دستور پخت کالدو د رس | دستور العمل کالدو قابلمه فوری


این دستور غذای Caldo De Res طعم واقعی سوپ گوشت گاو مکزیکی را در کمتر از یک ساعت به شما می دهد! این یک راه خوش طعم و سریع برای ایجاد یک سوپ گوشت گاو مکزیکی سنتی در قابلمه فوری یا زودپز است.

عکس بالای سر کالدو د رس مکزیکی در کاسه سفید

پرش به:

چه چیزی این Caldo De Res را بسیار خوب می کند

  • سریع. در مقایسه با زمان لازم برای تهیه یک دستور پخت سنتی کالدو، این دستور غذای قابلمه فوری به صورت یک لحظه انجام می شود.
  • آسان. دستور پخت و ریختن ساده.
  • خوشمزه – لذیذ. همه طعم های شگفت انگیزی که از Caldo De Res انتظار دارید بدون همه کارها.
  • همه کاره. برای یک نسخه خوشمزه کم کربوهیدرات، ذرت و سیب زمینی را با گل کلم یا تربچه جایگزین کنید.

گاهی اوقات ساده ترین مواد با هم ترکیب می شوند تا طعم و مزه ترین غذاها را به شما بدهند. دستور العمل های سوپ گوشت گاو مکزیکی باید پر از طعم باشد، اما من نگران بودم که کاملا بی مزه باشد. حتی با وجود ادویه های ساده نمک و زیره، این دستور غذای کالدو درس پر از طعم است!

و بهترین بخش؟ سلیقه و راحتی زیادی با بنابراین تلاش کمی پیاز و گشنیز به آبگوشت طعم می دهند و سبزیجات طعم دلپذیر خود را به سوپ اضافه می کنند. این ظرف قابلمه فوری واقعاً آرامش بخش و دلچسب است رس آبگوشت یا خورش گوشت گاو مکزیکی با آبگوشت سبک و خوش طعم.

این دستور پخت به دو چرخه پخت نیاز دارد. ابتدا گوشت را فقط با پیاز، گشنیز، نمک، زیره و چند تکه ژالاپنو می پزید. سپس سبزی های باقیمانده را اضافه کرده و یکبار دیگر همه آنها را بپزید.

Caldo De Res چیست؟

سنتی Caldo De Res یک خورش گوشت گاو مکزیکی و پرطرفدار است که با سبزیجات مقوی پر شده است و به عنوان یک غذای آرامش بخش بدون اینکه خیلی ناسالم باشد، استفاده می شود.

چه چیزی دستور غذای من را متفاوت می کند؟

به طور سنتی رس آبگوشت با ساقه گوشت گاو استخوانی درست می شود اما من نتوانستم آن را به راحتی پیدا کنم. فکر می کردم اگر نتوانم، دیگران هم مشکل خواهند داشت. بنابراین تصمیم گرفتم آن را با گوشت خورش گاو امتحان کنم.

من فکر می‌کنم که Instant Pot کار شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد که گوشت گاو را با طعم و مزه‌های فراوان می‌افزاید. به قدری که هیچ یک از آزمایش کننده های طعم من متوجه کمبود استخوان در سوپ نشدند. اما اگر می توانید آن را پیدا کنید، از گوشت گاو با استخوان استفاده کنید و زمان پخت را بر اساس آن تنظیم کنید.

یک کاسه از این سوپ گوشت گاو چقدر کالری دارد؟

در حالی که این می تواند بسته به مقدار هر ماده ای که برای کاسه خود می گیرید متفاوت باشد، تقریباً 145 کالری در یک فنجان از این دستور کالدو وجود دارد.

آنچه برای درست کردن این کالدوی خوشمزه نیاز دارید

برای اولین چرخه پخت

8 فنجان سبزیجات مخلوط را برای چرخه دوم پخت اضافه کنید

  • کلم
  • سیب زمینی قرمز
  • ذرت
  • هویج
  • چایوت اسکواش (اختیاری)

ویدیوی گام به گام را تماشا کنید

چگونه Caldo de Res را درست کنیم

1. گوشت خورش گاو، آب، پیاز، سیر، گشنیز، زیره آسیاب شده و نمک را داخل قابلمه فوری بریزید. به مدت 20 دقیقه روی فشار بالا قرار دهید و پس از اتمام، به سرعت فشار را آزاد کنید.

عکس بالای سر از گوشت خورش گاو، آب، پیاز، سیر، گشنیز، زیره آسیاب شده و نمک در قابلمه فوری.

2. سبزیجات مخلوط (سیب زمینی قرمز، ذرت، هویج و کدو حلوایی) را برای چرخه دوم پخت اضافه کنید. با فشار بالا به مدت 5 دقیقه بپزید. فشار را به سرعت آزاد کنید.

عکس بالای سیب زمینی قرمز، ذرت، هویج و کدو حلوایی چایوت در دیگ فوری با بقیه مواد کالدو د رس.

3. بچشید و در صورت نیاز نمک یا آب اضافی اضافه کنید.

نکات و ترفندهایی برای ساختن کامل Caldo De Res

  • شما همچنین می توانید درست کنید سوپ مرغ با پاهای مرغ به همان روش، فقط باید زمان پخت را برای پاهای استخوانی به حدود 10 دقیقه تنظیم کنید.
  • از ساقه گوشت گاو استخوانی نیز می توان برای سنتی تر نگه داشتن این دستور کالدو د رس استفاده کرد – شاید پیدا کردن آن دشوار باشد!
  • سخت ترین قسمت این دستور غذا برای من بریدن لپه ذرت به قطعات 1-2 اینچی بود. من این کار را انجام دادم، اما ممکن است دفعه بعد از بلال های ذرت یخ زده بزرگتر استفاده کنم و از دردسر نجات پیدا کنم.
  • هرگز در مورد کدو حلوایی چایوت نشنیده اید؟ در زیر می توانید ببینید که چه شکلی هستند. با این حال، کدو سبز را می توان زیر بستر قرار داد، فقط آن را تحت فشار نپزید. ویدیو را تماشا کنید تا ببینید که چگونه آن را در انتها بدون پختن فشار اضافه می کنید.
اسکواش چایوت برای کالدو د رِس.

چه مدت طول می کشد؟

بعد از اینکه این سوپ گوشت گاو خوشمزه را در قابلمه فوری خود درست کردید، به مدت 3 تا 5 روز مانند روزی که آن را درست کردید خوشمزه می ماند. هرچه سبزیجات بیشتر در آبگوشت بنشینند، نرم تر می شوند. اگر ترجیح می‌دهید سبزیجات شما بیشتر ترد باشند، می‌توانید زمانی که باقیمانده غذا را در یک ظرف نگهداری می‌کنید، آن‌ها را جدا از آبگوشت نگهداری کنید.

دستور العمل های سوپ خوشمزه تر

نمای نزدیک از کالدو دس با سبزیجات

به من اعتماد کن، وقتی این را درست کردی Res Broth دستوری که می خواهید به طور منظم خورش گوشت گاو مکزیکی درست کنید! حتما این دستور غذا را با دوستان خود در پینترست و فیس بوک به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از آن لذت ببرند!

نمای نزدیک از کالدو دس با سبزیجات

دستور تهیه آبگوشت گاو

این قابلمه فوری Caldo De Res طعم واقعی مکزیکی را در کمتر از یک ساعت به شما می دهد! این یک راه خوش طعم و آرامش بخش برای ایجاد یک دستور پخت سنتی مکزیکی است!

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 35 دقایق

زمان کل: 45 دقایق

دوره: دوره های اصلی، سوپ

غذا: مکزیکی

کلمه کلیدی: caldo de res, قابلمه فوری caldo de res, دستور پخت سوپ قابلمه فوری

خدمات: 8

کالری: 36.81کیلو کالری

نویسنده: اورواشی

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

عناصر

برای اولین چرخه پخت

8 فنجان سبزیجات مخلوط را برای چرخه دوم پخت اضافه کنید

دستورالعمل ها

  • گوشت خورش گاو، آب، پیاز، سیر، گشنیز، زیره آسیاب شده و نمک را داخل قابلمه فوری بریزید. به مدت 20 دقیقه روی فشار بالا قرار دهید و پس از اتمام، به سرعت فشار را آزاد کنید.
  • سبزیجات مخلوط (سیب زمینی قرمز، ذرت، هویج و کدو حلوایی چایوت) را برای چرخه دوم پخت اضافه کنید. با فشار بالا به مدت 5 دقیقه بپزید. فشار را به سرعت آزاد کنید.

  • بچشید و در صورت نیاز نمک یا آب اضافی اضافه کنید.

  • شما همچنین می توانید درست کنید سوپ مرغ با پاهای مرغ به همان روش، فقط باید زمان پخت را برای پاهای استخوانی به حدود 10 دقیقه تنظیم کنید.
  • از ساقه گوشت گاو استخوانی نیز می توان برای سنتی تر نگه داشتن این دستور پخت کالدو د رس استفاده کرد – شاید پیدا کردن آن دشوار باشد!
  • سخت ترین قسمت این دستور غذا برای من بریدن لپه ذرت به قطعات 1-2 اینچی بود. من این کار را انجام دادم، اما ممکن است دفعه بعد از بلال های ذرت یخ زده بزرگتر استفاده کنم و از دردسر نجات پیدا کنم.
  • هرگز در مورد کدو حلوایی چایوت نشنیده اید؟ اگر برای پیدا کردن مقداری آن مشکل دارید، می توانید کدو سبز را بشویید، فقط آن را تحت فشار نپزید. در آخر اجازه دهید بخار شود.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 36.81کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 8.17g | پروتئین: 1.41g | چربی: 0.37g | فیبر: 1.86g | قند: 3.15g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

فراموش نکنید که دیگر پرفروش‌ترین کتاب‌های آشپزی قابلمه فوری من را بررسی کنید!

قابلمه هندی فوری، قابلمه فوری کتو، قابلمه فوری سریع و آسان، قابلمه فوری سالم و گیاهی.

در ابتدا در 18 مه 2017 منتشر شد