هر از آن 10 راز استراتژی‌ها را اعمال کنید. برای بهبود خرید مواد غذایی کتوژنیک

آنچه شما می خورید بستگی به این دارد که چقدر سریع می خواهید وارد یک حالت 9 میان‌بر برای کتوژنیک چیست که می‌گیرد پایان در رکورد منجر شود کتوژنیک (کتوز) شوید. به همین دلیل ما امروز در این مقاله میخواهیم یک رژیم غذایی کاربردی به نام رژیم کتوژنیک را به شما عزیزان معرفی کنیم که این روزها سر و صدای زیادی بین افراد طرفدار رژیمهای سریع ایجاد کرده است. ما در این مقاله میخواهیم در مورد رژیم کتوژنیک، سومین رژیم سریع دنیا صحبت کنیم تا اگر نام این رژیم درمانی به گوشتان خورده و به فکر استفاده از آن افتادهاید، اطلاعات مفیدی داشته باشید و با علم کامل به سمت رژیم کتوژنیک بروید. ورزش اگرچه برای لاغر شدن لازم نیست اما میتواند به شما در کاهش وزن سریع بهترین روغن برای رژیم کتوژنیک تر کمک کند. در این رژیم افراد اجازه دارند قبل و بعد از ورزش 20 تا 30 درصد کربوهیدرات مصرف کنند تا بتوانند شدت ورزش را افزایش دهند. اگر چه تمام آجیل ها و دانههای مغذی مقدار کربوهیدرات خالص اندکی دارند، اما مقدارش در بین انواع مختلف آجیل ودانهها متفاوت است.میزان کربوهیدرات برای 1 اونس (28 گرم) انواع آجیل و دانه عبارت از:بادام: 3 گرم کربوهیدرات خالص (6 گرم کل کربوهیدرات)آجیل برزیلی: 1 گرم کربوهیدرات خالص (3 گرم کل کربوهیدرات)بادام هندی: 8 گرم کربوهیدرات خالص (9 گرم کل کربوهیدرات)ماکادمیا(فندق استرالیایی): 2 گرم کربوهیدرات خالص (4 گرم کل کربوهیدرات)گردو آمریکایی پکان: 1 گرم کربوهیدرات خالص (4 گرم کل کربوهیدرات)پسته: 5 گرم کربوهیدرات خالص (8 گرم کل کربوهیدرات)گردو: 2 گرم کربوهیدرات خالص (4 گرم کل کربوهیدرات)دانه های چیا: 1 گرم کربوهیدرات خالص (12 گرم کل کربوهیدرات)تخم کتان: فاقد گرم کربوهیدرات خالص (8 گرم کل کربوهیدرات)دانه کدو حلوایی: 4 گرم کربوهیدرات خالص (5 گرم کل کربوهیدرات)دانه کنجد: 3 گرم کربوهیدرات خالص (7 گرم کل کربوهیدرات)خلاصه:آجیل و دانه ها فیبر زیادی دارند و برای سلامت قلب بسیار مفید هستند و حتی باعث میشوند افراد، پیری سالمتری را تجربه کنند.

به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان تغذیه نگران افرادی هستند که از رژیم کتوژنیک استفاده میکنند ، خصوصاً افرادی که بدون راهنمایی پزشک یا متخصص تغذیه آن را امتحان می کنند. آوکادو غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است ، از جمله پتاسیم، یک مواد معدنی مهمی که ممکن است افراد بسیاری به اندازه کافی نداشته باشند. گوشت تازه و مرغ فاقد کربوهیدرات هستند و غنی از ویتامین های B و مواد معدنی مختلف، از جمله پتاسیم، سلنیوم و روی هستند. گوشت حیوانات علف خوار بهترین انتخاب است.13. آسیب مغزی: مطالعه بر روی حیوانات نشان داد که این رژیم به کاهش آسیب های مغزی و بهبود مغز پس از آسیب ها کمک کند. به این دلیل که حیوانات علف خوار،نسبت به حیوانات غله خوار، گوشتشان حاوی مقادیر بیشتری از چربی های امگا 3، اسید لینولئیک و آنتی اکسیدان استخلاصه:گوشت و مرغ فاقد کربوهیدرات هستند و غنی از پروتئین با کیفیت بالا و مواد مغذی مختلف هستند. در واقع، به نظر می رسد تخم مرغ LDL( کلسترول بد خون) را به نحوی تغییرمی دهد که خطر بیماری قلبی را کاهش میدهد.خلاصه: تخم مرغ حاوی کمتر از 1 گرم کربوهیدرات است. با خوردن تخم مرغ ساعت ها احساس سیری خواهید داشت.

نحوه رژیم کتوژنیک

هنگامی که ورزش میکنید در کنار کالریسوزی عضلهسازی هم خواهید داشت. با خوردن آجیل و غلات احساس سیری خواهید داشت، در نتیجه کالری کمتری جذب خواهید کرد. مطالعات نشان داده که مصرف آنها باعث کاهش اشتها و احساس سیری میشوند. این توضیح بخاطر این بود که ایران چه دختر اهای خوب و با دانشی دارد که باعث افتخار همه خواهد بود. اجرای یک برنامهی ورزشی منظم تأثیرات مثبت بیشماری دارد که هر کدام از آنها در حفظ سلامتی و تناسب اندام نقش دارند و چربیسوزی یکی از این تأثیرات مثبت است. آنها حاوی کمتر از 1 گرم کربوهیدرات و 5 کالری در هر وعده هستند زیرا، عمدتا حاوی آب هستند. 10. روغن نارگیلروغن نارگیل دارای ویژگی های منحصر به فردی است و برای رژیم غذایی کتوژنیک مناسب است.روغن نارگیل حاوی تری گلیسیرید با زنجیره متوسط (MCTs) است، بنابراین برخلاف چربیهایی با زنجیره طولانی ، به طور مستقیم توسط کبد جذب میشوند و به کتون تبدیل می شوند و یا به عنوان منبع انرژی استفاده می شوند.

This content has ᠎been c reat ed with the ​help ᠎of G SA  Con᠎te nt G᠎en᠎erat or Demover sion.

غذا برای رژیم کتوژنیک

کاهش تحرکات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش های جسمی، ممکنه ممکن است به انرژی کمتری نسبت به سایر روزهای سال احتیاج داشته باشید. این رژیم غذایی، بدن را وادار میکند تا برای سوخت و تامین انرژی موردنیاز بجای قند، از چربی استفاده کند. سالیان زیادی به نظر می رسید که کره و خامه به علت میزان بالای چربی اشباع شده منجر به بیماری قلبی می شوند. بنابراین، قطع کامل کربوهیدراتها در یک دوره زمانی طولانی، میتواند منجر به عواقب جدی روحی و جسمی شود. چند نمونه از فیزیولوژیهای بیمارگونه عبارتند از: ارتباطات تحریکیِ نامعمول در درون شبکهٔ عصبی مغز، ساختار غیرطبیعی یاختهٔ عصبی که منجر به تغییر جریان یونی-عصبی میشود، کاهش ساخت پیامرسانهای مهاری، گیرندههای ناکارآمد پیامرسانهای مهاری، تجزیهٔ ناکافی پیامرسانهای تحریکی، تشکیل و تکامل ناتمام و ناقص سیناپسها، و اختلال در عملکرد مجراهای یونی. مصرف قهوه و چای در کاهش دیابت پیشرفته موثر استخلاصه: مصرف قهوه و چای بدون قند، فاقد کربوهیدرات است و می تواند به افزایش میزان متابولیسم و همچنین عملکرد جسمی و روحی کمک کند.

رژیم کتوژنیک در درمان صرع

علاوه بر این، در مصرف کنندگان قهوه و چای تلخ خطر ابتلا به دیابت به طور قابل توجهی کاهش می یابد. قهوه و چای تلخقهوه و چای نوشیدنی های فوق العاده سالم و فاقد کربوهیدرات هستند. 15. سبزیجات دارای کربوهیدرات اندک:سبزیجات فاقد نشاسته، کم کالری هستند و کربوهیدرات اندکی دارند ، اما حاوی بسیاری از مواد مغذی، از جمله ویتامین C و مواد معدنی مختلف هستند. برخی مکملها مانند کتون های برونزا ، روغن MCT و مواد معدنی میتوانند در رژیم کتوژنیک مفید باشند. بهترین مواد غذایی در یک رژیم لاغری کتوژنیک آنهایی هستند که چربی زیاد، کربوهیدرات اندک و پروتئین متوسطی دارند، مانند: آووکادو، تخممرغ، چربیها شامل زیتون، نارگیل و کره، ماهی، سبزیجات کم کربوهیدرات و غیر نشاستهای مانند سبزیجات برگی، گوشت و بوقلمون، پنیر، مغزها، دانهها، انواع توتها (فقط یکچهارم فنجان)، شکلات تلخ و پودر کاکائو. در نتیجه در بدن چربی سوزی بیشتری صورت میگیرد و در لاغری موثرتر است. فیبر ویسکوز موجود در رشته فرنگی شیراتاکی هضم و جذب غذا را در معده کند می کند، در نتیجه احساس سیری می کنید و همچنین سطح قند خون ثابت باقی میماند. پاستا شیراتاکیرشته فرنگی شیراتاکی برای رژیم غذایی کتوژنیک فوق العاده است.

بهترین برنامه رژیم کتوژنیک

کاهش وزن با کتوژنیک نی نی سایت منظور از “کربوهیدرات خالص” در رژیم کتوژنیک چیست؟ رژیم فستینگ ۱۶ ۸، یا روزهداری متناوب چیست؟ رژیم کتو پلاس چیست؟ 16. غذاهای دریاییماهی و صدفهای خوراکی غذاهایی هستند که مناسب رژیم غذایی کتوژنیک هستند. در حقیقت از خانواده توتها، تمشک و شاه توت میزان کربوهیدارت و فیبرشان یکسان است.توتها، این میوههای کوچک دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که در کاهش التهاب و محافظت در برابر بیماری ها نقش مهمی دارند.در اینجا میزان کربوهیدرات 3.5 اونس (100 گرم) خانواده توت را ذکر میکنیم:شاه توت: 5 گرم کربوهیدرات خالص (10 گرم کل کربوهیدرات)زغال اخته: 12 گرم کربوهیدرات خالص (14 گرم کل کربوهیدرات)تمشک: 6 گرم کربوهیدرات خالص (12 گرم کل کربوهیدرات)توت فرنگی: 6 گرم کربوهیدرات خالص (8 گرم کل کربوهیدرات)7-آجیل و دانههای مغذیآجیل و دانههای مغذی غذاهای سالم، با میزان چربی بالا و کربوهیدرات پایین هستند. توتها میزان کربوهیدارت پایین و فیبر بالایی دارند. زیتون حاوی 1 گرم کربوهیدارت خالص در هر اونس است.4. علاوه بر این، روغن زیتون فرابکر( روغن زیتون تصفیه نشده) دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان، فنول،است. روغن زیتون بر خلاف چربیهای اشباع شده در دماهای بالا پایدار نیست، پس بهتر است روغن زیتون را در غذاهایی مصرف کنیم که نیاز به حرارت کم دارند و یا اینکه پس از پخته شدن، روغن زیتون را به غذاها اضافه کنید.خلاصه:روغن زیتون فرابکر( روغن زیتون تصفیه نشده) دارای چربی های غیر اشباع مونو و آنتی اکسیدان های ضروری برای سلامت قلب است، بنابراین بهتر است روغن زیتون را به سس سالاد، سس مایونز و غذاهای پخته شده اضافه کنید.

کیک برای رژیم کتوژنیک

همچنین می توان رشته کدو سبز آماده کنیم و در وعده های غذایی بگنجانیم. در واقع، این رشته فرنگی از یک فیبر ویسکوز به نام گلوکومانن تشکیل شده که می تواند تا 50 برابر وزنش آب جذب کندفیبر ویسکوز هنگام مخلوط با آب ژل تشکیل می دهد. آنها می توانند جایگزین رشته های فرنگی معمولی شوندخلاصه:رشته فرنگی شیراتاکی حاوی کمتر از 1 گرم کربوهیدرات در هر وعده است. با این روش وزن کاهش می یابد و دیابت کنترل می شودرشته فرنگی شیراتاکی در انواع مختلف از جمله برنجی، فتوکسین و لینگوئینی یافت می شوند. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که مصرف زیتون میتواند از تحلیل استخوان ها جلوگیری کند و فشار خون را کاهش دهد.خلاصه:زیتون غنی از آنتی اکسیدانها است که می تواند به حفظ سلامت قلب و استخوان کمک کند. آجیل و دانهها در هر اونس حاوی 0 تا 8 گرم کربوهیدرات خالص هستند 8. روغن زیتونروغن زیتون مزایای سودمندی برای قلب دارد. 3. زیتونزیتون، همانند روغن زیتون، همان مزایای سلامتی را به همراه دارد. ران مرغی که در روغن زیتون پخته شده است ، همراه با کلم بروکلی و پنیر یا استیک با یک واحد کره و یک ظرف اسفناج که با روغن زیتون ترکیب شده است، میل کنید.

برای رژیم کتوژنیک چی بخوریم

روغن های سالم: در درجه اول روغن زیتون فوق العاده ، روغن نارگیل و روغن آووکادو. این ترکیبات زیتون با کاهش التهاب و بهبود عملکرد شریان، از سلامت قلب محافظت می کنند.روغن زیتون منبع چربی خالص است، و فاقد کربوهیدرات است بنابراین بهتر است روغن زیتون را به سس سالاد، سس مایونز سالم و غذاهای پخته شده اضافه کنید. تخم مرغ دارای مواد مغذی متعددی است و در حفظ سلامت چشم و قلب مفید است.12. تخم مرغ یک غذای ایده آل برای رژیم غذایی کتوژنیک است. گوشت – ماهی ، گوشت گاو ، بره ، مرغ ، تخم مرغ. این وعده باید شامل 70 درصد گوشت و 30 درصد چربی باشد. پنیر چدار دارای چربی اشباع بالایی است، اما اثبات نشده که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد. با این حال، برخی از مطالعات نشان می دهد که پنیر ممکن است در محافظت در برابر بیماری های قلبی نیز موثر است.پنیر چدارهمچنین شامل اسید لینولئیک(نوعی اسید چرب)است، که با کاهش چربی بدن و بهبود ترکیب بدن ارتباط دارد.خلاصه:پنیر چدار غنی از پروتئین، کلسیم و اسیدهای چرب مفید است، با این حال حاوی مقدار کمی از کربوهیدرات هاست.

غذا های کتوژنیک

5. کره و خامهکره و خامه، در رژیم غذایی کتوژنیک به عنوان چربیهای خوب محسوب میشوند، زیرا هر دو دارای مقدار کمی کربوهیدرات هستند. حتما برچسب روی بطری را بررسی کنید زیرا کربوهیدرات اضافه ممکن است رژیم شما را خراب کند. از این رو تن ماهی در رژیم کتوژنیک از جایگاه ویژهای برخوردار میباشد زیرا این خوراکی کربوهیدرات کم و چربی زیاد دارد. استثنائاتی نیز وجود دارد که از جمله آووکادو ، میوه های ستاره ای و انواع توت ها را می توان در حد اعتدال مصرف نمود. کارشناسان اظهار داشتند که شواهدی وجود ندارد که نشان دهد کاهش وزن پایدار برای مدت طولانی ممکن باشد. روغن زیتون مقدار اسید اولئیک بالایی دارد، یعنی اسیدچرب غیراشباع مونو است و در بسیاری از مطالعات کاهش عوامل خطر بیماری قلبی را نشان داده است. الیوروپین، آنتی اکسیدان اصلی موجود در زیتون است، خواص ضد التهابی دارد و می تواند سلول های شما را از آسیب محافظت کند. نوسانات خلقی: مغز برای عملکرد به قند کربوهیدراتهای سالم نیاز دارد.