چرا آموزش لاغری پا یک تاکتیک است نه یک روش

البته این رژیم غذایی لاغری مخالفین خاص خود را نیز 3 راز درباره کاهش وزن با رژیم کتوژنیک که هنوز از شما پنهان می‌کنند دارد. باید در جریان باشید که رژیم کتو انواع مختلفی دارد که هر کدام از رژیم غذایی خاص خود پیروی می کنند. رژیم غذایی DASH (رویکردهای غذایی برای توقف فشار خون بالا) به طور خاص برای کاهش فشار خون طراحی شده است. بنابراین اگر دچار درد در مفصل زانو هستید و نمیتوانید پیاده روی کنید، میتوانید از ورزشهای دیگر برای تقویت شبکهی گردش خون و قلب خود استفاده کنید. دویدن، دوچرخهسواری، شنا کردن، بوکس، تنیس، رقص و هزاران فعالیت بدنی دیگر را میتوان بهعنوان تمرینات کاردیو معرفی کرد. رژیم کتوژنیک ادعا میکند، میتوانید تمام چربیهایی که دوست دارید بخورید، هرگز احساس گرسنگی نخواهید کرد و حتی عملکرد ورزشی شما افزایش پیدا میکند. پزشک به شما توصیه میکند که بهتدریج غذاهای پرچرب و سالم را به رژیم خود اضافه کنید و در عین حال، مصرف کربوهیدراتها را محدود نمایید. در ابتدا سعی کنید بهتدریج مقدار کالری دریافتی خود را کم کنید، سپس بر روی مقدار کالریای تمرکز کنید که به شما کمک میکند تا بدون سختی و تحمل گرسنگی شدید، وزن کم کنید. برای اینکه بتوانید مقدار کالری دریافتی خود را تنظیم کنید، در ابتدا بهتر است تنقلات شور، شیرین، پرچرب و ناسالم را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

کاهش وزن رژیم کتوژنیک

تنها با حذف این مواد غذایی میتوانید در هفته بیش از یک کیلو وزن کم کنید. اگر علاقهای به مصرف غذاهای دریایی ندارید، با یک متخصص مشورت کنید تا در صورت لزوم مکمل روغن ماهی را برایتان تجویز کند. بهطور کلی نوجوانان ورزشکار نیز مانند بزرگسالان ورزشکار، به یک رژیم پُر کربوهیدرات برای تأمین انرژی، با میزان کافی از پروتئین نیازمندند. ورزش تاباتا که به اسم دانشمند مکتشف آن نامگذاری شده، بسیار ساده و کاربردی است: فقط کافی است یک حرکت ورزشی یا ترکیبی از چند حرکت ورزشی را بهمدت ۲۰ ثانیه انجام دهید. فرقی نمیکند چقدر ورزش میکنید، فقط باید بدانید حتی کمورزشکردن هم باعث سوختن کالری و تقویت ماهیچهها و عضلات میشود. این رژیم بر اساس دریافت کالری از مواد غذایی مانند پروتئین و چربی و دریافت کالری کم از کربوهیدرات است. جای گرفته است. در رابطه با میوهها و سبزیجات هم میتوانید سبزیجات غیر نشاستهای و میوههایی کم کربوهیدرات مانند هویج، کلم بروکلی، اسفناج، توت و ملون استفاده کنید.

رژیم لاغری سریع خانگی

به جای آن، می توانید سیب زمینی سرخ شده را نیز تغییر دهید و از سبزیجات استفاده کنید. در برخی از روزشها مانند بوکس و کشتی که ورزشکار باید قبل از وزنکشی به وزن ایده آل برسد، فرد سعی میکند با عرقکردن وزن خود را به سطح مورد نظر برساند. پیریدوکسین که همان ویتامین B6 است، یکی از مواد مغذی موجود در پنیر نخل است که به کاهش اثرات تهوع صبحگاهی کمک میکند. صرفنظر از همهی کارها در اولین گام بهتر است، مصرف نوشابه را ترک کنید. همچنین بهتر است از پختن گوشت با پودر سوخاری یا برخی از مواد غیرضروری که فقط کالری زیادی دارند، اجتناب کنید. متابولیسم پایه معیاری برای ارزیابی مقدار کالری مورد نیاز بدن است. بهترین زمان برای انجام حرکات سرعتی بعد از بیدارشدن از خواب و قبل از خوردن صبحانه است. هیچ فعالیتی مانند انجام حرکات ورزشی نمیتواند موجب کالریسوزی شود. با تعیین میزان متابولیسم بدن متوجه میشوید که سرعت سوخت و ساز بدنتان چقدر است، چه فعالیتی باید انجام بدهید و چه مقدار کالری باید بسوزانید تا بتوانید به وزن ایدهآل برسید. این درحالی است که با مصرف ۴۰۰ کالری غذای پرچرب نهتنها احساس سیری نمیکنید، بلکه دوست دارید بیشتر هم بخورید. نوشیدن آب قبل از غذا باعث میشود سریعتر احساس سیری کنید و در نتیجه کالری کمتری دریافت میکنید.  This da᠎ta was c​reated  by ​GS A Conten​t  Generator ​DEMO .

رژیم لاغری سریع بدون بازگشت

با این روش در طول روز احساس سیری میکنید و مجبور نیستید برای غلبه بر گرسنگی، کالری بیشتری دریافت کنید. پیاده روی کوتاه، بالا و پایین رفتن از پلهها و شستن ماشین نیز باعث سوختن کالری میشود. شاید رقم بزرگی باشد، اما نباید فراموش کرد که بدن انسان حتی هنگام خوابیدن نیز کالری میسوزاند. دکتر وستین چایلدز میگوید “با پرهیز از کربوهیدراتها و به حداقل رساندن پروتئینی که در روز مصرف میکنید، به طور مؤثری هم قند خون و هم میزان انسولین خود را کاهش میدهید، که به کاهش وزن کمک میکند.”مت سارهوف، مالک و بنیانگذار متد LIV میگوید که برخلاف کربوهیدراتها و پروتئینها، که حاوی ۴ کالری به ازاء هر گرم هستند، چربیها در هر گرم حاوی ۹ کالری هستند، که بهطورکلی انرژی بیشتری در اختیارتان قرار میدهد – که باعث سادهتر شدن کنترل دردهای گرسنگی و باانگیزه ماندن برای تمرین میشود. این دارو می تواند خطر ابتلا به کتواسیدوز دیابتی (عارضه حاد دیابتی که اسیدیته خون را افزایش می دهد) را در این افراد بالا ببرد. با بلند کردن وزنه ها،کالری زیادی می سوزانید و از کند شدن فرآیند متابولیسم بدن خود جلوگیری می کنید، که در حقیقت بر طبق منابع معتبر این کار تاثیری مشترک در فرآیند کاهش وزن به شمار می رود.  Art᠎ic le was creat᠎ed by GSA C ontent Gene rato r DEMO!

محاسبهی کالری کار لذتبخش و سرگرمکنندهای نیست، ولی برای رسیدن به وزن ایده آل باید پشتکار و صبر داشته باشید؛ مطمئن باشید این روشی عالی برای رسیدن به تناسب اندام است. با انجام ورزشهایی مانند دویدن، تکواندو، ایروبیک و طناب زدن میتوانید کالری بیشتری بسوزانید. تخمینزده شده است فواید ۱۰دقیقه طناب زدن، با ۳۰ دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین با استفاده از این نرمافزارها میتوانید تقریبا مقدار کالری همهی مواد غذایی را بهآسانی محاسبه کنید. غذای بخارپز شده در مقایسه با غذاهای سرخشده چربی و کالری کمتری دارند. با جداکردن پوست مرغ بعد از طبخ، چربی کمتری دریافت میکنید. چهار تکه مرغ تا وقتی غذای مناسبی برای یک وعدهی غذایی است که آن را با کره و پنیر آماده نکنید. اگر شما یک رژیم غذایی بسیار کم کالری را مصرف می کنید – فکر می کنم تحت نظارت دکتر، تنها زمانی که رژیم های توصیه شده کلا از ۶۰۰ تا ۸۰۰ کالری توصیه می شود- نیز کتوز اتفاق می افتد.

یا آنکه منجمد نمود و با آن بستنی درست کرد.

وقتی خواب هستید، بدن شما سلولها و بافتهای آسیبدیده را بازسازی میکند، مقداری کالری برای فعالیت اندامهای داخلی اختصاص میدهد و سطح انرژی بدن را به حالت متعادل برمیگرداند. پایین بودن سطح قندخون، بدن را مجبور میکند تا بهدنبال منابع دیگری برای تأمین انرژی بگردد، بنابراین از ذخایر چربی بهعنوان سوخت استفاده میکند. مؤلف این مقاله با مطالعه بر روی جوانان نشان داد که فواید و مزایای ورزشهای انفجاری با تمرینات کاردیو برابری میکند. گزارش منتشرشده در یک مجلهی ورزشی فیزیولوژی نشان داد انجام ورزشهای انفجاری (ورزشهایی که قدرت و سرعت در آنها بالاست) که زمان استراحت کوتاهی دارند، بسیار در کاهش وزن مؤثر است. یکی از باصرفهترین و کمهزینهترین ورزشها برای بهبود عملکرد سیستم قلبی- عروقی، طناب زدن است که میتوان آن را در یک فضای کوچک اجرا کرد. همچنین در این سبک باید مواد غذایی مثل تخممرغ، مرغ و لبنیات را در حد اعتدال مصرف کرد و از گوشت قرمز هم به شکل محدودی استفاده کرد. یا آنکه منجمد نمود و با آن بستنی درست کرد. درست است نوشابه کالری بسیار بالایی دارد ولی با نوشیدن آن سیر نمیشوید. اگر بیشتر از مقدار کالری دریافتی در طول روز کالری بسوزانید، حتما وزن کم میکنید.

راه حل رژیم لاغری سریع

یکی از سادهترین راهها برای کاهش میزان کالری دریافتی در طول روز، حذف فستفودها و نوشابهها از رژیم غذایی است. در منابع مختلف، نشان داده شده است که خوردن صبحانه با مقادیر پروتئین بالا، باعث کاهش ناخنک زدن و کالری دریافتی در طول روز می شود. مصرف بیش از حد چربی باعث افزایش کالری مصرفی و جلوگیری از کاهش وزن میشود. بیش از بیست مطالعه نشان داده است که رژیم کتوژنیک ممکن است به کم کردن وزن و تقویت سلامتی بدنتان کمک کند. بیش از حد از دسر استفاده نکنید. رژیم کتوژنیک کلاسیک که از سال 1920 مورد استفاده است بیشتر به عنوان رژیم لاغری و کاهش وزن شناخته شده است درصورتی که میتواند در درمان برخی بیماری های عصبی نیز مفید واقع شود. این تمرین میتواند مقدار زیادی کالری را در یک دوره کوتاه زمانی بسوزاند. چون اگر به طور منظم وزنه برداری منظمی انجام دهید، کالری اضافی به جای شکم یا سایر قسمت ها روی عضله جمع می شود. این،به این علت است که هرگاه بدن به حالت پایدار میرسد بهترین عملکرد را دارد. هرچند روغن چاقکننده است، اما روغن زیتون حاوی چربیهای اشباعنشدهای است که موجب کاهش کلسترول خون میشود و فواید زیادی دارد.

از روغن زیتون در طبخ غذا استفاده کنید. روغن MCT در داخل بدن متابولیز شده و بیشتر شبیه کربوهیدرات عمل می کند تا چربی. وقتی بسیاری از افراد برای اولین بار رژیم پرچرب و کم کربوهیدرات را امتحان می کنند ، ممکن است روی تمام گوشت های چرب و پنیری که می توانند بخورند تمرکز کنند و مصرف سبزیجات را فراموش کنند. مردم می توانند این غلات کامل را به صورت جداگانه خریداری کرده و در خانه آنها را برای سرو با شیر یا ماست مخلوط کنند. این به نظر منطقی می رسد، زیرا عددی است که مشاهده می شود: آیا از آخرین باری که خود را وزن کرده اید کمتر شده است یا نه. در میان مزایایی که اکثر افراد، حتی توسط برخی از افراد مشهور که اعلام کردهاند این رژیم غذایی را اتخاذ کردهاند، به رسمیت شناخته شدهاند، این امکان وجود دارد که نه تنها وزن، بلکه چربیهای موضعی، سوزاندن تجمعات و اضافه وزن را نیز از دست بدهند. مقدار بالای امگا-۳ در ماهی چرب به کاهش سطح لپتین در بدن کمک میکند. انجام تمرینات سرعتی به ورزشکاران و افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند، کمک میکند تا سرعت چربی سوزی بدن خود را افزایش بدهند. اگر به دنبال روشی سریع برای کاهش وزن هستید، تا انتها با ما همراه شوید.

این کار باعث کاهش ارزش و کیفیت مواد غذایی میشود.

بهترین قرصهای لاغری گیاهی موجود در داروخانهها را بشناسید - نصرینو درواقع تمرینات تاباتا روشی بسیار فشرده و عملی برای آبکردن چربیهای بدن است. این هدف ها باید بی نظیر خوش بینانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید عملی باشد. گاهی کار زیاد، بی خوابی، استرس و خیلی مسائل دیگر باعث میشود فرد خواب کافی نداشته باشد، بههمیندلیل ممکن است نتواند نتیجهی مناسبی از برنامهی کاهش وزن خود بگیرد. این کار باعث میشود سریعتر وزن کم کنید. این کار باعث کاهش ارزش و کیفیت مواد غذایی میشود. با این حال، رژیم کتو ممکن است سطح کلسترول LDL را در برخی افراد افزایش دهد. با این حال، سطح کلسترول LDL آنها تغییری نکرد. بعد از داشتن یک هفته رژیم کتو، بدن به راحتی از چربی ذخیره شده استفاده کرده و آنها را میسوزاند. البته ناگفته نماند که مقداری کاهش وزن به دلیل کاهش وزن آب و به دنبال آن کاهش چربی است. نوشیدن آب در طول روز علاوهبر اینکه موجب کاهش اشتها میشود، پوستتان را نیز شادابتر میکند.

  • سالم بودن= 1.9/5
  • انواع توت ها و بری ها
  • تخم مرغ
  • گوشتهای فرآوری شده
  • احساس سبکی سر و لرزش
  • چای گیاهی به جای نوشابه و آبمیوه
  • استفاده از دستگاه های لاغری
  • دانهها و مغزها

زنجبیل رگهای خونی شما را گشاد میکند و سیر نیز سطح انسولین بدن را کاهش میدهد و البته هر دو موجب افزایش متابولیسم بدن نیز میشوند. وقتی با معدهی خالی ورزش میکنید هیچ گلیکوژن یا قندی وارد خون نمیشود، درنتیجه بدن با تبدیل سلولهای چربی به انرژی، کالری مورد نیاز بدن را تأمین میکند. تنقلات و خوراکیهای مورد علاقهی خود را بههمراه میزان کالری هرکدام یادداشت کنید (هویج، انگور، آجیل یا ماست)، و با نگهداری آنها در بستههای مناسب، در طول هفته هر زمان که احساس نیاز کردید، میتوانید بهراحتی از آنها استفاده کنید. برخلاف تمرینات کاردیو، بهتر است تمرین با وزنه را هر روز انجام ندهید. اگر واقعا بهدنبال کاهش وزن هستید، پس بهتر است با غذاها و تنقلاتی مانند سیبزمینی سرخشده، پیتزا، کیک و شکلات خداحافظی کنید. بهعلاوه برای گوشت سفید نیز میتوانید از مرغ سبز استفاده کنید که بوی کمتری دارند و میزان آنتیبیوتیک نیز در گوشت این مرغها کمتر است. درواقع، ورزشهای انفجاری نوعی ورزش استقامتی است که ورزشکار در مدت کمتری میتواند از تمام مزیتهای ورزش کاردیو بهرهمند شود. هرچند استفاده از مکمل بهاندازهی مصرف خود ماهی مفید نیست، اما میتواند راهی جایگزین برای افرادی باشد که ماهی دوست ندارند. اما گاهی برای کاهش وزن سریع یا در کوتاه مدت چارهای جز امتحان کردن این رژیمها نیست.