10 نکته برای سبز شدن در سرویس غذا


با این 10 نکته برای سبز شدن غذا در وعده غذایی ، خدمات غذایی پایداری را اعم از رستوران ، کافه تریا ، بیمارستان یا مدرسه تبلیغ کنید.

سبز گرم است و برای ماندن آمده است. اگر می خواهید از آخرین روندهای مصرف و تجارت مطلع باشید ، باید تخصص محیط زیست را به رزومه خود اضافه کنید. بر اساس نظرسنجی اخیر گالوپ ، 90 درصد آمریکایی ها بازیافت می کنند ، 83 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهند ، 83 درصد آب کمتری مصرف می کنند ، 83 درصد از محصولات مضر برای محیط زیست اجتناب می کنند و 73 درصد محصولات دوستدار محیط زیست را خریداری می کنند. به لطف پوشش گسترده رسانه ای درباره بیماری های سیاره ما ، از محل های دفن زباله های شلوغ و بقایای سموم دفع آفات گرفته تا انتشار گازهای گلخانه ای و گرم شدن کره زمین ، عموم مردم علاقمند هستند تا سهم خود را در درمان زمین انجام دهند. برای شرکت ها و متخصصانی که در سیستم غذایی کار می کنند ، فضای کافی برای ایجاد تغییر وجود دارد. اما مردم خیلی بیشتر از ابتکارات ساده سبز مانند بازیافت قوطی آلومینیوم انتظار دارند. آنها می خواهند در مورد ردپای کربن یک سازمان (اندازه گیری تأثیر فعالیت های انسان بر محیط زیست از نظر میزان تولید گازهای گلخانه ای که در واحد دی اکسید کربن اندازه گیری می شود) و مایل غذا (تعداد مایل هایی که غذا برای رسیدن به بشقاب طی می کند) بدانند. ) این نکات را امتحان کنید تا مسیر سبزتری را طی کنید.

10 نکته برای سبز شدن در سرویس غذا

سبز بیاندیش!

1. سبز فکر کنید. با هم تیمی های خود همراه شوید و یک برنامه سبز ایجاد کنید که فرصت ها ، شیوه ها و اهداف دوستدار محیط زیست را که در کوتاه مدت و بلند مدت قابل دستیابی هستند مشخص کند.

تا جایی که ممکن است از ظروف ذخیره سازی قابل بازیافت استفاده کنید.

2. بدون کاغذ بروید. استفاده از محصولات کاغذی ، چه در دفتر و چه در کف آشپزخانه را کاهش دهید. تا حد امکان از محموله های الکترونیکی و ثبت نام استفاده کنید. هنگام استفاده از کاغذ ، به دنبال محصولات بازیافتی باشید.

3. کاهش مصرف انرژی و منابعبه اگر به خدمات غذایی علاقه دارید ، از قبل می دانید که این می تواند یک تجارت بیهوده انرژی و منابع باشد. سعی کنید شیوه ها و تجهیزات را برای کاهش مصرف انرژی و آب بهینه کنید. دستگاههای جدیدی را که مصرف انرژی و آب را کاهش می دهند ، بررسی کنید ، مسیرهای حمل و نقل جایگزین را بررسی کنید ، کارکنان حفاظت را آموزش دهید و به منابع جایگزین انرژی بروید.

4. بازیافت و کاهش ضایعات. تا جایی که ممکن است از وسایل بازیافتی استفاده کنید (ظروف چینی و نقره ای را به جای پلاستیک در نظر بگیرید). از استفاده از پلی استای فوم که تجزیه شدن آن در محل دفن زباله حدود 500 سال طول می کشد ، خودداری کنید. در صورت نیاز به استفاده از اقلام یکبار مصرف ، مواد مصرفی جایگزین زیست تخریب پذیر را امتحان کنید. با کاهش ضایعات مواد غذایی ، حدود 20 درصد از تمام غذاهای آماده تجاری مستقیماً به سطل زباله می روند. و بازیافت ، بازیافت ، بازیافت.

خرید از خرده فروشان محلی.

5. پشتیبانی محلی. از اتصال بازار کشاورزان به خرید از منابع محلی ، اولین انتخاب خود را محلی کنید. شما نه تنها از مشاغل کوچک در جامعه خود حمایت می کنید ، بلکه می توانید تعداد مایل ها ، کالاها و خدماتی را که باید طی کنید تا به تجارت خود برسید ، کاهش دهید.

از خرید بهتر مواد غذایی حمایت کنید.

ترویج یک منبع غذایی پایدار. کشاورزی تجاری سهم عمده ای در آلودگی هوا ، آلودگی آب و تخریب زیستگاه دارد. در هر فرصتی از شیوه های تجارت ارگانیک ، پایدار ، انسانی و آزاد حمایت کنید. منوها را به صورت فصلی برنامه ریزی کنید و از خود بپرسید که آیا واقعاً نیاز دارید در ماه ژانویه تمشک سرو کنید.

با حمایت از سیستم های غذایی محلی ، سفر سبز را ارتقا دهید.

7. سفر سبز. هنگام استفاده از حمل و نقل انرژی گرفته تا هتلهای سبز و مکانهای کنوانسیون ، تأثیر خود را بر انتشار گازهای گلخانه ای در هنگام سفر کاهش دهید.

8. ساختمان سازگار با محیط زیست. اگر در حال طراحی ساختمان جدید برای پروژه ساختمانی آینده هستید ، به دنبال مصالح و سیستمهای ساختمانی کم مصرف و پایدار باشید.

9. با هم نگه دارید. به گروه های محلی سازگار با محیط زیست بپیوندید ، مانند گروه تمرینات رژیم غذایی گرسنگی و تغذیه محیطی (HEN) یا Slow Food USA. خدمات خود را در کتابخانه های سبز فهرست کنید ، به عنوان مثال رستوران های سبز.

10. سبزه خود را به بازار عرضه کنید. به خاطر شیوه های سازگار با محیط زیست به خودتان اعتبار دهید. شیوه ها و وابستگی های سبز خود را در سایت و مطالب سازمانی خود نشان دهید. ارزش محیط زیست را به جامعه خود ارتقا دهید.

برگر تند سورگوم سیب زمینی گیاهی برگر

اهداف دوستدار محیط زیست

منبع: شبکه اجتماعات پایدار

  • درختان را نجات دهید
  • بهبود خاک
  • ضایعات را به حداقل برسانید
  • ایجاد انجمن
  • بهبود اقتصاد محلی
  • در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنید
  • از مزارع و کشاورزان محلی حمایت کنید
  • کاهش مشارکت در گرمایش زمین

نوشته شده توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN ، 7 فوریه 2011 ؛ به روز شده در 27 آوریل 2021.

برای سایر نکات سازگار با محیط زیست ، موارد زیر را بررسی کنید:

مزایای بیشمار مالکیت جامعه
11 نکته برتر برای غذا خوردن پایدار
تأثیر مایل های غذایی

عکس: کاسه برنج Jade Edamame Brussels Sprout

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/