تمرینات Hiit در خانه || حرکات تناوبی در خانه برای چربی سوزی ||


تمرینات Hiit در خانه / تمرینات Hiit را امتحان کنید

اگر می خواهید کارهای زیادی را در زمان کمتری انجام دهید ، تمرینات تناوبی ممکن است بهترین گزینه برای افزودن به برنامه تمرین روزانه شما باشد. با HIIT – که به طور رسمی به عنوان تمرین تناوبی با شدت بالا شناخته می شود – شما سخت کار می کنید و دوره های بازیابی آسان تری را تجربه می کنید. به احتمال زیاد در تمرینات Hiit در خانه فواصل مختلف کاری را در حالت استراحت مشاهده خواهید کرد ، اما روش مشخصی برای ایجاد ساختار تمرینات وجود ندارد. در واقع ، تمرینات تناوبی “واقعی” در واقع کمی متفاوت از HIIT مورد استفاده اکثر پزشکان عمومی است. با “Real” HIIT تمرینات خود را بسیار کوتاه و دوره های استراحت خود را طولانی تر نگه می دارید – معمولاً دو تا سه برابر زمان تمرین خود! این یک تمرین عالی برای ورزشکاران برای بهبود عملکرد آنها است ، اما پزشکان عمومی معمولاً ترجیح می دهند بیشتر کار کنند ، دوره بهبود را کوتاه تر نگه دارند و کامل نمانند.

  • ال کارنیتین 500 میلی گرم

    ال کارنیتین 500 میلی گرم بیوتکنولوژی

  • L-Carnitine Carney Complex Cytek Nutrition

    L-Carnitine Carney Complex Cytek Nutrition

  • L-Carnitine Carney Canon Sitek Nutrition

    L-Carnitine Carney Canon Sitek Nutrition

  • L-Carnitine ELC Biotech

    L-Carnitine ELC Biotech

  • L-Carnitine 1000 Biotech

    L-Carnitine 1000 Biotech

  • L-Carnitine Carnit Elite Biotech

    L-Carnitine Carnit Elite Biotech

لازم به ذکر است تمرینات hiit را امتحان کنید مزایای بالقوه زیادی دارد. این شامل مزایای مبتنی بر عملکرد مانند افزایش VO2max یا سطح اکسیژن بدن شما در هنگام ورزش و همچنین مزایای سلامتی از جمله بهبود فشار خون و عملکرد قلب و عروق است. شما می توانید از پروتکل های سبک HIIT با انواع تمرینات ، از کاردیو (مانند دویدن یا دوچرخه سواری) تا تمرینات قدرتی استفاده کنید. تمرین HIIT زیر از ترکیبی از این دو استفاده می کند و حرکات قلبی مانند. ضربه زدن با حرکات نیروی سنتی مانند راه اندازی و تخته. به این ترتیب ، شما خود را از نظر قلبی عروقی به چالش می کشید و همچنین روی تقویت عضلات خود کار می کنید. چون تموم شدی تمرینات Hiit در خانه صفر در هر نوع تمرینی به سبک HIIT به سختی کار می کند ، قبل از شروع به افزودن سرعت به ترکیب ، تسلط بر شکل خود بسیار مهم است. در حقیقت ، تاکید بر کمیت بر کیفیت یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که افراد با HIIT مرتکب می شوند. بنابراین اگر تمرین شما شامل حرکتی است که با آن آشنا نیستید ، حتماً آن را با سرعت کمتری تمرین کنید تا زمانی که احساس راحتی کافی برای افزایش شدت کنید. یکی دیگر از اشتباهات رایج با مثال تمرینات hiit ، انجام مکرر آن است. از آنجا که شما فشار زیادی به خود وارد می کنید ، تمرین HIIT برای عضلات و سیستم قلبی عروقی شما چالش برانگیز است ، بنابراین مطمئناً کاری نیست که شما باید هر روز انجام دهید. شما نباید بیش از دو یا سه بار در هفته HIIT انجام دهید و همیشه باید اطمینان حاصل کنید که بین جلسات حداقل 48 ساعت به بدن خود فرصت دهید تا بهبود یابد.

حتما بخوانید: تمرینات اینتروال + برنامه HIIT برای چربی سوزی

آماده انجام تمرینات سلام در خانه شما هستید ؟! این مثال آموزشی 30 دقیقه ای HIIT یک بلیط یک طرفه برای تناسب اندام ، انرژی بیشتر و شادی در همه جا است و برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

نحوه انجام تمرینات زیر در خانه:

  • برای ورزشکاران مبتدی ، قبل از حرکت به تمرین بعدی ، هر حرکت را 30 ثانیه انجام دهید و 30 ثانیه استراحت کنید. در پایان هر مدار 60 ثانیه استراحت کنید. در مجموع چهار دور را کامل کنید.
  • برای ورزشکاران پیشرفته تر ، قبل از حرکت به تمرین بعدی ، هر حرکت را به مدت 45 ثانیه انجام دهید و 15 ثانیه استراحت کنید. در پایان هر مدار 60 ثانیه استراحت کنید. در مجموع چهار دور را کامل کنید.

تمرینات سلامتی را در خانه امتحان کنید

به پشت ضربه بزنید

  1. برای شروع این تمرین ، صاف بایستید و پاها را به اندازه لگن باز کنید. ماهیچه های اصلی شکم خود را درگیر کرده و دستان خود را بالای باسن خود قرار دهید.
  2. در جای خود بدوید ، پاشنه های خود را بلند کنید تا سعی کنید به باسن خود ضربه بزنید.
  3. برای اینکه این تمرین م effectiveثرتر نباشد ، سعی کنید در جای خود حرکت کنید و روی کشیدن عضلات شکم به هم متمرکز شوید تا در هر مرحله زانوها را تا ارتفاع لگن بالا ببرید.
به عقب ضربه بزنید

حرکت شروع معکوس

  1. صاف بایستید و ماهیچه های شکم خود را منقبض کنید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید.
  2. با پای راست خود به عقب تکیه دهید و هر دو زانو را خم کنید تا در حالت اولیه فرو روند. ماهیچه های شکم خود را منقبض کنید ، باسن خود را به سمت داخل نگه دارید و پشت خود را صاف نگه دارید.
  3. پای راست را فشار دهید و به حالت اولیه این تمرین ادامه دهید تمرینات سلام در خانه برگرد.
  4. در طرف دیگر تکرار کنید. به صفحات جایگزین ادامه دهید.

اگر سکوی پرتاب معکوس به زانو آسیب می رساند ، به جای آن پرتاب کننده های ثابت بسازید. برای انجام این کار ، ابتدا پاها را در وضعیت مبهم شروع کنید و سپس هر دو زانو را تا 90 درجه خم کنید تا در حالت شروع قرار بگیرید. همه تکرارها را در یک طرف انجام دهید ، سپس در طرف دیگر تکرار کنید. (برای تمرینات به موقع فوق ، اگر تصمیم گرفتید این حرکت را به این صورت انجام دهید ، می توانید مدارهای 1 و 3 را در سمت راست و مدارهای 2 و 4 را در سمت چپ انجام دهید).

پرتاب معکوس
پرتاب معکوس

تمرینات hiit را در خانه امتحان کنید = پاپ اسکات

  1. صاف بایستید و پاها را به هم بچسبانید ، ماهیچه های شکم را منقبض کرده و دستان خود را روی قفسه سینه قرار دهید.
  2. با پاهای باز بپرید و سپس در حالت اسکوات بنشینید. ماهیچه سرینی را منقبض کرده و هر دو زانو را خم کنید تا رانها موازی با زمین شوند. با دست راست زمین را فشار دهید.
  3. پاهای خود را به حالت اولیه بازگردانید تمرینات سلامتی را در خانه امتحان کنید برگرد. دو بار به آنجا بپرید ، سپس بلافاصله پاهای خود را باز کرده و به حالت اسکوات دیگر بازگردید. این بار با دست چپ زمین را فشار دهید.
  4. به حالت چمباتمه زدن ادامه دهید ، هر بار که به زمین برخورد می کنید متناوب است.
حرکت پاپ اسکات

سگ را به سمت پایین حرکت دهید و روی پا فشار دهید

  1. برای شروع این مثال ، تمرین بدنسازی خود را در خانه با سگ پایین شروع کنید: با هر چهار پا (دست و زانو) روی زمین شروع کنید. از آنجا ، زانوها را بالا بیاورید و باسن خود را تیز کنید تا بدن شما به شکل V معکوس شده و سر شما بین دوسر بازو آرام باشد. دست ها و پاهای شما باید راست ، مرکز بدن و پشت شما صاف باشد. شما می توانید کششی را در پشت پای خود احساس کنید – لازم نیست پاشنه پا به زمین دست بزند.
  2. با شروع از این وضعیت ، دست راست خود را بلند کرده و به عقب برسید تا به انگشتان پای چپ ضربه بزنید تا تنه شما به طور طبیعی در این جهت باز شود.
  3. دست خود را در حالت اولیه قرار دهید و بلافاصله به یک تخته بلند بپیچید. مچ دست شما باید بچرخد و آرنج شما باید خم شود و سر چوب به عقب بیاید.
  4. از اینجا به حالت اولیه سگ باز می شوید و قسمت جلویی آن رو به پایین است. این بار ، دست چپ خود را بلند کرده و آن را به عقب برگردانید تا انگشت پای راست خود را فشار دهید.
  5. این تمرین را در خانه با فشار دادن متناوب انگشتان پا ادامه دهید. سعی کنید هموار و پیوسته حرکت کنید.
  6. اطمینان حاصل کنید که ماهیچه های شکم خود را درگیر نگه دارید تا باسن شما در حین حرکت آویزان نشود.
سگ را به سمت پایین حرکت دهید و روی پا فشار دهید

حتما بخوانید: تمرینات تناوبی

فاصله اسکیت باز را در خانه تمرین کنید

  1. بایستید و پاها را به عرض لگن باز کنید. پای راست خود را بلند کرده و به سمت راست بپرید. بگذارید پای چپ شما صاف شود و دنبال کنید.
  2. هنگام فرود روی پای راست ، پای چپ خود را پشت سر خود بچرخانید و پای چپ خود را از زمین دور نگه دارید. بازوی چپ خود را پایین بیاورید در حالی که بازوی راست شما پشت سر شما تاب می خورد.
  3. پای چپ خود را به چپ بچرخانید ، و به آرامی روی پای چپ خود بپرید و فرود بیایید. اجازه دهید پای راست شما در پشت سر و دست راست شما به زمین و بازوی چپ در پشت شما بچرخد.
  4. حرکت اسکیت باز را از این سو به آن طرف ادامه دهید.
  5. برای اینکه این حرکت کمتر م effectiveثر باشد ، می توانید از پرش صرف نظر کرده و در عوض فقط یک قدم وسیع در هر طرف بردارید.
فاصله اسکیت باز را در خانه تمرین کنید

پلانک روی ساعد حرکت می کند

  1. برای شروع با از تمرینات hiit ورزش کنید در خانه ، ساعد خود را روی زمین بگذارید. آرنج ها را درست در زیر شانه ها قرار دهید ، بازوها را به جلو بکشید تا بازوها موازی یکدیگر باشند.
  2. پاهای خود را پشت خود بکشید ، پاها را به عرض لگن باز کنید.
  3. استخوان دنبالچه خود را به داخل بکشید و عضلات اصلی ، باسن و چهارسر خود را درگیر کنید.
  4. این مقام را نگهدار.
پلانک روی ساعد حرکت می کند

مطالب پیشنهادی:

  • برنامه سوزاندن کالری HIIT با دمبل و وزن بدن
  • برنامه تمرینی تناوبی چربی سوزی

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید ورزش و تغذیه و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری دیدن.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/