4 نکته برای کاهش وزن هنگام تعطیلات – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و همچنین از تعطیلات خود لذت ببرید! برای کسانی از شما که از همین حالا تا پایان سال برای تعطیلات برنامه ریزی کرده اید ، این فرصتی است که می توانید دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما از تعطیلات خود لذت خواهید برد و با ناامیدی و 5 رقم دورتر از مقصد به خانه برنمی گردید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد می کنند و از آنها پیروی می کنند ، وقتی به خانه برمی گردند بدون دریافت پوندی یا حتی از دست دادن مقدار کمی شگفت زده می شوند. در گذشته ، آنها به تعطیلات خود به عنوان فرار از زندگی و کار و زمان بازنشستگی از فعالیت های روزمره زندگی روزمره نزدیک می شدند. غالباً ، این فرار شامل افراط و تفریط “مستحق” و استرس زدایی با غذا بود.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

مشاهده تعطیلات به عنوان زمان تجدید و ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه کاملاً متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت ، در صورتی که تعطیلات خود را زمانی برای رها کردن و خوردن و نوشیدن با تسلیم شدن بدانید. به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات ممکن است مربوط به دور شدن از کار نباشد ، همانطور که ممکن است فرصتی برای دیدن قسمت دیگری از جهان ، خراب کردن روال عادی شما یا تقسیم وقت با دوستان و خانواده باشد. شاید شما می خواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. همچنین می تواند کنار ساحل بنشیند و رمان های ترسناک بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، بسیار مهم است که به هدف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمانی که در اختیار دارید بررسی کنید.

اگر تعطیلات خود را با دیدی در روز بازگشت شروع کرده اید ، چه می کنید؟ شما به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف ها و شلوارهای خود را روی تخت می اندازید. احساس خستگی می کنید اما واقعاً خوب هستید. شما در مصرف آن زیاده روی نکرده اید ، زیرا در واقع فوق العاده سالم غذا می خورید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید ورزش کردید و صادقانه می توان گفت که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما به دلیل نوشیدن زیاد ، پرخوری و فشار به خودتان برای خوردن یک وعده یا قاشق دیگر رنج نمی برید. در عوض ، شما تصمیم گرفتید کمی بیشتر قدم بزنید ، در دریای خنک بپرید یا زیر آبشار یا دور آتش بنشینید و نوه هایتان با ترانه هایی بخوانند ، نه لزوماً سمور.

این می تواند تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولین، با یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

دومین، برنامه ای تهیه کنید که بتوانید هر روز در تعطیلات آگاهانه آن را تمرین کنید. در اینجا شش مورد مهم برای برنامه ریزی تعطیلات خود آورده شده است:

6 نکته اساسی در یک برنامه:

  • ضروری شماره 2: تصمیم بگیرید که می خواهید چه بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده می مانید و خودتان آشپزی می کنید؟ آیا به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ آیا به اروپا سفر می کنید؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع غذایی رایج و در دسترس شماست. غذاهایی را انتخاب کنید که می خواهید از آنها لذت ببرید. متعهد شوید که از مجله غذایی خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل ، در حد توان خود ، چه چیزی بخورید. اگر خواسته شما استثنائات است. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • ضروری شماره 3: مرور کنید که چه نوع اعتقادات و افکاری را باید تمرین کنید تا با خیال راحت فعالیت هایی غیر از غذا خوردن که شما را مشغول زندگی در اطرافتان می کند ، به جای افراط در پرخوری انتخاب کنید.

نمونه هایی از باورهای ناتوان:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بیایم و رژیم بگیرم

من باید همه غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنم خودم را در تعطیلات بررسی کنم

قرار است تعطیلات مملو از افراط و تفریط باشد

این چه فایده ای دارد که در تعطیلات چیزی را از خودم دریغ کنم؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورها در مورد موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که هنگام مراقبت خوب از خودم آرامش داشته باشم

من می خواهم فعالیت های جدیدی را امتحان کنم

من برای سوخت غذا می خورم

با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذای واقعی را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری پیدا می کنم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من بر اساس برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذاهای کامل و سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من می خواهم برای سوخت غذا بخورم نه برای سرگرمی

  • ضروری شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی تهیه کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه پای خوردن شرکت نمی کنید. اگر نظرات خواهرتان باعث تحریک شما شده است ، می توانید او را برای فشار دادن برخی دکمه ها برنامه ریزی کنید. امسال چه واکنشی نشان می دهید؟ اگر در هتلی اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. با خانواده خود بمانید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد آشپزی دارید. میوه تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • ضروری شماره 6: لیستی از کارهایی را که می خواهید انجام دهید تهیه کنید ، که حول محور غذا نیست. با فرهنگ مکانی که بازدید می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. حاضر باشید به دیگران اجازه دهید در مورد شما بیشتر بدانند. حتی اگر موقت هستید به دریا بپرید. به کارهایی که در دوران کودکی از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید و به دنبال سرگرمی آسان باشید.

سوم، هر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان تحریک می شود ، از مدل استفاده کنید و افکاری را به وجود آورید که واقعاً می توانید در مورد او فکر کنید که عاشقانه و خنده دار و واقعی هستند. اگر بتوانید نگاه خود را به یک شخص یا مکان گسترش دهید ، می توانید در کنار احساسات منفی احساسات بهتری را نیز بیابید. بگذارید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی محبت آمیز برای ناقص بودن همه ایجاد کنید ، از جمله شما.

چهارم، سفر را در نظر بگیرید. چطور انجامش دادی؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م whileثر بودند در حالی که برخی دیگر مثر نبودند؟ پیروزی های خود را جشن بگیرید و ببینید چه چیزهایی می توانید در مورد جایی که از دست داده اید یاد بگیرید.

اگر از تمرین آگاهانه برای طراحی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید تازه ، سالم و توانمند به خانه برگردید.

باید زندگی کرد و از تجربیات شما آموخت. اگر در دهه های 50 و 60 برای کاهش وزن تلاش می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد و می توانید خود تخریبی را کنار بگذارید.

تمرین آگاهانه انجام می دهد. وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید ، همچنین ظرفیت خود را افزایش می دهید و کارهای بیشتری را برای خود انجام می دهید و برنامه ریزی کارآمدتری انجام می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات فقط می تواند یک شروع باشد. حفظ سبک زندگی سالم در دهه 60 و 70 در بدن قوی و ذهن سالم و با شادی و هدف در اختیار شماست.

پت بوپر بکر یک مربی حرفه ای دارای وزن و وزن است. او مربی زنان بالای 50 سال است که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد که وزن خود را کاهش دهند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و برای آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/