ماهی تن نخود گیاهی 5 دقیقه ای – Desiree Nielsen


هیچ چیز رضایت بخش تر یا راحت تر از یک ساندویچ گیاهی با ماهی نخود نیست! به همین سادگی: فقط 5 ماده اصلی و 5 دقیقه تهیه. تمام طعم هایی که دوست دارید و پر از فیبر و پروتئین گیاهی است. آیا کاری وجود دارد که نخود نمی تواند انجام دهد؟

اگر شبیه من هستید ، در دوران کودکی شما فقط دو ساندویچ بزرگ وجود داشت: سالاد تخم مرغ و ماهی تن. احتمالاً منظور من شاید یک یا دو پنیر کبابی باشد ، اما این ساندویچ های فانتزی بود که باعث شد من واقعاً ساندویچ را دوست داشته باشم زیرا شنیدم هیچ یک از انواع پنیر و گوجه فرنگی در واقع تا بزرگسالی طول کشید تا زیبایی یک ساندویچ خوب را درک کنم ، مانند Shiitake BLT من در کتاب آشپزی گیاهان بیشتر بخور … اما اکنون من به اندازه کافی از آنها استفاده نمی کنم!

من قبلاً سالاد تخم مرغ توفو در وبلاگ داشتم ، بنابراین فکر کردم زمان آن رسیده است که دستور تهیه ماهی تن نخود را نیز به شما ارائه کنم. اگر این دستور العمل های گیاهی شما را متقاعد نمی کند که می توانید همه چیز را با گیاهان انجام دهید ، مطمئن نیستم که چه کار خواهد کرد! این ساندویچ تن ماهی نه تنها دارای همه طعم هایی است که شما از سالاد ماهی سنتی انتظار دارید. !

مواد لازم برای ساندویچ نخود دسیری نیلسن ، متخصص تغذیه

ترکیبات ماهی تن نخود + جایگزینی

در هسته ، ماهی نخود تنها 5 ماده دارد: نخود ، سس مایونز ، سرکه برنج ، نمک + فلفل. سپس می توانید مواد و طعم ها را عوض کنید یا موارد مورد علاقه خود را اضافه کنید!

  • نخود: این یکی از تنها مواد غیرقابل فروش است. سایر حبوبات و حبوبات بافت یکسانی ایجاد نمی کنند.
  • گیاهخواران می توانند: مایو به طعم این غذا کمک زیادی می کند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را دوست دارید. به نظر من ، گیاهخواری Hellman بهترین فروشگاه است (بدون حمایت!) ، و اگر می خواهید خودتان از روغن آووکادو تهیه کنید ، من یک نسخه 3 دقیقه ای با استفاده از aquafaba در Eat More Plants دارم. بسته به میزان خوشمزه بودن تن ماهی ، از مایون بیشتر یا کمتر استفاده کنید.
  • riseddike: من عاشق سرکه برنج هستم تا یک جلبک دریایی ظریف را اضافه کنم که واقعاً این طعم را به ماهی تن می بخشد. اگر سرکه برنج ندارید ، مطمئناً می توانید از سرکه سیب استفاده کنید ، اما کمتر استفاده کنید ، مزه کنید و تنظیم کنید زیرا طعم قوی تری دارد.
  • نمک + فلفل: دوباره ، طعم نخودتان را چاشنی بزنید و نمک + فلفل دلخواه بیشتری به آن اضافه کنید. تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد!
  • افزونه ها: سبزیجاتی را که به طور معمول درست می کنید به ساندویچ های ماهی تن خود اضافه کنید ، مانند شوید ، کرفس ، پیاز یا موسیر به صورت مکعبی! من برای بافت بیشتر از چیزی با کمی تردید خوشم می آید.

طرز تهیه ذوب ماهی تن نخود

عاشق ماهی تن هستید؟ ماهی تن نخود بسیار خوب کار می کند! فقط روی نان ، باز شده ، با ماهی نخودچی و پنیر وگان ذوب شده مورد علاقه خود قرار دهید و آن را روی یک ورقه پخت با ورق پخت زیر یک مرغ گوشتی به مدت 1-2 دقیقه قرار دهید تا پنیر آب شود.

نحوه نگهداری ماهی نخود گیاهی

ماهی تن نخود به مدت 3-4 روز در یک ظرف قابل بسته شدن در یخچال بسیار خوب نگهداری می شود ، بنابراین برای پخت و پز عالی است. من توصیه می کنم این اشتباه را کنار استفاده از کمی مایونز کمتر برای ذخیره سازی طولانی تر و کمی بیشتر قبل از سرو برای شادابی بافت اضافه کنید.

ارائه پیشنهادات

این ساندویچ ها را روی نان سبوس دار ، بیسکویت یا نان مورد علاقه خود سرو کنید … اما اگر فیبر و پروتئین بیشتری می خواهید ، توصیه می کنم از نان 100٪ جوانه زده استفاده کنید.

حتی می توانید یک قاشق غذاخوری را به یک بشقاب سالاد اضافه کنید یا آن را به جای گوشت یا پاته روی میز اسنک قرار دهید.

این ماهی نخود طعم کاری عالی هم دارد: ½ قاشق چایخوری (2 میلی لیتر) پودر کاری به مخلوط اضافه کنید!

دستور العمل رژیم غذایی Desiree Nielsen برای ساندویچ نخود

ساندویچ های گیاهی سالم تر

ساندویچ نخود دسیری نیلسن ، متخصص تغذیه را جمع آوری می کند

دستور چاپ
دستور پین

ماهی تن نخود وگان 5 دقیقه ای

با تمام طعم و مزه ای که می خواهید ، این ساندویچ های گیاهی راحت با ماهی نخود بسیار آسان تهیه می شوند و سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی هستند.

زمان آماده سازی5 دقایق

کل زمان5 دقایق

مسیر: صبحانه ، غذای اصلی

آشپزخانه: آمریکایی

جارو: بدون گلوتن ، گیاهخوار ، گیاهخوار

کلمه جستجو: نخود ، ساندویچ

ترجیح رژیم غذایی: بدون گلوتن ، بدون آجیل ، گیاهخوار ، گیاهخوار

خدمات: 4 بخش ها

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

عناصر

نخود

  • 1 قوطی 14 اونس نخود بدون نمک اضافه شده (یا 1 ½ dl نخود پخته) آبکشی و تخلیه کنید
  • فنجان مایون گیاهی
  • 1 قاشق سوپخوری سرکه برنج (یا 2 قاشق چایخوری سرکه سیب)
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • فلفل تازه ترک خورده
  • ¼ فنجان پیاز قرمز یا موسیر ریز خرد شده
  • 1 ساقه کرفس ریز خرد شده

برای ساندویچ

  • 4 برش ها نان ساده یا بدون گلوتن مورد علاقه شما (من غلات جوانه زده یا خمیر ترش را دوست دارم)

دستورالعمل ها

  • با استفاده از غذاساز کوچک نخودها را چند بار تپ کنید ، سپس آنها را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید. یا با چنگال آنها را با دست در کاسه بکوبید.

  • به نخودها سس مایونز ، سرکه ، نمک و فلفل اضافه کرده و کاملا مخلوط کنید. پیاز و کرفس را با هم مخلوط کنید. به مزه آن چاشنی بزنید ، نمک و فلفل را به دلخواه تنظیم کنید یا برای جلبک دریایی بیشتر ، سرکه برنج اضافه کنید.

  • در صورت تمایل نان خود را به آرامی برشته کنید. ماهی تن نخود را بین 4 تکه نان تقسیم کنید. روی آن را با یک تکه دیگر بریزید ، یا برای اشتهای کم سرو کنید.

یادداشت

ماهی تن نخود به مدت 3-4 روز در ظرف قابل بسته شدن مجدد در یخچال به مدت 3-4 روز بسیار خوب ماندگار است.
من توصیه می کنم این اشتباه را کنار استفاده از کمی مایونز کمتر برای ذخیره سازی طولانی تر و کمی بیشتر قبل از سرو برای شادابی بافت اضافه کنید.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/