ورزش برای چاقی در پاها پاهای مناسب و زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی بر زیبایی بدن دارد؛ به خصوص در زیبایی بدن زنان. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به خصوص در ناحیه ران ، که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در برابر چاقی در پاها تمرین کنید. در اینجا ما شما را با روش های مبتنی بر ورزش برای چاق شدن پا آشنا می کنیم.

تمریناتی برای چاقی در پاها

ورزش برای چاقی در پاها

در دنیای امروز ، جایی که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راههای زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی ماندگار و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن ران به شما معرفی شده است ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد یا دوام چندانی نداشته باشد. حال چند تمرین برای پرکردن پاها را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از این تمرینات و ورزش ها بتوانید پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکوات پایین بدن به عنوان تمرینی برای چاقی پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، چمباتمه زدن در قسمت پایین بدن است. این حرکت مستقیماً روی ماهیچه های پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. انجام حرکت اسکوات ، تنه و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را حرکت می دهد و با استفاده از این تمرین می توانید پاهای زیبا و پرپشتی داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کنید و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا برای پایین آمدن بهتر است زانوها را خم کنید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت اسکوات هستید ، زانوهای شما اصلاً نباید از پنجه پا بیرون زده باشد. هنگامی که موقعیت بدن شما درست است ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، چند ثانیه مکث کنید و سپس به سمت اولتون برگردید.

• حرکت را شروع کنید

حرکت دیگری که به داشتن پاهای چاق و زیبا کمک می کند ، حرکت پرتاب است. این حرکت ماهیچه های پای شما را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل در بدن شما کمک می کند. برای انجام حرکت پرتاب ، بدن خود را تنظیم کرده و کاملا صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست شما باید جلو بیاید. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی پنجه پا قرار نگیرد.

زانوهای چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما نباید به زمین برخورد کند. پس از انجام این تمرین ، 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به محل خود بازگردید. می توانید 10 بار برای هر پا پرتاب کنید.

ورزش برای چاقی ران

ورزش برای چاقی ران

در قسمت قبل با مجموعه ای از تمرینات چاقی پا آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر فوری روی پری پاهای شما نداشته باشد ، اما اگر آن را به شیوه ای سالم تبدیل کنید و به طور منظم این کار را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که خوش فرم ترین و زیبا ترین پاها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. اکنون در این قسمت ما شما را با یک سری تمرینات برای پرکردن پاها آشنا می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها رانهای پاتون را در فرم خوب و زیبا قرار دهید.

معمولاً پرکردن و فرم دادن ران ها برای خانم ها بسیار مهم است و باعث می شود همه لباس هایی که می پوشند جذاب و زیبا به نظر برسند. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل به اسکوات برای چاقی پا اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. ورزش اسکوات گوبل را انجام دهید تا رانهای پاتون در فرم خوب و زیبایی قرار گیرند.

برای انجام این تمرین ، مانند اسکوات که به شما گفتیم ، با این تفاوت که باید پاها را کمی بیشتر از شانه ها باز کنید. به این ترتیب ، عضلات چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات ورزش اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن اسکوات انجام دهید.

• تخته دوار

ورزش دیگری که برای چاقی ران بسیار مثر است چرخش پلانک است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین قرار بگیرد و بعد از اینکه تمام بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، وزن کل بدن خود را با انگشتان پا و ساعد خود ، که هر دو روی زمین هستند ، حمل کنید.

حالا دست چپ خود را از روی زمین بلند کنید و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، دست خود را کاملاً مستقیم به سمت بالا بلند کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا دست خود را با چرخش کل بدن به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای دست بعدی و طرف بعدی بدن خود انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و کمر شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها نباید به هیچ وجه زمین را خم کرده یا لمس کنند و به طور کلی شکم شما باید کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پل تک لگن

پل تک لگن

یک باسن لگن یک ورزش برای چاقی پا و همچنین باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. شما باید این تمرین را با پشت کاملاً صاف روی زمین و دست ها در کنار بدن انجام دهید. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

حالا با استفاده از یکی از پاها و قدرت بالاتنه ، یکی از پاهای خود را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. این کار را باید با قدرت پای خود که هنوز خم شده است و ماهیچه های شکم انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاها انجام دهید.

• به طرفین شروع کنید

راه اندازی برای مهمانی ها

تمرین دیگر برای پر کردن پا شروع به طرفین است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا چاق شود و در وضعیت خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین ، بایستید و دستان خود را روی قفسه سینه نگه دارید ، تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که می توانید به سمت راست بیاورید.

پاتون باید راست باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشتان پا بیرون بیاید و باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید که وقتی در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید و سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

فیلم های ورزشی برای پاهای اضافه وزن

تا کنون تعدادی حرکت مفید و م forثر برای چاقی پا معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب آموزش چاقی پا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و پاهایی زیبا داشته باشید. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم حرکات ورزشی برای چاقی در پاها کمک بگیرید. مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به خاطر داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر هرگز نتوانید تمرین کنید.

بنابراین اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، فیلم آموزشی را تماشا کنید و به جزئیات با دقت توجه کنید ، بهتر است. فیلم آموزشی به نکات مهم و قابل توجهی اشاره می کند و شما حتی اگر قبلاً با ورزش و تمرینات ورزشی آشنا نشده اید ، می توانید با تماشای این فیلم بسیار خوب و عالی تمرین کنید.

چکیده

در این قسمت تعدادی تمرین برای پر کردن پاهای شما معرفی کرده ایم. اکثر افرادی که بدن باریکی دارند می خواهند پاهای آنها چاق و خوش فرم باشد. مخصوصاً خانم هایی که حساسیت خاصی به این مشکل دارند.

ما سعی کردیم مجموعه ای از تمرینات که به پرکردن و ساختن عضلات ساق پا کمک می کند را در این قسمت معرفی کنیم تا بتوانید با این تمرین پاهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید تمرینات را با مرور نظریه به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/