بهترین مکمل های کلاژن – CollagenPro


(آخرین به روز رسانی در: 18 سپتامبر 2019)

کلاژن چیست؟

شما بدون شک در مورد محبوبیت و پوشش آن شنیده و دیده اید کلاژن رشد در دهه گذشته؛ کلاژن در تلویزیون در تبلیغات و اخبار و کرم ها و سرم های شگفت انگیز موجود حاوی این ماده مرموز جدید.

آیا ما واقعاً می دانیم کلاژن چیست؟ آیا این یک کشف علمی است که ما را قادر ساخته زمان را به عقب برگردانیم؟ علمی؟ قطعا نه؛ کلاژن میلیون ها سال است که وجود داشته و در تمام زندگی شما با شما بوده است!

تعریف استاندارد

کلمه “کلاژن” از یونانی “cola” (چسب) و “genno” (ساخت)، در اصل به اجزای سازنده پوست ما تبدیل می شود. با شنیدن کلمه کلاژن، به طور خودکار به چین و چروک فکر می کنیم و اغلب به تزریق فکر می کنیم. کلاژن به عنوان یک سد مبتنی بر پروتئین عمل می کند که از پوست ما در برابر خطوط و چین و چروک های ناخواسته محافظت می کند و همچنین پروتئینی است که به اشکال مختلف وجود دارد، هر نوع یک ساختار پروتئینی است که بافت همبند را به هم متصل می کند، پیوند می دهد و اندام های بدن ما را شکل می دهد. .

کلاژن همچنین به عنوان یک حامی، محافظ و واسطه برای تغذیه سلول ها عمل می کند و در عین حال خواص را در بدن تجدید و بازسازی می کند. علاوه بر این، کلاژن در میان چیزهای دیگر مسئول است رطوبت و وضعیت مناسب پوست.

حقایقی در مورد کلاژن

حتی حقایق بیشتر….

  • کلاژن پروتئین ساختاری اصلی موجود در بافت همبند حیوانات است
  • کیفیت کلاژن در بدن به طور مستقیم بر سلامت و ظاهر بدن تأثیر می گذارد
  • زنانی که یائسه می شوند می توانند تا 30 درصد از کلاژن خود را در عرض 12 ماه از دست بدهند

تبادل کلاژن

کلاژن را می توان در سراسر بدن یافت و به همان روشی که خون تجدید می شود، مبادله/تجدید می شود. در زیر لیستی از مناطقی که کلاژن یافت می شود و دوره های زمانی تجدید مربوطه آنها آمده است.

حوزه زمان تمدید

کبد

ماهانه

اپیدرم (پوست)

130-140 روز

استخوان ها و مفاصل

12 ماه

سیستم عصبی

12 ماه

چشم ها

77 روز

سلولهای خونی

3 ماه

کلاژن و فرآیند پیری

از سن 25 سالگی پوست انسان به آرامی شروع می شود خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست بدهد، ماهیچه ها شروع به از دست دادن قدرت، و استخوان ها کلسیم را از دست می دهند. همه این علائم پیری انسان نتیجه کمبود تدریجی کلاژن محلول است که بیوسنتز آن با افزایش سن ضعیف تر می شود.

چرخش کلاژن در بدن همچنان با بالا رفتن سن انجام می شود، اما هر چه سن بالاتر می رود بیشتر می شود روند تخریب شروع به سبقت گرفتن از سنتز می کندبه خصوص سنتز کلاژن محلول. شما اغلب مریض می شوید، به نظر می رسید و احساس خستگی می کنید، بینایی چشم ما به اندازه گذشته قوی نیست، این روند پیری است.

بعد از سی سالگی، تقریباً در هر انسانی شاهد ناپدید شدن غدد چربی و غدد عرق هستیم و خشک شدن و نازک شدن تدریجی پوست و چین و چروک ظاهر می شود.

این در نتیجه ضعیف شدن فیبرهای الاستین و کلاژن اتفاق می افتدکه مهمترین اجزای استرومای بافت همبند هستند. رادیکال‌های آزاد، سموم و آنزیم‌ها فیبرهای پروتئینی را از بین می‌برند و سطح ریزمغذی‌ها و ویتامین‌ها در بدن کاهش می‌یابد که باعث تحریک تولید طبیعی کلاژن توسط فیبروبلاست‌ها و کندروسیت‌ها می‌شود.

چه کاری می توان انجام داد؟
بیایید یک چیز را روشن کنیم – پیری بخشی از زندگی است و هیچ محصول یا روشی (صرف نظر از ادعاها) نمی تواند زمان را به عقب برگرداند، ساعت کیهانی همیشه در حال حرکت است، اما این عبارت زیبایی فقط عمق پوست است لزوماً درست نیست. اکنون که از تأثیر کلاژن بر روی کل بدن خود در داخل و خارج می دانیم، می توانیم اقداماتی را برای بهبود تولید کلاژن طبیعی خود انجام دهیم. اطلاعات بیشتر را از طریق لینک زیر بخوانید تا در مورد محصولات در اینجا در اینجا اطلاعات کسب کنید کلاژن پرو و چرا کلاژن طبیعی با بدن شما کار می کند تا تولید کلاژن طبیعی شما را افزایش دهد.


بازدید پست:
6751