علوم ورزشی بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان چیست؟


آنچه در این مقاله می خوانید

بسیاری از کارشناسان معتقدند که اگر یک نوجوان اصول بهداشتی را رعایت کند ، یعنی رژیم غذایی سالمی داشته باشد ، آب کافی بنوشد و خوب بخوابد ، اگر از مکمل بدنسازی به درستی استفاده کنند ، می توانند از آن سود ببرند و در واقع برای نوجوانان فعال ، مکمل های ورزشی سرنوشت ساز است

نحوه مصرف مکمل بدنسازی تا حد زیادی به شرایط فردی شما بستگی دارد. طبق اطلاعات و آمار ورزشکاران جوان ، بسیاری از آنها می توانند با مصرف مکمل ها بر کمبودهای تغذیه ای خود غلبه کنند. نوجوانان اغلب بدترین عادات غذایی را دارند که می تواند منجر به کمبود برخی از مهمترین مواد مغذی مانند کلسیم ، منیزیم و ویتامین D شود.

اگر جوانان از دارو استفاده می کنند ، به احتمال زیاد دچار کمبود برخی مواد مغذی هستند. به عنوان مثال ، برخی داروهای صرع یا استروئیدهای استنشاقی برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی.

میله های پروتئینی یا جایگزین های پروتئین هوشمند یکی دیگر از گزینه های عالی برای نوجوانان است زیرا به نوجوانان اجازه می دهد نیازهای موقت خود را برای پروتئین و کالری بیشتر برآورده کنند. یکی دیگر از مزایای این مکمل ها این است که می توانند شما را از خوردن غذاهای ناسالم و بدون کالری در طول روز منع کنند. از آنجا که بسیاری از نوجوانان بیشترین کالری را در روز خود پس از مدرسه می خورند ، به دلیل مشغول بودن در رفع گرسنگی به سراغ غذاهای کم ارزش می روند. با مصرف مکمل های پروتئینی در طول روز ، آنها می توانند اشتهای خود را مهار کرده و گرسنگی کمتری داشته باشند و در نتیجه انتخاب های غذایی بهتری انجام شود.

کدام مکمل بدنسازی برای نوجوانان مناسب است؟

بهترین مکمل های بدنسازی برای نوجوانان مکمل هایی هستند که نتیجه مطلوب را بدون آسیب رساندن به بدن ارائه می دهند. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که مکمل های نوجوانان نباید فقط برای کاهش وزن و عضله سازی استفاده شوند.

اگرچه نوجوانان علاقمند به بدنسازی این دو هدف اصلی را مد نظر دارند ، اما فقط به دنبال پودر پروتئین و چربی سوز نیست. مکمل های غذایی که به بهبود سلامت کلی کمک می کنند ، اگر برای بدنساز نوجوان مفید نباشند ، مفیدتر نیستند. با بهبود سلامت کلی ، دستیابی به جنبه های زیبایی بدنسازی بسیار آسان تر خواهد بود.

بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان

پودر پروتئین

بدن شما در دوران نوجوانی به دلیل روند رشد شما در این مرحله از زندگی و تمرینات بدنسازی شدید که بیشتر اوقات انجام می دهید ، یا ورزش خاصی که به آن نیاز دارید ، به سوخت بیشتری نیاز دارد ، زیرا بدن شما به پروتئین بیشتری نیاز دارد. بزرگسال غیرورزشکار

به عنوان یک بدنساز ، باید بدانید که پروتئین مهمترین درشت مغذی است. در زمینه کاهش وزن یا افزایش وزن ، اغلب گزارش های مختلفی از کربوهیدرات ها و چربی ها وجود دارد که گاهی اطلاعات قبلی را زیر سوال می برد ، اما پروتئین همیشه جای خود را داشته است. علاوه بر دریافت پروتئین کافی از رژیم غذایی ، باید بدانید که بهترین مکمل پروتئینی آن است که میزان پروتئین مورد نیاز روزانه بدن شما را تامین کند.

مطمئن شوید که دقیقاً می دانید چه موقع از پودر پروتئین خود بعد از تمرین استفاده کنید. این زمانی است که حداکثر استفاده را از پروتئین می برید. مصرف پروتئین به صورت مایع به هضم و جذب سریعتر آن کمک می کند ، به این معنی که شما تجزیه ماهیچه ای را که بعد از ورزش در بدن شما ایجاد می شود ، متوقف کرده و در عین حال روند رشد و بهبودی خود را نیز بهبود می بخشید.

حاکی از
باید خوانده شود:

مکمل چیست؟ چه زمانی و در چه سنی به آن نیاز داریم؟

پس از تمرین: پروتئین او

پروتئین وی سریعتر از هر پروتئین دیگری بلافاصله پس از تمرین جذب می شود. پروتئین هیدرولیز شده وی خالص ترین نوع وی است. به یاد داشته باشید که هرچه پروتئین وی تصفیه شده تر باشد ، تمیزتر شده و قیمت آن نیز بالاتر می رود. پروتئین هیدرولیز شده یا جداشده از هر نظر به هدف شما خدمت می کند.

قبل از خواب: پروتئین کازئین

انواع مختلفی از کازئین وجود دارد ، اما مهم نیست که چه نوع کازئین مصرف می کنید. دلیل مصرف پروتئین کازئین در شب این است که به آرامی قابل هضم است ، به این معنی که همه اسیدهای آمینه به طور همزمان جذب بدن نمی شوند. بنابراین به تدریج وارد بدن می شوند. خوردن این پروتئین قبل از خواب بسیار مهم است زیرا شما باید 8 تا 10 ساعت بخوابید و چیزی نخورید. مصرف کازئین شیک در این زمان به غلبه بر اثرات کاتابولیک کمک می کند.

در طول روز: پروتئین او

بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان

پروتئین وی متنوع ترین نوع پروتئینی است که می توانید در هر زمان از روز مصرف کنید. همچنین ایده خوبی است که به دنبال ترکیبی از پروتئین و کازئین باشید تا اسیدهای آمینه سریع ، متوسط ​​و آهسته در بدن آزاد شوند.

همانطور که نوجوانان نسبت به بزرگسالان به کالری بیشتری نیاز دارند ، برخی از ریزمغذی ها به کالری بیشتری نیاز دارند. اما مشکل این است که نوجوانان اغلب انواع مختلفی از غذاها را نمی خورند ، به ویژه سبزیجات در رژیم غذایی آنها کافی نیست. این کمبود همراه با مصرف زیاد غذاهای فرآوری شده باعث می شود اکثر جوانان فاقد برخی مواد مغذی باشند.

البته بهتر است میزان مصرف انواع سبزیجات و انواع غذاهای طبیعی را در رژیم غذایی خود افزایش دهید ، اما برای بسیاری از افراد خوردن این تنوع از غذاهای مختلف دشوار است. بنابراین آنها راه ساده تری را انتخاب می کنند: مولتی ویتامین مصرف کنید. در دوران نوجوانی ، شما باید ویتامین ها و مواد معدنی کافی برای عملکرد مناسب بدن از جمله رشد ماهیچه ها و چربی سوزی دریافت کنید.

آنتی اکسیدان ها

بسیاری از فرآیندهای بدن نیز شامل اکسیداسیون می شوند. واکنشهای اکسیداسیون می توانند رادیکالهای آزاد ایجاد کنند که به سلولهای بدن آسیب می رساند. این آسیب می تواند منجر به بیماری ، ضعف سیستم ایمنی بدن و سایر عوارض جانبی منفی شود. آنتی اکسیدان ها سلاح های طبیعی در برابر رادیکال های آزاد هستند که در بسیاری از منابع غذایی طبیعی مانند زغال اخته ، دارچین و برخی آجیل ها یافت می شوند ، اما مکمل های آنتی اکسیدانی زیادی تولید می شوند.

نسبت ایده آل امگا 3 به امگا 6 یک به یک است. اما برخی افراد از آنها در رابطه یک تا پنجاه استفاده می کنند! و این دقیقاً همان جایی است که روغن ماهی باید به کار گرفته شود تا این نسبت در حد مطلوب تعدیل شود. می توانید روغن ماهی را خودتان یا به شکل کپسول تهیه کنید.

حاکی از
باید خوانده شود:

بهترین مکمل برای عضلات و بدنسازی

مکمل بدنسازی کراتین

هیچ بحثی در مورد فواید کراتین در بدنسازی وجود ندارد. کراتین بارها و بارها برای تناسب اندام ، قدرت و قدرت بی هوازی ثابت شده است. کراتین پرکاربردترین مکمل بدنسازی برای افرادی است که تمرینات قدرتی انجام می دهند. داستانهای زیادی در مورد عوارض جانبی مصرف کراتین وجود دارد. از جوش و آکنه گرفته تا نارسایی کلیه. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق معتقدند که مصرف کراتین تنها در صورتی منجر به مشکلات کلیوی می شود که کاربر مستعد این مشکلات باشد یا مقدار زیادی از آن را مصرف کند. اگر از دستورالعمل های لازم پیروی کنید ، دلیلی وجود ندارد که از مزایای کراتین استفاده نکنید. قوی باش.

هشدار !!!!

کافئین دارای خواص انرژی مفیدی است که در صورت مصرف در شرایط مناسب مفید است. اما بزرگترین مشکل این است که اکثر نوجوانان کمتر از حد توصیه شده می خوابند و معمولاً آب کافی نمی نوشند و بسیار فعال هستند ، بنابراین مصرف مواد محرک مانند کافئین می تواند واکنش های مضر و جدی در بدن آنها ایجاد کند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

نام: os.myprotein + ماهیچه و عملکرد


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/