5 راه برای بهبود سلامتی – زنان اول


به نظر می رسد تابستان تازه شروع شده است ، اما با تغییر رنگ برگها ، روزها کوتاهتر و عصرها سردتر می شوند ، به ما یادآوری می شود که پاییز نزدیک است. پس از تابستانی از سفر به ساحل یا استخر و شاید حتی تعطیلات یا یک ماشین سواری سریع ، وقت آن رسیده است که دوباره جمع شده و به روال عادی خود برسیم و به یک واقعیت کوچک بازگردیم. تغییر به روزهای پاییزی و روالهای منظم به من الهام می بخشد که به “بیداری” خود متعهد باشم ، که اغلب توجه مجدد را به سلامتی من جلب می کند. من شما را تشویق می کنم که همین کار را انجام دهید ، زیرا می دانید که ممکن است انجام آن دشوار به نظر برسد.

بسیاری از ما در حال حاضر تحت فشار برنامه زندگی پرشور هستیم تا چیز دیگری را به بشقاب خود اضافه کنیم. اما یافتن راه هایی برای بهبود سلامت نیازی به یک شبه ندارد و نیازی به بازنگری کامل ندارد. تغییرات ساده در رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند تأثیر زیادی بر انرژی ، خواب ، خلق و خو ، میل جنسی ، وزن و رفاه عمومی داشته باشد. و با تغییر تدریجی فعالیتهای روزانه و مصرف غذای خود ، به احتمال زیاد عادات سالمی را ایجاد می کنید که نتایج ماندگاری به بار می آورند. هدف شما این است که لاغر شوید ، انرژی خود را افزایش دهید ، از بیماری جلوگیری کنید یا به سادگی کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید ، برخی از راههای من را برای بهبود سلامتی خود در نظر بگیرید و آن “بهار” را در مرحله خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که فصل آینده یکی است. از تمدید شخصی

1. استیک را به ماهی قزل آلا تغییر دهید.

ماهی قزل آلا و سبزیجات راه های سالمی برای بهبود سلامتی هستند

دو بار در هفته به جای گوشت قرمز (گوشت گاو ، گوشت خوک و گوسفند) ماهی قزل آلا بخورید. این ماهی چرب سرشار از چربی های امگا 3 است ، یک اسید چرب ضروری که می تواند خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، سرطان و شرایط التهابی مانند اگزما ، لوپوس و آرتریت روماتوئید را کاهش دهد. فیله های تازه یا یخ زده یا ماهی قزل آلا Pacific Sockeye کنسرو شده مورد علاقه من ، Wild Planet را انتخاب کنید. به سادگی قسمت بالا را آب کرده ، آبکش کرده و آن را به سالاد ، تخم مرغ یا پنیر دلخواه خود اضافه کنید تا یک وعده غذایی سالم و غنی از پروتئین داشته باشید.

2. ماست میوه ای را با ماست یونانی ساده جایگزین کنید.

عوارض جانبی یائسگی

با افزایش سن زنان ، ما به رژیم غذایی خود به کلسیم و پروتئین بیشتری نیاز داریم تا روند رشد استخوان ها و ماهیچه ها را کند کند. ماست یونانی منبع فوق العاده ای از این مواد مغذی است ، اما انواع میوه ها اغلب تا 4-7 قاشق چایخوری شکر دارند که می تواند انرژی ، وزن ، هوس و روحیه ما را خراب کند. از مصرف ماست طعم دار خودداری کنید و به جای آن ماست یونانی ساده انتخاب کنید. روی آن میوه تازه یا یخ زده و یک قاشق غذاخوری دانه چیا قرار دهید و یک وعده غذایی متعادل دریافت کنید که تا ناهار شما را راضی نگه می دارد.

به جای آب میوه ، میوه تازه انتخاب کنید.

میوه های تازه ، مرکبات ، لیمو ، پرتقال ، لیمو ، گریپ فروت

بیشتر آب میوه ها حاوی فیبر کمی یا بدون فیبر و قند زیاد هستند. یک بطری 16 اونسی از یک آب “سالم” که در بازار فروخته می شود بنوشید و معادل 10-13 قاشق چای خوری شکر مصرف می کنید. به جای آن یک تکه میوه انتخاب کنید. شما کالری و قند را کاهش می دهید و مقداری فیبر مورد نیاز را در طول مسیر دریافت می کنید. غذای اضافی از دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند در حالی که سطح انسولین شما را متعادل می کند ، هوس ها را از بین می برد و سطح انرژی شما را ثابت نگه می دارد.

از ساندویچ به سالاد بروید.

سالاد پر از سبزیجات تازه

متابولیسم بدن ما با افزایش سن کاهش می یابد ، بنابراین کالری دریافتی ما نیز باید کاهش یابد. متأسفانه ، نیازهای غذایی ما در حال افزایش است ، بنابراین خوردن غذاهای کم کالری بسیار مهم است. ساندویچ ناهار خود را به سالاد غذای اصلی تغییر دهید. کمر و فشار خون شما از شما تشکر خواهد کرد. نان اغلب کالری و سدیم بالایی دارد. با یک تخت سبزیجات برگ تیره شروع کنید ، مقدار زیادی سبزیجات کبابی ، بخارپز یا خام ، نشاسته ای ، رنگارنگ ، منبع پروتئین بدون چربی (لوبیا ، غذاهای دریایی ، مرغ ، تخم مرغ آب پز یا پنیر کم چرب) و کمی چربی سالم (آووکادو ، نمک یا دانه یا یک قاشق چایخوری روغن زیتون). از مصرف کروتون ، خرده پنیر ، میوه های خشک و سس هایی که می توانند نمک ، شکر ، چربی های ناسالم و کالری زیادی اضافه کنند ، خودداری کنید. با افزودن میوه های تازه یا یک حبه حمص ، سالسا یا تبوله طعم را اضافه کنید. برای پانسمان ، آن را ساده نگه دارید – آب لیمو تازه و سرکه را امتحان کنید.

5. گام شمار بخرید و قدم های خود را افزایش دهید.

گام شمار برای 10000 قدم در روز

ورزش چشمه واقعی جوانان برای راه هایی برای بهبود سلامت شما است. هیچ قرص و تزریقی لازم نیست. اما مجبور نیستید هر روز ساعت ها را در باشگاه بگذرانید تا از مزایای آن استفاده کنید. فقط فعال بودن می تواند به حفظ وزن ، بهبود خلق و خو ، تسکین درد مفاصل و کاهش خطر بیماری های مزمن کمک زیادی کند. انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که روزانه 10 هزار قدم بردارید. از قدم شمار استفاده کنید ، یا از ردیاب تناسب اندام مانند. یک Fitbit ، Jawbone Up یا Nike Fuel Band برای ردیابی مراحل شما. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این وسایل به احتمال زیاد فعالیت شما را تا 27 درصد افزایش می دهد. برای افزودن تحرک به روز خود ، به جای ناهار با یک دوست پیاده روی ملاقات کنید ، سرعت را هنگام تلفن تنظیم کنید ، به جای آسانسور / پله برقی از پله ها بالا بروید ، در طول تبلیغات تلویزیونی در خانه قدم بزنید ، یا زمانی را برای رفتن به ساعت 9 اختصاص دهید. حفر گلف ، بازی تنیس ، کلاس تناسب اندام یا رفتن به باشگاه بدنسازی. به یاد داشته باشید که برخی ورزش ها خوب هستند ، بیشتر بهتر است و همه چیز مهم است ، بنابراین برای بهبود سلامتی خود این راه ها را ادامه دهید!

این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است ، برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است و جایگزینی برای مراقبت های پزشکی نیست.

بعد بخوانید:

با استفاده از BMI تعیین کنید که وزن مناسبی دارید یا خیر

4 عادت سالم برای حفظ استحکام استخوان ها

7 غذاهای شگفت آور ناسالم

آیا شما این مقاله را دوست دارید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/