلی دوست دارم با شما وقت بگذرانم. ”

7. وقتی کسی برای شما متاسف است.

“شما مجبور نیستید برای من متاسف باشید. بله ، این شیوه غذا خوردن ناخوشایند است ، اما برای من ارزش آن را دارد. وقتی اینگونه غذا می خورم احساس بهتری دارم. وقتی بیماری خود ایمنی دارید ، هیچ چیز به اندازه احساس سالم مزه نمی دهد. من همچنین دستورهای غذایی مورد علاقه خود را در رژیم غذایی جدیدم پیدا کرده ام. من از احساس محرومیت خودداری می کنم. لذت بردن از غذا برای من خیلی مهم است. ”

۸- وقتی شخصی تصور می کند که شما دچار اختلال خوردن هستید.

“می دانم که شما این را به خاطر نگرانی من می گویید ، اما به شما اطمینان می دهم که اینطور نیست. تشخیص خود ایمنی من واقعی است و هنگامی که سیستم ایمنی بدن بیش از حد حساس می شود ، حساسیت غذایی اغلب در کنار آن ایجاد می شود. این چیزی است که برای من اتفاق افتاد. من سعی نمی کنم وزن کم کنم. من سعی می کنم سلامتی خود را بازیابم. ”

توجه: بیشتر اوقات ، این فرض نادرست است ، اما گاهی رژیم های درمانی و اختلالات خوردن می توانند با هم تداخل داشته باشند. اگر در گذشته دچار اختلال خوردن بوده اید و نگران این هستید که AIP الگوی قدیمی را ایجاد می کند ، دو منبع برای شما وجود دارد: اختلالات خوردن و AIP و Podcast Ep. 134: ارتورکسی

9. وقتی پزشک شما علائم شما را بهتر می بیند و می پرسد که آیا کار متفاوتی انجام می دهید یا خیر.

پروتکل خود ایمنی Paleo نامیده می شود. آیا در باره آن شنیدی؟ در اصل ، یک غذای مغذی ، ضد التهاب ، واقعی با سبزیجات فراوان ، چربی های سالم ، پروتئین با کیفیت و همچنین بر خواب و مدیریت استرس تمرکز دارد. همچنین یک رژیم حذف است که به من کمک کرد تا عدم تحمل غذایی را تشخیص دهم و رژیم غذایی را با خودم تطبیق دهم. این تفاوت زیادی در علائم من ایجاد کرده است. اگر کنجکاو هستید ، در واقع چند مطالعه پزشکی انجام شده است. من می توانم پیوندها را برای شما ارسال کنم. ”

مطالعات پزشکی: اثر AIP برای بیماری التهابی روده و اثر AIP برای تیروئیدیت هاشیموتو.

10. هنگامی که شخصی حتی دارای بیماری خود ایمنی است و می خواهد در مورد آنچه به شما کمک می کند بیشتر بیاموزد.

برای این من مجبور نیستم به شما پیشنهاد بدهم. فقط داستان خود را به اشتراک بگذارید ، و اگر آنها می خواهند بیشتر بیاموزند ، من کتاب من را به شدت توصیه می کنم: راهنمای ساده پروتکل خود ایمنی Paleo. این همه اطلاعات مهم در یک بسته است که به اندازه کافی کوچک است تا در کیف یا کوله پشتی آنها قرار گیرد. آنقدر ساده است که حتی فردی با مه مغزی می تواند درک کند. و به عنوان مکالمه بین دوستان نوشته شده است.

آخرین یادداشت

انتخاب غذای شما با شماست. امیدوارم این پاسخ ها به مردم در درک بهتر این انتخاب و حمایت بیشتر کمک کند ، اما ممکن است افرادی در زندگی شما وجود داشته باشند که هنوز آنها را رد می کنند. سعی کنید به خاطر داشته باشید که هیچ ربطی به شما ندارد. ما نمی توانیم افراد دیگر را کنترل کنیم ، و هنگامی که آنها به انتخاب ما اعتراض می کنند ، معمولاً نمایانگر مشکلات آنها بر روی ما است. ما آیینه چیزی هستیم که آنها نمی خواهند ببینند. من متوجه شده ام که هر چه در انتخاب های خودم اطمینان بیشتری داشته باشم ، به تأیید دیگران کمتر نیاز دارم و اگر آنها رد نکنند ، احساس دفاعی کمتری می کنم. با این وجود ، داشتن برخی از افراد در کنار شما کمک می کند ، بنابراین اگر هیچ کس در زندگی واقعی شما از شما حمایت نمی کند ، برای اطلاع دیگران با انجمن های AIP آنلاین تماس بگیرید.

همچنین ممکن است به آن علاقه داشته باشید


اعتبار: تصویر در بالای صفحه خریداری شده از iStock.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/