چگونه مطالعات موردی می تواند به توسعه تجارت مربیگری سلامت شما کمک کند


خط پایین – فروشنده ثابت. به همین دلیل است که مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.

یک لحظه درباره آن فکر کن. آخرین باری که خریدی انجام دادید بدون اینکه بدانید پول سختی را که خرج کرده اید صرف چه چیزی می کنید؟

این که آیا شما به دنبال یک تجربه ناهار خوری جدید هستید ، در بازار برای یک تخت جدید یا برخی از ضربات واقعاً جالب که باید انجام دهید ، شانس خوبی است که ابتدا یک نظرسنجی انجام دهید. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی بودم که بتواند به تعادل هورمون های من کمک کند و پوست من را شفاف کند ، نظرات بی شماری از مشتریان را به صورت آنلاین خواندم. این بررسی ها در نهایت به من کمک کرد تا پزشکی را انتخاب کنم که مناسب ترین مشکلاتی باشد که با آن روبرو بودم. وقتی می توانستم موفقیتی را که می خواستم و شادی کار با پزشک عمومی را تصور کنم
مرا آورد ، این یک چیز بیهوده بود که باید با آن بروم. هنگامی که می توانستم خودم را به جای بیمارشان تصور کنم ، فروش آسان بود.

آخرین باری را که بدون انجام هیچ گونه تحقیق و تحقیق آنلاین ، از جمله بررسی توصیفات ، بررسی ها و داستان های موفقیت مشتری ، خریداری کردم ، به یاد نمی آورم.

خط پایین – فروشنده ثابت. به همین دلیل است که مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.


مطالعه موردی چیست؟

مطالعه موردی فقط یک شهادت جلالی است ، اما در قالب طولانی تر نوشته شده است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که از فرمت قدیمی درک داستان در ابتدا-وسط پایان استفاده می کند ، جایی که مشتری شما قهرمان داستان است.

با یک مطالعه موردی ، شما یک داستان حل مسئله-تغییر را دنبال می کنید که به ترسیم تصویری کمک می کند که نشان می دهد چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکلی غلبه کرده اند. توصیفات ، داستان های موفقیت و بررسی مشتری به همه ما کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیریم. برخلاف توصیفات یا نظرات اول شخص ، مطالعه موردی یک داستان دقیق تر است ، اما هنوز از دیدگاه مشتری خوشحال شما بیان می شود.

قدرت روایت

مردم داستان خوب را دوست دارند.

از همان دوران کودکی ما با داستانها احاطه شده بودیم. ما خود را در آنها غوطه ور کرده ایم ، از آنها درس گرفته ایم و آنها را نوشته ایم. می توان گفت که قصه گویی به آغاز زمان باز می گردد. این همان چیزی است که تاریخ ما را تشکیل می دهد و به نوبه خود آینده ما را رقم می زند. داستانها همه جا هستند ،
به همین دلیل ما آنها را به خوبی متصل می کنیم.

مطالعات موردی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکل یا درگیری غلبه کرده اند. مانند هر داستان خوب ، مطالعات موردی به خواننده کمک می کند تا در عین ارتباط داستان را درگیر کند.

این به راهنمای شما کمک می کند تا خود را به جای مشتری تصور کنند و به مخاطبان نشان می دهد که محصول یا خدمات شما در نهایت چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. برخلاف سایر مواد بازاریابی ، مطالعات موردی از دیدگاه مشتری شما انجام می شود و آنها را به شخص ثالث قوی تبدیل می کند.
تصویب.

یک مطالعه موردی عالی می تواند به مشتریان شما این احساس را بدهد که شما بهترین یا تنها راه حل مشکل آنها هستید.

اثبات اجتماعی

این روزها ، این کافی نیست که بگوییم محصول ما به شما در حل مشکلات a ، b و c کمک می کند. برای تأیید ادعای خود به بازاریابی دهان به دهان نیاز دارید. ما باید به مشتریان خود نشان دهیم ، نگویید – و اثبات اجتماعی این کار را انجام می دهد.

بر اساس یک نظرسنجی بازاریابی B2B ، 94 درصد از مصرف کنندگان قبل از تصمیم نهایی خرید خود ، برای بررسی سایر نظرات مشتریان آنلاین می شوند. به عنوان مصرف کننده ، ما روندها و اقدامات دیگران را قبل از خود دنبال می کنیم.

آنچه مطالعات موردی را بسیار م effectiveثر می کند این است که آنها بر تجربه دست اول مشتری شما تمرکز می کنند و به افرادی واقعی نشان می دهند که قبلاً محصول یا خدمات شما را آزمایش کرده اند. تأثیر همتا به همتا نشان دهنده مشتریان شما است. دیدگاه ها و نه فقط کسب و کار شما ، که می تواند به عنوان خود خدمت به مصرف کنندگان توصیف شود.

فرض کنید شما یک مربی تغذیه جامع و متخصص در مسائل گوارشی هستید. مشتریان شما به دنبال شخصی هستند که بتواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و درک کنند که در چه شرایطی هستند.

آنها فقط نیازی ندارند که شما بگویید می توانید به آنها کمک کنید احساس بهتری داشته باشند. شما باید به آنها مدرک واقعی بدهید که ثابت کرده اید به دیگران نیز مانند آنها کمک کرده اید.
هنگامی که آنها بتوانند خود را به جای مشتری خود تصور کنند ، به احتمال زیاد بعد از کار با شما نیز خود را سالم تر می بینند. این روش بیشتر به عنوان ریخته گری “آینده” شناخته می شود ، جایی که مصرف کنندگان می توانند پس از استفاده از محصول یا خدماتی که ارائه می دهید ، آینده خود را ببینند.

شواهد اجتماعی یا نفوذ همتایان یک میانبر در فرایند تصمیم گیری ما ارائه می دهد.

منبع مفید برای فروش

این که آیا شما یک کارآفرین انفرادی هستید یا یک تیم فروش پشت سر دارید ، مطالعات موردی یک منبع مفید برای صحبت با رهبران و بستن فروش است.
وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی برای هورمون هایم بودم ، می خواستم از بیمارانی که با مشکلاتی مشابه من روبرو بودند ، بشنوم. من تمایل داشتم از کسانی که نمی توانستم بگذرم
شخصاً به آن مربوط می شود

داشتن تعداد انگشت شماری از موارد موردی مختلف که مشکلات متفاوتی را که مشتریان شما با آن روبرو بوده اند برجسته می کند ، به شما این امکان را می دهد که هنگام تماس با سرب تماس بگیرید. به سادگی آنها را به مطالعه موردی نشان دهید که بیشتر شبیه مشکلی است که با آن روبرو هستند تا بتوانند ارتباط برقرار کنند و
همچنین نتیجه مثبت آنها را با شما تصور کنید.

همیشه سبز است – نه مثل درخت …

برخلاف برخی از محتوای بازاریابی مانند یک وبلاگ یا پست رسانه های اجتماعی موردی است که همیشه سبز است و می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد.

محتوای مطالعه موردی هرگز از مد نمی افتد زیرا حول یک موضوع {یا مشکل / درگیری در این مورد} می چرخد ​​که همیشه مربوط به گروه خاصی از مصرف کنندگان خواهد بود.

مشتریان همیشه به دنبال نظرات و نظرات مرتبط دیگر خواهند بود ، بنابراین مطالعات موردی برای سالهای آینده به نمایندگی از شما ادامه خواهد داشت.

به طور خلاصه ، مطالعات موردی آزمون زمان را پشت سر می گذارند و همچنان بر اعتماد و اعتبار شرکت تأثیر می گذارند.

چگونه می توان یک شرکت کننده خوب در مطالعه موردی پیدا کرد

یافتن یک موضوع خوب برای متمرکز کردن مطالعه موردی شما چیزی فراتر از انتخاب اولین مشتری راضی است که به راه شما می آید. شما باید داستانی را پیدا کنید که بتواند مربوط به مخاطبان شما باشد ، داستانی که آنها را جذب کند و به آنها احساس کند که بخشی از تحول هستند.

همه مشتریانی که با آنها کار می کنید یک مشتری مطالعه موردی خوب نخواهند بود. در حالت ایده آل ، شما می خواهید شخصی را انتخاب کنید که می خواهد داستان خود را با مخاطبان خود {هر چقدر هم که خام باشد} به اشتراک بگذارد و بیش از آنکه مایل باشد یک بیلبورد برای کسب و کار شما باشد.

در اصل ، موفقیت آنها با محصول یا خدمات شما تا حد زیادی به دیگران نشان می دهد که آنها نیز باید به کسب و کار شما اعتماد کنند.

چگونه می توان مطالعات موردی خود را بازیافت کرد

هر صاحب مشاغل بهترین ضربه را می خواهد و من مایلم شرط ببندم که شما هیچ تفاوتی با هم ندارید. برای استفاده بیشتر از مطالعات موردی ، چندین روش منحصر به فرد وجود دارد که می توانید از آنها مجددا استفاده کنید. مطمئناً می توانید یک صفحه اختصاصی از داستانهای موفقیت داشته باشید که همه آنها را در آن قرار دهید ، اما اینطور است
تنها یک راه برای استفاده از آنها

چرا چند مورد از این موارد را نیز امتحان نکنید:

  • آنها را در کمپین ها و خبرنامه های بازاریابی ایمیلی خود قرار دهید
  • آنها را به امضای ایمیل شرکت خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و مقالات چاپی استفاده مجدد کنید
  • تیم خود را برای ارائه های فروش و صندلی ها در اختیار آنها قرار دهید
  • آنها را دوباره در همه سایت های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید

و این فقط یک شروع است!

آیا می دانستید که مصرف کننده معمولی باید پیام شما را هفت بار قبل از فشار دادن دکمه “خرید” بشنود؟

هرچه بیشتر از مطالعات موردی خود استفاده مجدد کنید ، این احتمال وجود دارد که پیام بازاریابی شما در مخاطبان شما فرو رود. آنها می گویند هرچه بیشتر ، بیشتر سرگرم کننده تر!

بنابراین به من بگویید ، چگونه از مطالعات موردی در تجارت خود استفاده خواهید کرد؟

آیا آماده دریافت یک حرفه حرفه ای و ساده سازی تجارت تغذیه خود هستید؟

ثبت نام کن برای آزمایش 15 روزه بدون ریسک و تمرین تغذیه خود را به سطح بعدی برسانید.

سوالات؟

یک ایمیل مستقیم به ما در [email protected] ارسال کنید

نظرات



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/