دنده دودی | دستور العمل دنده قابلمه دودی فوری


دنده های کاملا نرم و دودی را در کمتر از 2 ساعت و با حداقل زمان دستی دریافت کنید. اگر از قبل برنامه ریزی بدی هستید که می خواهید دنده های لحظه آخری داشته باشید، این دنده های قابلمه فوری همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

دنده های دودی روی یک تخته برش چوبی با سس bbq و یک برس برس

پرش به:

بافت این دنده های دودی چیست؟

هیچ راهی برای دور زدن این موضوع وجود ندارد – دنده های شما می جوشند. آهسته برشته نمی شوند، ترد نمی شوند، آب پز می شوند. با این حال، آنها هنوز هم می توانند بسیار خوشمزه باشند و مهمتر از همه، با پیروی از این دستور العمل می توانید در عرض 2 ساعت دنده های دودی و عالی داشته باشید. این بسیار سریعتر از 6-8 ساعتی است که در غیر این صورت ممکن است به سیگار کشیدن آنها نیاز داشته باشید.

سیگار کشیدن آهسته همچنین مقداری از چربی را ترد می کند، بنابراین برای من، این بهترین از هر دو جهان است – طعم دودی اصیل و همچنین سرعت.

از کدام مالش خشک استفاده کنم؟

هر گوشتی که داخل سیگاری می رود نیاز به مالش خشک دارد. این به عمق طعم دیگری می افزاید و طعم دودی باعث می شود دنده ها طعم الهی داشته باشند. برای یک راه حل سریع، می توانید از یک مالش خشک برای دنده هایی که از قبل آماده شده است استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از ادویه‌هایی استفاده کنید که قبلاً در کابینت ادویه‌هایتان قرار گرفته‌اید، به دنبال ادویه‌هایی باشید که با طعم دودی تداخل کنند. به دنبال سیر، پیاز، زیره، پاپریکا دودی، فلفل و پودر آنچو چیلی باشید. کمی شکر قهوه ای طعم شیرینی را اضافه می کند تا طعم دودی را متعادل کند و به کاراملی شدن گوشت در انتهای آن کمک کند.

طرز تهیه دنده دودی

من می گویم که فکر نمی کنم دنده های شما لزوماً از استخوان بیفتند. آنها باید نرم و خوب پخته شوند. افتادن از استخوان به این معنی است که آنها زیاده روی کرده و فلاپی هستند و شاید حتی کمی لطیف هستند. با این حال، اگر دنده های خود را به این شکل دوست دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با فشار آنها را کمی طولانی تر بپزید.

  1. دنده ها را با چاشنی انتخابی خود بمالید. من از چاشنی باربیکیو از قبل تهیه شده استفاده کردم، اما شما نیز می توانید من را دنبال کنید دستور العمل برای مالش الهام گرفته از مکزیک.
  2. دنده ها را روی توری در زودپز به مدت 20 دقیقه اسب بخار، 10 دقیقه NPR بپزید.
  3. به مدت یک ساعت در دمای 250 درجه فارنهایت سیگار بکشید.

نحوه درست کردن دنده های قابلمه فوری بدون سیگار

اگر سیگاری ندارید، نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید دنده های گوشت خوک دودی داشته باشید، اما باید آنها را در فر بپزید.

طعم دودی از مالش خشکی که روی دنده های خود می گذارید به دست می آید. همچنین می توانید دود مایع را به سس باربیکیو خود اضافه کنید تا طعم دودی بیشتری داشته باشید. توصیه می‌کنم اگر از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید، اجازه دهید دنده خشک حداقل 8 ساعت در گوشت دم بکشد.

  1. فر را روی 275 درجه فارنهایت روشن کنید. ما در اینجا به سمت پایین و کند می رویم. ما برنامه ریزی می کنیم که دنده های خوک را حدود 2 ساعت برای دو پوند گوشت بپزیم.
  2. برای ساعت اول روی دنده ها را با فویل بپوشانید و بپزید تا خشک نشوند.
  3. در ساعت دوم فویل را بردارید و بپزید تا پوست کاراملی شود. اگر دوست دارید دنده های خود را نرم تر کنید، 20 دقیقه دیگر بپزید. اگر ترجیح می دهید طعم دودی را تشدید کنید، می توانید سس باربیکیو را با دود مایع بنوشید.
  4. برای ترد خوب بیرون، دنده ها را تا زمانی که لایه رویی شروع به تاول زدن کند، آن را بپزید. شما نمی خواهید گوشت دنده بسوزد! در صورت تمایل، درست قبل از کباب کردن، با سس باربیکیو اضافی بپزید.
دنده های دودی روی تخته برش با سس

به آنها سس بخوریم یا نه؟

من دستور العمل های زیادی برای دنده زودپز دیده ام و ظاهر خوبی دارند – به استثنای یک استثنا. تقریباً همه آنها از شما می خواهند که ابتدا گوشت را با فشار بپزید و سپس سس را بریزید و در فر بپزید.

من یک کباب پز هستم که دوست ندارم گوشتش را با سس باربیکیو بپوشانم. من فکر می کنم وقتی دنده یا سینه درست می کنید باید گوشت را بچشید نه سس. اگر واقعاً کمی سس می‌خواهید، به نظر من باید آن را در کنار هم سرو کنید تا طعم گوشت را پنهان نکنید. اما این فقط من هستم.

چرا یک فرد سیگاری برای مصرف کم کربوهیدرات عالی است؟

چگونه می توان دنده هایی را در زودپز درست کرد که مزه دودی دارند؟ من یک سیگاری برقی دارم که کاملا دوستش دارم. من نمی‌دانم که چگونه کتو و کربوهیدرات کم را تقریباً چهار سال قبل از سیگاری شدن انجام دادم. (در اینجا یک پست است که به شما می گوید من عاشق این سیگاری هستم). با این حال این چیزی است که به فضای کمی نیاز دارد.

یکی از خوانندگان من یک سیگاری Nordicware دارد که از آن بسیار صحبت می کند، و بررسی های آمازون نیز عالی به نظر می رسند، بنابراین اگر منطقه کوچکتری برای نگهداری سیگاری دارید، شاید این جایگزین باشد.

اما اگر می‌خواهید کربوهیدرات پایینی داشته باشید، و چیزی می‌خواهید که آسان، نه مزخرف و خوشمزه باشد، من به شدت سیگاری را توصیه می‌کنم. من اساساً فقط گوشت را روی آن می ریزم – و خوشمزه به نظر می رسد. این دیوانه کننده است که چقدر آسان است.

آن ها چقدر دوام می آورند؟

اگر دنده های دودی باقی مانده است، می توانید آنها را در یخچال نگهداری کنید. دنده ها را در یک ظرف دربسته قرار دهید یا آنها را محکم در فویل آلومینیومی یا پلاستیک بپیچید.

دنده های دودی که به درستی نگهداری شوند می توانند 3 تا 4 روز در یخچال باقی بمانند.

cropped-Smoky-Ribs-1.jpg

دنده دودی | دستور العمل دنده قابلمه دودی فوری

این دستور پخت دنده اجاق گاز دودی به دو چیز نیاز دارد: زودپز و دودی. دنده های کاملا نرم و دودی را در کمتر از 2 ساعت و با حداقل زمان عملی بدست آورید. اگر اهل کباب‌پزی هستید که روی دنده‌های خود سس را دوست ندارید، این دستور غذا را دوست خواهید داشت. اگر شما یک پیش برنامه ریزی بد هستید که می خواهید دنده های لحظه آخری داشته باشید، این یکی برای شماست.

زمان آماده سازی: 5 دقایق

زمان پخت: 30 دقایق

زمان دود: 1 ساعت

زمان کل: 2 ساعت ها 5 دقایق

دوره: دوره های اصلی

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: دنده های زودپز

خدمات: 4

کالری: 648کیلو کالری

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • دودکش خود را روشن کنید تا بتواند تا 225 فارنهایت قبل از انجام هر کار دیگری گرم شود.

  • آب و سرکه سیب را در آستر داخلی زودپز خود قرار دهید
  • روی یک توری بخارپز، چهار تکه دنده را به صورت ایستاده قرار دهید. توجه داشته باشید، اینها در ظرف فوری Mini Duo من قرار می گیرند!
  • دنده ها را با چاشنی از پیش ساخته شده دلخواه مزه دار کنید، یا از دستور غذای من با ادویه مکزیکی استفاده کنید.
  • 20 دقیقه با فشار بالا بپزید و 10 دقیقه اجازه دهید فشار آزاد شود. بعد از 10 دقیقه تمام فشار باقیمانده را رها کنید.

  • یک فنجان آب در ظرف آب سیگاری خود قرار دهید.

  • تراشه های چوب را اضافه کنید و اجازه دهید دنده ها به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت دود کنند تا قهوه ای شوند و طعم دودی به خود بگیرند.
  • دنده های پخته شده را روی قفسه سیگار قرار دهید.

  • اجازه دهید یک ساعت در 250 در سیگاری بنشیند.

  • حذف کنید و سرو کنید. در صورت تمایل با سس باربیکیو اضافی برس بزنید.

نکات:

  • مالش خشک را شب قبل/صبح قبل بمالید تا ادویه مکزیکی به داخل دنده های گوشت خوک بچه نفوذ کند.
  • قبل از افزودن سس، دنده ها را با فشار بپزید و دود کنید تا بتوانید طعم گوشت دودی را بچشید. سس کناری را اضافه کنید.
  • اگر دوست دارید دنده هایتان لطیف تر باشد، آنها را با فشار بیشتر بپزید. من دوست دارم دنده هایم لطیف باشد، اما “از استخوان بیفتند”، بنابراین پختن این دستور غذا را بیشتر از آنچه نوشته شده است، آزمایش نکرده ام.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 648کیلو کالری | پروتئین: 65g | چربی: 40g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

فراموش نکنید که دیگر پرفروش‌ترین کتاب‌های آشپزی قابلمه فوری من را بررسی کنید!

قابلمه هندی فوری، قابلمه فوری کتو، قابلمه فوری سریع و آسان، قابلمه فوری سالم و گیاهی.