راهنمای مکمل های غذایی برای قلب سالم – CollagenPro


(آخرین به روز رسانی در: 5 اوت 2018)

اگرچه مصرف مولتی ویتامین ها یک گام بزرگ رو به جلو در مبارزه برای سلامتی است، اما اگر رژیم غذایی شما در برخی زمینه های کلیدی کمبود داشته باشد، ممکن است همچنان مواد مغذی مورد نیاز قلب برای حفظ سلامت مطلوب را از دست بدهید. با ایجاد یک برنامه مکمل های غذایی سالم برای قلب، همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش، به طور موثر خطر فشار خون بالا، بیماری قلبی و حمله قلبی را کاهش خواهید داد.

روغن ماهی (امگا 3)

مطالعات اخیر نشان داده است که اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت قلب ضروری هستند. علاوه بر جلوگیری از سکته و تصلب شرایین، آنها همچنین به عنوان متحد ضروری در برابر حملات قلبی ثابت شده اند. اسیدهای چرب امگا 3 بیشتر در ماهی های چرب مانند سالمون و تن یافت می شود. اگر زیاد طرفدار ماهی نیستید یا به اندازه ای که می خواهید از آن در رژیم غذایی خود استفاده نمی کنید، مکمل های دانه کتان یا روغن ماهی وسیله ای فوق العاده برای حتی زمین بازی هستند. هنگام استفاده از مکمل های روغن ماهی، مهم است که به تاریخ انقضا توجه داشته باشید … زیرا این محصولات می توانند به مرور زمان خراب شوند. بطری همچنین باید دستورالعمل های دوز را در اختیار شما قرار دهد – اگرچه بسیاری از مردم با مصرف 3000 میلی گرم در روز خوب عمل می کنند. اگر شک دارید، مشورت با پزشک عمومی هرگز ضرری ندارد.

زالزالک

مکمل های گرفته شده از زالزالک به مدت طولانی به عنوان وسیله ای برای تنظیم فشار خون و ضربان قلب استفاده می شود و در عین حال برای درمان درد قفسه سینه کار می کند. مطالعات نشان می دهد که استفاده منظم از مکمل های زالزالک در آرامش رگ های خونی و بهبود جریان خون به قلب موثر است. این فواید به دلیل آنتی اکسیدان های طبیعی این گیاه است که در انگور نیز یافت می شود. زالزالک همچنین معمولاً برای درمان افرادی که نارسایی احتقانی قلب را تجربه کرده اند استفاده می شود. مکمل ها را می توان به صورت کپسول، با دوز توصیه شده 160 تا 900 میلی گرم در روز خریداری کرد. و بار دیگر… هرگز ضرری ندارد که قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، همان آنتی اکسیدان های موجود در زالزالک برای بهبود جریان خون و آرامش رگ های خونی در انگور نیز یافت می شود. این آنتی‌اکسیدان‌ها که پروسیانیدین‌ها نامیده می‌شوند، بسیاری معتقدند که دلیل مفید بودن لذت بردن از یک لیوان یا شراب قرمز در مبارزه با بیماری‌های قلبی است. به این ترتیب، بسیاری از مردم در تلاش برای تنظیم فشار خون پایین به عصاره هسته انگور روی آورده اند. این مکمل ها را می توان به صورت کپسول نیز خریداری کرد و دوز توصیه شده بین 200 تا 300 میلی گرم در روز برای اطمینان از بهترین نتایج است.

اگر به دنبال مکمل های غذایی سالم و مقرون به صرفه هستید، CollagenPro.com سایتی برای شماست! با موجودی کاملی از محصولات باکیفیت برای انتخاب، می‌توانید روی قیمت‌های رقابتی Slimside، انتخاب برتر و تعهد به برتری حساب کنید تا در کوتاه‌مدت لبخند بزنید و احساس خوبی داشته باشید. همین امروز از فروشگاه آنلاین ما سر بزنید!


بازدید پست:
65