کدو حلوایی برشته شده – کاسه خوشمزه


پرش به دستور – چاپ

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه آن کدو حلوایی دوست داشتنی و ریز را بپزید؟ کدو حلوایی بو داده یک غذای جانبی سریع، آسان، خوشمزه برای پاییز یا زمستان است! کدو حلوایی مانند پسر عموی کوچکتر کدو حلوایی با طعم شیرین تر و غلیظ تر است. اندازه کوچک آن به معنای ظریف تر است (و خوراکی!) پوست با زمان پخت بسیار سریعتر. فقط 20 دقیقه طول می کشد تا آنها را برشته کنید، بنابراین به راحتی می توانید آنها را در فر بچسبانید در حالی که بوقلمون در حال استراحت برای شام شکرگزاری است.

عکس بالای سر یک بشقاب از کدوهای عسلی بوداده که با جعفری تزئین شده است.

از آنجایی که طعم کدو عسلی به طور طبیعی بسیار لذیذ است، من ترجیح دادم آنها را با روغن زیتون، نمک و فلفل تفت دهم. اما آزمایش با طعم های دیگر در اینجا بسیار آسان است – پاشیدن دارچین، برس شربت افرا خالص… با چنین دستور العملی آسان و بدون سر و صدا، مهم نیست که چه چیزی اضافه کنید، به هم ریختن آن سخت است!

یکی دیگر از لذت های کوچک بودن کدو عسلی این است که هر کدو یک وعده است. می‌توانید دستورالعمل‌های پخت را برای هر تعداد کدو حلوایی دنبال کنید – بنابراین اگر فقط شما هستید، یکی را در فر بپزید، و اگر برای جمعی آشپزی می‌کنید، یک دسته را کباب کنید تا همه بتوانند یک نیمه کدو برشته کوچک و زیبا روی آن قرار دهند. بشقاب های آنها

کدو حلوایی چه مزه ای دارد؟

کدو حلوایی عسلی طعمی شبیه به کدو حلوایی دارد و طعم غلیظ تری دارد. شیرین، غنی و کمی مالت است. در مورد بافت، دانه دانه کمتری نسبت به کدو حلوایی است، مخملی صاف و نرم است.

آیا می توانید پوست کدو عسل را بخورید؟

در مورد پوست؟ کاملا خوراکی! برخی از کدوهای عسلی با اندازه بزرگتر یا آنهایی که در زمان بلوغ برداشت می شوند ممکن است پوست سفت تری داشته باشند – در این صورت، به راحتی می توان کدو حلوایی پخته شده را با قاشق برداشت و از خوردن پوست آن صرف نظر کرد.

یک سبد با برداشت کدو عسل.

طرز پخت کدو عسلی

تفت دادن کدو عسلی بهترین راه برای طبخ آن است، زیرا از طریق کارامل کردن طعم‌های طبیعی شیرین را نشان می‌دهد. و بسیار آسان است زیرا فقط آن را از وسط نصف کرده، دانه ها را بردارید، مزه دار کنید و برشته کنید. بدون لایه برداری و پخت و پز کاملاً دستی!

من دوست دارم کدو عسل را برشته کنم روی یک ورقه پخت لبه دار را به سمت پایین برش دهید. این باعث می شود تماس بیشتری با ورقه پخت داغ ایجاد شود که منجر به قهوه ای شدن آن می شود. برش به سمت بالا نیز کار می کند، و اگر از ظرف پخت شیشه ای استفاده می کنید، این ممکن است گزینه بهتری باشد، زیرا شیشه به اندازه فلز داغ نمی شود.

بعد از حدود 20 دقیقه، با فرو کردن یک چاقوی خرد کن در یکی از آنها، بررسی کنید که آیا کدوها پخته شده اند یا خیر. اگر با مقاومت کم یا بدون مقاومت به داخل بلغزد، کدو حلوایی کاملاً پخته شده است. اگر نه، ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد (زمان پخت ممکن است بسته به تازگی و اندازه کدوها متفاوت باشد).

فرآیند کولاژ نشان می دهد که چگونه یک کدو عسل را برش داده و بذر بذر، مزه دار کنید و از طرف پوست به سمت بالا تفت دهید تا نرم شود.

آیا می توانم کدو عسل را زودتر برشته کنم؟

قطعا! فقط طبق دستور پخت بپزید و یک یا دو روز در یخچال نگهداری کنید. هنگامی که آماده گرم کردن مجدد هستید، کافی است آنها را روی یک ورقه یا ظرف پخت قرار دهید برش سمت بالا و در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 10-15 دقیقه یا تا زمانی که دوباره گرم شود بپزید.

با باقی مانده کدو عسل چه چیزی می توانم درست کنم؟

استفاده از کدو حلوایی برای تهیه سوپ سبزیجات برشته، فوق العاده است. فقط کدو حلوایی را از پوست جدا کنید (پوست برای سوپ عالی نیست)را با مقداری آب گوشت به قابلمه اضافه کنید، حرارت دهید، سپس با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا ایستاده مخلوط کنید و به مزه مزه دار کنید. شما می توانید از کدو حلوایی پخته شده مانند کدو حلوایی استفاده کنید.

عکس نزدیک از کدو حلوایی عسلی بوداده که از وسط نصف شده با گیاهان در بالا.

سایر دستور العمل های غذای جانبی کدو حلوایی

آیا می دانستید نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست کرده‌اید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious یا برچسب‌گذاری @bowlofdelicious به اشتراک بگذارید!

عکس مربعی از یک بشقاب کدو حلوایی برشته شده نصف شده.

کدو حلوایی بو داده

کدو حلوایی عسل نصف می شود، دانه می شود، به سادگی مزه دار می شود و برشته می شود. شبیه کدو حلوایی اما شیرین تر با طعمی غنی تر، کدو عسلی بسیار آسان و سریع پخته می شود. به علاوه پوست خوراکی است، بنابراین نیازی به لایه برداری نیست!


این دستور العمل را ذخیره کنید ذخیره!

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: سمت

غذا: آمریکایی

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 20 دقایق

زمان کل: 30 دقایق

خدمات: 8 وعده های غذایی

کالری: 103کیلو کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

عناصر

  • 4 کدو حلوایی (یا هر مقداری که می خواهید، به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون (در صورت نیاز بیشتر)
  • ½ قاشق چایخوری نمک کوشر (در صورت نیاز بیشتر)
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • گیاهان برای تزئین، ادویه جات دیگر در صورت لزوم (یادداشت ها را ببینید)

دستورالعمل ها

  • فر را از قبل با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. کدوهای عسلی را از وسط نصف کنید و دانه ها را بردارید و دور بریزید.

  • کدو حلوایی را به سمت بالا روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید (یا ظرف پخت دیگر) و با روغن زیتون بپاشید (حدود 2 قاشق غذاخوری). در صورت لزوم، روغن را در آن بمالید تا همه چیز به طور یکنواخت پوشش داده شود. سپس به طور مساوی با نمک کوشر مزه دار کنید (حدود ½ قاشق چایخوری) و فلفل سیاه (حدود ¼ قاشق چایخوری).

  • کدو حلوایی را برگردانید تا درست شود برش سمت پایین (یادداشت ها را ببینید) و در دمای 425 درجه فارنهایت به مدت 20 دقیقه تفت دهید. در این مرحله یکی از کدوها را با چاقوی خرد کن سوراخ کنید تا ببینید خیلی راحت داخل می شود و کدو نرم و کاملا پخته شده است یا خیر. اگر نه، 5-10 دقیقه دیگر به آن فرصت دهید.

  • از فر خارج کرده و سرو کنید و در صورت تمایل با سبزیجات تازه تزئین کنید.

یادداشت

  • کدو عسلیمانند بوترنوت پسر عمویش، می تواند از نظر اندازه و شکل متفاوت باشد. می توانید از این دستور برای هر تعداد کدو حلوایی استفاده کنید – فقط روغن و چاشنی را در صورت نیاز کم یا زیاد کنید. زمان پخت به اندازه و تازگی کدو حلوایی بستگی دارد، بنابراین اگر طبق برنامه هستید، مطمئن شوید که زمان بیشتری را در نظر بگیرید.
  • پوست کدو عسلی خوراکی است چون خیلی کوچک و ظریف است گاهی اوقات، اگر کدو در انتهای بزرگتر باشد، پوست کمی سفت می شود. من دوست دارم اینها را همانطور که هست سرو کنم و همه می توانند کدو حلوایی را با قاشق بیرون بیاورند تا بخورند و پوست آن را نگیرند یا با چنگال یا چاقو برای یک لقمه کامل آن را برش دهند.
  • سایر چاشنی ها و طعم ها: من عاشق طعم طبیعی کدو عسلی هستم و می بینم که چاشنی آن با روغن، نمک و فلفل کافی است. اما ممکن است بخواهید با چاشنی های دیگر آزمایش کنید – دارچین یک افزودنی خوشمزه خواهد بود و کمی برس شربت افرا یا پاشیدن شکر قهوه ای مقداری شیرینی و کارامل شدن را به کدو اضافه می کند. این یک دستور العمل بسیار آسان است، بنابراین با خیال راحت با آن آزمایش کنید!
  • تفت دادن کدو حلوایی به سمت پایین روی یک ورقه پخت فلزی به قهوه ای شدن کدو و کاراملی شدن آن کمک می کند زیرا فلز داغ با آن تماس دارد. اگر از ظرف پخت سرامیکی یا شیشه‌ای استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنم آن‌ها را به سمت بالا برشته کنید، زیرا آن مواد گرما را به اندازه کافی منتقل نمی‌کنند.

تغذیه

کالری: 103کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 19g | پروتئین: 2g | چربی: 4g | چربی های اشباع شده: 1g | چربی های چند غیر اشباع: 0.4g | چربی اشباع شده: 3g | سدیم: 152میلی گرم | پتاسیم: 562میلی گرم | فیبر: 3g | قند: 4g | ویتامین A: 16952IU | ویتامین سی: 33میلی گرم | کلسیم: 77میلی گرم | اهن: 1میلی گرم

سلب مسئولیت اطلاعات تغذیه

اطلاعات تغذیه ای ارائه شده بهترین تخمین من است و شامل هیچ گونه سدیم اضافه شده از چاشنی تا مزه، هیچ ماده اختیاری نیست و برندها را در نظر نمی گیرد. من از یک API خودکار برای محاسبه این اطلاعات استفاده می کنم. با استفاده از یکی از این ابزارها، خودتان آن را محاسبه کنید:

ماشین حساب اطلاعات تغذیه بسیار مناسب