سالمون بوک چوی | Easy Air Fryer Salmon Bok Choy با شیتاکس


اگر به ماهی قزل آلا و غذاهای آسیایی علاقه دارید، و در حال انجام کتو هستید، این دستور پخت ماهی سالمون با هوا سرخ کن بوک چوی را دوست خواهید داشت. این یک شام کامل است که می توان آن را در سرخ کن بادی شما طبخ کرد و در حدود نیم ساعت پخته می شود – و خواهید دید که چرا ماهی سالمون سرخ کن هوا راه خوبی است.

سالمون بوک چوی

پرش به:

این ماهی سالمون هوا سرخ کن پر از طعم زیبای اومامی است. ماهی قزل آلا به زیبایی با بوک چوی و قارچ شیتاکه جفت می شود و یک وعده غذایی فوق العاده را ایجاد می کند که می توانید به سرو آن افتخار کنید.

اگر از پختن ماهی قزل آلا در سرخ کن هوا نگران هستید، نگران نباشید. پوست بسیار ترد و شگفت‌انگیز می‌شود، و مرحله مارینینگ مطمئن می‌شود که تمام آن طعم‌های شگفت‌انگیز قبل از پخته شدن در ماهی قزل آلا خیس می‌شود.

چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

  • سریع با حذف زمان مرینیت کردن ماهی قزل آلا، می توانید در 30 دقیقه یا کمتر یک دسر خوشمزه و سالم داشته باشید.
  • آسان. ماهی قزل آلا را مرینیت کنید، سبزیجات را آماده کنید و در هوا سرخ کنید.
  • خوش طعم. غنی از طعم با حداقل تلاش.
  • پسکاتاریان پسند. آیا می خواهید از گوشت گاو، مرغ، خوک و بره صرف نظر کنید؟ شما هنوز هم می توانید یک وعده غذایی فوق العاده سیر کننده و سرشار از پروتئین داشته باشید.

یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد این دستور غذای ماهی قزل آلا سرخ کن با بوک چوی این است که در یک تابه پخته می شود. تنها چیزی که بعد از شام باید تمیز کنید سبد سرخ کن هوا و بشقاب های شام است.

به همین دلیل است که من برای سرخ کن بادی خود ارزش زیادی قائل هستم، زیرا به غیر از تهیه غذا و دستور العمل های زیبا، تمیز کردن را نیز بسیار آسان می کند.

مطمئن شوید که بوک چوی و قارچ را برای تمام مدت با ماهی سالمون نچسبانید. من این را در دستور غذا ذکر کردم، اما می‌خواستم مطمئن شوم که این را اینجا دیدید. سبزیجات شما فقط باید حدود 6 دقیقه در سرخ کن با هوا بپزند زیرا بیشتر از این مدت بیش از حد پخته می شوند و تبدیل به ماس می شوند.

مواد مورد نیاز شما

برای ماهی قزل آلا

برای سبزیجات

آیا می توانید ماهی قزل آلا را در سرخ کن با هوا درست کنید؟

نه تنها می توانید ماهی قزل آلا را در سرخ کن هوا درست کنید، بلکه در واقع روش ترجیحی من برای تهیه آن است.

  • به عنوان مثال، تمیز کردن آن بسیار ساده تر از تمیز کردن پاشش های روی اجاق گاز است.
  • ثانیا – و این به نظر من دلیل بسیار مهمتری برای انجام این کار است – کل خانه شما بوی ماهی نمی دهد. می دانم که باید بیشتر ماهی بخورم، و سعی می کنم – اما واقعاً نمی توانم بوی طولانی ماهی را در خانه ام تحمل کنم. برای خلاص شدن از شر بوی ماهی – خوب، خوب. در وهله اول راحت تر است که بوی ماهی در خانه خود نداشته باشید! استفاده از سرخ کن هوا آن بو را محدود نگه می دارد، و از آنجایی که آشفتگی به راحتی تمیز می شود، شما با آب پاشیدن ماهی مواجه نیستید..

اما دلیل اصلی ساخت ماهی قزل آلا سرخ کن بادی؟

  • طعم. بله، چه انتظار دیگری از غذاخوری مثل من دارید؟ ماهی قزل آلا سرخ کن ایر عالی، پوسته پوسته است و اگر از ماریناد خوب استفاده کنید، قسمت بالایی آن می تواند به زیبایی کاراملی و شیرین شود و کمی ترد شود.

طرز تهیه ماهی سالمون با هوا سرخ کن

  1. در یک کاسه سیر، زنجبیل، پوست و آب پرتقال، سس سویا، سرکه، روغن نباتی و نمک را با هم مخلوط کنید. نیمی از ماریناد را بردارید و کنار بگذارید.
  2. ماهی قزل آلا را در یک کیسه به اندازه گالن قرار دهید. نیمی از ماریناد باقی مانده را روی ماهی قزل آلا بریزید. مهر و موم کنید و ماساژ دهید تا پوشش داده شود. اجازه دهید به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق مارینت شود.
  3. ماهی قزل آلا را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید. سرخ کن را به مدت 12 دقیقه روی 400 درجه فارنهایت قرار دهید.
  4. کلاه بوک چوی و قارچ را با روغن کنجد بمالید و کمی نمک بزنید. بعد از گذشت 6 دقیقه از زمان پخت، سبزیجات اطراف ماهی قزل آلا را در سبد سرخ کن بادی اضافه کنید. 6 دقیقه باقیمانده به پخت ادامه دهید.
  5. ماهی سالمون را با مقداری از ماریناد رزرو شده بریزید و سبزیجات را با کنجد بپاشید تا سرو کنید.

آیا می خواهید دستور العمل های سرخ کن هوا را بیشتر کنید؟

سالمون بوک چوی

اگر عاشق این هستید ماهی قزل آلا سرخ کن هوا همانطور که من انجام می دهم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و پینترست به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند.

دستور غذای سرخ کن کتو سالمون بوک چوی

با این دستور غذای سالمون بوک چوی، یک شام کامل را در یک ظرف در سرخ کن هوا درست کنید! این خوشمزه است و تمیز کردن یک نسیم است!

زمان آماده سازی: 20 دقایق

زمان پخت: 12 دقایق

زمان ماریناد: 30 دقایق

زمان کل: 1 ساعت 2 دقایق

دوره: دوره های اصلی

غذا: آمریکایی، آسیایی

کلمه کلیدی: ماهی قزل آلا سرخ کن هوا، سالمون بوک چوی

خدمات: 2

کالری: 195کیلو کالری

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • برای ماهی: در یک کاسه کوچک سیر، زنجبیل، پوست و آب پرتقال، سس سویا، سرکه، روغن نباتی و نمک را با هم مخلوط کنید. نیمی از ماریناد را بردارید و ذخیره کنید. ماهی قزل آلا را در یک کیسه به اندازه گالن قرار دهید. نیمی از ماریناد باقی مانده را روی ماهی قزل آلا بریزید. مهر و موم کنید و ماساژ دهید تا پوشش داده شود. اجازه دهید به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق مارینت شود.

  • ماهی قزل آلا را در سبد سرخ کن هوا قرار دهید. سرخ کن را به مدت 12 دقیقه روی 400 درجه فارنهایت قرار دهید.

  • در همین حین، برای سبزیجات: کله بوک چوی و قارچ را با روغن کنجد بمالید و کمی نمک بزنید. بعد از گذشت 6 دقیقه از زمان پخت، سبزیجات اطراف ماهی قزل آلا را در سبد سرخ کن بادی اضافه کنید. 6 دقیقه باقیمانده به پخت ادامه دهید.

  • ماهی سالمون را با مقداری از ماریناد رزرو شده بریزید و سبزیجات را با کنجد بپاشید تا سرو کنید.

  • این دستور احتمالاً کربوهیدرات و کالری کمتری دارد، زیرا بعید است که تمام سس/ماریناد را بخورید، اما من مطمئن نیستم که چگونه آن را توضیح دهم.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 195کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 12g | پروتئین: 4g | چربی: 14g | فیبر: 1g | قند: 6g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!