کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست نشان دادن کالری بالن کلمه 1 800x252 - معنی کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند کالری موجود در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در حقیقت ، اصلاً اینطور نیست.

وقتی بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی با پرخوری به سادگی بر نمی گردد. می توانید یک توقف بگیرید ، اما به سادگی بر نمی گردد.

رژیم کتوژنیک خوردن کمتر را برای شما بسیار آسان می کند ، پس از سوزاندن ، گلوکز به چربی می رود و ماهیچه های شما را نمی سوزاند.

این بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما وارد می شد دیگر به شما نمی آید.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به دلیل از دست دادن اشتها به طور خودکار کالری کمتری از دست می دهید و متوجه می شوید که به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. تا حد توقف.

هنگامی که به توقف می رسید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه هایی برای رهایی از توقف رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقع ، هر چیزی که برای خروج از ایستگاه اتوبوس لازم است باید به آن منتهی شود کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان اصولی و صحیح نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب از نظر تئوری می توانند سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این پس محدوده ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد همچنین با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد زمانی که متوقف می شوند باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی و تسریع چربی سوزی آنها کند.

البته ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی شما و تامین ریزمغذی ها بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از ایستگاه خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد در بین کالری ها می گویند که این باعث مشکلات و رنج می شود ، ما معتقد نیستیم که شما به خودتان آسیب می رسانید و خود را برای کاهش وزن به زحمت می اندازید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود ، به بدن شوک وارد کنید

ایده های بسیار زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از توقف وجود دارد که همه در واقع به شما کمک می کنند.

شما یک شوک را امتحان می کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که شما برای ایجاد شوک استفاده می کنید هیچ مشکلی برای شمارش کالری و رنج آن ندارند. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

شما می آیید و روزه می گیرید ، می آیید تا زمان روزه خود را کاهش دهید ، می آیید که روزه خود را تغییر دهید.

(البته تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست چقدر ساعت سریع خود را می بندید ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً ساعت سریع خود را در ساعت 12 می شکستید و ساعت 1 می خوابیدید ، باید آن را ببندید. در ساعت 10 و به همان میزان که دوباره آن را داخل می کنید. رطوبت بیشتری را به ارمغان بیاورید و هر چه مدت زمان خوابیدن طولانی تر باشد ، بیشتر روزه خواهید گرفت و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد که یکی آجیل را حذف می کند ، یکی آجیل بیشتری را حذف می کند ، یکی لبنیات را حذف می کند.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نباشد. به اندازه زمانی که به عقب برمی گردید قدیمی نیست ، می توانید این موارد را امتحان کنید تا زمانی که یکی از آنها در نهایت به بدن شما پاسخ دهد و شما از ایستگاه خارج شوید.

رژیم غذایی کتوژنیک کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف شده است؟

البته ، نمی توان جلوی همه را گرفت ، اکثر مردم می توانند به راحتی به وزن دلخواه خود برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تنظیم می کنند تا زمانی که به وزن دلخواه و تناسب اندام خود برسند.

در برخی از افراد ، هورمون لیبیتین گرلین به طور طبیعی باعث مقاومت می شود. اینکه اینها باید با شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک دادید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که البته من دوباره می گویم همه شوک ها در نهایت باید به آنها وارد شود کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید هدایت کردن.

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل رسید؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم زیرا مغز شما یا به قند نیاز دارد یا به کتونهای بدنش که از چربی تشکیل شده است.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای سوزاندن مغز استفاده کند ، و هنگامی که به پروتئین نیاز دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کنند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب بازنگردید. و شوک های ذکر شده را آزمایش کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه خود برسید.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/