علوم ورزشی 5 از بهترین صبحانه ها برای عضله سازی و بدنسازی


با وجود اینکه رژیم بدنسازی را قبل از خواب رعایت کرده اید ، اما برای این که دیر از خواب بیدار شده اید و وقت صرف صبحانه ندارید ، حتماً این اتفاق برای شما افتاده است. ممکن است لازم باشد در راه کار یا محل کار صبحانه بخورید. در این حالت ، یا صبحانه را به طور کلی حذف می کنید یا غذاهای ناسالم با ارزش غذایی پایین می خورید. اگر می خواهید یک صبحانه راحت و آرام بدون سردرگمی داشته باشید ، ما در این مقاله چند صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی معرفی می کنیم.

هر یک از این 5 صبحانه برای عضله سازی و استفاده بیشتر از تمرین بسیار عالی است. مطمئناً می توانید با این وعده های غذایی پروتئین خوشمزه بخورید ، اما در مورد عضله سازی یا چربی سوزی هیچ چیز نمی تواند تغذیه را از بین ببرد. می توانید این صبحانه ها را شب قبل بپزید یا به اندازه کافی درست کنید و برای استفاده در روزهای شلوغ در یخچال قرار دهید.

برای عضله سازی صبحانه چه بخوریم؟

1. جوانه زدن پروتئین

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

یک وعده صبحانه حاوی 215 کالری ، 25 گرم پروتئین ، 20 گرم کربوهیدرات و 7 گرم چربی است. پودینگ ممکن است گزینه مناسبی برای صبحانه نباشد ، اما طعم خوبی دارد و زمانی دارد که در روزهایی که اصلاً برای صبحانه وقت ندارید ظاهر شود. مواد لازم برای این صبحانه پودر پروتئین ، نشاسته ذرت و آب است.

برای تهیه 1 قاشق ، پودر پروتئین را با یک فنجان آب مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید. در یک کاسه دیگر ، یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت را با دو قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده و به کاسه پروتئین اضافه کنید. این مخلوط را با همزن دستی یا برقی هم بزنید تا به درجه سفتی دلخواه برسد. آن را در یخچال قرار دهید تا سرد شود و سفتی آن افزایش یابد و سرد سرو کنید.

ماست یونانی و جو پخته بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی است

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

یک وعده از این غذا حاوی 235 کالری ، 7 گرم پروتئین ، 35 گرم کربوهیدرات و 9.5 گرم چربی است. این صبحانه کربوهیدراتهای عالی و چربیهای سالم کافی را برای شما فراهم می کند تا با یک پروتئین زیبا یا پودینگ صبحانه برای صبحانه ترکیب شوید. از این غذا می توان برای میان وعده صبحانه نیز استفاده کرد.

شاید بسیاری از ورزشکاران تصور کنند که محصولات صبحانه برای کودکان مفید است نه برای ورزشکاران ، اما این غذا سالم و خوش طعم است و به شما انرژی کافی می دهد که مدت بیشتری در بدن دوام می آورد. این مثال برای شروع یک روز شلوغ در پایان که باید به باشگاه بروید بسیار عالی است.

مواد لازم برای تهیه این صبحانه شامل 2 فنجان جو طبیعی ، 1.3 فنجان شکر قهوه ای ، 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر ، 1.2 قاشق غذاخوری دارچین ، 1.2 فنجان تکه های شکلات تلخ ، دو فنجان میوه مخلوط ، 1.2 فنجان شیر 2 درصد ، 1 عدد است. یک کاسه کوچک ماست یونانی ، 1 تخم مرغ و 1 قاشق چایخوری وانیل. در یک کاسه بزرگ ، جو ، شکر ، بیکینگ پودر ، دارچین ، نمک ، نیمی از شکلات تلخ و میوه را مخلوط کنید. این مخلوط را در ظرف مخصوص آشپزی بریزید و روی اجاق گاز بگذارید و کمی اسپری آشپزی به آن اضافه کنید. مخلوط را روی اجاق گاز هم بزنید و مقدار باقی مانده شکلات را اضافه کنید.

در یک کاسه دیگر شیر ، تخم مرغ ، ماست و وانیل را مخلوط کنید. مخلوط را کاملاً هم بزنید و مخلوط جو را روی آن بریزید. حتما مخلوط جو را کاملاً بپوشانید. این غذا را به مدت 40 دقیقه بپزید. می توانید این غذای خوشمزه را به صورت گرم یا سرد میل کنید.

3. جو ، توت فرنگی ، موز و کره بادام زمینی

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

هر وعده از این صبحانه حاوی 385 کالری ، 18 گرم پروتئین ، 50 گرم کربوهیدرات و 13.5 گرم چربی است. این صبحانه را می توانید در یخچال و در ظرف در بسته به مدت چند روز نگهداری کنید. همچنین برای زمان سفر عالی است. ذخیره مواد غذایی در یخچال باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود.

می توانید از هر میوه ای که می خواهید استفاده کنید یا در این غذا قرار دهید. بهترین بخش این صبحانه این است که نیازی به پخت ندارد. مواد را مخلوط کرده ، در یخچال نگهداری کرده و در انتها مزه دار کنید. این صبحانه ممکن است سرشار از چربی باشد اما سالم است و از خوردن آن نترسید.

برای تهیه این صبحانه ، 1 فنجان جو پخته ، 1 فنجان شیر ، 1.2 فنجان ماست یونانی ، 1 موز ، 10 عدد توت فرنگی ، 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، 1 قاشق غذاخوری وانیل و 1 قاشق غذاخوری دانه چیا آماده کنید. مواد را در یک کاسه بریزید و با هم مخلوط کنید. این صبحانه آماده خوردن است. مواد را در ظرف در بسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

4. صبحانه برای عضله سازی با کیک های پروتئینی

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

یک وعده از این کوکی حاوی 520 کالری ، 45 گرم پروتئین ، 60.5 گرم کربوهیدرات و 18 گرم چربی است. بزرگسالان یا کودکان ، در هر سنی ، کوکی ها یکی از خوشمزه ترین تنقلات هستند. برای شروع یک روز پر انرژی می توانید از کیک های پروتئینی استفاده کنید. مواد لازم برای تهیه بیسکویت شامل 2 فنجان آرد جو ، 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین ، 1.2 قاشق غذاخوری جوش شیرین ، 1 قاشق چایخوری وانیل ، 1 قاشق غذاخوری استویا ، 1 تخم مرغ ، نصف فنجان شیر و نصف فنجان آب است.

همه مواد فوق را در یک کاسه مخلوط کنید. ماهیتابه را روی حرارت ملایم قرار دهید. مخلوط را داخل تابه بریزید. تا زمانی که مخلوط سفت شود و بجوشد. سپس آن را برگردانید و طرف دیگر را نیز به همان میزان بپزید. می توانید این کوکی ها را گرم یا سرد بخورید. اگر می خواهید آنها را سرد کنید ، آنها را از یخچال خارج کرده و در مایکروویو بگذارید تا کمی گرم شوند. به جای استویا ، می توانید از عصاره عسل یا آگاو استفاده کنید.

5. سالاد میوه برای صبحانه برای عضله سازی و قبل از تمرین

بهترین صبحانه برای عضله سازی و بدنسازی

در این سالاد 370 کالری ، 27 گرم پروتئین ، 32 گرم کربوهیدرات و 12 گرم چربی وجود دارد. مواد لازم برای تهیه این سالاد شامل ماست یونانی ، نصف فنجان تکه های کوچک آناناس ، نصف فنجان میوه انبه و 1 اونس بادام است.

برای تهیه این صبحانه عضله ساز ، آناناس و انبه را با ماست یونانی مخلوط کنید تا آب میوه با ماست ترکیب شود. مخلوط را با بادام زمینی خرد شده تزئین کنید. این صبحانه را در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید و آن را یک ساعت قبل از ورزش یا زمانی که به یک وعده غذایی سریع و مغذی نیاز دارید بخورید.

بیدار شو

اولین وعده غذایی صبح تعیین می کند که آیا در طول روز به اهداف خود نزدیک می شوید یا از آنها دور می شوید. خوردن یک صبحانه سالم که به شما انرژی و سوخت کافی می دهد ، به شما کمک می کند تا بیشتر تمرین کنید و به اهداف برسید.

تهیه و ترجمه: Elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/