نحوه گرم شدن قبل از بدنسازی || قبل از تمرین گرم شوید ||


نحوه گرم کردن قبل از بدنسازی / گرم کردن قبل از تمرین

با این برنامه های گرم کردن سریع و همه کاره ، برنامه بدنسازی خود را به حداکثر برسانید! فقط در 15 دقیقه ، شما برای هر برنامه آموزشی که انجام می دهید ، آمادگی بهتری دارید. هرکسی که متعهد به تناسب اندام و قوی باشد ، تمام تلاش خود را در طول تمرین انجام می دهد. هیچ کس 100٪ مواقع تمرینات خوبی انجام نمی دهد ، اما هیچ احساسی بهتر از خروج از سالن ورزش یا اتاق وزنه با دانستن اینکه تمرینات خوبی را تجربه کرده اید وجود ندارد.

خلاصه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

  • هدف اصلی: وضعیت عمومی
  • نوع تمرین: جدا شده {جدا شده}
  • سطح آموزش: مبتدی
  • مدت زمان برنامه: 8 هفته
  • مدت زمان هر تمرین: 15 دقیقه
  • تجهیزات لازم: هالتر ، کمربند ، وزن بدن ، فوم غلطک ، زنگ دیگ بخار

ما باید در مورد آن صحبت کنیم نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی اجازه بدهید صحبت کنیم. چقدر زمان خود را برای گرم کردن و آماده شدن برای تمرینات آینده صرف می کنید؟ برای بیشتر افراد ، این گرم کردن شامل حرکات دست و چند حرکت کششی سبک است و سپس بلافاصله بلافاصله به سمت وزنه می روند! اختصاص زمان کوتاه برای آماده شدن برای هر جلسه آموزشی می تواند بر آینده هر مجموعه و حداکثر اثربخشی آن تأثیر بسزایی بگذارد. علاوه بر آرامش ماهیچه ها ، سیستم قلبی عروقی ، تنفسی ، عصبی و حتی اسکلتی شما نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی 15 دقیقه را صرف آماده سازی ذهن خود کنید. همچنین می تواند خطر آسیب جدی را به حداقل برساند ، زیرا بدن شما قبلاً به انجام فعالیتهایی با شروع جدی عادت کرده است.

قبل از شروع ورزش بدن خود را گرم کنید
قبل از شروع ورزش بدن خود را گرم کنید

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

باید بدانید که کشش عضلات سرد هرگز ایده خوبی نیست. این یک راه آسان برای آسیب رساندن به خود قبل از شروع ورزش است. همیشه حرکات باید قبل از انجام حرکات کششی انجام شوند. حتی یک کار ساده مانند پیاده روی سه دقیقه ای می تواند به شما در شروع گرم کردن کمک کند. پس از حرکت بدن ، کشش می تواند مفید باشد. راه دیگر گرم کردن م isثر تمرکز بر تثبیت است. موقعیت هایی مانند پلانک و چمباتمه زدن می تواند در بیدار شدن این رشته های ماهیچه ای بسیار مثر باشد. آنها همچنین می توانند به بهبود دامنه حرکتی و توانایی انقباض کمک کنند.

سه روش معمول برای گرم کردن بدن

شما هر بار که قسمت خاصی از بدن را تمرین می دهید از سه یا چهار تمرین یکسان استفاده نمی کنید زیرا بدن می تواند خود را با این حرکات وفق دهد. بنابراین ، استفاده از چند تمرین گرم کردن ایده خوبی نیست. تنوع می تواند چاشنی زندگی و تناسب اندام باشد. بنابراین ، سه روال 15 دقیقه ای در اینجا گنجانده شده است ، بنابراین می توانید از زمان آماده سازی که انجام می دهید حداکثر استفاده را ببرید. خارج از شروع هر تمرین ، تعداد زیادی تمرین و گزینه مختلف برای کار وجود دارد. آنها نه تنها به شما در آماده شدن برای تمرین بعدی کمک می کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا ورزشکار بهتری شوید. چند نکته قابل توجه در این زمینه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی :

  • این برنامه گرم کردن را با خیال راحت در برنامه ورزشی خود مطابق میل خود پیاده کنید. آموزش عایق فعلی شما درنهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرمایش استفاده می کنید.
  • این برنامه گرم کردن را با خیال راحت در برنامه ورزشی خود مطابق میل خود پیاده کنید. آموزش عایق فعلی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرمایش استفاده کنید.
  • این برنامه گرم کردن را با خیال راحت در برنامه ورزشی خود مطابق میل خود پیاده کنید. آموزش عایق فعلی شما درنهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرمایش استفاده می کنید.
  • اگر نمی توانید با این تمرینات تکرارها یا زمانهای توصیه شده را انجام دهید ، بهترین کار را انجام دهید و به دنبال بهبود باشید.
  • خوب است از گزینه های دیگری که به آنها دسترسی دارید استفاده کنید ، مانند دستگاه هوازی به جای پیاده روی. این تمرینات طوری طراحی شده اند که افراد بتوانند آنها را انجام دهند. اگر فکر می کنید مفید است ، به جایگزین ها یا گزینه های چالش برانگیزتر بروید.

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی برای عضلات پایین بدن

این یک برنامه است که می تواند برای برخی از لیفتراک های متوسط ​​و پیشرفته که می خواهند روی قسمت های خاصی از بدن تمرکز کنند استفاده شود. این برنامه را با هر برنامه روزانه پا ترکیب کنید و به نتایج دلخواه برسید. این امر به ویژه در مورد عضلات پایین تنه صادق است. به عنوان مثال ، عمل چرخاندن فوم غلطک در کنار بدن است. اگر فوم غلطک ندارید ، می توانید از توپ تنیس یا توپ طبی برای ساخت غلتک استفاده کنید. همچنین شامل حرکت و مهار تک پا است. تمرکز کنید تا بتوانید کشش و انقباض ناحیه مورد نظر را احساس کنید. در نهایت ، حرکاتی برای وسط {شکم} و شانه ها وجود دارد. این به این دلیل است که آنها می توانند نقش ثانویه ایفا کنند. به اسکات فکر کنید. ماهیچه های اصلی شما باید بتوانند در حالت اسکوات بمانند و بدن خود را تثبیت کنند. شانه ها همان چیزی هستند که هالتر روی آن قرار دارد ، بنابراین باید آماده شوند.

تمرین هفت تکرار / زمان باقی مانده
پیاده روی سریع 1 30 دقیقه 30-45 ثانیه
وزن پا ایستاده 1 15 30-45 ثانیه
رول فوم را به طرف بدن بچرخانید 1 30 ثانیه ، هر طرف 30-45 ثانیه
ددلیفت وزن بدن تک پا 1 15 ، هر طرف 30-45 ثانیه
اسکات بدون وزنه 1 15 30-45 ثانیه
اسکات بی وزن (نگه دارید) 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
سوپرمن 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
پلانک 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
طناب کش 1 15 30-45 ثانیه

حتما بخوانید: کاهش سریع وزن با 4 روش در روز

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی برای عضلات بالای بدن

این تمرین روتین گرم کردن می تواند توسط افرادی که خارج از مرحله مبتدی هستند استفاده شود. این که آیا شما یک برنامه ورزشی جداگانه را دنبال می کنید یا کل قسمت بالای بدن خود را در یک جلسه تمرین می دهید ، این تمام است نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی قابل استفاده برای هر برنامه تمرینی بدنسازی. هیچ پشتیبانی ساکن وجود ندارد ، اما این کشش های غیرطبیعی در هدف قرار دادن ماهیچه های پشت ، بالای پشت و حتی دوسر مفید خواهد بود. نشستن و دراز کشیدن عضلات اصلی شکم را به چالش می کشد و اسکوات به افزایش دمای بدن کمک می کند و پاها را برای ایجاد ثبات در بدن در طی برخی تمرینات بالاتنه آماده می کند.

حتما بخوانید: تمرینات تقویت عضلات در قسمت فوقانی بدن

گرم کردن قبل از تمرین به اندازه ثبت یک رکورد شخصی جدید یا دنبال کردن پمپاژ عضلانی هیجان انگیز نیست ، اما وقت گذاشتن برای آماده شدن برای این 15 دقیقه می تواند تجربه را حتی بهتر کند. این تمرینات همچنین نیازی به صرفه جویی در باشگاه ندارند. از آنها در صبح یا زمانی که احساس می کنید نیاز به انجام برخی فعالیت ها دارید استفاده کنید. اگر به مدت طولانی بنشینید ، گرم کردن کل بدن می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه ها را اجرا کنید ، و آنها را برای خود بسازید ، و مزایای آن را احساس کنید.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید ورزش و تغذیه و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری دیدن.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/