11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

چیزی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه برایش اتفاق بیفتد ناراحتی معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذایی که با شما سازگار است و به طور م toثر به انرژی تبدیل می شود ، برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

حتی اگر می دانید که 1 تا 2 ساعت قبل از شروع کلاس نباید پیتزا ، کاپ کیک و غیره بخورید ، اما غذاهای دیگری وجود دارد که بسیار مهم است قبل از ورزش نخورید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه چندین متخصص تغذیه را در مورد اینکه چه چیزی باعث بدترین فرسودگی قبل از ورزش می شود و به جای آن چه بخوریم توضیح می دهد.

باقی

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع خوبی از کربوهیدرات ها هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها به سادگی با سس گوجه فرنگی و بدون افزودنی است ، زیرا به محض شروع تمرین ، سس های خامه ای ، چاشنی ها و ادویه جات ترشح شما را مختل می کند. آنها سوزش سر دل را انجام می دهند یا ایجاد می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت مناسبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات چرب سرخ شده کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از خوردن غذاهای سریع خودداری کنید آنقدر واضح است که مجبور نیستید به آن فکر کنید ، حتی میان وعده های سالم و چرب مانند پنیر و بادام می تواند احساس ناراحتی را در شما ایجاد کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث ایجاد نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

ویلاکورتا می گوید: “در حالی که پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند یک شمشیر دو لبه باشد: برخی از شکلات های قبل از تمرین حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند ، اما کربوهیدرات کافی را حذف می کنند تا بتوانند.” کاهش سطح انرژی.

وی می گوید: پروتئین مانند چربی به سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرز کنید. به عنوان یک راهنمای کلی ، برای حفظ سطح انرژی خود ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین باید 4 به 1 باشد. فریب بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین ها اغلب حاوی قند هستند. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن راحت تر باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را انتخاب کنید که قند و چربی کمتری دارد.

سالاد سبزیجات قبل از تمرین

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است قبل از ورزش یک وعده غذایی خوب به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید درصد بالایی از فیبر می تواند باعث ناراحتی شدید در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، سرشار از فیبر هستند و آجیل و دانه ها سرشار از چربی و پروتئین هستند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. اگرچه این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت شما مفید هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را به طور متوسط ​​با غذاهای کربوهیدرات جامد ، به ویژه برای ورزش طولانی مدت بخورید. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید: آنها باعث برگشت اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث نفخ و نفخ در بیشتر افراد می شود. علاوه بر این ، مقدار زیادی شکر که معمولاً در نوشیدنی های گازدار یافت می شود. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند باعث مشکلات معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشیدنی انرژی زا است.

سبزیجات برگ دار

در حالی که رژیم غنی از سالاد و سبزیجات بدیهی است که عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام عجله باعث ناراحتی شدید شوند. سبزیجات برگ دار به دلیل داشتن فیبر زیاد تقریباً همیشه باعث نفخ و تورم معده می شوند و باعث ناراحتی می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از تمرین غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از اسموتی سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب و کمی بلغور جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما ممکن است جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را به طور مرتب بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار مواد مغذی کمی دارند و از همه مهمتر ، قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند برخی ویتامین ها و الکترولیت ها را تأمین کنند ، اما میزان بالای قند موجود در آنها می تواند در یک لحظه وارد سیستم گوارشی شما شده و شما را تنبل و ناتوان کند. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک که دارای پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند و حتی آب را به دلیل کم نمک بودن در آن حفظ می کند.

نان سبوس دار و مافین

البته خوردن نان سبوس دار بسیار خوب است ، اما نه زمانی که نیاز به ورزش دارید. کربوهیدرات ها ، که عمدتا مخمر و گلوتن محدود هستند ، التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند ، اما عوارض جانبی آنها ارزش استفاده از آنها را ندارد. در عوض ، می توانید از نان ذرت یا فیبر بالا با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش با یک مشت دانه های خام خود را سرگرم کنید ، تنها مشکل معده و نفخ شما باقی می ماند. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، اگر از فیبر کمی استفاده کنید ، می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و میل کنید. این ترکیب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن شما برای عملکرد بهینه به آن نیاز دارد.

هر چیزی که ادویه جات ترشی جات داشته باشد

هیچ کس دوست ندارد با گرفتگی عضلات و ناراحتی ورزش کند ، و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذای تند بخورید ، مانند فلفل یا چیپس. هضم غذاهایی که سرشار از فلفل و ادویه هستند زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین به جای آماده شدن برای ورزش ، چرت بزنید! اگر می خواهید غذای خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک را که سرشار از پروتئین است انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که از مارک هایی خرید کنید که نمک کمی دارند و هیچ افزودنی مصنوعی ندارند یا بسیار کم هستند.

نکته آخر

تحمل هر فرد متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول مناسب هستند ممکن است در طول تمرین شما سازگار نباشند. مهمترین چیز در هر وعده غذایی قبل از ورزش این است که غذاهای جدید نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر دویدن زیادی دارید یا در حال برنامه ریزی برای تمرینات سنگین هستید ، قبل از تمرین قبل از تمرین ، رژیم خود را امتحان کنید تا از وقوع اتفاقات ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-تمرینات_غذایی-آنچه-قبل-از-تمرین-نخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/