دستور العمل الوت | ذرت مکزیکی در یک فنجان


ذرت مکزیکی Eloté خود را درست در خانه با حداقل تلاش درست کنید! شیرین، خوش طعم است و شما دوست دارید هر ذره از آن را بخورید. و به لطف سرخ کن بادی شما، ساختن آن یک نسیم مطلق است!

ذرت الوته

پرش به:

چرا باید Elote En Vaso درست کرد؟

  • آسان – ساخته شده در سرخ کن بادی شما.
  • سریع – در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود.
  • خوشمزه – لذیذ – بسته بندی شده با چاشنی های خامه ای و خوش طعم.
  • معتبر. طعمی شبیه غذای خیابانی مکزیکی مورد علاقه شما دارد.
  • قابل حمل – بسیار تمیزتر از غذا خوردن سنتی ذرت.

الوته ذرت مکزیکی چیست؟

ذرت غذای خیابانی مکزیکی محبوب است. این در اصل فقط ذرت روی بلال است که کبابی یا آب پز شده است و با سس دلپذیر، چاشنی های مختلف و پنیر سرو می شود. بسیار ساده و در عین حال فوق العاده لذیذ است.

هر چند سنتی الوته ذرت مکزیکی معمولاً روی لپه سرو می شود و کبابی می شود، تصمیم گرفتم با استفاده از ذرت یخ زده و با پختن آن در سرخ کن هوا، غذا را ساده کنم.

استفاده از ذرت منجمد باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود در حالی که پختن آن در سرخ کن هوا شما را از آتش زدن گریل نجات می دهد. ناگفته نماند سرخ کن هوا بافتی مشابه با کباب کردن ذرت به شما می دهد.

تفاوت بین Elotes و Esquites چیست؟

ذرت

ذرت بلال های پر ذرت است که با تاپینگ های خوشمزه سنتی پوشیده شده است. این یک غذای خیابانی مکزیکی شگفت انگیز است که خوردن آن به همان اندازه که خوشمزه است لذت بخش است.

سکاها

خوردن اسکیو راحت‌تر است، اما همچنان خوشمزه‌تر از الوت است. همچنین به عنوان شناخته شده است ذرت مکزیکی در یک فنجان یا ذرت در یک فنجان

Elote از چه ساخته شده است؟

طرز تهیه ذرت مکزیکی در یک فنجان

  1. اگر سرخ کن بادی شما سوراخ های بزرگی در سینی دارد، ذرت را مستقیماً در سبد سرخ کن بادی یا در یک تابه ضد حرارت قرار دهید.
  2. ذرت یخ زده را در پایین سبد سرخ کن هوا قرار دهید. با روغن اسپری کنید.
  3. به مدت 10 دقیقه در سرخ کن بادی بپزید.
  4. خامه ترش، سس مایونز، پنیر رنده شده، آب لیمو و پودر چیلی را مخلوط کرده و سرو کنید.

الوت را چگونه می خورید؟

فقط حفاری کنید. وقتی نوبت به خوردن این می‌رسد ذرت مکزیکی، واقعاً قوانین زیادی وجود ندارد. اگر آن را روی لپه می خورید، مطمئن شوید که یک دستمال (یا سه عدد) دارید.

اگر غذا خوردن را انتخاب کردید ذرت مکزیکی در یک فنجانآن را به خوبی مخلوط کنید و مطمئن شوید که در هر لقمه مقداری از خواص خامه ای کره و مایونز را دریافت می کنید.

چگونه الوت را بدون سرخ کن بادی درست کنم؟

سرخ کن هوا نداره مشکلی نداره می توانید با جوشاندن ذرت برای پختن آن، همان طعم ها را دریافت کنید. این لقمه ترد مانند نسخه سرخ کن هوا نخواهد بود، اما طعم آن به همان اندازه خوشمزه است.

قبلا نخوردی؟ اگر هرگز آن را نداشته اید، الوته ذرت مکزیکی می تواند کاملاً عجیب به نظر برسد اما من به شما اطمینان می دهم، این کاملاً برای آن مردن است. کافی است سه شنبه آینده یک تاکو بپزید یا مقداری را به عنوان یک میان وعده خوشمزه گیاهی بپزید و خودتان ببینید!

آیا می خواهید دستور العمل های سرخ کن هوا را بیشتر کنید؟

ذرت الوته

اگر عاشق این هستید دستور elot همانطور که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که دستور غذا را با دوستان خود در فیس بوک و پینترست به اشتراک می گذارید تا دوستان شما نیز بتوانند آن را امتحان کنند.

ذرت مکزیکی Eloté | دستور پخت ذرت سرخ کن با هوا

ذرت مکزیکی Eloté خود را درست در خانه با حداقل تلاش درست کنید! شیرین، خوش طعم است و شما دوست دارید هر ذره از آن را بخورید. و به لطف سرخ کن بادی شما، ساختن آن یک نسیم مطلق است!

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 10 دقایق

زمان کل: 20 دقایق

دوره: مخلفات، تنقلات

غذا: مکزیکی

کلمه کلیدی: ذرت، ذرت در شیشه، دستور پخت ذرت مکزیکی

خدمات: 4

کالری: 362کیلو کالری

نویسنده: URVASHI PITRE

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • شما به یک سبد سرخ کن با سوراخ های نسبتا کوچک در سبد نیاز دارید. اگر سرخ کن بادی شما یک سبد توری شکل دارد، ممکن است لازم باشد آن را در یک تابه ضد حرارت که داخل سبد سرخ کن هوا قرار می گیرد درست کنید.

  • ذرت یخ زده را در پایین سبد سرخ کن هوا قرار دهید. با روغن اسپری کنید.

  • سرخ کن را به مدت 10 دقیقه روی 350 درجه فارنهایت قرار دهید. در پایان زمان پخت، ذرت ها را در ظرف سرو بریزید. کره را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کره آب شود.

  • خامه ترش، سس مایونز، پنیر رنده شده، آب لیمو و پودر چیلی را مخلوط کرده و سرو کنید.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 362کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 40g | پروتئین: 8g | چربی: 21g | فیبر: 4g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

در ابتدا در 1 مارس 2018 منتشر شد