مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه لبنیات در برنامه غذایی متعادل برای شیوه زندگی فعال شما قرار می گیرد ، شک دارید؟ لبنیات سرشار از چندین ماده مغذی مهم از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، لبنیات می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم ناشی از مصرف لبنیات هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از آزمایش شیر a2 سود ببرید. در این پست ، ما می خوانیم که شیر a2 چیست ، فواید شیر a2 برای ورزشکاران و اینکه چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای شما به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال را تأمین کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر از a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی مشارکت می کنم که دارای فلسفه و ارزش های مشابه هستند.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر a2 فقط پروتئین A2 دارد. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 تولید می کنند و A1 را تولید نمی کنند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

مزیت شیر ​​a2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، هضم آن آسان تر است و بنابراین به جلوگیری از ناراحتی معده برای برخی افراد کمک می کند. این امر به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای از دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که از ناراحتی معده پس از نوشیدن شیر معمولی رنج می برند ، می توانند علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند. اگر شما بدون هیچ مشکلی توانسته اید شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، احتمالاً به این دلیل است که این محصولات همچنین تا حد زیادی فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در مزارع لبنی a2

همانطور که می دانید ، ما در Kelly Jones Nutrition عمیقا نگران پایداری و شیوه های ایمن کشاورزی هستیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که همه مزارع لبنی a2 دارای گواهینامه Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها یک برنامه حسابرسی و ارزیابی جامع برای گاوهای شیری را دنبال می کنند که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بررسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردهای مربوط به رفتار مناسب حیوانات ، روش های بهداشت گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، مسکن ای که باعث راحتی حیوانات می شود و مراقبت مناسب از افراد خاص مطابقت دارد. نیازهای حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارکنان و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفظ کیفیت آب و خاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش زباله.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید در مواد مغذی موجود در شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند ، غوطه ور شویم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، قطع شیر به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به لبنی ضروری است. با این حال ، اخیراً روند افراد نیز مشاهده شده است بدون این شرایط در مورد محصولات غیر لبنی نیز صدق می کند. این ممکن است به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا فقط پیروی از روندهایی باشد که تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی ترویج می کنند.

مشکل از این جهت است که بسیاری از محصولات غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای و مزایای مشابه محصولات لبنی واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این بدان معناست که مواد مغذی مهم برای عملکرد مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم را از دست می دهند. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلات بعد از ورزش

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی مهم است که برای رشد و بهبود عضلات مورد نیاز است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 شیر حاوی 8 گرم پروتئین در هر. فنجان و حاوی هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه برای سنتز پروتئین عضلات بسیار مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه تمرین تمرین کنید تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانید. اگر بعد از ورزش با سرکوب اشتها دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایعات برای پروتئین هایی مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با جوشاندن 1 فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادامام خشک شده یا افزودن آن به یک اسموتی با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید نیازهای بعد از تمرین خود را به نحوی خوشمزه ، راحت و به راحتی هضم کنید. به

ویتامین D

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی برای جلوگیری از آسیب در ورزشکاران بسیار مهم است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که یک فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان ها و دندان ها و همچنین عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض ماهیچه ها مورد نیاز است ، نداشتن مقدار کافی می تواند باعث گرفتگی عضلات ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن و شکستگی استخوان است و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای تأمین نیازهای کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از توصیه روزانه برای مصرف کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید در عرق از بین می رود. در 1 فنجان شیر a2 می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در شرایط شدید گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز از بهبودی جلوگیری می کند. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات می تواند منجر به اختلال استقامت و عملکرد شناختی شود. شیر A2 می تواند در مصرف مایعات روزانه شما محاسبه شود ، در حالی که سایر مواد مغذی را که عملکرد را تأیید می کند نیز تأمین می کند.

چگونه ورزشکاران می توانند از شیر a2 استفاده کنند

توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است و بنابراین است نمی کند مناسب برای افرادی که از نظر پزشکی عدم تحمل لاکتوز تشخیص داده اند یا کسانی که به آب پنیر یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. من توصیه می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز تا یک فنجان کامل کار کنید و علائم GI خود را کنترل کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی وجود دارد:

  • بعد از تمرین آن را به عنوان میان وعده میل کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که هر دو برای بازسازی بعد از تمرین مهم هستند. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک شده برای مقداری پروتئین اضافی و یک تکه میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی ترکیب کنید.
  • برای افزایش تغذیه بیشتر ، جو دوسر یا جو دو سر را به مدت یک شب مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • قبل از تمرین آن را با غلات یا موسلی برای میان وعده میل کنید
  • ظرف قهوه ای A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای روشن کردن عملکرد و جلوگیری از ناراحتی دستگاه گوارش به کمک نیاز دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/