چگونه به سلامت خانواده خود کمک کنیم – CollagenPro


(آخرین به روز رسانی در: 5 اوت 2018)

کودکان به ویژه در برابر اثرات قندهای تصفیه شده مستعد هستند. هدف هر والدین مسئول این است که به آرامی شروع به کاهش قندهای تصفیه شده در رژیم غذایی کودک خود کرده و آنها را با منابع تغذیه ای کربوهیدرات ها با قندهایی که کندتر آزاد می کنند جایگزین کنند.

در اینجا چند نکته کاربردی در مورد موضوع امروز در مورد قند آورده شده است که می تواند تأثیرات شگرفی، هم در سطح جسمی و هم در سطح ذهنی، بر روی فرزند شما داشته باشد.

  1. هرگز صبحانه را حذف نکنید. این یک داستان همسران قدیمی نیست که صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است. پس از یک دوره ناشتا بودن در طول خواب، بدن نیاز به پر کردن ذخایر حیاتی گلوکز دارد. صبحانه وعده غذایی است که به عنوان پایه تغذیه ای در بقیه روز باقی خواهد ماند. یک پایه ضعیف بسازید و اگر دیوارها فرو ریختند تعجب نکنید.
  2. صبحانه مغذی بخورید. نان سفید و غلات شیرین شده را دور بریزید و به تبلیغات بازاریابی در مورد دانه های ذرت یا پاپ های با روکش قند (با ویتامین های اضافه) که شروع خوبی برای روز هستند، نپردازید. این یک آشغال است همانطور که کمی بعد در یک نمونه مطالعه موردی خواهیم دید. کمی بعد به بار گلیسمی غذاها و اینکه از چه غذاهایی باید اجتناب کرد خواهیم پرداخت. در حال حاضر به کودک خود مقداری میوه تازه و سپس هر ترکیبی از موارد زیر را به کودک خود بدهید: فرنی جو دوسر، ماهی، تخم مرغ آب پز یا همزده (نه سرخ شده!) و نان قهوه ای یا گندم کامل یا نان تست.
  3. قندهای تصفیه شده را به آرامی با قندهای بهتر جایگزین کنید. فروکتوز یک جایگزین ایده آل برای قند است و در اکثر داروخانه ها و مغازه های بهداشتی موجود است. فروکتوز مولکول پیچیده‌تری نسبت به گلوکز است و اگرچه در نهایت به گلوکز تجزیه می‌شود، اما به آرامی این کار را انجام می‌دهد و باعث آزادسازی پایدارتر بهتری می‌شود. فروکتوز، به نظر من، شیرین کننده بسیار بهتری نسبت به شکر است. همچنین سعی کنید از سایر قندهای پر آزادسازی مانند عسل و شربت دوری کنید.
  4. زمان ناهار و میوه. دسترسی به غذاهای زباله را محدود کنید. اگر فرزند شما در مدرسه است و پول لازم برای خرید شکلات و نوشابه های گازدار را ندارد، بلکه یک ناهار بسته بندی شده مغذی و خوشمزه دارد، این کار به مراتب بهتر است. به جای دادن ساندویچ مربا، یک ساندویچ سبوس دار با کره بادام زمینی (ترجیحا بدون شیرینی) ارائه دهید. در هر وعده غذایی به کودک خود میوه و/یا سبزیجات تازه بدهید. یک نکته در اینجا این است که میوه خود را در آخر هفته بخرید، آن را خرد کنید، کمی آب پرتقال اضافه کنید تا آن را حفظ کنید و در یخچال بگذارید. این به عنوان یک منبع میوه بسیار خوب و مناسب برای فرزندان شما عمل می کند و زحمت زمان تهیه میوه را از بین می برد.
  5. از نوشیدنی های مصنوعی یا شیرین خودداری کنید. بچه‌ها اغلب آب ساده را به انتخاب خود ترجیح می‌دهند، اما اگر مشتاق آب میوه هستند، آب میوه 100 درصد خالص نصف آن را با آب رقیق کنید (باید تا حد امکان نگهدارنده کمتری باشد – اگر تاریخ انقضا تا سال 2010 خوب باشد، خیر است).
  6. مراقب علائم عدم تعادل گلوکز باشید. کودکان، به ویژه کودکان فعال، ذخایر بزرگ‌سالان را ندارند و به همین دلیل اغلب در طول روز مستعد کاهش تغذیه هستند. اگر کودک شما یک یا دو ساعت قبل از غذا شروع به بازی و عصبانیت کرد، مقداری میوه یا یک تکه نان دانه خوشمزه و کره طبیعی روی او اضافه کنید. اغلب اوقات میل بدن به گلوکز باعث می شود کودک درخواست آب یا شیرینی کند و این یک علامت هشدار است.
  7. بعد از ورزش آنها را پر کنید. این به خوبی با نکته 6 مرتبط است، زمانی که کودک خود را از ورزش انتخاب می کنید، یک موز یا ساندویچ همراه داشته باشید – این به افزایش ذخایر گلوکز مصرف شده از ذخایر ماهیچه ها و کبد کمک می کند و از مشکل مربوط به عدم تعادل گلوکز جلوگیری می کند.


بازدید پست:
132