دستور پخت دیپ مرغ بوفالو


اگر به دنبال یک پیش غذای لذیذ برای تحت تاثیر قرار دادن میهمانان خود هستید، با دستور غذای بوفالو چیکن دیپ کروک پات اشتباه نکنید. این دستور غذای خوشمزه و آسان برای هر مناسبتی، از مهمانی های روز بازی گرفته تا جمع های خانوادگی، عالی است. بنابراین ظرف غذای خود را بردارید و آماده شوید تا یک دیپ مرغ بوفالو درست کنید که جوراب های شما را از بین می برد.

بوفالو چیکن را در یک تابه گرد با نان باگت قرار دهید

پرش به:

چرا این پیش غذای اصلی شما خواهد بود؟

  • آسان. این غذا یک دستور پخت فوق العاده ساده است که کمترین تلاش را می طلبد.
  • کربوهیدرات کم فقط 3 کربوهیدرات خالص در هر وعده!
  • پروتئین بالا. اگر به یک روش خوشمزه برای برآورده کردن ماکروهای پروتئین روزانه خود نیاز دارید، از یک وعده غذایی دلچسب از این دیپ خوشمزه لذت ببرید.
  • خوشمزه – لذیذ. یک لقمه خامه ای که مملو از طعم های تند، تند و خوش طعم است و باعث می شود که بیشتر به سراغتان بیایید.

این دستور پخت دیپ مرغ بوفالو ترکیبی عالی از تند و پنیری است و مطمئناً در هر مهمانی یا مجالسی مورد توجه قرار خواهد گرفت. بعلاوه، از آنجایی که در یک گلدان ساخته شده است، ساخت آن بدون دردسر است و به حداقل تلاش شما نیاز دارد.

آیا قرار دادن مرغ خام در آرام پز خوب است؟

بله، قرار دادن مرغ خام در آهسته پز اشکالی ندارد، اما برای جلوگیری از هرگونه خطر بیماری ناشی از غذا، اطمینان از پخته شدن کامل آن بسیار مهم است.

هنگام پختن مرغ خام در آرام پز، توصیه می شود آن را حداقل 3-4 ساعت روی حرارت زیاد یا 6-8 ساعت روی حرارت کم بپزید.

همچنین استفاده از دماسنج غذا برای اطمینان از رسیدن دمای داخلی مرغ به حداقل 165 درجه فارنهایت قبل از سرو آن برای خانواده و دوستان ضروری است.

بهتر است مرغ را در قابلمه کم یا زیاد بپزیم؟

اینکه مرغ را در قابلمه کم یا زیاد بپزید بستگی به دستور غذا دارد و اینکه چقدر سریع می خواهید از غذای خود لذت ببرید. به طور کلی، مرغ را می توان با حرارت زیاد یا کم در قابلمه پخت، اما زمان پخت متفاوت است.

پختن مرغ روی حرارت بالا در قابلمه، زمان پخت سریع‌تری را به همراه دارد، معمولاً حدود 3 تا 4 ساعت، و در مواقعی که نیاز به پخت سریع مرغ دارید، می‌تواند گزینه خوبی باشد. با این حال، پختن روی حرارت بالا نیز ممکن است باعث خشک یا سفت شدن مرغ شود، به خصوص اگر برای مدت طولانی در قابلمه بماند.

از طرف دیگر، پختن مرغ روی حرارت کم در قابلمه باعث طولانی‌تر پختن آن می‌شود، معمولاً حدود 6 تا 8 ساعت، اما می‌تواند باعث لطافت و آبدارتر شدن مرغ شود. پختن روی حرارت کم باعث می شود مرغ به آرامی بپزد و رطوبت خود را بیشتر حفظ کند و در نتیجه غذای خوش طعم تری به دست می آید.

آیا مایع باید مرغ را در قابلمه بپوشاند؟

بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، پاسخ های مختلفی برای این سوال دریافت خواهید کرد، اما من مزایا و معایب پوشاندن مرغ را با مایع زمانی که آن را در آرام پز می پزید، به شما می دهم.

  • بدون پوشاندن مرغ. می توانید انتخاب کنید که مرغ خود را در آرام پز با مقدار کمی مایع بدون پوشاندن بپزید و باز هم نتیجه خوبی خواهید گرفت. از آنجایی که درب گلدان شما دارای یک حلقه آب بندی است، رطوبت را در خود نگه می دارد و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.
  • با پوشاندن مرغ. پوشاندن مرغ با آب یا آبگوشت در حین پختن باعث می شود رطوبت بیشتری جذب شود. متأسفانه، قبل از اضافه کردن بقیه مواد، باید تمام مایع را بردارید. این روش از پختن مرغ با سس تند جلوگیری می کند. این مرحله به عمق طعمی اضافه می کند که با اضافه کردن آن پس از پختن مرغ به آن دست نخواهید یافت.

مواد مورد نیاز شما

من عاشق این دستور غذا هستم، نه تنها به این دلیل که تهیه آن بسیار آسان است، و کربوهیدرات پایینی دارد، بلکه به این دلیل که تهیه آن به مواد بسیار کمی نیاز دارد! قبل از شروع مجدد، یخچال خود را از نظر مواد زیر بررسی کنید:

  • سینه مرغ– در صورت تمایل می توانید از ران مرغ یا فیله مرغ نیز برای این غذا استفاده کنید.
  • سس بوفالو– من رد هات فرانک را ترجیح می دهم، اما از هر سس تند دلخواهتان استفاده کنید.
  • پنیر خامه ای– این دستور از پنیر خامه ای پر چرب استفاده می کند. اگر می خواهید کالری در هر وعده را کاهش دهید، می توانید یک نسخه کم چرب را جایگزین کنید.
  • پانسمان مزرعه– هر گونه تغییر نام تجاری یا طعم موثر خواهد بود. حتی می‌توانید سس کتو را خودتان درست کنید تا کربوهیدرات‌ها را تا حد ممکن کم کنید. فقط برای این است که کمی حالت خامه ای و کمی زینگ به دیپ اضافه کنید.
  • پنیر چدار رنده شده– برای کاهش بیشتر کربوهیدرات، به جای استفاده از پنیر از قبل رنده شده، پنیر خود را خرد کنید.
  • پنیر آبی– اگر پنیر آبی چیز شما نیست، می توانید به راحتی آن را حذف کنید. من ترجیح می‌دهم بعد از پختن قبل از سرو، آن را در بالای دیپ خرد کنم، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن مرحله صرفنظر کنید.

طرز تهیه این غذای دیپ بوفالو

  1. سینه های مرغ خام را در ته اجاق گاز خود قرار دهید.
  2. سس گاومیش را روی مرغ بریزید و مطمئن شوید که به طور یکنواخت پوشش داده شود.
  3. آرام پز را با درب آن بپوشانید و با حرارت زیاد به مدت 4-6 ساعت یا تا زمانی که مرغ کاملا پخته و نرم شود بپزید.
  4. مرغ را از آرام پز خارج کرده و با دو چنگال خرد کنید.
  5. مرغ خرد شده را به آرام پز برگردانید.
  6. پنیر خامه ای نرم شده و سس رنچ را به آرام پز اضافه کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا پنیر خامه ای کاملا آب شود و جا بیفتد.
  7. سپس پنیر چدار رنده شده را به آرام پز اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.
  8. آهسته پز را با درب آن بپوشانید و 30 دقیقه تا یک ساعت دیگر روی حرارت ملایم بپزید یا تا زمانی که پنیر کاملا آب شود و دیپ گرم شود.
  9. دیپ را داغ با خرده های پنیر آبی و باگت یا چوب کرفس برای غوطه وری سرو کنید و لذت ببرید!
دستور پخت دیپ مرغ بوفالو در یک ظرف پخت گرد با نان باگت سوخاری سرو می شود

تغییرات

  • از Ranch Mix استفاده کنید. اگر از طرفداران طعم مطبوع سس رنچ هستید، برای طعم غلیظ تر، یک بسته چاشنی رنچ را هم بزنید.
  • پنیر آبی را حذف کنید. پنیر آبی طعمی نیست که همه آن را دوست داشته باشند، بنابراین اگر طرفدار آن نیستید، قبل از سرو دیپ در قابلمه خود، بلوچیز را در بالا حذف کنید.
  • یک پوسته حبابدار درست کنید. این لقمه مستقیماً از آهسته پز، زیباترین لقمه نیست (اگرچه پس از مزه کردن آن احتمالاً برایتان مهم نیست). بنابراین اگر می‌خواهید آن را زیباتر کنید، روی آن چدار خرد شده و پنیر بلوری را اضافه کنید. آن را به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که لایه بالایی پنیر آب شود، در فر با دمای 450 درجه فارنهایت قرار دهید.

چه چیزی برای خدمت با آن

  1. چیپس تورتیلا– چیپس ترتیلا یک جفت کلاسیک است و کرانچ نمکی آن کاملاً با دیپ تند و خامه ای جفت می شود.
  2. چوب کرفس و هویج– برای یک گزینه سالم تر، دیپ بوفالو را با کرفس تازه و چوب هویج سرو کنید. سبزیجات ترد کنتراست با طراوت را با غوطه وری غنی و تند ایجاد می کنند.
  3. چیپس پیتا یا کراکر– چیپس پیتا یا کراکر یکی دیگر از گزینه های عالی برای فرو بردن در دیپ مرغ بوفالو است که پایه محکمی را فراهم می کند که می تواند بافت ضخیم و خامه ای دیپ را حفظ کند.
  4. برش نان باگت برشته شدهs- اگر به دنبال چیز کمی با ارزش تر هستید، برش های نان باگت برشته یا کراستینی می تواند گزینه ای عالی برای سرو با آن باشد. نان ترد کنتراست خوبی با دیپ خامه ای ایجاد می کند. این می تواند یک راه عالی برای افزودن تنوع به گسترش شما باشد.
  5. پوست گوشت خوک– برای یک گزینه کم کربوهیدرات که تمام بافت ترد مورد نیاز شما را به ارمغان می آورد، اما نه همه کربوهیدرات ها، یک کیسه بردارید و به غوطه ور شدن برسید.

به طور کلی، کلید سرو این دستور پخت دیپ مرغ بوفالو، ارائه گزینه های مختلف است. آنها باید سلیقه ها و ترجیحات غذایی متفاوت را در خود جای دهند. چه به دنبال چیزی ترد، تازه یا قابل توجه تر باشید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

چه مدت طول می کشد؟

دیپ مرغ بوفالو می تواند تا 3 تا 4 روز در یخچال باقی بماند، زمانی که در ظرف دربسته نگهداری شود.

برای گرم کردن دوباره دیپ مرغ گاومیش، آن را به یک ظرف مخصوص مایکروویو منتقل کنید و به مدت 1 تا 2 دقیقه روی حرارت زیاد قرار دهید. هر از گاهی آن را هم بزنید تا داغ شود. همچنین می توانید آن را در فر گرم کنید. آن را به یک ظرف پخت منتقل کنید و آن را با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 10-15 دقیقه گرم کنید.

دستور العمل های بیشتر مرغ کم کربوهیدرات

اگر به دنبال دستور العمل های مرغ کم کربوهیدرات بیشتری هستید که عاشق آن خواهید شد، برخی از دستور العمل های مورد علاقه من را بررسی کنید!

پین دستور پخت دیگ مرغ بوفالو با روکش متنی

سنجاق آن!

اگر عاشق این هستید دستور پخت قابلمه مرغ بوفالو همانطور که ما انجام می دهیم، مطمئن شوید که آن را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید تا آنها نیز آن را امتحان کنند! فراموش نکنید که آن را پین کنید تا بتوانید به زودی دوباره آن را بسازید.

بوفالو چیکن را در یک تابه گرد با نان باگت قرار دهید

طرز تهیه قابلمه دیپ مرغ بوفالو | پیش غذای کم کربوهیدرات آسان

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 6 ساعت ها

زمان کل: 6 ساعت ها 10 دقایق

دوره: پیش غذا

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: دیپ مرغ بوفالو، دستور پخت دیپ مرغ بوفالو، دیپ بوفالو دیپ آهسته پز

خدمات: 12 سروینگ ها

کالری: 269کیلو کالری

نویسنده: اشلی تامپسون

روی مواد یا تجهیزات مشخص شده کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

  • سینه های مرغ خام را در کف آرام پز خود قرار دهید.

  • سس گاومیش را روی مرغ بریزید و مطمئن شوید که به طور یکنواخت پوشش داده شود.

  • آرام پز را با درب آن بپوشانید و با حرارت زیاد به مدت 4-6 ساعت یا تا زمانی که مرغ کاملا پخته و نرم شود بپزید.

  • مرغ را از آرام پز خارج کرده و با دو چنگال خرد کنید.

  • مرغ خرد شده را به آرام پز برگردانید.

  • پنیر خامه ای نرم شده و سس رنچ را به آرام پز اضافه کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا پنیر خامه ای کاملا آب شود و جا بیفتد.

  • دیپ را داغ با خرده های پنیر آبی و باگت یا چوب کرفس برای غوطه وری سرو کنید و لذت ببرید!

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

تغذیه

کالری: 269کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 3g | پروتئین: 13g | چربی: 23g | فیبر: 0.1g | قند: 2g

این دستور پخت را امتحان کردید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را پین کنید!

فراموش نکنید که دیگر کتاب های آشپزی کتو من را بررسی کنید.

قابلمه فوری کتو، بمب چربی کتو، شیرینی و خوراکی، و کتو آسان در 30 دقیقه.