علوم ورزشی کراتین و چربی سوزی. کراتین چه نقشی در چربی سوزی دارد؟


کراتین اغلب به عنوان یک مکمل عضلانی و تقویت کننده عملکرد در نظر گرفته شده است. اما آیا کراتین و چربی سوزی ارتباط دارند و آیا می تواند برای افرادی که می خواهند چربی خود را از دست بدهند مفید باشد؟

همچنین باید اشاره کنیم که هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این مکمل محبوب نوشته شده است. در این مقاله ما در مورد آنچه ممکن است هرگز نشنیده اید صحبت خواهیم کرد. کراتین یک مکمل غذایی خوب است که به طور غیر مستقیم رشد ماهیچه ها و افزایش چربی سوزی (کراتین و چربی سوزی) را افزایش می دهد ، تا زمانی که هدف تمرکز بر چربی سوزی باشد.

فوایدی که می توانید از کراتین انتظار داشته باشید:

  • افزایش قدرت و توسعه قدرت
  • به طور خاص ، استقامت ماهیچه ها را افزایش دهید و خستگی شدید را کاهش دهید
  • بهبود و هیدراتاسیون بهتر بعد از ورزش

حتی ممکن است جذب و مصرف کربوهیدرات ها را تسریع کند ، اما آیا برخی از این مزایا کراتین را به یک مکمل غذایی م effectiveثر تبدیل می کند؟ خوب ، به نوعی بله

این تأثیرات مثبت بر اساس میزان آموزش و تلاش شما است ، یعنی. آنها در واقع نتیجه افزایش یا کاهش وزن نیستند. با این حال ، بهتر است چه در دوره برش باشید و چه می خواهید توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید. وقتی رژیم می گیرید ، ممکن است ضعف های تغذیه ای را تجربه کنید ، بنابراین مصرف کراتین برای افزایش قدرت و جبران این ضعف ها ، شروع خوبی است.

کراتین و چربی سوزی – عواملی که بر چربی سوزی کراتین تأثیر می گذارد

به طور کلی ، وقتی صحبت از کراتین و چربی سوزی می شود ، به این معنا نیست که کراتین یک مکمل چربی سوزی است ، اما کراتین با نتایج آن می تواند در طول دوره تمرین شما موثر باشد ، که برای افزایش عضله سازی و کاهش چربی بدن انجام می شود. بودن.

در واقع ، کراتین به شما این امکان را می دهد تا با شدت بیشتری تمرین کنید. تمرینات شدید منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. بنابراین ، کراتین به شما کمک می کند تا برای تمرین بیشتر وزن کم کنید. افزایش سطح تستوسترون نیز قابل توجه است زیرا نقش تستوسترون در چربی سوزی و عضله سازی بالا است.

1. مبارزه با کمبود

وقتی رژیم می گیرید ، به طور خودکار کمبود مواد مغذی دریافت می کنید. رژیم غذایی سرشار از غذاهای غنی از کراتین (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر کمبود مواد مغذی مهم را کاهش می دهد. هرچه کالری بیشتری کاهش دهید ، احتمال کمبود مصرف بهینه کراتین بیشتر است.

همچنین نشان داده شده است که مکمل های کراتین ضد کاتابولیک هستند ، نیتروژن عضلات را متعادل کرده و تخریب بافت ماهیچه ای را در فرایندهای جایگزینی و ترمیم کاهش می دهند. رانندگی بسیاری از دستگاههای عصبی عضلانی را به طور فعال افزایش می دهد. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین برش هستید ، مکمل ها راهی عالی برای محافظت و بهبود سلامت شما هستند.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش شدید با مکمل کراتین درصد چربی بدن ، قدرت ماهیچه ها و عملکرد ورزشی را بهبود بخشید.

2. بهبود ریکاوری بعد از ورزش

پیشرفت در این زمینه از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما می دانیم که کراتین یک عامل مهم در متابولیسم بعد از ورزش ، سنتز پروتئین ماهیچه ها و سایر فرایندهای رشد است. هنگامی که سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تأثیر غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن ماهیچه ها دارید ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما اهداف عملکردی شما را در حین ورزش تضعیف نمی کند.

هر آنچه که ما در مورد آموزش می دانیم نشان می دهد که بازیابی مهمترین بخش تمرین است در حالی که مدام آن را دست کم می گیریم. اگر کراتین بتواند روند بازیابی را بهینه کند ، که به نظر می رسد همه یافته ها آن را تأیید می کند ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بگذارید به شما بگوییم که وقتی در مورد کراتین و چربی سوزی صحبت می کنیم ، کراتین به طور مستقیم به شما در عضله سازی و چربی سوزی کمک نمی کند ، اما به طور غیرمستقیم می تواند به شما در کاهش وزن و چربی بیشتر کمک کند. در حین تمرین ، ماهیچه ها برای ایجاد قدرت در برابر مقاومت یا تمرینات قلبی به انرژی احتیاج دارند و انرژی مصرف شده در حین فعالیت توسط ATP (آدنوزین فسفات) تأمین می شود که مهمترین منبع انرژی در طول تمرین شما است.

هنگامی که انرژی شما به پایان می رسد و دیگر انرژی لازم برای انجام چند تکرار و ست را ندارید ، این جایی است که مکمل های کراتین می توانند با تأمین منبع فوری ATP به سلول های ماهیچه ای شما برای تکرارها و ست های متعدد ، نقش بزرگی ایفا کنند. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، می توانید تعداد تکرارهای بیشتری را انجام دهید ، انقباضات ماهیچه ای بیشتری دارید و این به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

کراتین برای سلامتی

علاوه بر اثرات مثبت مصرف کراتین ، شما همچنان رژیم غذایی خود را برای سلامتی طولانی مدت حفظ خواهید کرد. امیدواریم از این گزاره مطلع باشید که آنچه برای حفظ و رشد ماهیچه ها در حین عضله سازی بهترین کار را می کند ، بهترین حالت زمانی است که هیچ ماهیچه ای وجود ندارد.

این مکمل به عنوان ترکیب ماهیچه و قدرت شناخته می شود ، اما کراتین جدا از نامش یک ویتامین است: دارای اثرات محافظتی بر قلب و اعصاب است و همچنین یکی از موثرترین و مهمترین اثرات آنتی اکسیدانی هر مکمل موجود در بازار است.

نقشه:

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین باعث افزایش سطح انرژی در سلولهای میوکارد و اندوتلیال ، سلامت شریان ها و بهبود علائم خطر ایسکمی / تصلب شرایین می شود. به طور خلاصه ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

سرعت بخشیدن به رشد و محافظت از نورون ها: محافظت از سلول های عصبی چیزی نیست که ما معمولاً برای آن کراتین مصرف می کنیم ، اما برای رشد عصبی و رشد عصبی ضروری است و کمبود آن یک مشکل جدی است. بنابراین مکمل ها یک انتخاب خوب هستند – به ویژه از آنجا که کمبود انرژی و کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها عوامل مهمی در بیماری های دژنراتیو (از دست دادن نورون های مغزی) هستند.

انرژی سلولی اصل داستان است: مکمل های غذایی قطعاً سطح انرژی سلولی را افزایش داده و خطر مرگ و تخریب سلولی را کاهش می دهند. به بیان ساده ، سلول های سالم به معنای یک فرد سالم است.

اینها تنها چند مورد از هزاران فایده ای است که مکمل کراتین می تواند برای سلامتی شما داشته باشد ، اما ذکر این نکته ضروری است که این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل تک بعدی است. به خوبی شناخته شده است که کراتین فراتر از یک مکمل عضله سازی است.

آخرین کلمه در مورد کراتین و چربی سوزی

اگرچه بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد یک عارضه جانبی هستند ، اما کراتین یکی از م effectiveثرترین اما کم مصرف ترین مکمل های موجود در بازار است. به این معنا که ممکن است مردم هنوز از ارزش واقعی آن مطلع نباشند.

استفاده از کراتین به عنوان مکمل تقویت عضلات ، راهی عالی برای افزایش و گسترش اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای شگفت انگیز این مکمل را پنهان می کند. این مکمل موضوع هزاران مطالعه است که تا حد زیادی مزایای مثبت آن را از طریق تعامل با سیستم های دیگر نشان می دهد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
muscleandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-los- اهداف
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ باید-هنگام-تلاش برای کاهش وزن- کراتین را مصرف کنید


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/