نکاتی در مورد استفاده از یک مجله غذایی برای کاهش وزن موفق و تغذیه سالم – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



یافتن استراتژی های موفق برای ایجاد و پایبندی به برنامه غذایی کاهش وزن یا حتی حفظ الگوی تغذیه سالم برای بسیاری از زنانی که در تمام زندگی خود با وزن مبارزه می کردند ، مقدس است. من می دانم که انجام دادم ، و اکنون با هر چیز دیگری که زندگی ارائه می دهد دست و پنجه نرم می کنم. من خوردن برای سوخت و انرژی و نشاط را با بررسی زندگی و احساساتم اشتباه نمی گیرم. هدایای شگفت انگیز و چالش های پیری را برطرف می کند.

اگر شما مانند گذشته هستید ، ممکن است هنوز به دنبال پاسخی باشید تا جادویی شما را تغییر دهد. یک قرص جادویی که تعویض آن را آسان می کند.

خانمها ، پاسخ در مغز شماست. بدون قرص جادویی جادو این است که می توانید از روشهای ابتکاری برای برداشتن گام های جدید استفاده کنید.

یادگیری مهارت های جدید چیزی است که برای انجام کاری به روش جدید لازم است. یادگیری کاری است که می توانید انجام دهید. تمام عمر این کار را کرده اید.

خوشبختانه ، یادگیری مهارت های تغذیه سالم شما را به مراتب بهتر در دهه 60 ، 70 و بعد از آن می برد. اگر وضعیت موجود را اجرا کنید ، تحت تأثیر بمباران مواد غذایی از طریق تبلیغات قرار خواهید گرفت. غذای زیبایی که شما را خوشحال می کند ، دوست شما است ، شما را راضی می کند و حتی جایگزین معشوق شما می شود! در سن خود ، نگران طولانی مدت های تبلیغات نباشید تا شما را وادار به خوردن غذاهای ناسالم خود کنند!

نکته زیبایی که در مورد علم تغذیه سالم می آموزم این است که تقریباً تنها چیزی که برای کاهش وزن باید انجام دهیم ، ترکیبی از اقدامات و فعالیت هایی است که ما را به کاهش وزن موفق ، استخوان های قوی و مغز سالم می رساند.

و برای من جادو این است که وقتی این مهارت ها را یاد می گیریم ، از عمل یادگیری سود می بریم و توانایی یادگیری خود را افزایش می دهیم. به عبارت دیگر ، ایجاد عادت های خوب منجر به توانایی شما در ایجاد عادت های بهتر می شود.

نگهداری مجله غذایی یکی از مهارتهایی است که اگر یاد بگیرید که به آن اعتماد کنید ، اهداف کاهش وزن شما را پشتیبانی می کند. موفق ترین افرادی که با کاهش وزن افزایش می یابند و به اهداف زندگی دست می یابند ، در مطالعات تحقیقی مشاهده شده اند و نشان داده شده است که یک دفتر خاطرات غذایی برای راهنمایی شما برای موفقیت در نظر می گیرند.

هدف از مجله غذا.

اگر به خاطر دارید که هدف از استفاده از یک مجله غذایی کاهش وزن و دور نگه داشتن آن است ، می توانید تلاش بیشتری برای یادگیری اعتماد به آن انجام دهید.

یک دفترچه خاطرات غذایی یا مجله چیست؟

دو عامل مهم در مجلات غذایی دخیل است:

مکانی برای ثبت اینکه چه چیزی و چه مقدار می خواهید بخورید.

2. مکانی برای پیگیری آنچه ، چه موقع ، چقدر خورده اید.

رویکردهای زیادی برای نگه داشتن یک مجله غذایی وجود دارد ، اما هر رویکرد موفقی هم مکان ثبت برنامه شما را در بر می گیرد و هم مکان ثبت مواردی که در واقع در بدن خود قرار داده اید.

علاوه بر این ، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید پیگیری کنید تا بدانید چه چیزی شما را به حرکت در مسیر هدایت می کند یا انگیزه می دهد و چه اتفاقی باعث می شود از مسیر خارج شوید.

3. احساسات خود را قبل و بعد از غذا خوردن پیگیری کنید. ما اغلب به دلیل اختلالات احساسی یا کسالت غذا می خوریم. پیگیری احساسات و میزان گرسنگی هنگام غذا خوردن فرآیندهای داخلی شما را که از مغز ناخودآگاه شما رخ می دهد باز می کند. خودآگاهی آموزش است!

4- هدف خاص خود و دلیل اینکه می خواهید به آن برسید را دنبال کنید. ما برای تغییر عادات به انگیزه قوی نیاز داریم ، زیرا طبیعت با تغییر عادت از محدوده راحتی ما خارج می شود و برای چیزی ناشناخته ناراحت می شویم.

وقتی هدف خود را یادداشت می کنید و آن را بسیار مشخص می کنید و زمان خود را صرف فکر کردن و نوشتن در مورد دلیل رسیدن به آن می کنید ، این افکار می توانند انگیزه احساسی شما را زنده کنند تا تغییراتی را که باید در انتخاب غذا متفاوت انتخاب کنید ، ایجاد کنند.

به یاد داشته باشید که افکار شما احساسات شما را ایجاد می کند و احساسات شما به شما انگیزه می دهد که کاری را انجام ندهید یا کاری انجام ندهید. و در نهایت ، این اقدامات است که به شما نتیجه می دهد.

چرا کار می کند؟

محققان حدس می زنند که موفقیت استفاده از مجله غذایی برای کاهش وزن مداوم ناشی از توجه و مسئولیت پذیری است. اغلب ما از مقدار غذا خوردن خود آگاه نیستیم و نوشتن آن به ما راهی برای ارزیابی میزان یا اندازه وعده ها می دهد. وقتی آن را یادداشت می کنیم ، به خود پاسخگو می شویم. اگر مجله غذایی خود را با مربی ، مربی یا شریک خود به اشتراک بگذاریم ، مسئولیت متفاوتی داریم. گاهی اوقات فقط ننوشتن چیزی میل شما به خوردن یک غذای خاص را تغییر می دهد.

استفاده از تخیل برای تجسم خود در هنگام خوردن وعده غذایی که برنامه ریزی کرده اید ، شانس موفقیت شما را نیز تقویت می کند.

تغییر عادات کلید موفقیت است

هنگامی که روی تغییر عادات قدیمی خوردن بیش از حد کار می کنید ، می توانید از طراحی مغز خود برای حمایت از شما در این فرآیند با استفاده از یک مجله غذایی استفاده کنید. استفاده از یک مجله غذایی قشر پیش پیشانی شما (PFC) را درگیر می کند، مدیرعامل ذهنی شما ، رهبر مغز و زندگی شما. PFC شما در برنامه ریزی ، اجرای یک برنامه و درک این که کارهایی که بلافاصله انجام می دهید در آینده تأثیر طولانی مدت بر شما خواهد داشت ، خوب است.

اگر اغلب در پایان روز جلوی یخچال می نشینید و می پرسید: “خوردن من چه حسی دارد؟” شما از PFC خود استفاده نمی کنید ، بلکه از مغز لیمبیک خود استفاده می کنید که نمی تواند آینده را تصور کند و فقط به دنبال خشنودی فوری است. این قسمت از مغز شما احتمالاً برای مدتی خوب کار می کند و به یاد داشته باشید که نورون ها با هم آتش می گیرند. هر چه بیشتر با استفاده از PFC تمرین کنید ، این عادت قوی تر می شود. بدون یادگیری مهارت های جدید ، زندگی ناخودآگاه شما احتمالاً برای دستیابی به کاهش وزن و اهداف سلامتی شما قضاوت می کند.

به یاد داشته باشید که در نوشتن غذای خود موفق باشید ، باید غذا را در خانه خود داشته باشید ، آماده پخت یا از قبل پخته شده. می توانید حدود 8 مرحله برای ساده سازی برنامه ریزی وعده های غذایی را در این پیوند بخوانید.

1. تصمیم بگیرید که چه نوع مجله / دفتر خاطرات با سبک زندگی و شخصیت شما کار می کند.

اگر کاغذها را در آشپزخانه نگه می دارید ، می توانید برنامه غذایی روز بعد خود را همان جا بنویسید. می توانید یک دفترچه کوچک در کیف خود قرار دهید تا در ابتدا غذای خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. شاید بخواهید از قسمت یادداشت ها در تلفن خود یا یک برنامه غذایی استفاده کنید ، به عنوان مثال. Myfittnesspal. تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما کار می کند.

2. تصمیم بگیرید که چند وقت یکبار می خواهید بنویسید.

چه زمانی برای غذای خود برنامه ریزی می کنید؟ قبل از خواب ؛ بعد از شام؟ شما به زمانی از روز متعهد می شوید که در آن غذاهایی را که می خورید پیگیری کنید.

تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید پیگیری کنید.

اگر عاشق ایجاد صفحات گسترده Excel و نگهداری تعداد زیادی داده برای ردیابی هستید ، می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید دنبال کنید.

در اینجا توصیه های من برای مواردی که باید ردیابی شود آمده است:

الف. پروتکل غذایی کلی شما. آنچه تصمیم گرفته اید ، برای کاهش وزن می خورید. چقدر و چه زمانی می خواهید آن را بخورید آن را بنویسید. آن را راضی کننده و پایدار کنید.

ب- برنامه غذایی شما برای 24 ساعت آینده شامل صبحانه ، ناهار و شام. این همان چیزی است که PFC شما برای شما برنامه ریزی کرده است تا وزن خود را کاهش دهید و همیشه گرسنه نباشید.

ج- در واقع چقدر و در چه ساعتی غذا می خورید. ثبت اسنک یا نوشیدنی را فراموش نکنید. حتی آنچه شما میان وعده های سالم (مانند چوب هویج) می دانید ، ثبت شده است.

موارد اضافی برای پیگیری برای درک و تغییر الگوهای غذایی احساسی خود:

د) قبل و بعد از خوردن غذا چقدر گرسنه بودید؟

ه) ثبت لحظات استرس زا یا احساسی که در روز شما پدید آمده است. چگونه با این شرایط کنار آمدید؟

F. هر گونه شگفتی که ممکن است آموخته باشید.

4- ثابت قدم باشید. هر روز غذای خود را بنویسید.

5. موفقیت خود را در رابطه با مجله خود مرور کنید.

اگر هر هفته با موفقیت وزن خود را کاهش می دهید ، همان کاری را که انجام می دهید ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که وزن شما به طور طبیعی تا 3 #ثانیه از روز به روز در نوسان خواهد بود و شما حداقل 2 تا 6 هفته مجلات غذایی جمع آوری می کنید تا تعیین کنید که آیا برنامه شما کار می کند یا خیر.

اگر برنامه شما بعد از 2 تا 4 هفته نتایج مطلوبی را به شما نمی دهد ، برنامه خود را با مربی یا مربی خود مرور کرده و تنظیم کنید.

خانمها ، صرف نظر از سن ، تغییر عادات ایجاد شده در طول سالها با تمرین زیاد ، با یادگیری مهارتهای جدید به زمان و صبر نیاز دارد. استفاده از مجله یک مهارت جدید است – از آن برای توجه به آنچه می خورید ، نحوه واکنش شما به نوسانات وزن ، گرسنگی ، احساسات خود استفاده کنید. افکار شما در مورد هر موفقیت و اشتباه به شما درک درستی از انسانیت شما و توانایی شما برای تبدیل شدن به شخصی که می خواهید داشته باشید.

به یاد داشته باشید که شما یک شیوه زندگی سالم را انتخاب می کنید تا انرژی و نشاط لازم برای زندگی خود را داشته باشید. این همه چیز است.

پت بوپر بکر یک مربی حرفه ای دارای وزنه و وزن است. او مربی زنان بالای 50 سال است که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد که وزن خود را کاهش دهند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و در مورد آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.

به پادکست هفتگی او گوش دهید ، هرگز برای کاهش وزن در iTunes ، Stitcher یا هر کجا که به پادکست های مورد علاقه خود گوش می دهید دیر نیست.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/