5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لزوماً چنین نیست این آسان نیست!
برخی از والدین چندین ماه تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی رفتارهای معمول در زندگی و موارد اضافی و حذف برخی از ویژگی ها فرزندآوری را آسان می کند.
تجربیات یک مادر:

وقتی متوجه می شویم که کاری داریم که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم ، و ممکن است شانس بچه دار شدن ما را مختل کند ، ما شروع به حل و فصل کردیمگوردون ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییرات قدرت ، تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری تأثیر بگذارد این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت گامت های خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و خود را در 90 روز آینده پیدا کنید برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و سلول های اسپرم بسیار شکننده هستند و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از دلایل اصلی سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های رژیمی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند راه خوبی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام ویتامین آفتاب معروف است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن وجود ندارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی ها ، همانطور که گفتم ، ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی مناسب باروری بسیار مهم و مهم است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، شما فقط باید در مورد آن بدانید در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید به نظر خوب میاد.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما می خواهید یک مشت نقل و انتقال پول زیبا را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! هنگامی که بدن می خواهد از منابع مورد نیاز برای تولید کورتیزول استفاده کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد بمونه.

ویتامین های C و B برای کاهش استرس مفید هستند. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله در مراجعه کنید یک سایت وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید داره برمیگرده یوگا کار کن. ورزش . به موسیقی گوش دهید. سفارش خواندن. مراقب کوزه های خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عشق ورزیدن.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، از نو شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان هایشان متولد می شوند فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! این یک سوء تفاهم بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت آنها انتخابها و روشهای تغذیه ای هستند زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع در حال تخلیه هستید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی از درماتولوژی که کنترل می کنند هورمون دارد)

خیانت با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در دوران بارداری خطر مسمومیت بارداری آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور درمان جراحی ، مشکل خونریزی ، در طول درمان قبل از لخته شدن خون حتما به پزشک مراجعه کنید مشورت کردن.
ما به زودی سعی می کنیم یک پست در مورد مراقبت از تغذیه بنویسیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/