آتش سوزی | عام پانا


در قابلمه فوری خود یک نوشیدنی شیرین، ترش و غیرعادی انبه سبز درست کنید. این دستور العمل آسان انبه خام با طراوت است و می توانید آن را به عنوان نوشیدنی یا دسر سرو کنید.

پرش به:

من کاملاً مطمئن هستم که تنها راهی که قبلاً پانها را خورده‌اید، این است که ماهاراشتری هستید، کسی را می‌شناسید یا در هند بزرگ شده‌اید.

این باعث می‌شود که من این Aamka Panha را با شما به اشتراک بگذارم برای من لذت‌بخش‌تر است. نه تنها خوشمزه است، بلکه چیزی است که خانواده و مهمانان شما جدید و غیرعادی خواهند یافت.

Panha / Panna چیست؟

Aam Panna (یا Aam Panha) یک دستور نوشیدنی دوست داشتنی است که از خام استفاده می کند انبه سبز برای تولید یک خنک کننده غیر معمول، اما خوشمزه، شیرین و ترش. کاملا با طراوت است و برای غلبه بر گرما عالی است.

معمولاً حاوی انبه خام و انواع ادویه های دیگر مانند زیره سبز برگ نعنا، نمک سیاه یا حتی فلفل سیاه است.

این نوشیدنی کلاسیک مورد علاقه در ماه های گرم تابستان است و اگر یک لیوان از این نوشیدنی انبه سبز را روی یخ ننوشیده باشید، لذت زیادی را از دست خواهید داد.

آیا برای این دستور به انبه رسیده نیاز دارم؟

نه. می دانم که دیوانه کننده به نظر می رسد زیرا چیزهای زیادی وجود ندارد که بخواهید استفاده کنید انبه نارس برای. با این حال، این دقیقا همان چیزی است که برای ساختن این Panha نیاز دارید. ترشی حاصل از انبه نارس چیزی است که این دستور را بسیار خوشمزه می کند.

بنابراین برای این دستور غذای Aam Panha، انبه تارت، سفت و سبز می خواهید.

چگونه پانها را درست کنیم

آنچه را که در ادامه می‌آید تنها می‌توان به‌طور آزادانه دستور پخت نامید. این به این دلیل است که انبه خام از نظر ترشی و همچنین از نظر خمیری که تولید می کند متفاوت است. من سعی می کنم برخی از دستورالعمل ها را ارائه دهم، اما این بسیار شبیه به تهیه لیموناد در خانه است.

شما اضافه می کنید، مزه می کنید، مقداری دیگر اضافه می کنید. این نیز بسیار ثروتمند است آم پنهاو من آن را به میزان قابل توجهی رقیق می کنم یا در نصف فنجان کوچک به عنوان دسر سرو می کنم.

  • برش خورده بپزید انبه سبز با استفاده از روش Pot in Pot به مدت 10 دقیقه در ظرف فوری خود قرار دهید. فشار را به طور طبیعی آزاد کنید.
  • پالپ را فشار دهید، آن را از یک صافی عبور دهید.
  • شیرین کننده و هل را اضافه کنید و مخلوط کنید. آب را اضافه کنید تا رقیق شود و روی یخ سرو کنید.

نحوه سرو عام پانها

  • به عنوان نوشیدنی. این دستور یک معجون خوب و غلیظ به دست می دهد که برای هفته ها به خوبی در یخچال نگهداری می شود. من دوست دارم من را در شیشه های سنگ تراشی قرار دهم و کنار بگذارم. پس وقتی آماده سرو شدید، حدود 1/2 فنجان شربت انبه سبز یا پانها را در آن بریزید، لیوان را تا روی آن پر از یخ کنید و سپس مقداری آب سرد بریزید. و voila! انبه-اد!
  • با نوشابه. باز هم معمولی نیست اما کاملاً خوشمزه است. به جای آب بالا از آب سودا استفاده کنید و یک لیوان کوچک زیبا با حباب در آن خواهید داشت.
  • به عنوان دسر. این متعارف نیست. اما به نظر من لیوان های کوچک کنسانتره انبه راهی عالی برای پایان دادن به یک وعده غذایی است. همچنین شناخته شده‌ام که در طول وعده‌های غذایی‌ام کمی نان یا چاپاتی در آن فرو می‌برم!

نکات و ترفندهایی برای تهیه نوشیدنی انبه سبز قابلمه ای فوری

  1. از انبه سبز نارس و ترش استفاده کنید. انبه سخت سنگی برای چیزهای دیگری خوب نیست – اما برای این نوشیدنی بسیار عالی است.
  2. به نظر من پوست کندن انبه قبل از پختن راحت تر است، اما می توانید پوست آن را بگذارید و از روی انبه جدا کنید. انبه پخته شده.
  3. انبه از نظر ترشی متفاوت است، بنابراین ممکن است لازم باشد کمی شیرین کننده اضافه کنید. شما می خواهید ترکیب دلپذیری از ترش و شیرین را در پانها خود داشته باشید.
  4. شما می توانید از Splenda، Truvia، Erythritol، شکر یا شکر قهوه ای در این دستور غذا استفاده کنید. اگر بتوانید پیدا کنید جگر هندی یا پیلونسیلو، که طعم دودی دوست داشتنی را به این نوشیدنی انبه خام اضافه می کند.
  5. من دوست دارم نمک اضافه کنم تا طعم شیرین و ترش را جبران کنم. می توانید زیره آسیاب شده یا نمک سیاه را نیز به آن اضافه کنید.
  6. برخی افراد از چند له شده استفاده می کنند برگ نعنا برای طعم دادن به انبه و بسیار لذت بخش است. پیشنهاد میکنم استفاده کنید یا نعناع یا هل آسیاب شده. اما نه هر دو.

اگر این را دوست دارید آم پنها دستور غذا را حتما با دوستان و خانواده خود در فیس بوک و پینترست به اشتراک بگذارید تا آنها هم از آن لذت ببرند.

قابلمه فوری انبه سبز پانها | آم کا پانها

در قابلمه فوری خود یک نوشیدنی شیرین، ترش و غیرعادی انبه سبز درست کنید. این دستور العمل آسان انبه خام با طراوت است و می توانید آن را به عنوان نوشیدنی یا دسر سرو کنید.

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 15 دقایق

زمان کل: 25 دقایق

دوره: نوشیدنی

غذا: هندی

کلمه کلیدی: aam ka panha، انبه خام، دستور پخت انبه خام

خدمات: 4

کالری: 33کیلو کالری

نویسنده: اورواشی

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • انبه خام را برش دهید و داخل ظرفی با 1/4 فنجان آب اضافی قرار دهید. محکم با فویل بپوشانید.

  • داخل آستر داخلی دیگ فوری خود، 2 فنجان آب اضافه کنید و یک گلدان را در آستر قرار دهید.

  • انبه برش خورده را به مدت 10 دقیقه با فشار بالا بپزید و اجازه دهید به طور طبیعی فشار را آزاد کند. بررسی کنید که آیا انبه نرم و خمیری است یا خیر. اگر نه، دوباره چند دقیقه دیگر بپزید.

  • هنگامی که انبه خنک شد، پوست آن را بردارید و آماده شوید که به هم ریخته شود، یا بهتر است از بچه هایتان کمک بخواهید. تمام پالپ را که می توانید از پوست و دانه جدا کنید. از آب پخت و پز باقی مانده در ظرف PIP خود استفاده کنید.

  • این خمیر را از طریق یک صافی مشبک فشار دهید تا مطمئن شوید که تمام تکه های کوچک آن به دست می آید.

  • شیرین کننده یا انتخابی و هل را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا شیرین کننده کاملا حل شود.

  • من 1 فنجان پالپ داشتم که به آن 1/3 فنجان مخلوط پخت Truvia اضافه کردم و به آن 2 فنجان آب به اضافه 1/2 فنجان یخ اضافه کردم. بسته به ترشی انبه، ممکن است مجبور شوید این را تنظیم کنید.

  • در 1/2 فنجان به عنوان نوشیدنی دسر سرو کنید یا بیشتر رقیق کنید و به عنوان “آد انبه” سرو کنید.

یادداشت

  1. انبه از نظر ترشی متفاوت است، بنابراین ممکن است لازم باشد کمی شیرین کننده اضافه کنید. شما می خواهید ترکیب دلپذیری از ترش و شیرین را در پانها خود داشته باشید.
  2. شما می توانید از Splenda، Truvia، Erythritol، شکر یا شکر قهوه ای در این دستور غذا استفاده کنید. اگر بتوانید پیدا کنید جگر هندی یا پیلونسیلو، که طعم دودی دوست داشتنی را به این نوشیدنی انبه خام اضافه می کند.
  3. من دوست دارم نمک اضافه کنم تا طعم شیرین و ترش را جبران کنم. می توانید زیره آسیاب شده یا نمک سیاه را نیز به آن اضافه کنید.
  4. برخی افراد از چند له شده استفاده می کنند برگ نعنا برای طعم دادن به انبه استفاده کنید یا نعناع یا هل آسیاب شده. اما نه هر دو.
  5. به عنوان نوشیدنی. این دستور یک معجون خوب و غلیظ به دست می دهد که به خوبی برای هفته ها در یخچال نگهداری می شود. من دوست دارم من را در شیشه های سنگ تراشی قرار دهم و کنار بگذارم. پس وقتی آماده سرو شدید، حدود 1/2 فنجان شربت انبه سبز یا پانها را در آن بریزید، لیوان را تا روی آن پر از یخ کنید و سپس مقداری آب سرد بریزید.
  6. با نوشابه. نمعمولی اما کاملا خوشمزه است. به جای آب بالا از آب سودا استفاده کنید و یک لیوان کوچک زیبا با حباب در آن خواهید داشت.
  7. به عنوان دسر. این متعارف نیست. اما لیوان های کوچک کنسانتره انبه یک راه عالی برای پایان دادن به یک وعده غذایی است.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 33کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 8g | پروتئین: 1g | چربی: 1g | فیبر: 1g | قند: 7g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

فراموش نکنید که دیگر پرفروش‌ترین کتاب‌های آشپزی قابلمه فوری من را بررسی کنید!

قابلمه هندی فوری، قابلمه فوری کتو، قابلمه فوری سریع و آسان، قابلمه فوری سالم و گیاهی.

در ابتدا در 10 ژوئن 2017 منتشر شد