علوم ورزشی 17 از بهترین کربوهیدرات ها برای شکم باریک


تصور کنید که بتوانید به دوستان خود بگویید که رژیم غذایی بسیار خوبی دارید که باعث کاهش سریع وزن شده است. رژیم کربوهیدرات! بله ، اگر انواع مناسب کربوهیدرات ها را انتخاب کنید ، می توانید وزن خود را کاهش دهید. در این شماره مجله علوم ورزشی ، چند نمونه از بهترین منابع کربوهیدرات ها که به کاهش وزن و چربی شکم کمک می کند را معرفی می کنیم.

برو

این نه تنها برای سلامتی شما مفید است ، بلکه باعث کاهش اشتها نیز می شود که به شما کمک می کند تا تمام روز بر روی سکس خود بمانید. جو حاوی فیبر محلول است که باعث کاهش کلسترول ، کاهش قند خون و احساس سیری در معده می شود. علاوه بر این ، مزایای دیگری نیز دارد ، از جمله کاهش التهاب و متعادل نگه داشتن سطح قند خون.

ماکارونی گندم خالص

می دانید که رنگ قهوه ای همیشه بهتر است. اما آیا دلیل آن را می دانید؟ این به این دلیل است که گندم خالص سرشار از مواد مغذی و فیبر است. دیگر انواع دیگر غلات مانند عدس ، نخود فرنگی ، لوبیا سیاه یا کینوا.

اسکواش

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم لاغر

بر اساس تحقیقات یکی از دانشگاه های آمریکا: علاوه بر مصرف سومین وعده غذایی خود با فیبر ، توصیه می شود یک فنجان از این ماده مغذی را مصرف کنید ، این سبزی به طور طبیعی شیرین است و 30 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می کند. بدن از این مواد مغذی برای ساختن ماهیچه ها و عروق خونی استفاده می کند و حتی می تواند اثر چربی سوزی را در حین ورزش افزایش دهد.

نیمکت (حبوبات)

عدس ، نخود ، نخود ، لوبیا ، همه اینها در کاهش چربی شکم موثر است. تحقیقات نشان داده افرادی که کالری محدودی در رژیم غذایی خود دارند و از حبوبات در رژیم غذایی خود 4 بار در هفته استفاده می کنند نسبت به افرادی که رژیم متعادل دارند و از این گروه غذایی استفاده نمی کنند وزن بیشتری کاهش می دهند. علاوه بر این ، در رژیم غذایی غنی از حبوبات ، آنها متوجه بهبود چربی های بد خون و همچنین فشار خون بالا شدند.

لوبیا سیاه

منبع دیگر کربوهیدرات ها لوبیا است ، در واقع چربی سوز عالی است. لوبیا بهترین منبع پروتئین است که حاوی فیبر نیز می باشد. اطمینان حاصل کنید که با قند خون خود مشکلی ندارید و انرژی مورد نیاز برای عضله سازی را دریافت می کنید.

یک فنجان لوبیا سیاه حاوی 12 گرم پروتئین و 9 گرم فیبر است و همچنین سرشار از آهن و ویتامین هایی است که به عضله سازی کمک می کند. از همه مهمتر ، یک مطالعه اسپانیایی نشان داد که خوردن لوبیا یا حبوبات چهار بار در هفته روند کاهش وزن را سرعت می بخشد.

بلغور جو دوسر

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم لاغر

جو دوسر حاوی کربوهیدرات است ، اما مقدار قند آزاد شده با فیبر کاهش می یابد. علاوه بر این ، هر فنجان جو دو سر حاوی 10 گرم پروتئین است که به ماهیچه ها انرژی لازم را می دهد. همچنین دارای فیبر محلول است که خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد. می آورد.

چاقی یا نفخ اغلب معده شما را بزرگ و متورم نشان می دهد. این نفخ و احتباس مایعات را با منبع دیگری از کربوهیدرات ها ، موز ، برطرف کنید. مطالعات نشان داده است زنانی که روزانه دوبار به مدت 60 روز موز می خورند ، نفخ خود را تا 50 درصد کاهش می دهند.

این میوه نه تنها باکتری های مفید را که با نفخ مبارزه می کنند افزایش می دهد ، بلکه منبع عالی پتاسیم است که به کاهش احتباس مایعات در معده کمک می کند. موز سرشار از گلوکز است که به سرعت انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند و پتاسیم بالای آن از گرفتگی عضلات در حین ورزش جلوگیری می کند. هر موز متوسط ​​حاوی 36 گرم کربوهیدرات است که به آرامی در بدن آزاد می شود.

سیب

یکی دیگر از منابع کربوهیدرات ها ، که یکی از بهترین منابع فیبر است ، سیب است. شما باید از هر فرصتی برای خوردن سیب استفاده کنید. مطالعات اخیر نشان داده است که مصرف روزانه 10 گرم فیبر محلول در سیب تقریباً چربی شکم را کاهش می دهد. 7.3 درصد در 5 سال سیب همچنین حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است و چربی سوز است.

بهترین منابع کربوهیدرات برای بدنسازی – سیب زمینی شیرین

کربوهیدرات دیگری که به آرامی هضم می شود و حاوی فیبر و مواد مغذی است و به سوزاندن چربی کمک می کند ، سیب زمینی شیرین است. برخی مواد مغذی خوب در سیب زمینی شیرین از جمله کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها وجود دارد که سطح خون را در تعادل نگه می دارد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهد. همچنین دارای ویتامین های زیادی مانند A ، C و B6 است که به شما انرژی بیشتری برای سوزاندن چربی در باشگاه می دهد.

کلم بروکلی

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم لاغر

علاوه بر از بین بردن و خنثی سازی سرطان پروستات ، سینه ، ریه و پوست ، به کاهش اندازه شما نیز کمک می کند. به گفته کارشناسان ، کلم بروکلی حاوی یک ماده مغذی به نام سولفورافان است که سطح تستوسترون را افزایش داده و با ذخیره چربی در بدن مبارزه می کند.

همچنین حاوی ویتامین C است ، یک ماده مغذی که سطح کورتیزول را در شرایط استرس زا کاهش می دهد و به سفت شدن معده شما کمک می کند. کلم بروکلی و سبزیجات منابع خوبی از کربوهیدرات برای ماهیچه های شکم شما هستند ، مانند کلم ، کاهو و گل کلم.

زغال اخته یا زغال اخته

بلوبری منبع دیگری از کربوهیدرات است. یک فنجان زغال اخته حاوی 21 گرم کربوهیدرات است ، اما بیش از این مقدار برای شما مناسب نیست. همچنین حاوی ترکیبات پلی فنول است که از تشکیل چربی جلوگیری می کند و عامل موثری در سوزاندن چربی در معده شماست و حتی باعث کاهش لکه ها و جوش ها می شود.

مطالعات دانشگاهی نشان داده است که موش هایی که حتی از رژیم غذایی پرچرب استفاده می کردند ، هنگامی که پودر زغال اخته بخشی از رژیم غذایی آنها بود ، چربی شکم کمتری داشتند و سطح کلسترول پایین تری داشتند. نظریه ها نشان می دهند که کاتچین موجود در زغال اخته ژن چربی سوز موجود در چربی شکم را فعال می کند.

مطالعات دیگر نشان داده است که افرادی که به طور مرتب کاتچین مصرف می کردند ، 77 درصد چربی سوزی در عضلات شکم خود را افزایش دادند. علاوه بر این ، زغال اخته می تواند ماهیچه بسازد. پوست بلوبری سرشار از اسید اوریک است. محققان در آزمایشگاه حیوانات دریافتند که این دارو از تحلیل عضلات جلوگیری می کند.

گندم سیاه

گندم سیاه منبع دیگری از کربوهیدراتهای بدون گلوتن است و منبع عالی پروتئین است. به گفته یک متخصص تغذیه ، گندم سیاه همه نه اسید آمینه ضروری را که بدن نمی تواند آنها را تولید کند ، تامین می کند.

اما چیزی که این منبع کربوهیدرات را منحصر به فرد می کند وجود منیزیم و فیبر در آن است. فیبر اشتها را کاهش می دهد ، قند خون و گرسنگی را خنثی می کند و همچنین در کنترل قند خون مثر است. می توان گفت که شامل تمام نکات مهم برای کاهش وزن است. همچنین مطالعات نشان داده است که گندم سیاه باعث افزایش گردش خون و کاهش چربی خون می شود.

سالاد سیب زمینی سرد

اگر به طور معمول احساس سیب زمینی می کنید ، توانایی فوق العاده خود در از بین بردن چربی شکم را از دست خواهید داد. وقتی سیب زمینی را در یخچال می گذارید و می جوشانید ، طی یک فرآیند تدریجی و مراحل هضم سریع ، آن را به نشاسته قابل هضم تبدیل می کنید. همانطور که از نامش پیداست ، نشاسته پایدار به تدریج هضم می شود که باعث اکسیداسیون چربی و کاهش چربی شکم می شود. از آنجا که خوردن سیب زمینی پخته سرد چندان اشتهاآور به نظر نمی رسد ، می توانید از آن برای تهیه سالاد سیب زمینی استفاده کنید.

ماست یونانی

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم لاغر

حاوی پروتئین ، سرشار از کلسیم و پروبیوتیک است. ماست دارای تمام علائم مناسب برای تبدیل شدن به یک غذای رژیمی است. آیا می خواهید نتایج را بدانید؟ مطالعات نشان داده است کسانی که فقط 4 هفته ماست یونانی در 12 هفته مصرف کردند ، دو برابر دیگر گروه های چربی از دست دادند.

آسپن

منبع دیگر کربوهیدرات ها که بی تکلف به نظر می رسد و به سوزاندن چربی کمک می کند ، اسفناج است. برگ سبز اسفناج سرشار از پروتئین است که به بهبود و رشد ماهیچه ها کمک می کند. به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر ماهیچه بسازید ، کالری بیشتری در زمان استراحت می سوزانید. برگ سبز اسفناج همچنین حاوی ترکیبات قابل توجهی است که اشتهای شما را کاهش می دهد و در روند کاهش وزن موثر است.

سبوس گندم

حاوی فیبر ضد نفخ ، کم کالری و سرشار از پروتئین برای عضله سازی است. بدون شک سبوس گندم برای اهداف تغذیه ای شما مناسب است. اگر می خواهید میزان فیبر را در رژیم غذایی خود افزایش دهید ، سبوس گندم یک پیشنهاد خوب است.

درجه سوم

تریتیکال منبع دیگری از کربوهیدرات است که به شما در تهیه بسته کامل رابطه جنسی کمک می کند. پروتئین مورد نظر (گیاهی از گندم و زیره سبز) دو برابر نصف فنجان تخم مرغ است. علاوه بر این ، آهن را افزایش می دهد ، دارای پتاسیم و منیزیم لازم برای بهبود و تقویت استخوان ها است و فیبر کافی برای محافظت از قلب دارد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/