لوبیا پخته قابلمه فوری | دستور العمل آسان لوبیا پخته شده بوستون


این دستور فوری لوبیا پخته شده در قابلمه باید ساده ترین راه برای تهیه لوبیا پخته باشد! این لوبیاها به طرز دلپذیری شیرین هستند و غذای جانبی عالی را در قابلمه فوری شما درست می کنند!

پرش به:

چرا این لوبیاهای پخته شده بوستون خیلی خوب هستند؟

  • سریع. این دستور غذای قابلمه فوری در مقایسه با لوبیا پخته سنتی در کمتر از یک ساعت درست می شود.
  • آسان. دستور پخت و ریختن عالی.
  • ارزان. مواد تشکیل دهنده انباری برای خرید با بودجه بسیار عالی هستند.
  • گیاه خواری. بدون بیکن یا گوشت خوک مانند سایر دستور العمل های محبوب.
  • باقی مانده. این باعث می شود یک گلدان بزرگ از لوبیا پخته آسان بنابراین می توانید بعداً آنها را برای یک غذای جانبی عالی گرم کنید.

دیگ فوری نه تنها زمان پخت و پز را به طرز چشمگیری کاهش می دهد، بلکه کار فوق العاده ای در تزریق غذا انجام می دهد. لوبیا قابلمه فوری با تن ها طعم!

این یکی از دلایل اصلی است که من به طور منظم برای پختن غذاهایی مانند این به دستور العمل های قابلمه فوری روی می آورم و اجازه دهید به شما بگویم این دستور پخت لوبیا پخته شده بوستون واقعا باید چشید تا کاملا قدردانی شود.

مواد مورد نیاز شما

کدام لوبیا در لوبیا پخته استفاده می شود؟

به طور سنتی، لوبیا برای لوبیای پخته لوبیا دریایی هستند. این همان چیزی است که من برای این دستور غذای قابلمه فوری استفاده کردم.

استفاده از این دانه ها تضمین می کند دستور تهیه لوبیا پخته شده که خمیر نیست و تمام چاشنی های خوشمزه زودپز را جذب می کند.

پخت یک قابلمه لوبیا در دیگ فوری چقدر طول می کشد؟

همانطور که قبلاً گفتم، یکی از دلایلی که من عاشق پختن حبوبات در قابلمه فوری هستم، سرعت پخت کامل آنها در مقایسه با سایر روش های پخت است.

با کمک قابلمه فوری خود، می توانید طعم فوق العاده ای طعم دار و خوشمزه داشته باشید لوبیای پخته بوستون در کمتر از یک ساعت (حتی با احتساب زمان آماده سازی)!

برای یک پوند لوبیا در دیگ فوری چقدر آب نیاز دارید؟

برای درست پختن یک پوند لوبیا خشک شده که در این دستور استفاده کردم، باید از یک فنجان آب استفاده کنید.

همچنین مقدار کمی مایع غلیظ تر در این دستور وجود دارد (مانند سس Worcestershire، خردل، سس گوجه فرنگی و ملاس) اما آب همان چیزی است که برای فشار دادن قابلمه فوری شما برای پختن لوبیاها استفاده می شود.

طرز تهیه لوبیا پخته شده در قابلمه فوری

  1. آب، لوبیا، پیاز، سس کچاپ، ملاس، خردل، سس ورسسترشر، برگ بو، نمک و فلفل را در ظرف فوری بریزید.
  2. درب قابلمه فوری را گذاشته و با فشار زیاد به مدت 30 دقیقه بپزید. اجازه دهید فشار به مدت 10 دقیقه به طور طبیعی آزاد شود. سپس تمام فشار باقیمانده را رها کنید.
  3. درب ظرف فوری خود را باز کنید. با پشت قاشق چند عدد لوبیا را له کنید تا بافت غلیظ شود.
  4. سرو کنید و لذت ببرید!

نکات و ترفندهایی برای تهیه این قابلمه فوری دستور لوبیا پخته شده گیاهی بوستون

  • نیازی نیست لوبیا را قبل از پختن یک شب خیس کنید. اگر ترجیح می دهید آنها را یک شبه خیس کنید، بافت آنها همچنان یکسان خواهد بود، اما اگر زمان کمی دارید، می توانید به سادگی آنها را یک ساعت در آب داغ خیس کنید قبل از اینکه آنها را در ظرف فوری خود بیندازید.
  • “چگونه لوبیا پخته شده بوستون را غلیظ می کنید؟” ترفند این است که مقداری از حبوبات را بعد از پختن له کنید تا غلیظ شوند. کافی است مقداری را با پشت قاشق له کنید و همه را با هم مخلوط کنید.
  • من دستور غذای خود را بدون گوشت درست کردم، اما می توانید با خیال راحت مقداری گوشت خوک یا بیکن از قبل پخته شده نمک به مخلوط اضافه کنید.

با لوبیا پخته شده در قابلمه فوری چه چیزی سرو می کنید؟

تعداد زیادی غذای عالی وجود دارد که می توانید این را با هم جفت کنید دستور پخت لوبیا پخته با! در اینجا چند گزینه عالی برای در نظر گرفتن وجود دارد:

آن ها چقدر دوام می آورند؟

این دستور پخت لوبیا پخته غذای جانبی مناسبی را برای هر باربیکیو، پیک نیک یا غذاخوری درست می کند. من متوجه شده ام که دستور غذا را بیشتر از غذاهای باقی مانده دوبرابر کرده ام.

که می شود گفت، لوبیا پخته قابلمه فوری می تواند تا 5 روز در ظرف دربسته در یخچال دوام بیاورد. هرچه بیشتر بنشینند، طعم آن قوی تر می شود.

آیا می توانید آنها را فریز کنید؟

این لوبیاها در واقع خیلی خوب یخ می زنند، بنابراین می توانید یک دسته فوق العاده بزرگ درست کنید تا بعداً منجمد کنید و لذت ببرید!

فقط مطمئن شوید که قبل از قرار دادن لوبیا در فریزر اجازه دهید سرد شوند، زیرا قرار دادن لوبیا داغ در فریزر می تواند باعث ترکیدن لوبیاها یا ترک خوردن ظرفی شود که در آن قرار دارند.

آیا پختن لوبیا در قابلمه فوری باعث کاهش گاز می شود؟

در حالی که این امکان وجود دارد که پختن لوبیا در یک قابلمه فوری بتواند به کاهش گاز تولید شده توسط لوبیا با شکستن برخی از قندهای طبیعی داخل لوبیا کمک کند، اما من انتظار تجربه بدون گاز را ندارم فقط به این دلیل که آنها را در فشار خود پخته اید. اجاق گاز

اگر معده حساسی دارید اما کاملاً آماده نیستید که لوبیا پخته شده بوستون خود را کنار بگذارید، هر کمی تسکین ارزش تلاش را دارد.

اگر تفاوتی در نظرات مشاهده کردید به من اطلاع دهید.

بنابراین هر زمان که هوس خوردن مقداری لوبیا پخته شدید، آن مواد کنسرو شده را کنار بگذارید و برای خودتان این غذا درست کنید. لوبیا پخته قابلمه فوری در عوض دستور غذا! حتما این دستور غذا را با دوستان خود در پینترست و فیس بوک به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از آن لذت ببرند!

تصویر نزدیک از لوبیا پخته شده در قابلمه فوری سرو شده در یک کاسه سفید

لوبیا پخته قابلمه فوری | لوبیای پخته بوستون

این دستور تهیه لوبیا پخته شده بوستون باید ساده ترین راه برای تهیه لوبیا پخته باشد! این حبوبات به طرز دلپذیری شیرین هستند و غذای جانبی عالی را تشکیل می دهند!

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 30 دقایق

زمان استراحت: 10 دقایق

زمان کل: 50 دقایق

دوره: ظرف جانبی

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: لوبیا پخته شده بوستون، دستور تهیه لوبیا پخته شده بوستون، لوبیا پخته شده در قابلمه فوری

خدمات: 4

کالری: 276کیلو کالری

نویسنده: URVASHI PITRE

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • آب، لوبیا، پیاز، سس کچاپ، ملاس، خردل، سس ورسسترشر، برگ بو، نمک و فلفل را داخل قابلمه فوری بریزید.
  • درب آن را ببندید و در قابلمه را به مدت 30 دقیقه روی فشار بالا قرار دهید تا بپزد. پس از پایان زمان پخت، اجازه دهید قابلمه به مدت 10 دقیقه بدون مزاحمت استراحت کند. سپس تمام فشار باقیمانده را رها کنید.
  • درب آن را باز کرده و با پشت قاشق چند عدد از حبوبات را له کرده تا غلیظ شود و سرو کنید.

  • قبل از پختن لوبیاها باید آنها را خیس کنید، بنابراین می توانید آنها را یک شب خیس کنید یا قبل از پخت آنها را یک ساعت در آب داغ خیس کنید.
  • ممکن است از خود بپرسید، “چگونه لوبیا پخته شده بوستون را غلیظ می کنید؟” ترفند این است که مقداری از لوبیاها را بعد از پختن له کنید تا غلیظ شوند. کافی است مقداری را با پشت قاشق له کنید و همه را با هم مخلوط کنید.
  • من دستور غذا را بدون گوشت درست کردم، اما می‌توانید با خیال راحت مقداری گوشت خوک یا بیکن نمک به مخلوط اضافه کنید.
  • این لوبیاها در واقع خیلی خوب یخ می زنند، بنابراین می توانید یک دسته فوق العاده بزرگ درست کنید تا بعداً منجمد کنید و لذت ببرید! فقط مطمئن شوید که قبل از قرار دادن لوبیا در فریزر اجازه دهید سرد شوند، زیرا قرار دادن لوبیا داغ در فریزر می تواند باعث ترکیدن لوبیاها یا ترک خوردن ظرفی شود که در آن قرار دارند.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 276کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 56g | پروتئین: 13g | چربی: 1g | فیبر: 14g | قند: 22g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

در ابتدا در 26 سپتامبر 2019 منتشر شد

فراموش نکنید که دیگر پرفروش‌ترین کتاب‌های آشپزی قابلمه فوری من را بررسی کنید!

گلدان فوری هندی، قابلمه فوری کتو، قابلمه فوری سریع و آسان، قابلمه فوری سالم و گیاهی.