آیا می خواهید چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

کدام اسید امینه فقط کتوژنیک است یکی از این رژیم های غذایی که امروزه افراد به گرفتن آن سوق پیدا کرده اند رژیم کتوژنیک می 9 میان‌بر برای کتوژنیک چیست که می‌گیرد پایان در رکورد منجر شود باشد. این مورد میتواند دلایل زیای داشته باشد که هر کدام از آنها در نوع خود مهم هستند. قبل از شروع کتو، بسیار ضروری و مهم است که با یک فرد متخصص مشورت کنید تا از هرگونه خطر یا عوارض جانبی برای سلامتی خودداری کنید. قبل از شروع هر رژیم جدید با پزشک خود صحبت کنید. هنگامی که یک رژیم کتوژنیک را دنبال می کنید ، اکثر افراد به طور ذاتی با یک ترس از چربی این رژیم را شروع می کنند. گوشت و مرغ گوشت و مرغ در بین افرادی که از رژیم کتو استفاده می کنند محبوب هستند زیرا چربی بالایی دارند و کربوهیدرات بسیار کمی دارند. انتخاب این نوع از رژیم کتوژنیک، بیشتر از طرف ورزشکاران و بدنساز ها مورد استقبال می باشد. اگر در حالی که رژیم کتوژنیک دارید بیشتر از حالت عادی به دستشویی می روید ، تنها یک جستجوی سریع در اینترنت به شما نشان می دهد که در این مورد تنها نیستید. اگر دیابت یا فشار خون بالا دارید و دارو مصرف می کنید، باید با پزشک خود در تماس باشید تا تغییرات را کنترل کرده و در صورت نیاز داروها را تنظیم کنید.

رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران اگر تمایل به نوشیدن شیک های پروتئین بعد از اتمام تمرین دارید ،فقط کافیست مطمئن شوید که در طول روی به مقدار زیاد پروتئین دریافت نکرده اید. شامل ۶۰ تا ۶۵ درصد چربی، ۳۰ درصد پروتئین و ۵ تا ۱۰ درصد کربوهیدرات است.همانطور که از اسم این نوع رژیم کتوژنیک مشخص است پروتئین زیادی دارد. از قدیم این نکته شناخته شده بود که گرسنگی های طولانی مدت برای افراد صرعی نتایج خوبی به دنبال داشته است. قبل از شروع هر رژیم غذایی بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و متناسب با شرایط بدنیتان رژیم مناسب را انتخاب کنید. و ما نباید فراموش کنیم که پس از پایان درمان کتوژنیک، رفتار شما در سر میز باید بیشتر از قبل مراقب باشید تا به اشتباهات و عدم تعادل رژیم غذایی متوسل نشوید که میتواند به سرعت نتایج به دست آمده را باطل کند. در این روش نه تنها شما بسیاری از غذاها را از رژیم غذایی خود حذف می کنید، بلکه یاد می گیرید با استفاده از غذاهای سازگار با کتو زندگی کنید.

رژیم کتوژنیک برای چاقی

به علاوه در این بخش با چربی های سالم که باید مصرف آنها افزایش یابد و چربی هایی که می بایست به طور کلی از رژیم غذایی حذف شوند، آشنا خواهیم شد. با این حال، دانشمندان پیوندهایی بین مصرف بیش از حد گوشت به طور منظم و مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و اضافه وزن پیدا کردهاند. در این رژیم به دلیل چربی بالای دریافتی، افراد زده شده و رو به پیروی از رژیم گوشت خواری میآورند. بسیاری از افرادی که از این رژيم پیروی می کنند ، از روغن MCT به مقدار زیاد استفاده می کنند. با این وجود پیروی از رژیم کتوژنیک بدون نظر پزشک برای بعضی از افراد نامناسب و یا حتی خطرناک می باشد. پزشکان گاهی به کودکان مبتلا به صرع رژیم غذایی کتوژنیک پیشنهاد می کنند و به آنها برنامه غذایی ویژه با چربی زیاد، کربوهیدرات و پروتیین کم می دهند، احتمال دارد این رژیم به جلوگیری از تشنج کمک کند.  Th᠎is article h​as ​been written ​wi th G᠎SA  Content G ener​ator DE MO᠎.

جالب است بدانید احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ، در افرادی که گوشت زیادی مصرف میکنند، نسبت به افرادی که رژیم غذایی متعادل پیروی میکنند، خیلی بیشتر است. از آنجایی که رژیم کتوژنیک لاغری این رژیم مواد غذایی مصرفی را بسیار محدود میکند، پایبندی بلند مدت به آن دشوار است. رژیم کتوژنیک یکی از چندین نوع رژیم غذایی است که تا حدودی امروزه طرفدار پیدا کرده است. توصیه ما به شما استویا ، اریتریتول و زایلیتول است. میزان پروتیین توصیه شده فعلی به طور متوسط روزانه 46 گرم برای زنان و 56 گرم برای مردان است. اگرچه این رژیم فواید بسیاری دارد اما نکته بسیار مهم آن است که هرگونه تصمیمگیری دربارهی شروع، ادامه و پایان این رژیم میبایست زیر نظر متخصص تغذیه باشد. در قسمت بالا گفتیم که در هر چیزی، این اصل مهم است که همیشه فواید بر معایب غلبه کند. بسیار مهم است برای شروع به اندازهای که سیر میشوید غذا بخورید و در کالری شماری زیادهروی نکنید. خرماهم یک شیرین کننده طبیعی به حساب میاید و فواید بسیاری دارد اما با این حال دارای کربوهیدرات است و برای رژیم کتوژنیک مناسب نیست. برخی مطالعات نشان دهنده برگشت کامل بیماری دیابت نوع ۲ با رژیم کتوژنیک بوده است، ( رژیم کتوژنیک برای دیابت ) که به دلیل کاهش سطح قند خون و کاهش نیاز به دارو در این افراد محقق شده است.

کاهش وزن با کتوژنیک

A rticle was cre ated ​by G᠎SA C on te nt  Generator ᠎DE MO​.

به همین دلیل بهتر است گوشت و مرغ را در حد اعتدال مصرف کنید. بسیاری از افراد در ابتدا به دلیل آنفولانزای کتو احساس دلسردی می کنند. هنگامی که سطح گلوکز به دلیل محدودیت شدید کربوهیدرات ها کاهش می یابد، بدن شروع به استفاده از چربیها کرده و تولید کتون در بدن افزایش می یابد. البته این رژیم برای افرادی که به علت دیابت انسولین مصرف میکنند یا از داروهای فشار خون استفاده میکنند توصیه نمیشود. همچنین شواهد نشان داده است که مصرف چربی های اشباع شده در رژیم کتوژنیک لاغری باعث افزایش سطح LDL یا همان «کلسترول بد» خون میشود که میتواند منجر به بیماریهای قلبی شود. هنگام آغاز رژیم کتوژنیک، بالقوه است بخواهید اجتناب کرده اند بازدید صبحگاهی شخصی به استارباکس . درصد آنهایی که توانستند رژیم کتوژنیک را بهمدت دو، سه و چهار سال ادامه دهند به ترتیب، ۳۹٪، ۲۰٪ و ۱۲٪ بود. شما باید تمام مواد غذایی سمی در رژیمتان را با آنهایی که بولتپروف درنظر گرفته شدهاند، جایگزین کنید. آنهایی که پس از این مدت همچنان رژیم را ادامه دادند، بیمارانی بودند که تشنجهایشان بکلی قطع نشد، اما کاهش عالی در تعداد آنها داشتند. نکته: استویا از اریتریتول شیرین تر بوده و همچنین گیاهی میباشد در حالی که اریتریتول ، قند الکلی است که از میوه ها به دست می اید.

شربت افرا هم با اینکه دارای منیزیوم و روی است ، نسبت به شکر مفید تر است اما برای رژیم کتو مناسب نیست و دارای مقدار زیادی کربوهیدرات است. توصیه شده است که هنگام شیردهی برای کمک به بدن برای تولید شیر، 30 تا 50 گرم کربوهیدرات اضافی از میوه ها استفاده کنید. این مجاری یونی، یکی دیگر از اهداف داروهای ضد تشنج هستند. اجسام کتونی احتمالاً ضد صرع هستند. در اوایل دهه ۲۰۰۰ حدود ۲۰ نوع داروی ضد تشنج وجود داشت که به مبتلایان صرع داده میشد. استراتژی تغذیه ابتدا برای درمان صرع و اختلال تشنج مورد استفاده قرار گرفت و تحقیقات بیشتری نشان میدهد خواص این رژیم بدن را در برابر اختلالات دژنراتیو مانند آلزایمر و پارکینسون حفظ میکند. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که رژیم کتوژنیک بسیار عالی است و اغلب به عنوان رژیم کم چربی توصیه می شود. رژیم غذایی کتوژنیک سیکلیس (CKD): این رژیم شامل دوره هایی با کربوهیدرات بیشتر است. هرچه سن بیشتر می شود میزان چربی نیز افزایش پیدا می کند و میزان افزایش آن در رده های سنی مختلف و در دخترها و پسرها متفاوت است.

برای شروع باید بدانید که روغن نارگیل حاوی تریگلیسیریدهای با زنجیره متوسط (MCT) است. اما اگر در مصرف چربی ها و پروتئین ها زیاده روی کنید و کربوهیدرات ها را کنار بگذارید ، با همان خطرات مواجه هستید. این فرایند زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به جای کربوهیدرات، چربی می سوزاند. اما در پس تمام این رژیم ها باید به این توجه نمود که آیا بدن ما توانایی و کشش پذیرش چنین رژیمی را دارد و می تواند آن را تحمل کند یا نه؟ این مطالعه نشان داد که کاهش مصرف کربوهیدرات باعث افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب و کاهش اکسیداسیون کربوهیدرات می شود ، یافته ای که انتظار می رود با توجه به سازگاری بدن با سوختی که به آن داده می شود. چراکه افراد چاق در طی روز غذاهای پرکالری و چرب مصرف میکنند. ماهی قزلآلا، ساردین، ماهی خالمخالی و سایر ماهیهای چرب سرشار از چربیهای امگا۳ هستند که مشخص شده در افراد دارای اضافه وزن و چاقی باعث کاهش سطح انسولین و افزایش حساسیت به انسولین میشوند. برخلاف سایر رژیم های غذایی که لیست خوراکی های قابل استفاده در آنها به شدت محدود هستند و شما باید گرسنگی زیادی را تحمل کنید تا به کاهش وزن دست پیدا کنید، لیست غذاهای موجود در رژیم کتو متنوع و جذاب می باشد.

کودک همچنین باید توانایی خویشتنداری نیز داشته باشد زیرا مصرف کردن فقط چند عدد کلوچه یا هرچیز حاوی قند مثل خمیردندانها یا سایر محصولات مراقبت دهانی اثرات رژیم را از بین برده و احتمالاً منجر به تشنج میشود. کودک باید مکمل مولتی ویتامین و مواد معدنی به خصوص کلسیم در حین رعایت رژیم کتوژنیک مصرف کند. به استثنای کودکانی که دچار بیماری صرع هستند، رژیم گرفتن برای یک کودک سالم خطرناک است. وقتی رژیم کتو دارید، باید سعی کنید غذاهای کامل بخورید و از تکیه بر غذاهای فرآوری شده که ممکن است با کتو سازگار باشند، اما کمکی به تغذیه شما نمی کنند، خودداری کنید. برای افراد بدنساز مدل دوره ای و برای ورزشکاران نوع هدفمند این رژیم تجویز می شود و برای کسانی که فعالیت های شدید انجام می دهند از رژیم کتوژنیک با پروتئین بهره می گیرند. اما برای اینکه بخواهیم این رژیم را انتخاب کنیم باید بدانیم چه کسی می تواند این رژیم را دریافت کند و چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند.

افراد زیادی با این رژیم توانستهاند داروهای ضدصرع کمتری مصرف کنند یا حتی مصرف دارو را به صفر برسانند؛ بدون اینکه دچار تشنج شوند. شاید بگویید که به من این کارایی مربوط نمیشود اما این همان تیمی است که حتی در افرادی که آمادگی جسمانی زیادی ندارند برای بالا رفتن از پلهها به کار گرفته میشود. با این حال، پیروی از آن می تواند پروتکل دشواری باشد. طبق CKD، شما روزهای رژیم کتوژنیک را با روزهای پر کربوهیدرات که به عنوان “بارگذاری کربوهیدرات” نیز شناخته می شود متناوب می کنید. زمانی که میزان پروتئین و کربوهیدرات مورد نظر خود را تنظیم کردید ، الباقی کالری روزانه خود را با چربی پر کنید. کتوژنیک یک رژیم کم کربوهیدرات، پر پایه پروتئین و پر چربی می باشد. همانطور که می دانیم کبد محل ذخیره و تجزیه چربی و گلوکز در بدن است. فقط کاملاً متفاوت می تواند.این ماده موضوع به این علت ایجاد است کدام ممکن است برنامه کاهش وزن مرحله انسولین را تثبیت می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم بدن ما خواهید داشت را در جهت تأمین منبع مفید نشاط برای ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس بدن ما سوق می دهد.