بیف بولگوگی | دستور تهیه گوشت گاو بولگوگی کره ای


این گوشت گاو Bulgogi از چنین مواد اولیه ای استفاده می کند اما طعم بسیار خوبی دارد. این غذا را سریع و با کمترین زحمت در سرخ کن بادی خود درست کنید.

گوشت گاو بولگوگی پهن

پرش به:

چه چیزی این گوشت گاو Bulgogi را بسیار خوشمزه می کند

اگر چیزی در مورد من می دانید، احتمالاً می دانید که من طرفدار بزرگ دستور العمل های ساده هستم. این گوشت گاو بولگوگی ساده ترین دستور العمل ها فقط با مواد ضروری است – اما با طعم بسیار.

و چه کسی می گوید یک غذا باید پیچیده باشد تا خوشمزه شود؟ من نه، این مطمئن است.

این گوشت گاو بولگوگی هر بار کاملاً لطیف بیرون می آید. میخوای راز من رو بدونی؟ یکی از دلایل این است که من زمان می گذارم تا آن را مرینیت کنم. دیگر اینکه من این را در سرخ کن بادی می پزم.

من از طرفداران زیادی از دستور العمل های سرخ کن بادی هستم، و این Bulgogi کاندیدای عالی برای پختن در سرخ کن هوا به نظر می رسید. سرخ کن هوا در پخت کامل گوشت گاو کار بسیار خوبی انجام می دهد در حالی که نیازی به گرم کردن کل آشپزخانه نیست. همچنین به سرعت آن را می پزد، و هر چه سریعتر انجام شود، زودتر از آن لذت خواهید برد.

این گوشت گاو بولگوگی یک غذای اصلی عالی برای سرو تمام اعضای خانواده برای شام است، و از آنجایی که پروتئین بالایی دارد، می‌دانید که بچه‌های شما بعد از آن برای یک میان وعده التماس نمی‌کنند.

من گلابی و پیاز رنده شده را که در برخی از دستور پخت ها می بینید حذف کرده ام و هدف آنها نرم کردن گوشت است. اما اگر با سیلندر یا چاک شروع کنید و نازک برش دهید و اجازه دهید تا مارینه شود، گوشت به اندازه کافی نرم است. و من در مورد کار کمتر و طعم بیشتر هستم!

چگونه بیف بولگوگی را تلفظ می کنید؟

تلفظ صحیح این غذای سنتی کره ای این است:

Pool-Goh-Gee.

Bulgogi چیست؟

بولگوگی به معنای “گوشت آتش” ترجمه شده است. این گوشت برش های نازک است که روی حرارت زیاد پخته می شود و معمولاً در بسیاری از خانواده های کره ای سرو می شود.

طرز تهیه گوشت گاو Bulgogi

  1. ماریناد درست کنید. برش های گوشت گاو، هویج و پیاز سبز را در یک کیسه پلاستیکی زیپ دار قرار دهید. سس سویا، شکر قهوه ای، روغن کنجد، کنجد، سیر و فلفل آسیاب شده را اضافه کنید. کیسه را خوب له کنید تا گوشت و سس به خوبی با هم ترکیب شوند.
  2. مرینیت کنید. اجازه دهید گوشت گاو به مدت 30 دقیقه یا حداکثر 24 ساعت در یخچال مارینت شود.
  3. پختن. گوشت و سبزیجات را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید و تا جایی که می توانید از ماریناد باقی بگذارید. سرخ کن هوا را به مدت 12 دقیقه روی دمای 400 درجه فارنهایت قرار دهید و تا نیمه تکان دهید.
  4. خدمت. با برنج بخارپز، گل کلم برنجی یا روی یک سالاد مخلوط سرو کنید.

گوشت گاو Bulgogi از چه ساخته شده است؟

اگر از طرفداران غذاهای آسیایی هستید، احتمالاً همه مواد لازم برای تهیه آن را خواهید داشت گوشت گاو بولگوگی در حال حاضر در آشپزخانه شما

در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

از چه تکه ای از گوشت گاو درست شده است؟

گوشت گاو Bulgogi معمولا با برش های نازک گوشت گاو نرم درست می شود. Ribeye یک گزینه بسیار پرطرفدار است، و همچنین سیلندر. من انتخاب کردم که برای این دستور تهیه بیف بولگوگی از فیله گاو استفاده کنم، اما در صورت تمایل می توانید از استیک چاک نیز استفاده کنید.

با این دستور بولگوگی کره ای چه سرو می کنید؟

گوشت گاو Bulgogi اغلب روی یک بستر برنج سرو می شود. اگر یک قابلمه فوری دارید، به شدت توصیه می کنم از دستور پخت برنج پرفشار کامل من استفاده کنید تا بهترین برنج را به راحتی تهیه کنید.

اگر می‌خواهید شمارش کربوهیدرات را معکوس نگه دارید، می‌توانید آن را روی یک بستر برنج گل کلم نیز سرو کنید یا آن را با یک طرف کاهو سرو کنید و از کاهو برای بسته‌بندی تکه‌ای از گوشت گاو استفاده کنید.

مزه اش مثل چیه؟

این گوشت گاو بولگوگی تعادل کاملی از شور، شور و کمی شیرین است که در یک غذای خوشمزه و ساده پیچیده شده است. این یکی از اصلی‌ترین غذاهای کره‌ای است و اگر تا به حال آن را نخورده‌اید، بسیار لذت‌بخش است!

به دنبال دستور العمل های کره ای عالی تر هستید؟ اینها را بررسی کنید!

گوشت گاو بولگوگی بلند

باور کنید یکبار از این سرخ کن بادی خوشمزه و در عین حال ساده لذت بردید گوشت گاو بولگوگی شما ترجیح می دهید از این به بعد بولگوگی را در سرخ کن هوا بپزید. حتما این دستور غذا را با دوستان خود در پینترست و فیسبوک به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از آن لذت ببرند.

گوشت گاو بولگوگی پهن

بیف بولگوگی | طرز تهیه بولگوگی گوشت گاو سرخ کن هوا

این گوشت گاو Bulgogi از چنین مواد اولیه ای استفاده می کند اما طعم بسیار خوبی دارد. این غذا را سریع و با کمترین زحمت در سرخ کن بادی خود درست کنید.

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 12 دقایق

زمان مارینینگ: 30 دقایق

زمان کل: 52 دقایق

دوره: غذای اصلی

غذا: کره ای

کلمه کلیدی: ایر فریر بیف بولگوگی، بیف بولگوگی، دستور تهیه بیف بولگوگی

خدمات: 6

کالری: 243کیلو کالری

نویسنده: URVASHI PITRE

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • برش های گوشت گاو، هویج و پیاز سبز را در یک کیسه پلاستیکی زیپ دار قرار دهید. سس سویا، شکر قهوه ای، روغن کنجد، کنجد، سیر و فلفل آسیاب شده را اضافه کنید. کیسه را خوب له کنید تا گوشت و سس به خوبی با هم ترکیب شوند.
  • اجازه دهید گوشت گاو به مدت 30 دقیقه یا حداکثر 24 ساعت در یخچال مارینت شود.

  • گوشت و سبزیجات را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید و تا جایی که می توانید از ماریناد باقی بگذارید. سرخ کن هوا را به مدت 12 دقیقه روی دمای 400 درجه فارنهایت قرار دهید و تا نیمه تکان دهید.
  • با برنج بخارپز، گل کلم برنجی یا روی یک سالاد مخلوط سرو کنید.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 243کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 8g | پروتئین: 27g | چربی: 11g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

و فراموش نکنید که کتاب های آشپزی سرخ کن من را بررسی کنید! هر روز سرخ کن هوا آسان، و Air Fryer Revolution.