تناسب اندام کودک در حال انحطاط – CollagenPro


(آخرین به روز رسانی در: 13 سپتامبر 2019)

تناسب اندام کودکان را می توان بهبود بخشید

یکی از دغدغه های امروز شهرستان ما کاهش آن است بازی های تناسب اندام بچه ها. این روند چند سال پیش مورد توجه قرار گرفت و به نظر می رسد یک مشکل ادامه دار باشد. برای یافتن دلایلی که چرا این مشکل تا این حد شایع است، لازم نیست خیلی دور یا خیلی سخت نگاه کنیم.

یکی از دلایلی که تناسب اندام کودکان در حال کاهش است، غذاهایی است که می خورند. انتخاب های غذایی زیر را که بسیاری از کودکان ترجیح می دهند در نظر بگیرید.

· جوش شیرین

سال‌ها پیش، اکثر والدین حتی به این فکر نمی‌کردند که برای فرزندشان نوشابه همراه با هر وعده غذایی سر میز شام سرو کنند. از گروهی از جوانان بپرسید که آیا آنها نوشابه را همراه با وعده های غذایی خود در خانه می نوشند و بسیاری به شما پاسخ مثبت خواهند داد. زنجیره‌های فست فود، شام‌های بسته‌بندی را ارائه می‌کنند که نوشابه نیز بخشی از بسته است. متأسفانه، بسیاری از مدارس دستگاه های نوشابه دارند و گاهی اوقات آن را با داشتن شیر نیز توجیه می کنند. به نظر شما بیشتر بچه ها کدام را انتخاب می کنند؟ تناسب اندام بچه پایین رفتن.

· فست فود

فست فودهای زنجیره ای طیف وسیعی از غذاهای سرخ شده را ارائه می دهند که جذابیت زیادی برای ذائقه کودکان دارد. همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری و پیتزا فقط به چند مورد اشاره می کنیم. برخی از والدین استدلال می کنند که پیتزا یک غذای سالم است. احتمالاً ممکن است، اما نه بعد از اینکه برخی از رستوران ها پوسته را با پنیر اضافی همراه با انبوهی در بالای آن برای دوستداران پنیر پر می کنند.

· هله هوله

آیا خانه های زیادی در این کشور وجود دارند که همیشه یک کیسه یا دو چیپس در دست نداشته باشند؟ وقتی والدین خرید می کنند به تناسب اندام کودک فکر نمی کنند، بلکه سعی می کنند آنچه را که فرزندانشان می خواهند تامین کنند. در کنار چیپس، شیرینی‌های فراوانی وجود دارد که اکثر بچه‌ها هر روز آنها را به پرتقال یا سیب ترجیح می‌دهند.

بچه های امروز آنقدر فعال نیستند

سال‌ها پیش در یک روز زمستانی، تعداد زیادی کودک را می‌دیدی که در بیرون از خانه در حال بازی در برف تازه فرو رفته بودند. امروز ممکن است چند کودک را ببینید که در حال برف بازی هستند، اما تعداد زیادی از سال های پیش را نخواهید دید. امروزه بچه‌ها انتخاب‌های زیادی برای نمایش‌های تلویزیونی، ویدیوها و بازی‌های رایانه‌ای دارند، بسیاری از آن‌ها وقت آزاد خود را به جای فعالیت‌های شدید بیرون از خانه، صرف این چیزها می‌کنند. یک کودک با انجام بازی های رایانه ای در طول روز چند کالری می سوزاند؟ به راحتی می توان فهمید که چرا تناسب اندام بچه ها تا این حد کاهش یافته است.

تناسب اندام بچه ضعیف را می توان تغییر داد

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه فرزندتان را در مسیر تناسب اندام قرار دهید این است که نمونه‌ای برای او باشید تا از او الگوبرداری کند. این بدان معناست که می توانید عادات غذایی خانواده ها را اصلاح کنید و به عنوان یک خانواده فعال تر شوید. اگر با یک باشگاه ورزشی خانگی یا دوچرخه ورزشی ورزش می کنید، پیامی قدرتمند برای فرزندانتان ارسال می کند. می توانید برنامه ای را شروع کنید که کل خانواده را با هم ورزش کنند.

فعالیت هایی برای کل خانواده برای دستیابی به تناسب اندام

· اسکیت سواری– یک فعالیت خانوادگی عالی

· کفش برفی– شما نمی توانید آن را شکست دهید.

· پیاده روی– هی، حتی رایگان است!

· دوچرخه سواری از ترافیک می ترسید؟ دوچرخه کوهستان را امتحان کنید.

· دویدن خیلی برای شما؟ پیاده روی سریع را امتحان کنید.

وقت آن است که با تغییر اوضاع در خانواده خود به یک فعال تبدیل شوید. با الگوبرداری از شما، فرزندانتان را تشویق کنید که بیشتر از غذاهای سالم تر بخورند و فعال تر شوند! تناسب اندام کودکان در کشور ما در حال بهبود است! (چه کسی گفته است که مقرر شده است که همه کابینت ها کیسه های چیپس داشته باشند و همه یخچال ها دارای کیسه های نوشابه باشند؟)

برای بررسی گزینه های ورزشی خود آماده اید؟

چند شرکت بزرگ وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا ببینید چه چیزی در بازار وجود دارد تجهیزات بدنسازی خانگی. آنها همچنین عرضه محصولات بیرونی را که برای تمام خانواده طراحی شده است، حمل می کنند.

معاملات در مورد تجهیزات تناسب اندام

برای تهیه تجهیزات تناسب اندام برای کل خانواده نیازی به هزینه یک دست و یک پا نیست. این فروش ها را بررسی کنید. از تنوع و کیفیت تجهیزات تناسب اندام که در هر آخر هفته در جامعه شما فروخته می شود شگفت زده خواهید شد.


بازدید پست:
389