سرور رایگان، دریافت Vps رایگان از مبین هاست

سی پنل چیست؟ معایب، مزایا و معرفی تمامی بخش ها ⭐ - گنجه هاست در واقع اگر از هاست ویندوز استفاده میکنید، معمولاً تنها انتخاب و بهترین انتخاب Plesk است. متاسفانه ما ایرانیها، اینجا هم تحریم هستیم؛ به دلیل تحریم ایرانیان از سمت شرکت cPanel و بلاک شدن IP های ایرانی، تنها راهی که میماند استفاده از نسخه کرک شده (Null) سی پنل است. من چند سالی است که از میزبان فا سرویس میزبانی خریداری کرده ام اما متاسفانه هر سال به علت مشغله، فرصت بررسی سرویس دهنده های دیگر را پیدا نمی کرده ام تا میزبانی وب سایت خود را جایگزین کنم که البته این آخرین سالی است که از این شرکت سرویس تهیه می کنم، معمولا در قضاوت های خود شرایط ایران را در ارتباط با شرکت هایی که در این کشور در زمینه های مختلف کار می کنند در نظر می گیرم و همچنین تعهدات اخلاقِ تجاری که شرکت خود من و خود من به عنوان مدیر عامل یک شرکت ایرانی در مقابل مشتریان دارم را به عنوان معیار قرار می دهم، همیشه اعتقاد دارم این ما هستیم که به واسطه مشتریان کسب درآمد می کنیم و این کسب در آمد پله ای می شود برای پیشرفت ما پس این ما صاحبان کسب و کار و شرکت ها هستیم که سپاسگزار و وام دار مشتریان هستیم نه آن ها، همیشه باید حق با مشتری باشد تا زمانی که مشتری کاملا غیر منطقی برخورد کند که در آن صورت هم بسیار محترمانه می بایست مشتری را راضی کنیم و شرایط را برای او فراهم کنیم تا بتواند از جایی دیگر خدمات مورد نظر خود را دریافت کند، به هر حال به صورت فهرست گونه نظرات اعتراضی و گلایه آمیز خود را نسبت به شرکت میزبان فا بیان می کنم، پیشاپیش بر اساس شناخت خود از این شرکت با سابقه حدود چند ساله که از ایشان دارم می دانم که بسیار خودشیفته و حق به جانب این گلایه ها را مطالعه می کنند و یا شاید جواب بدهند، قبل از آن باید بگویم که این متن را بدون کوچکترین قرض و دشمنی ای می نویسم چون شان خود را بالاتر از این می دانم و با توجه به این که در حال انتقال سرویس خود به شرکت دیگری هستم دلیلی بر این نمی دانستم جز اینکه شاید این شرکت راه خود را به درستی یافته و مشتریان جدید نیز در انتخاب خود، دقت و بررسی بیشتری کنند…

هاست و سرور

متاسفانه حین پاسخ دادن به دیدگاه همچین مشکلی پیش اومده بود که تصحیح شد. ما در ایران سرور به شکل پیشفرض کنترل پنل دایرکت ادمین را برای هاست لینوکس فعال میکنیم تا از نظر امنیت مشکلی نداشته باشید. در این مقاله سه روش مختلف را برای ورود به سی پنل را توضیح دادهایم. ایران هاست با ارائه انواع مختلف سرویس میزبانی روی اینترنت متناسب با هر بودجه، امکان معرفی موسسه شما بر روی اینترنت را فراهم آورده است سرورهای پر سرعت ایران هاست جایگاه مناسبی برای سایت شما می باشند. لایسنس استاندارد پلسک، کمی ارزانتر از cPanel است؛ اما باید دقت کنید که لایسنس استاندارد یا پایه، در مقایسه با لایسنس Full Server پلسک امکانات کمتری دارد (مثلاً تعداد اکانتهایی که میتوانید وارد کنید محدود هاست پلسک چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ – سرور کلیک است). بیایید کمی بیشتر تفاوت هاست و سرور بررسی کنیم. سرویس FreeFtp: این نکته شایان توجه می باشد که این هاست یک رابط کاربری ساده ایجاد می نماید که در واقع از برجسته ترین ویژگی های این سرویس به حساب می آید. بد نیست در اینجا که درباره تقاوت سرور های اختصاصی و مجازی نیز اشاره ای داشته باشیم. به عبارت سادهتر، میتوان گفت VPN رایگان Interserver میزبانی خوبی ارائه میدهد و به همین دلیل است که سرور مجازی تست رایگان برای تست خدمات ارائه میدهد.

به همینجا ختم نمیشود.

با استفاده از ووکامرس، درگاههای پرداخت و فروشگاهی به سایت شما افزوده خواهد شد و میتوان به کسب درآمد نزدیک شد. ✅ برای آشنایی بیشتر با پلسک، به مقاله «Plesk چیست وچه مزایا و معایبی دارد» مراجعه کنید. همچنین شما میتوانید برای یادگیری سی پنل و آشنایی با طرز کار آن، به بخش آموزش سی پنل مراجعه کنید. ✅ برای آشنایی بیشتر با Direct Admin، به مقاله «دایرکت ادمین چیست» مراجعه Vps کنید. که با استفاده از مجازی ساز مانند VMware یا KVM به چندین بخش مختلف تقسیم شده است تا برای مصارف مختلف در اختیار کاربران قرار بگیرد. در بخش بعدی میخواهیم دربارۀ جایگزینهای cPanel صحبت کنیم؛ اگر هاستتان ایرانی است و نگران امنیت شدهاید، ادامۀ مقاله را از دست ندهید. در صورتی که هاست را خریدهاید و میخواهید وارد سی پنل شوید، مقاله آموزش ورود به cPanel را مطالعه کنید. اما اگر از هاست ویندوز استفاده میکنید، پلسک بهترین کنترل پنل برای سایت شما خواهد بود. بیش از 100 تا کنترل پنل مختلف برای مدیریت هاست وجود دارد. قطعاً امکانات سی پنل به همینجا ختم نمیشود. حالا با توجه به اینکه شما به جز کنترل پنل سی پنل، انتخابهای دیگر مثل کنترل پنلهای دایرکت ادمین و پلسک هم دارید، لازم است با نقاط قوت و ضعف آن هم آشنا شوید تا بتوانید درست انتخاب کنید.

با توجه به صحبتهایی که کردیم، اگر از هاست لینوکس استفاده میکنید، بهتر است یکی از دو کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین را انتخاب کنید. یک نکتۀ مهم را همین اول بگویم؛ کنترل پنل سی پنل فقط روی هاستهای لینوکسی قابل پیادهسازی ایران است. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، چند دقیقه وقت بگذارید و در مقاله «مقایسه محبوبترین کنترل پنلهای میزبانی وب»، با هر 3 مورد بالا عمیقتر آشنا شوید. رضایت مشتریان شما با پشتیبانی حرفه ای و سرور های قدرتمند ایرانسرور کاربرد تضمین شده است. برای مثال کنترل پنل پلسک برای هر دو ویندوز و لینوکس قابل استفاده است اما کنترل پنل cPanel فقط با سیستم عامل لینوکس سازگار است. اینطوری روی یک سختافزار (یا سرور فیزیکی اختصاصی)، چند سرور جدا، با سیستم عامل مستقل و منابع مخصوص خودتان (CPU، RAM و سایر دیتاها) دارید. دایرکت ادمین و سی پنل شباهت خیلی زیادی به هم دارند و هر دو روی هاست لینوکس اجرا میشوند؛ اما خب نباید از تفاوتهایشان هم غافل شد.  ​ .