10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

معرفی 10 بهترین ماده مغذی برای افزایش حجم ماهیچه ها به شما کمک می کند تا در طول دوره حجم با بهترین غذاها آشنا شوید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران با تغذیه مناسب همراه با ورزش اتفاق می افتد. ورزش و رژیم مداوم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. به این منظور برنزه کننده این ماده بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم عضلات جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را اصلاح کنید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش حجم به شما کمک می کند با تمرین کمتر نتایج خوبی بگیرید. زمان را از دست ندهید و خود را برای یک وعده غذایی خوب و مقوی آماده کنید.

10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم ماهیچه ها

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین های گروه B تنها برخی از این موارد هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطح بالای آمینو اسیدهای موجود در آن باعث رشد ماهیچه ها از طریق انسولین می شود.

ما همچنین برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خبرهای خوبی داریم. خوردن 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا به شما پروتئین می دهد. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، به انواع سبزیجات نیز نیاز دارید.

به اخذ شده برنامه رژیم غذایی آنلاین برای افزایش وزن و حجم از طرف مربیان برنزه کننده کلیک.

۲ مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست به عنوان گوشت گاو ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. از انواع روش های پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قطعات مختلف مرغ از فروشگاه ها وجود دارد. مرغ خوش طعم نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه تقریبا منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و یک منبع کامل و غنی از نگهداری ماهیچه ها محسوب می شود. در نتیجه ، برای افرادی که از خوردن طولانی مدت پرهیز کرده اند بسیار مفید خواهد بود. پنیر کلوچه (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک رژیم غذایی مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، نوع خوب چربی و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین او)

همانطور که می دانید، پروتئین او این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از خواب پروتئین وی را مصرف می کنند. یک پیمانه از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین وی به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل های غذایی را با غذا جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید ، اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش محتوای چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر سیم

جو دوسر منبع غنی کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را افزایش دهید
  • میزان چربی را کاهش دهید
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای با شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه هستند.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری را نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور کلی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی مهم است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها تأمین می شود. بدن خود را به یاد داشته باشید فیبر و سبزیجات نیاز به هضم مناسب و جذب مواد مغذی.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر می خواهید حجم عضلات را افزایش دهید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید اگر چربی های سالم برای رشد ماهیچه های شما ضروری هستند. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد ایفا می کند. تولید کافی این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع و غیر اشباع خوب هستند. شما می توانید آنها را در ماهی آزاد ، انواع دیگر ماهی ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و در غلات مختلف پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای افزایش توده عضلانی و رسیدن به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به طور خلاصه ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییرات مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا ساختن ست قطره ای به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایل طولانی بودن ست های ست این است که بسیار موثر هستند. ست های قطره ای میزان افزایش وزن عضلات را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا انرژی داشته باشید و قوی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک مربی قدرتی ، برای حفظ زیبایی نیازی به خوردن غذا ندارید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی در نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری در طولانی مدت و حذف وعده های غذایی م workثر نیست. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، تنوع غذایی خود را افزایش دهید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. هیچ یک از درشت مغذی های پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و hjælper واهد به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

برنزه کننده (برگرفته از مقاله ای از Breakmuscle.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/