وایلد فورد سوپرون با ۱۹۷۳ اسب بخار قدرت معرفی شد


جدیداکنون می توانید به مقالات فاکس نیوز گوش دهید!

این باید مردم را در اسکله بارگیری تحت تاثیر قرار دهد.

فورد پرو Electric SuperVan یک کامیون مسابقه ای سفارشی است که به عنوان ویترینی برای تلاش های این برند در زمینه الکتریکی سازی طراحی شده است.

این ماشین ظالمانه این آخر هفته در جشنواره سرعت گودوود در بریتانیا به نمایش در می آید

در این رویداد توسط رومن دوما قهرمان دو دوره ۲۴ ساعت لمانز هدایت خواهد شد.

فورد پرو الکتریک سوپرون فناوری جدید پیشرانه این خودروساز را به نمایش می گذارد.

فورد پرو الکتریک سوپرون فناوری جدید پیشرانه این خودروساز را به نمایش می گذارد.
(آب کم عمق)

این خودرو چهارمین خودرو از سری سوپرون‌ها است که به سال ۱۹۷۱ بازمی‌گردد، زمانی که فورد بدنه ترانزیت را به دور شاسی یکی از خودروهای مسابقه‌ای GT40 برنده لمانز (همانطور که در «فورد در برابر فراری» نشان داده شد) پیچید تا ترانزیت جدید را تبلیغ کند.

سوپرون 1971 بر روی شاسی یک ماشین مسابقه ای فورد GT40 ساخته شد.

سوپرون ۱۹۷۱ بر روی شاسی یک ماشین مسابقه ای فورد GT40 ساخته شد.
(آب کم عمق)

یک خودروی جدید در سال ۱۹۸۴ بر اساس خودروی مسابقه ای استقامتی فورد در آن دوران و سومی در سال ۱۹۹۴ که توسط فرمول یک فورد کازورث V8 ساخته شده بود، دنبال شد.

سوپرون 1984 از پلت فرم ماشین مسابقه ای استقامتی فورد C100 اصلاح شده استفاده می کرد.

سوپرون ۱۹۸۴ از پلت فرم ماشین مسابقه ای استقامتی فورد C100 اصلاح شده استفاده می کرد.
(آب کم عمق)

SuperVan جدید با همکاری فورد پرفورمنس و سازنده خودروهای مسابقه ای اتریشی STARD است که با شاسی یک ون برقی سفارشی E-Transit شروع شد، اما تقریباً همه چیز را جایگزین کرد.

سوپرون 1994 از یک V8 فرمول یک نیرو می گرفت.

سوپرون ۱۹۹۴ از یک V8 فرمول یک نیرو می گرفت.
(آب کم عمق)

SuperVan دارای بدنه کامپوزیتی با برخی عناصر استایلی است که شبیه خودروی مسابقه‌ای فورد GT است، از جمله گلخانه مخروطی آن با بدنه جریان‌دار و دیفیوزر بزرگ عقب.

Electric SuperVan دارای بدنه کامپوزیتی است که با ویژگی های آیرودینامیکی تولید نیروی رو به پایین طراحی شده است.

Electric SuperVan دارای بدنه کامپوزیتی است که با ویژگی های آیرودینامیکی تولید نیروی رو به پایین طراحی شده است.
(آب کم عمق)

همه اینها توسط یک قاب فضایی فولادی پشتیبانی می شود و فضای داخلی به جز کنترل های راننده و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ مانند آنچه در فورد موستانگ Mach-E و F-150 Lightning وجود دارد، خالی شده است.

فضای داخلی SuperVan الکتریکی مجهز به یک کنترلر صفحه لمسی مشترک با خودروهای الکتریکی تولیدی فورد است.

فضای داخلی SuperVan الکتریکی مجهز به یک کنترلر صفحه لمسی مشترک با خودروهای الکتریکی تولیدی فورد است.
(آب کم عمق)

پیشرانه از چهار موتور الکتریکی با خروجی ترکیبی ۱۹۷۳ اسب بخار (۲۰۰۰ اسب بخار یا متریک اسب بخار)، یک بسته باتری ۵۰ کیلووات ساعتی و کنترل‌های قدرت تشکیل شده است که می‌تواند سناریوهای خروجی بالا را مدیریت کند.

SuperVan از چهار موتور الکتریکی با خروجی ترکیبی 1973 اسب بخار نیرو می گیرد.

SuperVan از چهار موتور الکتریکی با خروجی ترکیبی ۱۹۷۳ اسب بخار نیرو می گیرد.
(آب کم عمق)

ما SuperVan را با ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت تمام الکتریکی به قرن بیست و یکم می آوریم تا هیجانی بی نظیر و استایلی بی نظیر با الهام از E-Transit Custom جدید. اما عملکرد تماماً به اسب بخار نیست – قدرت پردازشی Electric SuperVan به این معنی است که مهندسان می توانند مارک راشبروک، مدیر جهانی Ford Performance Motorsports، گفت: از داده‌های بی‌درنگ خودرو برای بهینه‌سازی عملکرد آن، درست مانند یک ماشین مسابقه‌ای سطح بالا استفاده کنید.

SuperVan اولین نمایش خود را در جشنواره سرعت گودوود خواهد داشت

SuperVan اولین نمایش خود را در جشنواره سرعت گودوود خواهد داشت
(آب کم عمق)

برنامه‌نویسی SuperVan شامل حالت‌های رانندگی مختلفی است که ویژگی‌های آن را برای رانندگی در پیست، مسابقه درگ، دریفت و غیره تغییر می‌دهد، و حتی شامل تنظیمات «تمیز کردن تایر» می‌شود که ترمزها را در یک طرف قفل می‌کند در حالی که طرف دیگر باعث فرسودگی می‌شود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

نسخه تولیدی E-Transit نمی تواند این کار را انجام دهد. این یک ون دیفرانسیل عقب با ۲۶۶ اسب بخار قدرت و مسافت ۱۲۶ مایل در هر شارژ است که در ایالات متحده از ۵۱۸۸۰ دلار شروع می شود.