طرز تهیه کیک خاکی | پودینگ خاکی آسان


اگر به دنبال یک دسر نوستالژیک و لذیذ هستید که مطمئناً خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد، در این صورت لذت خواهید برد! در این فنجان ها حفر کنید از کیک کثیف و در لایه های غیر قابل مقاومت آن از خوبی های خامه ای غرق شوید. این دسر برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان ایده آل است، این دسر تضمینی برای هر مناسبتی است.

فنجان های کیک خاک روی یک تخته برش چوبیفنجان های کیک خاک روی یک تخته برش چوبی

چرا این دسر ساده را دوست خواهید داشت

  • سرگرم کننده برای ساختن. دستان خود را کثیف کنید و از ایجاد این دسر بازیگوش با عزیزان خود لذت ببرید.
  • همه کاره. به راحتی با رویه ها و تزئینات مورد علاقه شما قابل تنظیم است و هر کیک خاکی را منحصر به فرد می کند.
  • لذیذ منحط. لایه‌هایی از فیلینگ خامه‌ای، خرده‌های کوکی و رویه‌های لذیذ برای دسری ترکیب می‌شوند که به سادگی غیرقابل مقاومت است.
  • مورد تایید کودک. کودکان ارائه سرگرم کننده و طعم لذت بخش کیک خاک را دوست دارند و آن را در مهمانی ها و مجالس محبوب می کند.

چه در حال یادآوری خاطرات جشن های تولد دوران کودکی باشید یا صرفاً هوس یک لذت شیرین را داشته باشید، کیک خاک گزینه ای عالی برای ارضای هوس دسر شما است.

کیک خاک از کجا آمد؟

کیک خاک، یک دسر محبوب است که اغلب در مهمانی ها و مجالس سرو می شود و منشا آن ایالات متحده است. منشا دقیق آن به طور قطعی مستند نیست، اما در دهه های 1970 و 1980 به عنوان یک گزینه دسر سرگرم کننده و خلاقانه، به ویژه برای مهمانی های کودکان، محبوبیت پیدا کرد.

نام و ظاهر کیک از شباهت آن به خاک الهام گرفته شده است، با لایه‌هایی از کوکی‌های شکلاتی خرد شده که نشان‌دهنده خاک و لایه‌های خامه‌ای شبیه لایه‌های زمین است. افزودن کرم های صمغی در بالای آن، ماهیت بازیگوش و غریب دسر را بیشتر می کند.

کیک خاک از چه چیزی درست شده است؟

  • کوکی های ساندویچ شکلاتی- این کوکی ها خرد می شوند تا لایه “کثیفی” کیک ایجاد شود.
  • مخلوط پودینگ شکلاتی فوری- مخلوط پودینگ شکلاتی فوری با شیر کامل ترکیب می شود تا یک لایه پودینگ خامه ای ایجاد شود. به شیرینی کیک می افزاید.
  • شیر کامل- برای تهیه پودینگ شکلاتی فوری طبق دستورالعمل بسته از شیر کامل استفاده می شود.
  • رویه زده شده- رویه زده شده را در مخلوط پودینگ تا می زنیم تا سبک شود و به لایه پر کننده حجم دهد.
  • کرم های صمغی- کرم های چسبناک به عنوان یک تزیین بازیگوش و تزئینی روی کیک اضافه می شود.

طرز تهیه کیک خاکی

  1. خرده های کوکی را آماده کنید. کوکی‌های ساندویچ شکلاتی را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید. با استفاده از وردنه یا پشت قاشق، کلوچه ها را به صورت خرده های ریز خرد کنید. کنار بگذارید.
  2. مخلوط پودینگ را آماده کنید. در یک کاسه جداگانه، مخلوط پودینگ شکلاتی فوری و شیر کامل را با هم مخلوط کنید تا یکدست و غلیظ شود. نیمی از رویه زده شده را تا زمانی که کاملاً جا بیفتد تا کنید.
  3. کیک خاک را جمع کنید. در فنجان های جداگانه یا ظرف سرو، مواد را به صورت لایه لایه لایه کنید:
    • با یک لایه خرده کوکی در ته ظرف شروع کنید.
    • یک لایه از مخلوط پودینگ را روی خرده های کوکی اضافه کنید.
    • با یک لایه خرده کوکی روی آن پایان دهید.
  4. خنک و سرو کنید. کیک کثیفی را با پلاستیک بپوشانید و حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند و دسر خودش را بگیرد. قبل از سرو، آن را با کرم های صمغی تزیین کنید تا لمسی سرگرم کننده و عجیب داشته باشید.
تصویر نزدیک از دو فنجان کیک خاکی روی یک تخته برش چوبی در کنار یک کاسه کرم صمغیتصویر نزدیک از دو فنجان کیک خاکی روی یک تخته برش چوبی در کنار یک کاسه کرم صمغی

نکات و ترفندها

در اینجا چند نکته و ترفند برای تهیه یک کیک خاکی خوشمزه وجود دارد:

  • پنیر خامه ای و کره را به درستی نرم کنید. قبل از مخلوط کردن، اطمینان حاصل کنید که پنیر خامه ای و کره در دمای اتاق نرم شده باشند. نرم کردن آنها به درستی ترکیب صاف را تضمین می کند و از ایجاد توده در مخلوط جلوگیری می کند.
  • کوکی ها را به طور یکنواخت خرد کنید. وقتی کوکی‌های ساندویچ شکلاتی را خرد می‌کنید تا لایه «کثیفی» ایجاد شود، سعی کنید خرده‌های ساندویچ شکلاتی را به اندازه یکنواخت در نظر بگیرید. می‌توانید از غذاساز استفاده کنید یا کوکی‌ها را در یک کیسه پلاستیکی در بسته قرار دهید و با وردنه آن‌ها را خرد کنید تا بافتی یکدست داشته باشند.
  • لایه به طور یکنواخت. کیک کثیفی را به طور متناوب بین مخلوط خرده کوکی و مخلوط پنیر خامه ای و پودینگ به صورت لایه ای جمع کنید. هر لایه را به طور مساوی پخش کنید تا یک دسر متعادل ایجاد شود.

تغییرات

در اینجا چند تنوع خوشمزه برای کیک خاک وجود دارد:

  • کره بادام زمینی- یک لایه کره بادام‌زمینی خامه‌ای بین لایه‌های خرده کوکی اضافه کنید تا لذیذی به دست بیاید. همچنین می توانید برای طعم و مزه بیشتر، فنجان های بادام زمینی خرد شده یا کره بادام زمینی را روی آن بپاشید.
  • شکلات نعناع – با استفاده از کوکی های ساندویچی شکلاتی نعنایی یا اضافه کردن عصاره نعنا به مخلوط پنیر خامه ای، طعم نعناع را به دسر اضافه کنید. روی آن خرده های شکلات و یک شاخه نعناع تازه را برای حس طراوت بریزید.
  • میوه– توت فرنگی، موز یا تمشک برش خورده را بین لایه‌های خرده کوکی و پنیر خامه‌ای قرار دهید تا میوه‌ای به آن بچسبد. این یک عنصر با طراوت به دسر اضافه می کند و غنای مخلوط پنیر خامه ای را متعادل می کند.

چه چیزی را با کیک خاکی لذت ببرید

کیک خاکی یک دسر لذت بخش است که می توان آن را به تنهایی میل کرد یا می توان آن را با انواع مختلف همراه کرد تا تجربه کلی دسر را بهبود بخشد. در اینجا چند گزینه خوشمزه برای لذت بردن با آن وجود دارد:

  • توت های تازه– مجموعه ای از انواع توت های تازه مانند توت فرنگی، تمشک یا بلوبری را در کنار کیک خاکی سرو کنید. رنگ های پر جنب و جوش و شیرینی آبدار توت ها طعم های شکلاتی غنی کیک را تکمیل می کند.
  • سس شکلات– سس شکلات را روی کیک خاک بریزید تا انحطاط و غنای بیشتری داشته باشد. طعم شکلاتی اضافی کاملا با خرده های کوکی شکلاتی و لایه های خامه ای کیک جفت می شود.
  • بستنی– یک قاشق بستنی وانیلی یا شکلاتی را در کنار کیک خاکی برای ترکیب دسر کلاسیک سرو کنید. بستنی سرد و خامه ای تضاد طراوت بخشی به بافت نرم و خامه ای کیک ایجاد می کند.

چه مدت طول می کشد؟

کیک کثیف را تا 3-4 روز در یخچال نگهداری کنید. حتما آن را خنک نگه دارید تا طراوت و بافت آن حفظ شود.

آیا می توانید آن را فریز کنید؟

بله، می توانید کیک خاک را فریز کنید. قسمت های جداگانه را در ظروف فریزر قرار دهید. روی آن برچسب بزنید و ظرف 2 ماه از تهیه آن لذت ببرید.

وقتی برای لذت بردن از کیک خاک آماده شدید، آن را از فریزر به یخچال منتقل کنید و بگذارید یک شبه آب شود.

در حالی که امکان انجماد وجود دارد، به خاطر داشته باشید که بافت ممکن است پس از انجماد و آب شدن کمی تغییر کند. این دسر را ظرف چند هفته پس از انجماد برای تازه ترین طعم لذت ببرید.

دسرهای شکلاتی بیشتر

پین جام کیک خاکی با روکش متنپین جام کیک خاکی با روکش متن

سنجاق آن!

اگر عاشق این هستید دستور پخت کیک خاکی همانطور که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند! فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

فنجان های کیک خاک روی یک تخته برش چوبیفنجان های کیک خاک روی یک تخته برش چوبی

طرز تهیه کیک خاکی | پودینگ خاکی آسان

به دنیای عجیب و غریب کیک خاک شیرجه بزنید و در لایه های مقاومت ناپذیر از خوبی های خامه ای آن غرق شوید.

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 0 دقایق

اجازه خنک شدن: 4 ساعت ها

زمان کل: 4 ساعت ها 10 دقایق

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: کیک خاکی، پودینگ کیک خاکی، طرز تهیه کیک خاکی، کیک خاکی با کرم های چسبناک

خدمات: 6 سروینگ ها

کالری: 385کیلو کالری

نویسنده: اشلی تامپسون

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • خرده های کوکی را آماده کنید. کوکی‌های ساندویچ شکلاتی را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید. با استفاده از وردنه یا پشت قاشق، کلوچه ها را به صورت خرده های ریز خرد کنید. کنار بگذارید.

  • مخلوط پودینگ را آماده کنید. در یک کاسه جداگانه، مخلوط پودینگ شکلاتی فوری و شیر کامل را با هم مخلوط کنید تا یکدست و غلیظ شود. نیمی از رویه زده شده را تا زمانی که کاملاً جا بیفتد تا کنید.

  • کیک خاک را جمع کنید. در فنجان های جداگانه یا ظرف سرو، مواد را به این صورت لایه لایه کنید: با یک لایه خرده کوکی در ته ظرف شروع کنید. یک لایه از مخلوط پودینگ را روی خرده های کوکی اضافه کنید. با یک لایه خرده کوکی روی آن پایان دهید.

  • خنک و سرو کنید. کیک کثیفی را با پلاستیک بپوشانید و حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند و دسر خودش را بگیرد. قبل از سرو، آن را با کرم های صمغی تزیین کنید تا لمسی سرگرم کننده و عجیب داشته باشید.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 385کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 58g | پروتئین: 6g | چربی: 15g | فیبر: 1g | قند: 29g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!