نان موز بلوبری بدون گلوتن با بلغور جو دوسر


یک نان از این نان موز کم قند (طبیعی شیرین شده) بپزید که با زغال اخته آبدار ترکیده شده است! این نان سریع با بلغور جو دوسر برای یک میان وعده سالم بدون گلوتن در هر زمان از روز تهیه می شود!

اگر این دستور غذا را دوست دارید ، باید این نان موز شگفت انگیز شکلاتی و کلوچه های موز مورد علاقه من را امتحان کنید!

نان موز بلوبری ساخته شده از بلغور جو دوسر در زمینه سفید ، برش های ضخیم

من آماده هستم که در مورد دستور العمل های مافین و کیک های سریع با پلیس قند تماس بگیرم.

آیا به دستور العمل هایی با نان کدو تنبل ، کدو و موز توجه کرده اید که حاوی مقدار نامناسبی شکر هستند؟ دستور العمل ها و مغازه ها همان را خریداری کردند ، ما همه گیر بمب قند مافین / نان سریع داریم!

این مشکل به دلایل زیادی وجود دارد:

  1. تنها چیزی که مزه می کنید شکر است! دلتان برای کدو تنبل خاکی ، موز طبیعی شیرین ، گردوی ترد ، بلوبری ترش و شیرین تنگ شده است.
  2. ما مافین و نان های تند را نسبتاً سالم می دانیم. بسته ها را بسته بندی می کنیم و در جعبه های ناهار بچه هایمان قرار می دهیم. آنها برای صبحانه به عنوان یک وعده غذایی تقویت کننده برای شروع روز سرو می شوند و در واقع فقط یک تکه کیک مبدل شده است.

بگذارید واضح بگویم – من هیچ مشکلی با دسرها و کیک ها ندارم ، من ترجیح می دهم کلوچه ها و نان های سریع من در یک دسته بندی به تنهایی تهیه شوند.

من اینجا هستم تا این معضل را حل کنم! کلوچه های مافین و دستورهای نان سریع که شهر دیوانه ای خوشمزه هستند و قند کمتری دارند. برنده!

این چالش سختی نیست دوستان من!

  • شما همیشه می توانید یک صفحه از کتاب من را بردارید و قند موجود در دستور غذا را کاهش دهید. من همیشه این کار را انجام می دهم.
  • همچنین جایگزینی شکر تصفیه شده با شیرین کننده های طبیعی مانند شربت افرا ، عسل یا شکر نارگیل را در نظر بگیرید.
  • میوه به طور طبیعی شیرین است ، وقتی موز ، توت یا هر میوه ای را اضافه می کنید ، می توانید به راحتی شکر اضافه شده در دستور غذا را کاهش دهید.

هنگامی که قند خود را کاهش می دهید ، بدن شما تنظیم می شود و انگار وقتی یک چیز خیلی شیرین است یک سیستم هشدار داخلی دارید. زبان شما سوزن سوزن می شود ، شاید دچار سردرد شوید. نکته نهایی این است که ما در مورد میزان قند موجود در بدن خود انتخاب داریم. من عاشق کار با دستور العمل هایی هستم که حاوی شیرین کننده های تصفیه نشده و مقدار زیادی مواد مغذی هستند ، به طوری که آنچه را در جعبه ناهار کودک خود و روی میز قرار می دهید ، به خانواده شما تغذیه ای را می دهد که سزاوار آن هستند.

بیا آشپزی کنیم!

مواد لازم برای نان موز بلوبری تهیه شده از بلغور جو دوسر

مواد اولیه و جایگزین ها

اندازه ها و ترکیبات دقیق را می توانید در کارت دستور در انتهای این پست مشاهده کنید.

  • موز – به تنهایی به تنهایی شیرین است! دستور العمل های زیادی وجود دارد که از موز به تنهایی به عنوان شیرین کننده استفاده می کند. برای تهیه نان موز خوب ، می خواهید مطمئن شوید که موز قهوه ای است یا حداقل شروع به قهوه ای شدن می کند. این نشان دهنده افزایش شیرینی است و اطمینان می دهد که له کردن موز به راحتی ترش است!
  • جو دوسر – بلغور جو دوسر برای این دستور غذا یا بلغور جو دوسر مناسب است. برای تهیه سریع بلغور جو دوسر ، جو دوسر را مخلوط می کنید. توصیه می کنم در صورت مخلوط کردن و استفاده در غذاهای پخته از “جو دوسر سریع” دوری کنید ، زیرا ممکن است کمی چرب شود.
  • تخم مرغ – تخم مرغ های ارگانیک بزرگ.
  • شکر نارگیل – این انتخاب مورد علاقه من برای شکر تصفیه نشده است. به راحتی می توانید شکر افرا یا شکر قهوه ای را جایگزین کنید.
  • روغن آووکادو – روغن نارگیل یا کره نیز م workثر است
  • بلغور جو دوسر – یا شیری که در دست دارید
  • عصاره وانیل و عصاره بادامt – افزودن کمی عصاره بادام به نان موز یک جادوی محض است.
  • زغال اخته – تازه چیزی است که من در این دستور غذا استفاده کردم ، اما شما همچنین می توانید به راحتی از یخ زده استفاده کنید.

ابزارهایی که می خواهید استفاده کنید:

تازه از فر خارج شده در قالب نان آبی بلوبری موز نان تهیه شده با بلغور جو دوسر

طرز تهیه نان موز بلوبری بدون گلوتن با بلغور جو دوسر

  • فر را روی 350 درجه گرم کنید.
  • روی یک قالب ساده با کاغذ روغنی بچینید.
  • موز را با چنگال در یک کاسه مخلوط کنید. تخم مرغ ، شکر ، روغن ، شیر و عصاره ها را مخلوط کرده و هم بزنید.
  • مواد خشک: بلغور جو دوسر ، نمک ، بیکینگ پودر و بیکینگ پودر را در یک کاسه جداگانه ترکیب کنید. هم بزنید تا ترکیب شود.
  • مواد مرطوب را داخل مواد خشک بریزید و با هم مخلوط کنید.

خمیر نان موز زغال اخته که با بلغور جو دوسر و بلوبری مخلوط شده است

  • زغال اخته را داخل آن بریزید و مقداری را ذخیره کنید تا روی آن تزئین شود.
  • به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز قرار داده شود ، تفت دهید.

خمیر نان موز بلوبری ساخته شده با بلغور جو دوسر

نکاتی برای تهیه نان موز بلوطی بلغور جو دوسر مرطوب

  1. زیاد پخت نکنید. این قانون طلایی است. اگر نان را به مدت طولانی در فر بگذارید خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد.
  2. دستور العمل را دنبال کنید و همه مواد مایع را در آن قرار دهید. این باید اطمینان حاصل کند که نان موز مرطوب و نرم دارید.
  3. خمیر را زیاد کار نکنید. وقتی مواد را مخلوط کردید ، خمیر را در قالب بریزید و بپزید. خمیر زیاد کار شده از بلغور جو دوسر می تواند بافت لاستیکی ایجاد کند.

نان موز زغال اخته را که با بلغور جو دوسر تهیه شده و لقمه ای از آن بیرون آورده اید ، نزدیک کنیدسوالات متداول:

طرز تهیه بلغور جو دوسر:

فقط 1 فنجان بلغور جو دوسر را اندازه بگیرید ، به مخلوط کن سریع اضافه کنید و مخلوط کنید تا جو دو سر شبیه آرد شود. خیلی آسان!

این دستور العمل نان موز بلوبری بدون گلوتن چیست؟

این نان موز بلوبری با بلغور جو دوسر تهیه می شود که می توانید با مخلوط کردن جو دوسر در مخلوط کن تهیه کنید. مطمئن شوید که جو دوسر بدون گلوتن معتبر خریداری کرده اید.

البته ، جو دوسر حاوی گلوتن نیست ، اما اغلب در مراکزی که گندم را تصفیه می کند و / یا نگرانی هایی در مورد آلودگی متقابل وجود دارد ، پردازش می شود.

آیا باید از بلغور جو دوسر برای تهیه نان موز بلوبری بدون گلوتن استفاده کنم؟

با خیال راحت از آرد بدون گلوتن مورد نظر خود استفاده کنید ، اما من یک دستور العمل پیدا می کنم که به طور خاص از آن آرد استفاده می کند. این دستور غذا با بلغور جو دوسر آزمایش شد.

برش های ضخیم نان موز بلوبری که با بلغور جو دوسر تهیه شده استآیا می توان از بلوبری یخ زده برای نان موز بلوبری استفاده کرد؟

بله ، می توانید از زغال اخته یخ زده استفاده کنید ، اما بهتر است در صورت ذوب شدن و تخلیه مایع اضافی استفاده شود.

نحوه سرو نان موز بلوبری

نان موز را همانند مافین یا اسکون سرو کنید. سرو کره و مربا یا پنیر خامه ای به عنوان اسپری یک همراه خوب برای این نان است. همچنین می تواند به عنوان دسر با قهوه یا چای سرو شود.

بهترین راه برای ذخیره نان موز بلوبری

شیرینی های دارای جو دوسر به سرعت از بین می روند. حداکثر 5 روز در یخچال و 2 روز روی میز (محکم بسته بندی شده) نگهداری کنید.

آیا می توانم نان موز بلوبری بدون گلوتن را فریز کنم؟

نان موز بدون گلوتن به خوبی منجمد می شود. توصیه می کنم نان را در سارن بپیچید و سپس نان را در کیسه فریزر قرار دهید. این روش باعث می شود که نان به خوبی منجمد شود. برای ذوب شدن ، نان را از فریزر خارج کرده و بگذارید چند ساعت روی میز آب شود.

یاد آوردن:

  • بلغور جو دوسر جایگزین مناسبی در غذاهای پخته شده است
  • بلوبری نان موز را بهتر می کند
  • نان موز خود را بیش از حد نپزید
  • همیشه هنگام نگهداری نان موز خود را خوب بپیچید ، شیرینی های بلغور جو دوسر در یخچال بهتر عمل می کنند
  • این نان موز یک میان وعده عالی با یک فنجان چای در پایان روز است

بلوبری روی سطح سفیدNUTRITION NERD CORNER

BLUEBERRY (AKA bloobs) POWERHOUSE آنتی اکسیدان شما:

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که به دلیل توانایی در مبارزه با رادیکال های آزاد مضر طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می دهند. آنتی اکسیدان ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده و می توانند در برابر بیماری های مزمن محافظت کنند.

بلوبری حاوی انواع خاصی از آنتی اکسیدان ها به نام فنول ، به ویژه فلاونوئیدها و آنتوسیانین ها است.

اندازه گیری آنتی اکسیدان ها در غذاها با چیزی به نام مقیاس ORAC انجام می شود. ORAC ، که مخفف Oxygen Radical Absorbance Capacity است ، یک آزمایش آزمایشگاهی است که “تلاش می کند” ظرفیت آنتی اکسیدانی کل یک غذا را کم کند.

محققان ORAC در مرکز ژان مایر پیشنهاد می کنند که افزایش مصرف روزانه به 3000 تا 5000 واحد ORAC تأثیر قابل توجهی بر ظرفیت آنتی اکسیدان پلاسما و بافت دارد.

زغال اخته وحشی دارای ارزش ORAC 9،621 (در هر فنجان) و بلوبری غیر وحشی 46669 است. هم نمرات بسیار بالا و هم راهی عالی برای به دست آوردن آنتی اکسیدان های ارتقاء دهنده سلامت است.

اصلاحات رژیم غذایی برای این وظیفه:

این دستور فاقد گلوتن و گیاهی است.

  • گیاهخوار – در این دستور تخم مرغ های کتان را جایگزین تخم مرغ های سنتی کنید.
  • سرخپوش – آرد بادام با آرد بادام جایگزین می شود.

دستور العمل های بیشتری که دوست خواهید داشت:

خامه ترش بلوبری

بلوبری و بلغور جو دوسر پخته شده

کیک زغال اخته Bundt بدون گلوتن

کفش پاچه هلو و زغال اخته

نان موز زغال اخته که با بلغور جو دوسر تهیه شده است و مقدار زیادی زغال اخته اضافی در بالا وجود دارد

من نمی توانم منتظر بمانم تا شما این نان زغال اخته-موز بدون گلوتن را با دستور بلغور جو دوسر امتحان کنید! وقتی این کار را کردید ، عکس بگیرید و مرا در اینستاگرامabrapappa بگیرید یا از هشتگ #abraskitchen استفاده کنید تا بتوانم عکس شما را نشان دهم!

اگر این دستور غذا را امتحان کرده اید ، رتبه بندی را فراموش نکنید و در زیر نظر دهید. من عاشق شنیدن حرفهایی هستم که دستور العمل های من را درست کرده اند!

نان موز بلوبری ساخته شده از بلغور جو دوسر در زمینه سفید ، برش های ضخیم

نان موز بلوبری بدون گلوتن با بلغور جو دوسر

ابرا پاپا ، MS ، CNS ، LDN

این نان موز فوق مرطوب و بدون گلوتن به طور کامل با زغال اخته آبدار می ترکد. مربای پر از جو دوسر و روغن آووکادو ، یک تکه از این نان موز بلوبری راهی عالی برای شروع روز است.

زمان آماده سازی 20 دقایق

زمان پخت 45 دقایق

مسیر خوب پخته شد

آشپزخانه آمریکایی

خدمات 8 ضخامت برش

کالری 242 کیلوکالری

دستورالعمل ها

  • فر را روی 350 درجه گرم کنید.

  • یک تابه نان را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • موز را در یک کاسه خرد کنید. تخم مرغ ، شکر ، روغن ، عصاره بادام ، عصاره وانیل و شیر را مخلوط کنید. خوب هم بزنید
  • در یک کاسه جداگانه ، بلغور جو دوسر ، نمک ، بیکینگ پودر و بیکینگ پودر را مخلوط کنید. هم بزنید تا ترکیب شود.
  • مواد مرطوب را داخل آن بریزید تا خشک شود و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • زغال اخته را داخل کنید

  • خمیر را در قالب نان آماده بریزید ، روی آن را با شکر نارگیل بپاشید.

  • به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز تمیز بیرون بیاید ، بپزید.

یادداشت

باقی مانده و ذخیره سازی:
برای بهترین نتیجه ، نان موز را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

تغذیه

خدمت: 1تکهکالری: 242کیلوکالریکربوهیدرات ها: 36گرمپروتئین: 5گرمچربی: 10گرمچربی های اشباع شده: 1گرمچربی های غیر اشباع: 2گرمچربی اشباع شده: 6گرمچربی ترانس: 1گرمکلسترول: 47میلی گرمسدیم: 270میلی گرمپتاسیم: 298میلی گرمفیبر: 4گرمقند: 14گرمویتامین A: 113IUویتامین سی: 6میلی گرمکلسیم: 40میلی گرماهن: 1میلی گرم

آیا می توانم در آشپزی به شما کمک کنم؟

ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا برنامه غذای رایگان (یک هفته ای) رایگان (عمدتا گیاهی) من را بارگیری کنید. لیست مواد غذایی ، دستور العمل ها ، برنامه آماده سازی ، این همه برای شماست



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/