چگونه افراد چاق می توانند ورزش کنند – CollagenPro


(آخرین به روز رسانی در: 5 اوت 2018)

این روزها چیزهای زیادی در مورد چاقی می شنویم و راه حل های معمول از جراحی بای پس معده تا درخواست اجتناب ناپذیر رژیم غذایی و ورزش را شامل می شود. اما با این همه توجه، یک جنبه از چاقی وجود دارد که هیچ کس واقعاً در مورد آن صحبت نمی کند. علاوه بر چالش‌های آشکار اضافه وزن یا چاقی در دنیای ما، وقتی نوبت به ورزش می‌رسد، افراد با جثه بزرگ موانع بیشتری بر سر راه خود دارند. ورزشگاه ها حتی برای باتجربه ترین ورزشکاران نیز می توانند ترسناک باشند. قدم زدن در اتاقی پر از ورزشکاران عرق کرده، که به نظر می رسد همه آنها می دانند چه کار می کنند، برای بسیاری از ما سخت است.

آنهایی از ما که از چاقی رنج می برند معمولاً عوامل دیگری نیز برای مقابله با آن دارند. عواملی مانند مشکلات زانو یا پا و محدودیت وزن در اکثر دستگاه‌های ورزشی، اکثر افراد چاق را از انجام روتین‌های تمرینی مورد استفاده توسط دیگران باز می‌دارد. این بدان معناست که افراد چاق برای کاهش وزن باید اشکال جایگزین ورزش را پیدا کنند و سعی کنند سالم تر شوند.

شنا کردن یک ورزش توصیه شده برای افراد چاق است، و در حالی که اگر در حیاط خلوت خود استخر دارید، فوق العاده است، اگر ندارید چه؟ راه رفتن با لباس شنا باعث وحشت فوری برای بسیاری از افراد می شود، اما اگر اضافه وزن یا چاق باشید، حتی بیشتر از آن. دوچرخه های دراز کشیده یکی دیگر از گزینه های خوب برای افراد چاق است. مشکل این است که بسیاری از آنها با صندلی های به اندازه کافی بزرگ ساخته نشده اند و بالا رفتن از آنها می تواند یک چالش واقعی باشد. پیاده روی یک تمرین ساده است که می توان آن را در هر مکانی انجام داد، درست است؟ برای افرادی که مشکلات مفاصل یا زانو دارند، راه رفتن همیشه راحت نیست، و برخی از مشتریان من حتی وقتی برای پیاده روی بیرون رفته‌اند، صدا زدن و سایر رفتارهای گستاخانه را تجربه کرده‌اند.

چاق بودن و اضافه وزن دو چیز متفاوت هستند. آنچه پزشکان برای تعیین اینکه کدام یک از آنها استفاده می کنند شامل شاخص توده بدنی شما (BMI) است. برای محاسبه BMI، وزن بدن خود را بر حسب کیلوگرم بر مجذور قد بر حسب متر تقسیم می کنید. اگر از نظر ریاضی محدود هستید، مانند من، می توانید به سادگی از این ماشین حساب BMI استفاده کنید. BMI برای ردیابی چربی بدن با توجه به قد و وزن شما استفاده می شود، اما بین بافت لاغر بدن و چربی تمایز قائل نمی شود. BMI می تواند برای افراد بسیار عضلانی یا برای زنان باردار گمراه کننده باشد. BMI بین 25 تا 29 اضافه وزن و BMI بیشتر از 30 چاق در نظر گرفته می شود. اگر BMI شما 30 یا بیشتر است، قبل از شروع ورزش یا رژیم گرفتن، به پزشک مراجعه کنید و معاینه شوید.

قبل از انجام هر کاری، همیشه به پزشک خود مراجعه کنید تا مطمئن شوید که می توانید بدون آسیب رساندن به خودتان ورزش کنید. اگر دارو مصرف می کنید، نحوه نظارت بر خود را بیابید زیرا برخی از داروهای قلب یا فشار خون می توانند بر ضربان قلب شما تأثیر بگذارند. اطمینان حاصل کنید که جزئیاتی را در مورد اینکه دقیقاً چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری را نمی توانید از دکتر دریافت کنید. اگر هرگز ورزش نکرده‌اید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که با انجام دادن خیلی زود به خودتان آسیب بزنید.


بازدید پست:
195