4 اشتباه مهم که هنگام تلاش برای داشتن فرم مناسب انجام می شود


در حالت ایده آل ، همه ما باید برای شکل گرفتن و داشتن یک سبک زندگی سالم که شامل اجزای جسمی ، روحی و روحی است ، تلاش کنیم. مزایای زیادی برای آن وجود دارد ، اما اگر مراقب نباشیم و کارها را به درستی انجام ندهیم ، می تواند منجر به عواقب ناخواسته ای شود.

شما می توانید تسلیم شوید زیرا هیچ نتیجه ای را مشاهده نمی کنید یا اگر نتایج به اندازه کافی سریع اتفاق نیفتد. یا بدتر ، می توانید به خودتان صدمه بزنید.


برای اجتناب از این امر ، شما از برخی اشتباهات رایج که افراد هنگام تلاش برای رسیدن به تناسب اندام مرتکب می شوند ، آگاه خواهند بود. در اینجا چهار مورد است که بارها و بارها می بینم.

1. هیچ هدف مشخصی وجود ندارد

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند این است که اهداف مشخصی را تعیین نمی کنند. برای مشاهده موفقیت ، باید دقیق باشید. آیا می خواهید به تناسب اندام برسید؟ بسیار عالی! اما واقعاً امیدوار هستید به چه چیزی برسید؟

هدف نهایی شما چیست؟ آیا می خواهید لاغر شوید؟ شکم شش تکه می خواهید؟ آیا می خواهید استرس را از خود دور کنید؟ آیا می خواهید در بدن خود احساس خوبی داشته باشید؟

وقتی بتوانید اهداف خود را مشخص کنید ، به شما کمک می کند تمرکز و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید دقیق باشید. چند کیلو و تا چه تاریخی وزن کم می کنید؟ یک عدد و بازه زمانی واقعی تنظیم کنید.

به عنوان مثال: “من می خواهم تا پایان ژوئن 10 پوند وزن کم کنم (هدف باید کاهش 1-2 پوند در هفته باشد). 3 بار در هفته برنامه غذایی خود را برنامه ریزی می کنم و ورزش می کنم.

سپس تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید که می خواهید برای رسیدن به هدفتان چه کاری انجام دهید.

2. بیش از حد یکباره انجام دهید

این یک اشتباه بسیار رایج است. وقتی شروع می کنیم ، پر از هیجان هستیم و تمایل داریم اهداف بزرگی را تعیین کنیم. ما برنامه ریزی می کنیم که هر روز به باشگاه برویم و تمام غذاهای ناخواسته ای را که دوست داریم از رژیم غذایی خود حذف کنیم.

اما حقیقت این است که بسیاری از ما نمی توانیم چنین تغییرات شدید زندگی را کنترل کنیم. برای داشتن تناسب اندام ، باید عادت های خاصی را در زندگی خود بگنجانیم. و ایجاد عادت ها زمان می برد.

اگر می خواهید در دو ماه 10 کیلو وزن کم کنید ، باید با افزایش سطح فعلی فعالیت خود شروع کنید. شما می توانید شدت تمرینات موجود خود را افزایش دهید یا تعداد تمرینات خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، اگر هفته ای یک بار کلاس اسپین می گذارید ، سعی کنید هفته ای دو یا سه بار به کلاس بروید. یا نوع دیگری از کلاس مانند پیلاتس یا یک کلاس ورزشی مبتنی بر وزن را اضافه کنید.

پس از چند هفته ، هنگامی که بدن شما با روال تمرین جدید شما سازگار شد ، ممکن است بخواهید یک تمرین دیگر را امتحان کنید یا یک کلاس شدیدتر را امتحان کنید.

افزایش تدریجی دفعات و شدت تمرینات شما بهترین راه برای انجام آن است. اگر بیش از حد انجام دهید ، ممکن است منجر به فرسودگی شغلی شود. به علاوه ، افراط و تفریط نیز می تواند منجر به آسیب شود.

حالا بیایید به عادات غذایی سالم شما نگاه کنیم. آیا می خواهید خوردن غذاهای شیرین را کنار بگذارید؟ به جای خوردن بوقلمون سرد ، مصرف آن را کاهش دهید.

به عنوان مثال ، اگر شما مانند خوردن دسر بعد از شام هر شب ، سعی کنید خود را به یک یا دو نوشیدنی در هفته محدود کنید. فقط آن مقدار را در خانه خود داشته باشید و دیگر هرگز. حتی بهتر از این ، به دنبال غذاهای سالم باشید تا بتوانید دندان شیرین را راضی کنید و همچنان در مسیر خود باشید.

شما در دراز مدت در این زمینه هستید. کند و پایدار برنده مسابقه می شود.

3. به بدن خود گوش ندهید

گوش دادن به بدن شما می تواند تفاوت زیادی در نتایج شما ایجاد کند. اگر این کار را نکنید ، می توانید به خودتان صدمه بزنید ، بسوزانید ، دلسرد شوید و غیره. و بر بقیه روز شما تأثیر خواهد گذاشت!

بنابراین هنگام ورزش یا رژیم ، به بدن خود توجه کنید.

بله ، ماهیچه های شما بعد از تمرین درد می کنند و مشکلی نیست. با این حال ، اگر درد شدید و مداوم را تجربه می کنید ، به ویژه پس از انجام تمرین یا تمرین جدید برای مدت زمان طولانی ، ممکن است زمان توقف و کاهش سرعت فرا رسیده باشد.

اگر هنگام تمرین با تنفس مشکل دارید یا رژیم جدیدی را شروع کرده اید و احساس سرگیجه می کنید یا معده درد دارید ، متوقف شوید ، به پزشک مراجعه کنید و آنچه را که انجام می دهید بررسی کنید.

و در صورت داشتن مشکلات سلامتی ، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشک خود مشورت کنید.

4. برای گرفتار شدن در آخرین به بیرون آمدن

در اینجا یک اشتباه رایج دیگر وجود دارد که ممکن است مرتکب شوید. “یک برنامه رژیم غذایی جدید به تازگی وارد شده است. حتماً آن را امتحان کنید »یا« بیایید این تمرین جدید را امتحان کنیم. بسیاری از مردم از آن هیجان زده شده اند. ”

با بازاریابی موجود ، به راحتی می توان تحت تأثیر همه آن قرار گرفت. در صدر بودن بر آخرین روندها هیچ اشکالی ندارد ، اما اگر مدام از یک برنامه به برنامه دیگر تغییر دهید ، ممکن است به نتایج دلخواه خود نرسید.

حدود 6 تا 8 هفته تمرین منظم طول می کشد تا نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید. اگر ورزش را متوقف کرده و شروع کنید ، ممکن است نتایجی را که بدنبال آن هستید مشاهده نکنید. یا ممکن است در نهایت به بدن خود استرس وارد کنید.

این امر در مورد رژیم غذایی سالم و رژیم غذایی نیز صدق می کند. اگر به تغییر رژیم غذایی یا شروع و قطع رژیم ادامه می دهید ، رژیم یویو را تمرین می کنید و می تواند بر بدن شما تأثیر منفی بگذارد.

به آرامی سعی کنید غذاهای ناسالم را حذف کرده و رژیم متعادلی داشته باشید در حالی که هر از گاهی به خودتان اجازه می دهید برنامه ریزی لازم را داشته باشید.

همه ما اشتباه می کنیم

اگر برخی از این اشتباهات را کرده اید اشکالی ندارد. هیچکس بی عیب نیست!

پیشرفت بر کمال!

اکنون که آنها را می شناسید ، می توانید روی اجتناب از آنها کار کنید. شیوه زندگی سالم مورد نظر شما در دسترس شماست.

آیا هیچ کدام از این اشتباهات شما را از رسیدن به اهداف تناسب اندام باز می دارد؟ یا در حال تلاش هستید و مطمئن نیستید که در حال اشتباه هستید؟ در نظرات به من اطلاع دهید و من قطعاً پاسخ خواهم داد.

برای راهنمایی های منظم ، منابع ، چالش ها و غیره ، به گروه Aging with Vitality یا در صفحه مربی من Anita Duwel بپیوندید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
FB Group پیری با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم که در جلسه من شرکت کنید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها در مورد زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی خواهید داشت. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی سرگرمی ها!


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/