علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرانسان در او وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای می رسد که به آنها مدال طلا می دهد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی قسمت ها به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری آمریکایی ، مشاور دوره های رنسانس است و از آنجایی که حتی در آینده ای نزدیک هیچ مدال المپیک برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات معمول و غیره را انجام دهید. سقوط نکن

از تکنیک هایی مانند متعهد ماندن برای تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست پیدا کنید ، این نکات آسان است که به شما کمک می کند تا پیشرفت خود را تا رسیدن به اهداف تناسب اندام خود ادامه دهید ، اما این تکنیک ها می توانند در رقابت متوسط ​​باشند. المپیک بعدی را مقایسه کنید.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما واقعاً چند بار رژیم غذایی دقیق یا روال منظم ورزش خود را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند برای هر تمرین بهتر شوند ، تمرین بد یک کار بزرگ نیست. اسراتیل می گوید اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در مسابقات ورزشی باید بسیاری از این جلسات عالی را داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین ضعیف به یک ماه و غیره تبدیل می شود. در سطح بالا واقعا مهم است

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

به همراه برنامه های ورزشی خود از یکنواختی در رژیم غذایی خود استفاده کنید ، نقشه ای برای دستیابی به مزایای ورزشی و تغذیه ای خود پیدا خواهید کرد. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز ، شما باید با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز کالری زیادی دریافت کنید و یک تمرین سخت را ادامه دهید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات می توانند هر نوع ظرافتی را که می خواهند بخورند. انتخاب صحیح غذای مناسب وجود دارد و – باز هم – تداوم کلید است و حتی ورزشکاران المپیکی باید از راه خود خارج شوند تا بتوانند انتخاب های درست را انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و باید در این مرحله بخوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد دارای قدرت اراده قوی نیستند و اگر متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از مسیر خارج شوید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، مطمئن شوید که انتخاب های درستی را انجام داده اید ، زیرا فروشگاه های مواد غذایی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً بین کباب کردن مرغ و سبزیجات به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود انتخاب دارید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و نیاز به دیدن وعده های غذایی خود دارند ، تهیه غذا هر هفته مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که پخت غذا به تنهایی ایده خوبی است ، مردم معمولاً تمایل دارند که غذا را با ساختن کوهی سخت تر از آنچه باید باشد!

بسیاری از مردم از این ایده که باید سرآشپزهای خوبی باشند ترسیده و غرق شده اند تا بتوانند غذای خود را بپزند. ” و اینکه یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها نوع مواد مغذی و مواد اولیه باشد ، این درست نیست. اگر کار سخت ، آشپزی ، شروع ، و داشتن اهداف واقع بینانه نکته اول شما هستند ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که تمام روز را برای تهیه روز یکشنبه صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً رژیم بگیرید و در این حالت احساس خوبی داشته باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب بپزید که طعم خوبی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذاهای خوشمزه می خورید. غذاهای آگاهانه کم مصرف نکنید. ارزش داشته باشد و نگوید: رژیم مجازات است. “او گناهان من را جبران می کند ،” او می گوید. شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند کیلو گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر شما گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های غذایی لذت می برند

بیایید با او روبرو شویم: این تصمیم برای کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب با رژیم دیوانه کننده ای پایان می یابد که هیچ شانس ادامه و تسلیم شدن در دراز مدت ندارد. این ممکن است لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، که در نهایت یک نیم کاسه است!

“اگر رژیم های عجیب و غریب را امتحان می کنید ، ممکن است همیشه غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری دریافتی خود نباشید. شما در حال تجربه ترکیبی متفاوت از گرسنگی یا محدودیت کامل یک ماده مغذی هستید. برای پرخوری بعدا

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، غذای سالم تری بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده نیست و از یک بازی خوشش می آید ، شوکه نمی شوید. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی مجبور نیستند برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر جستجو کنند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های بین المللی المپیک و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف اشتباه باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

همه چیز از ورزشهای مختلف ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به مهمترین مسیر سبک زندگی که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر ثابت نگه می دارد.

“چه کسی [هدف شما] فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید به شما انگیزه می دهد … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، در این فکر خواهید بود که “خوب ، چگونه مهم است که چگونه من حیاط من را شستشو دهم؟” من دارم ، و مهم نیست که من یکی را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “سلام ، بیایید یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش YouTube.”

مطمئناً ، در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ برای تصمیم جدید ، بدن جدید خوب به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این یا آن هدف واقعاً امکان پذیر است.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که شما به آن علاقه دارید این است که از آن پیروی کنید و ثابت قدم باشید ، زیرا اهدافی که ارزشمند هستند به راحتی قابل دستیابی نیستند.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. همه چیز را تا حد ممکن آسان کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که ما عمداً کارها را دشوار نکنید ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/