دستور غذای آسان آلمانی Currywurst –


این دستور غذایی خوشمزه آلمانی کاری وورست بسیار سریع در خانه در سرخ کن هوا، فر یا اجاق گاز درست می شود. آماده سرو در کمتر از 20 دقیقه، می توانید این غذای کلاسیک خیابانی برلین را به راحتی با چند ماده اولیه ساده بازسازی کنید. سس کچاپ کاری از این دنیا خارج شده است.

سوسیس طعم دار آلمانی در یک کاسه سفید

پرش به:

Currywurst یکی از محبوب ترین و معروف ترین غذاهای خیابانی آلمان است. این غذای آسان که با سوسیس خوک درست شده و با سس خوشمزه ای سرو می شود، به لطف سرخ کن بادی در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود.

سرشار از پروتئین، بدون گلوتن، بدون لبنیات است و به راحتی می توان آن را کتو ساخت.

چرا باید Currywurst را در خانه درست کنید

چند وقت پیش، فهرستی از 100 غذای برتر را خواندم که قبل از مرگ باید بخورید. این یک چالش خوشمزه به نظر می رسید! Currywurst آلمانی در لیست بود و من کنجکاو شدم. شنیده بودم که این یک تخصص برلین است. زمانی که با مک‌دونالدز کار می‌کردم، برای کسب‌وکار آنها سفرهای زیادی می‌کردم. من خودم را در هامبورگ دیدم و در مورد کری وورست پرسیدم – و همه بسیار هیجان زده شدند. آنها قطعاً می خواستند نسخه هندی سوسیس را در a دستور سس کچاپ کاری.

پس رفتیم

Currywurst چیست؟

Currywurst یک غذای خیابانی محبوب آلمانی است که به راحتی در سراسر کشور یافت می شود. سوسیس گوشت خوک برش داده شده (Bratwurst) را به صورت ورقه ای برش داده و با سس کچاپ کاری مزه دار می شود.

(اگر از طرفداران غذاهای خیابانی هستید، این لیست از دستور العمل های غذاهای خیابانی هند را بررسی کنید).

Currywurst از کجا منشا گرفت؟

Currywurst یک غذای خیابانی محبوب آلمانی است که منشا آن برلین است. این در سال 1949 توسط یک زن خانه دار آلمانی ساخته شد که با عده ای از سربازان بریتانیایی ارواح را با سس گوجه فرنگی مبادله می کرد. سپس مقداری سوسیس آلمانی (وورست) پخت و آن را برش داد، روی آن را با سس کچاپ پوشاند و روی آن را با پودر کاری پاشید.

این غذا در سراسر کشور محبوب شد. ساخت ارزان و سرشار از پروتئین. اکنون به یک غذای خیابانی آخر شب تبدیل شده است که در هر گوشه ای یافت می شود.

کاری وست با پیاز سبز خرد شده

مزه Currywurst چیست؟

نه مثل کاری — این اولین چیزی بود که متوجه شدم! یا بهتر بگوییم، نه مانند کاری گوشت هندی اولیه که تا به حال خورده بودم. طعم آن، سوسیس گوشتی در سس گوجه فرنگی تند است، بر خلاف هر چیزی که قبلا خورده اید – مگر اینکه عادت داشته باشید که پودر کاری را به طور معمول با سس کچاپ خود مخلوط کنید.

بنابراین طعم غالب سوسیس و کچاپ است – اما سس کچاپ تند. این باعث می شود که currywurst کاملاً بچه پسند باشد.

چه نوع سوسیس می توانم برای Currywurst استفاده کنم؟

Wurst یا bratwurst کلمه آلمانی برای سوسیس است. به طور معمول از گوشت خوک تهیه می شود، اما می توانید ورست را با گوشت گوساله یا گاو نیز پیدا کنید. آن را با زنجبیل، جوز هندی، گشنیز یا زیره چاشنی می کنند و دستور العمل ها در مناطق مختلف متفاوت است.

Bratwurst به طور گسترده ای در فروشگاه های ایالات متحده موجود است، اگر نتوانستید چیزی را پیدا کنید، می توانید میتوانست این دستور غذا را با هات داگ یا سوسیس خوک مورد علاقه خود درست کنید. اما اگر می‌توانید دست و دلبازی کنید.

به چه موادی نیاز دارید؟

Currywusrt در یک کاسه کوچک سفید که روی آن پیاز سبز قرار داده شده است

نحوه درست کردن سرخ کن بادی کری وورست

  • در یک ظرف 6×3 ضد حرارت، سس گوجه فرنگی، سرکه، پودر کاری، پاپریکا، شکر و فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید. پیاز را هم بزنید.
  • براتوورست را روی مورب به قطعات ضخیم 1 اینچی برش دهید. براتوورست را به سس اضافه کنید و خوب هم بزنید.
  • ماهیتابه را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید.
  • سرخ کن را روی 400 درجه فارنهایت به مدت 12 دقیقه بگذارید تا سوسیس پخته شود و سس حباب بزند.
  • اگر سرخ کن ندارید، می توانید آن را به مدت 15 دقیقه در فر بپزید. در صورت تمایل می توانید این را فقط روی اجاق گاز درست کنید. نکته اصلی این است که سوسیس و سس را همزمان بپزید تا همیشه در حال تمرین #بی رحمی با آشپزی خود باشید.

چه چیزی می توانم با این سوسیس ادویه دار آلمانی سرو کنم؟

این غذای خیابانی برلین معمولاً با سیب زمینی سرخ شده سرو می شود که در آن سس کچاپ کاری خوشمزه فرو می برید. وقتی با کلم ترش کلاسیک آلمانی سرو شود عالی است. آن را در کنار مقداری سبزیجات سوخاری یا نبات سیب زمینی امتحان کنید.

آیا می توانم آن را روی اجاق گاز درست کنم؟

آره! اگر سرخ کن ندارید، می توانید آن را روی اجاق گاز درست کنید. براتوورست و پیاز را خلال کرده و تفت دهید تا لبه های آن قهوه ای شود و سپس سایر مواد را به آن اضافه کنید. هم بزنید و حرارت دهید تا همه چیز پخته و خوب ترکیب شود.

آن را به یک دستور سوسیس کتو تبدیل کنید

برای تهیه این کتو دستور کاری وورست، از سس کچاپ کم شکر و سوسیس استفاده کنید. شکر را با یکی از بهترین شیرین کننده های کتو جایگزین کنید.

شات بالای سر کاری وورست در یک کاسه سفید

نکات و ترفندها

  • قبل از اضافه کردن سوسیس برای پخت، سرخ کن را از قبل گرم کنید.
  • براتوورست را به صورت مورب و به قطعات مشابه برش دهید تا به طور یکنواخت بپزند.
  • سوسیس را در سس بپوشانید تا همه چیز پوشیده شود.

سایر غذاهای آلمانی

غذاهای دیگری که از سوسیس استفاده می کنند

بی صبرانه منتظرم همه شما این خوشمزه را امتحان کنید Currywurst آلمانی دستور آشپزی. سس کچاپ کاری بسیار خوش طعم و اعتیاد آور است، فقط می دانم که شما آن را دوست خواهید داشت.

cropped-AF-2-Currywust-overhead-scaled-1.jpg

دستور العمل آلمانی Currywurst

این دستور غذای خوشمزه آلمانی کاری وورست بسیار سریع در خانه در سرخ کن هوا درست می شود. آماده سرو در کمتر از 20 دقیقه، می توانید این غذای کلاسیک خیابانی برلین را به راحتی با چند ماده اولیه ساده بازسازی کنید.

زمان آماده سازی: 5 دقایق

زمان پخت: 12 دقایق

زمان کل: 17 دقایق

دوره: پیش غذا، غذای اصلی

غذا: آلمانی

کلمه کلیدی: سس کچاپ کاری، دستور پخت کاری وورست، سواس کاری ووسرت

خدمات: 4 وعده های غذایی

کالری: 408کیلو کالری

نویسنده: URVASHI PITRE

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • در یک ظرف 6×3 ضد حرارت، سس گوجه فرنگی، سرکه، پودر کاری، پاپریکا، شکر و فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید. پیاز را هم بزنید.

  • براتوورست را روی مورب به قطعات ضخیم 1 اینچی برش دهید. براتوورست را به سس اضافه کنید و خوب هم بزنید.

  • ماهیتابه را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید.

  • فریزر را به مدت 12 دقیقه روی دمای 400 درجه فارنهایت قرار دهید تا سوسیس پخته شود و سس حباب بزند.

  • قبل از اضافه کردن سوسیس برای پخت، سرخ کن را از قبل گرم کنید.
  • براتوورست را به صورت مورب و به قطعات مشابه برش دهید تا به طور یکنواخت بپزند.
  • سوسیس را در سس بپوشانید تا همه چیز پوشیده شود.
  • اگر سرخ کن ندارید، می توانید آن را به مدت 15 دقیقه در فر بپزید. در صورت تمایل می توانید این را فقط روی اجاق گاز درست کنید. نکته اصلی این است که سوسیس ها را برش بزنید و سپس سوسیس و سس را همزمان بپزید تا همیشه در حال تمرین #بی رحمی در آشپزی خود باشید.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 408کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 10g | پروتئین: 17g | چربی: 34g | فیبر: 2g | قند: 4g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!