30 میان وعده مغذی برای کودکان



میان وعده های سالم برای کودکان که در انبار تهیه می شوند

این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال تنقلات مغذی برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که به راحتی برای ناهارهای بسته بندی شده در مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی می شوند! به علاوه ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به تنقلات سالم را دریافت کنید!

میان وعده های سالم برای کودکان  بسته بندی میان وعده های آسان برای ناهارهای مدرسه و نحوه وادار کردن بچه ها به تغذیه سالم.

“مامان ، من گرسنه ام!” با دو پسر در حال رشد ، احساس می کنم که غذاها و تنقلات را به صورت شبانه روز در حال غذا خوردن هستم. من در یک وعده غذایی تمیز می شوم و آنها به غذای بعدی می روند. یادم می آید این چیزی بود که مادرم همیشه می گفت. 

و اگر اشتهای آنها امروز به آنچه در آینده است هشدار دهد ، آنها می توانند ما را به طور واقعی در خارج از خانه و خانه در سنین پیش از نوجوانی / نوجوانی بخورند. آیا دیگران ارتباط دارند؟

پسران تنقلات Clif Bar را می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات نمی توانید اشتباه کنید. همه اشکال تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک و آبدار هستند ، زیرا همه آنها منابع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. سعی کنید به هر وعده غذایی میان وعده یا میوه اضافه کنید. 
  2. مراقب قندهای اضافی باشید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من کسی را دارم که همیشه به دنبال تنقلات شیرین است. AAP توصیه می کند که قند اضافه شده برای کودکان زیر دو سال و کمتر از 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) و برای کودکان زیر دو سال تقریباً صفر اضافه شود. آه ، گفتن راحت تر از انجام دادن آن درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از میان وعده های شور مانند نان ، پنیر ، غذاهای لذیذ ، چیپس ، بیسکویت ، غذاهای منجمد و فست فود یافت می شود و آنها را بسیار خوشمزه و قابل میل می کند. اما مراقب منابع نمک باشید ، زیرا نمک در رژیم غذایی کودکان می تواند تا حد ناسالم باشد. میزان توصیه شده از موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در هر است روز برای کودکان خردسال (1-3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال. به یاد داشته باشید که یک قاشق چای خوری نمک سفره حاوی 2300 میلی گرم سدیم است! 
  4. میان وعده ها را با هدف انتخاب کنید.  همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که بیشتر اوقات پر کردن میوه ها و سبزیجات راه پیش رو است ، میان وعده هایی با کمی قند و نمک در رژیم غذایی کودکان جای خود را دارند. 

بگذارید آن را برای افراد پشتی بلندتر بگویم. وقتی کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و به طور بالقوه نمک نیاز دارند. میزان تعریق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها از طریق غذا به راحتی دریافت می شوند – میان وعده ای شورتر و برخی محصولات پتاسیم و سدیم را تأمین می کنند – دو الکترولیت اصلی از دست رفته در عرق. 

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و عادی از تغذیه سالم هستند. بدنبال ایجاد تعادل و انتخاب میان وعده ها با هدف باشید – در یک روز گرم و آفتابی ، هنگامی که فرزندان شما در بیرون بازی می کنند ، مقداری نمک به آنها بدهید تا به بازسازی الکترولیت ها کمک کند. 

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدرات سالم سرو کنید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان را برای سوخت در هنگام بازی تامین کند. این میله های انرژی طعم خوب و 10-12 گرم غلات کامل از جو دوسر ارگانیک ، به علاوه شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم دهنده های مصنوعی را ارائه می دهند.

چگونه می توانید فرزندان خود را به خوردن تنقلات مغذی تر وادار کنید؟

در انبار با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. انبار خود را مرتب کنید مهم است که میان وعده های مغذی بیشتری را در جلو و وسط در سطح چشم کودکان نگه دارید ، مخصوصاً اگر سیاست انبارداری باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر چیپس و کلوچه می بینند ، آنها را می خواهند ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از چشم و در قفسه ای بالاتر از دسترس کودکان دور نگه دارید. من از مخلوط سطل زباله شفاف و سفید در انبارم استفاده می کنم. سطل های مخصوص اسنک های مورد علاقه در سطح چشم و سطل های سفید با درپوش برای چیپس ، شیرینی ، دسر و غیره در بالای انبار یا در کابینت آشپزخانه دیگر نگهداری می شود. یخچال سازماندهی شده برای تغذیه سالم کودکان
  2. در یخچال یا مینی کولر خود قسمت کودکان ایجاد کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای سازماندهی پرس های ماست ، چوب پنیر ، میوه های برش خورده و ساندویچ های آماده استفاده کنید. 
  3. پیش از این میان وعده های آماده و آماده کنیدبه اگر می خواهید بچه ها غذای سالم تری بخورند ، باید راحت باشد. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده و مخلوط اولیه را از قبل درست کنید ، میوه و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ ها را آماده و آماده استفاده کنید. برای سهولت در بسته بندی ، وسایل را در کیسه های کوچک ذخیره کنید.ناهار بسته بندی شده با تنقلات مناسب کودکان
  4. به آنها بیاموزید که با میان وعده هدف قرار گیرندبه خوردن میان وعده عمدی یک مهارت زندگی است. با رعایت چند دستورالعمل برای میان وعده ، به فرزندان خود در مورد عادات سالم میان وعده آموزش دهید. 
    1. میوه ها و سبزیجات را با ترکیب محصولات با هر میان وعده تقویت کنید. 
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگام فعال بودن ، غلات سبوس دار (مانند آنچه در CLIF Kid Zbar یافت می شود) می تواند به آنها انرژی دهد تا بدن و تخیل خود را در طول بازی تغذیه کنند. در حالی که پروتئین گرسنگی و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند معده های غرش را بین وعده های غذایی هنگام حرکت برطرف کنند. 
    4. به کودکان آموزش دهید تا میان وعده ای متعادل بسازند. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و / یا پروتئین برای تحمل و حفظ انرژی. لبخند زدن کودکان با خوردن Clif Bar
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در هنگام میان وعده تشویق کنید ، یک “نوار” پارافیتی یا موز سالم درست کنید که بچه ها می توانند سیر مخصوص خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی مشارکت دهید. در زمان میان وعده یک فعالیت / کاردستی ایجاد کنید که باعث می شود آنها با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در زمان میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذای خود لذت بیشتری ببرند. 
  6. با مثال راهنمایی کنیدبه کودکان اغلب در مورد غذا خوردن ، راه پدر و مادر خود را دنبال می کنند. هنگام برنامه ریزی میان وعده بعد از ظهر ، به جای مصرف یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا چوب هویج و حمص را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در برنامه غذایی میان وعده های والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که بیشتر احتمال دارد از آنها تقلید کنند. 

لیست اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

بهترین میان وعده های شیر برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • شیرینی ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده با میوه برای کودکان

بهترین تنقلات میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره آجیل یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • کنسرو میوه ها
  • میوه خشک شده:  کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا خامه ای
  • پرس اپل
  • نیش موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای میان وعده های کودکان

تنقلات سبزیجات که کودکان خواهند خورد

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، چوب خیار ، چوب فلفل)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های غنی از پروتئین برای کودکان

  • تریل میکس
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، بوقلمون و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای تنقلات کودکان

غلات کامل سالم برای میان وعده برای کودکان

  • مافین های خانگی
  • غلات غنی شده 
  • CLIF Kid Zbar و Zbar Filled
  • بیسکویت یا چیپس پیتا + هموس

دستور تهیه اسنک آسان برای بچه ها 

کودکان در آشپزخانه کمک می کنند

داشتن کودکان در آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. تهیه مخلوط مسیر ، کلوچه و پاپ موز فعالیتهای سرگرم کننده ای است که می توانید با هم انجام دهید و غذای سالم را تشویق کنید. با این دستور العمل های سرگرم کننده و میان وعده دوستانه برای کودکان ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید. 

موز کرانچ پاپ | یک غذای ساده منجمد دوستدار بچه ها

جویدن میوه هندوانه ترش خانگی | دستور تهیه خرس های صمغی همه میوه ها

کوکی های هیولا بدون گلوتن | آرد بدون دانه جو دوسر کوکی

اسموتی سبز آووکادو

مافین

میوه های میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 نکته ناهار مورد علاقه برای بچه ها (گزیده خواران شامل):

20 میان وعده قبل از تمرین برای تغذیه مادران شلوغ در حال حرکت

و حتی برای ایده های بیشتر میان وعده ، بایگانی اسنک ما را بررسی کنید.

The post 30 میان وعده مغذی برای کودکان اولین بار در Love & Zest ظاهر شد.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/